Pentru ca am cautat si nu am gasit, fac un topic nou, din care sper sa rezolvam problema.
Astazi, dupa ce a nins, am plecat cu masina lasand niste gheata pe stergatoare pentru ca am zis ca nu am nevoie de ele pentru ca parbrizul era curat si nu mai ningea; dupa vreo ora de mers cu masina, in care caldura a suflat doar pe maxim cald, pozitionata pe parbriz si picioare, am constat cu stupoare ca stergatoarele inca aveau gheata pe ele, si stergeau cu dare (am vrut sa-mi spal parbrizul, atata tot); pozitie intermediara nu am nimerit la comutator ca sa le pot pune un pic mai sus, pe parbriz, sa se incalzeasca si ele.
Cand m-am dar jos ca sa le curat, parbrizul era mai caldut decat tabla, dar nu si in partea de jos, unde zac stergatoarele. Pe o iarna viscolasa si cu temperaturi mici ce facem, ne dam jos la 10 minute si curatam stergatoarele de gheata acumulata?
Nu zic ca nu e un sistem eficient (din punct de vedere aerodinamic), sau nu arata bine, dar daca tot l-au facut trebuiau sa rezolve si problema asta...daca nu au facut-o ei, hai sa o facem noi.
Prin urmare, eu m-am gandit la 2 variante:
1) montat rezistente de dezaburire, precum cele de pe luneta, pe partea din interior a parbrizului, pe partea neagra. Ca trebuie dat tot bordul jos si trebuie facuta alimentarea, sa o lasam deoparte; de unde facem rost de rezistente?!
2) stergatoare cu lame incalzite; am gasit ceva de la Everblades, si inca niste firme, care fac niste lame de cauciuc de stergator care au trecute un fir prin ele; cum stergatoarele de la civic au un design aparte, nu o sa le inlocuiesc cu tablele alea clasice. Probabil ca merge montat si doar lama, dar nu sunt sigur; iar pretul numai mic nu este; era ceva de genul 170$ parca pentru un set, iar la banii astia parca mai degraba as incerca sa montez rezistente pe parbriz.
Deci, astept alte propuneri de solutii, sau sa le dezbatem pe acestea
Astazi, dupa ce a nins, am plecat cu masina lasand niste gheata pe stergatoare pentru ca am zis ca nu am nevoie de ele pentru ca parbrizul era curat si nu mai ningea; dupa vreo ora de mers cu masina, in care caldura a suflat doar pe maxim cald, pozitionata pe parbriz si picioare, am constat cu stupoare ca stergatoarele inca aveau gheata pe ele, si stergeau cu dare (am vrut sa-mi spal parbrizul, atata tot); pozitie intermediara nu am nimerit la comutator ca sa le pot pune un pic mai sus, pe parbriz, sa se incalzeasca si ele.
Cand m-am dar jos ca sa le curat, parbrizul era mai caldut decat tabla, dar nu si in partea de jos, unde zac stergatoarele. Pe o iarna viscolasa si cu temperaturi mici ce facem, ne dam jos la 10 minute si curatam stergatoarele de gheata acumulata?
Nu zic ca nu e un sistem eficient (din punct de vedere aerodinamic), sau nu arata bine, dar daca tot l-au facut trebuiau sa rezolve si problema asta...daca nu au facut-o ei, hai sa o facem noi.
Prin urmare, eu m-am gandit la 2 variante:
1) montat rezistente de dezaburire, precum cele de pe luneta, pe partea din interior a parbrizului, pe partea neagra. Ca trebuie dat tot bordul jos si trebuie facuta alimentarea, sa o lasam deoparte; de unde facem rost de rezistente?!
2) stergatoare cu lame incalzite; am gasit ceva de la Everblades, si inca niste firme, care fac niste lame de cauciuc de stergator care au trecute un fir prin ele; cum stergatoarele de la civic au un design aparte, nu o sa le inlocuiesc cu tablele alea clasice. Probabil ca merge montat si doar lama, dar nu sunt sigur; iar pretul numai mic nu este; era ceva de genul 170$ parca pentru un set, iar la banii astia parca mai degraba as incerca sa montez rezistente pe parbriz.
Deci, astept alte propuneri de solutii, sau sa le dezbatem pe acestea
Comment