Cum dezghetam stergatoarele la Civic (FD1, FK1, etc...)?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum dezghetam stergatoarele la Civic (FD1, FK1, etc...)?

    Pentru ca am cautat si nu am gasit, fac un topic nou, din care sper sa rezolvam problema.

    Astazi, dupa ce a nins, am plecat cu masina lasand niste gheata pe stergatoare pentru ca am zis ca nu am nevoie de ele pentru ca parbrizul era curat si nu mai ningea; dupa vreo ora de mers cu masina, in care caldura a suflat doar pe maxim cald, pozitionata pe parbriz si picioare, am constat cu stupoare ca stergatoarele inca aveau gheata pe ele, si stergeau cu dare (am vrut sa-mi spal parbrizul, atata tot); pozitie intermediara nu am nimerit la comutator ca sa le pot pune un pic mai sus, pe parbriz, sa se incalzeasca si ele.
    Cand m-am dar jos ca sa le curat, parbrizul era mai caldut decat tabla, dar nu si in partea de jos, unde zac stergatoarele. Pe o iarna viscolasa si cu temperaturi mici ce facem, ne dam jos la 10 minute si curatam stergatoarele de gheata acumulata?
    Nu zic ca nu e un sistem eficient (din punct de vedere aerodinamic), sau nu arata bine, dar daca tot l-au facut trebuiau sa rezolve si problema asta...daca nu au facut-o ei, hai sa o facem noi.

    Prin urmare, eu m-am gandit la 2 variante:
    1) montat rezistente de dezaburire, precum cele de pe luneta, pe partea din interior a parbrizului, pe partea neagra. Ca trebuie dat tot bordul jos si trebuie facuta alimentarea, sa o lasam deoparte; de unde facem rost de rezistente?!

    2) stergatoare cu lame incalzite; am gasit ceva de la Everblades, si inca niste firme, care fac niste lame de cauciuc de stergator care au trecute un fir prin ele; cum stergatoarele de la civic au un design aparte, nu o sa le inlocuiesc cu tablele alea clasice. Probabil ca merge montat si doar lama, dar nu sunt sigur; iar pretul numai mic nu este; era ceva de genul 170$ parca pentru un set, iar la banii astia parca mai degraba as incerca sa montez rezistente pe parbriz.


    Deci, astept alte propuneri de solutii, sau sa le dezbatem pe acestea

  • #2
    Pai in manual, daca nu ma insel, zice ca trebuie sa selectezi doar cel de dezghetare parbriz (da aerul doar la baza parbrizului), sa pui si pe recirculare si sa dai ventilatorul la maxim!
    Volkswagen Golf V, 2.0TDI, BKD, MTM Engine Performance Upgrade, GOODRIDGE Brake Lines Hoses, Front&Rear EBC Turbo Groove Brake Discs, Front&Rear EBC Redstuff Brake Pads, Zandvoort 17" + GY Eagle F1 Asymmetric, Hella Xenon-look Headlights, Hella LED Clear Taillights

    Comment


    • #3
      Eu o las parcata in Liberty Mall cand sunt la serviciu Deh, lucrez in apropiere.
      Am observat o mare buba la parcarile subterane (de ex AFI Cotroceni), unde placile sunt turnate prost si apa se scurge prin ele, efectiv. Si asa iti apar pete de calcar pe masina in numai o zi de parcat care abia se duc la spalatorie daca baiatu' este constiincios si o ia calumea la frecat.
      Ex - Honda CIVIC 5D 1.8 M/T SPORT - Milano Red
      In cautare de altceva

      Comment


      • #4
        mda....cam nasol cu dezghetatul stergatoarelor. eu am o jucarioara luata de la o benzinarie care are 2 santuri in V de dimensiuni diferite pe laturi si o sarmulita pentru desfundarea duzelor. e foarte utila cand le cureti pana pleci. apoi......
        Honda HRV 1.5 M/T, White Orchid Pearl

        Comment


        • #5
          Lasi stergatoarele ridicate.
          07 Honda Accord 2.0 MT Black

          Comment


          • #6
            Sau alta varianta ar fi sa ridici putin mai sus bratele stergatoarelor (din prindere) decat in mod normal:
            1. avantaj ar putea beneficia de caldura venita pe parbriz prin activare dezaburire
            2. dezavantaj ar putea ingheta mai usor la drum lung

            Honda Legend daca nu stiati vine cu doua pozitii ale stergatoarelor de iarna si de vara. Iarna intra sub capota pentru a le mentine ferite de zapada si la caldura si vara urca mai sus pe parbriz.
            Doc
            Hondafan Member
            Last edited by Doc; 19-01-10, 10:42.
            Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
            Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

            ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
            ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

            Comment


            • #7
              Daca le lasi ridicate, in parcari publice, atragi atentia hotilor si risti sa ramai fara ele!
              Volkswagen Golf V, 2.0TDI, BKD, MTM Engine Performance Upgrade, GOODRIDGE Brake Lines Hoses, Front&Rear EBC Turbo Groove Brake Discs, Front&Rear EBC Redstuff Brake Pads, Zandvoort 17" + GY Eagle F1 Asymmetric, Hella Xenon-look Headlights, Hella LED Clear Taillights

              Comment


              • #8
                Originally posted by Doc View Post
                Sau alta varianta ar fi sa ridici putin mai sus bratele stergatoarelor (din prindere) decat in mod normal:
                Cum se pot ridica mai sus bratele?

                Multumesc.
                Power of dreams, indeed!
                http://hondafan.etp.ro/gallery/v/LSD

                Comment


                • #9
                  ridici capacelul de la bratul stergatorului. desurubezi cu cheia (presupun ca de 13) si le ridici mai sus, apoi strangi surubul.

                  faci o verificare ca nu se ating intre ele sau marginea parbrizului, pui capacelul la loc si gata.
                  '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Apare atunci alta problema, accea ca la capatul cursei stergatorul va lovi de marginea parbrizului. Nu cred ca este o solutie buna, de fapt nu cred ca este vreo solutie la aceasta problema...poate un incalzitor in rezervorul de lichid de spalat. Daca improasca cu apa calda cred ca se topeste orice e pe parbriz.
                    Ex - Honda CIVIC 5D 1.8 M/T SPORT - Milano Red
                    In cautare de altceva

                    Comment


                    • #11
                      Este adevarat, exista o limita cat poti ridica bratul stergatorului dar din cate imi aduc aminte are o toleranta si se poate ridica. Solutia cu incalzirea lichidului nu cred ca este viabila, aici se discuta de inghetarea lamelei stergatorului nu a parbrizului. Ma gandesc ca solutia asta ar fi fost ok pentru fabricant si usor de implementat dar nu ajuta decat la topirea ghetii la prima pornire, in mers mai putin.

                      Si eu m-am gandit la o folie cu dezaburire asa cum exista la Suburu, dar inca nu am vazut de vanzare asa ceva sau poate ca nu am cautat eu.
                      Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                      Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                      ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                      ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by sebip View Post
                        Pai in manual, daca nu ma insel, zice ca trebuie sa selectezi doar cel de dezghetare parbriz (da aerul doar la baza parbrizului), sa pui si pe recirculare si sa dai ventilatorul la maxim!
                        Sebip, ai vazut vreodata cum arata stergatoarele la civic si unde stau fata de gurile de aerisire din parbriz? Cred ca nu, ca altfel nu ai fi spus asta

                        Originally posted by redstar View Post
                        Lasi stergatoarele ridicate.
                        Pe langa faptul ca asa cum zice si sebi, ii atragi pe hoti, nu cred ca asta ar fi problema; nu mi-e lene sa le dezghet cand plec, problema e cum le dezghet dupa ce plec si e prea frig afara si ingheata; la masinile cu stergatoare normale nimeresti cumva sa vina mai sus putin, direct pe aeratoarele de la parbriz, la honda e distanta atat de mare, ca nu ai nici o sansa.

                        Originally posted by Doc View Post
                        Sau alta varianta ar fi sa ridici putin mai sus bratele stergatoarelor (din prindere) decat in mod normal:
                        1. avantaj ar putea beneficia de caldura venita pe parbriz prin activare dezaburire
                        2. dezavantaj ar putea ingheta mai usor la drum lung

                        Honda Legend daca nu stiati vine cu doua pozitii ale stergatoarelor de iarna si de vara. Iarna intra sub capota pentru a le mentine ferite de zapada si la caldura si vara urca mai sus pe parbriz.
                        ca sa fie eficienta metoda ar trebui ridicate prea mult, asta odata; ar arata ca dracu, a doua oara; ar avea mult mai lunga si ar lovi parbrizul in laturi, deci pica din start; sa te apuci sa indoi bratul stergatorului, nu cred ca e o solutie, sub nici o forma.

                        Comment


                        • #13
                          nu merge cu un spray de dezghetare? in 2-3 minute sunt fresh stergatoarele

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by primus View Post
                            nu merge cu un spray de dezghetare? in 2-3 minute sunt fresh stergatoarele
                            Eu am rezolvat problema asa cum zice Primus. Daca ninge foarte tare, dupa deszapezirea corespunzatoare si mai ales daca parbrizul e inghetat dau cu un spray de dezghetare pe tot parbrizul, pe stergatoare si la 2 -3 cm deasupra stergatoarelor inspre parbriz pentru a se prelinge solutia si a imbiba capatul lamelei de la stergator. Lasi masinuta 5 minute pornite pe caldura maxima pe parbriz si apoi stergatoarele merg ca unse cat timp vrei tu. E important sa alegi un spray bun si sa nu te zgarcesti.

                            PS : 1 ora cu caldura la maxim pe parbriz ? eu zic ca dupa 20 de minute poate doar daca esti in tricou sa nu mori de cald. Altfel...
                            The UFO 1.8 i -VTEC EBS ( Executive Blueish Silver )

                            www.viptenisclub.ro
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              astazi am patit acelasi lucru; le curatam, iar dupa 15-20 de minute, iar erau pline de gheata
                              Se scurge apa de pe parbriz, direct pe ele si ingheata.

                              Daca mergeam cu dezaburirea pe maxim si full la cald parbrizul ajungea atat de cald incat ramanea uscat...dar nu am rezistat mai mult de 2 minute; cred ca temperatura care ma lovea in fata depasise 40 de grade


                              In legatura cu spray-ul, scrieti si voi aici ce folositi, ca poate incerc si eu

                              Comment

                              Working...
                              X