Honda Civic Sedan 95'-00' Tuning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Honda Civic Sedan 95'-00' Tuning

    Mi-am puns o galerie sport din inox tip 4-2-1 cu decatalizator si are 3 locuri unde asha putea pune sonda lamda, are cineva vre-o idee in ce pozitzie ar fi indicat sa o montez?
    1. in fatza pe galerie pe un singur piston ?
    2. sub motor unde se intalnesc cele doua tzevi?
    3. dupa decatalizator?
    sigpic
    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/LauX_LauX_LauX/

  • #2
    pai o montezi in locul unde era si pe evacuarea initiala a masinii. probabil ei au lasat mai multe locuri unde poti sa o pui pentru a fi compatibila cu mai multe versiuni de civic.
    vezi ca s-ar putea sa ai nevoie si de asa ceva:
    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Test-...%3D5%26ps%3D63
    ...and saw under the sun, that the race is not to the swift, nor the battle to the strong, neither does bread come to the wise, nor wealth to men of understanding, nor yet favour to men of skill; but time and chance happen to them all.

    Comment


    • #3
      Deci hai sa va explic mai detaliat
      - Evacuarea originala era alcatuita dintr-o galerie din fonta cu tot cu catalizator pe ia si cu sonda lamda instalata inainte de catalizator chear acolo unde se unsesc toate gazele de la cele 4 pistoane iar dupa catalizator pornea tzeava cu toba mica si asha mai departe.
      - Evacuarea ce am pusope masine este de tip 4-2-1 adica formata dintr-o galerie din inox cu un oriciciu pt sonda pe un singur piston si care uneste gazele provenite de la pistonu 1 si 4 pe o singura tzeava si separat 3 si 3 pe alta zeava, aceste doua tzevi se unsesc la randul lor dupa motor si aici am a doua deschizatura pt sonda, mai departe aproape de schimbator vine decatalizatorul (ca un fel de toba mica care inlocuieste euro) care are si el in final loc pt sonda.
      Uite aici cam cum arata evacuarea actuala:
      http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1996-...=p4506.c0.m245

      http://cgi.ebay.com/ebaymotors/96-97...=p4506.c0.m245
      sigpic
      http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/LauX_LauX_LauX/

      Comment


      • #4
        Deci hai sa va explic mai detaliat
        - Evacuarea originala era alcatuita dintr-o galerie din fonta cu tot cu catalizator pe ia si cu sonda lamda instalata inainte de catalizator chear acolo unde se unsesc toate gazele de la cele 4 pistoane iar dupa catalizator pornea tzeava cu toba mica si asha mai departe.
        - Evacuarea ce am pusope masine este de tip 4-2-1 adica formata dintr-o galerie din inox cu un orificiu pt sonda pe un singur piston si care uneste gazele provenite de la pistonu 1 si 4 pe o singura tzeava si separat 2 si 3 pe alta zeava, aceste doua tzevi se unsesc la randul lor dupa motor si aici am a doua deschizatura pt sonda, mai departe aproape de schimbator vine decatalizatorul (ca un fel de toba mica care inlocuieste euro) care are si el in final loc pt sonda.
        Uite aici cam cum arata evacuarea actuala:
        http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1996-...=p4506.c0.m245

        http://cgi.ebay.com/ebaymotors/96-97...=p4506.c0.m245

        Scuze pt greselile de ortogarfie. Ti-am vazut pozele frumoasa masinutza motorizarea e identica ca la mine daca nu ma inshel. Mi-am pus si eu bare stabilizatoare peste tot.
        Nu vi la intrunire sa putem discuta mai multe? am cateva piese pt tine daca te intereseaza.
        sigpic
        http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/LauX_LauX_LauX/

        Comment


        • #5
          banuiesc ca trebuie pus in gaura de langa testpipe... oricum cred ca nu are importata unde pui senzorul atata timp cat nu iti da eroare pe bord.
          pe a mea e motor F18B2, iar tu banuiesc ca ai motor din seria Dxxx... deci nu prea se potrivesc piesele
          ...and saw under the sun, that the race is not to the swift, nor the battle to the strong, neither does bread come to the wise, nor wealth to men of understanding, nor yet favour to men of skill; but time and chance happen to them all.

          Comment


          • #6
            Al meu este D15Z6 85kw 114CP din fabrica, acum cu filtrul sport si toata evacuarea asta non-euro si groasa de 2.5" cred ca ma apropi pe la 130CP lejer. Am pus sonda acolo unde sunt cele mai multe gaze adica sub motor, inainte am avut-o sus pe un singur piston pt ca imi era lene sa prelungesc firu de la sonda. Mai am 2 sonde de rezerva, una tot cu un fir lafel ca a mea si una cu 4 fire pt modelele mai noi care am intzeles ca sunt foarte scumpe am primit-o impreuna cu euro 3 pe care il montez pana trec de verificare.
            http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/LauX_LauX_LauX/
            sigpic
            http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/LauX_LauX_LauX/

            Comment


            • #7
              Originally posted by gab1 View Post
              banuiesc ca trebuie pus in gaura de langa testpipe... oricum cred ca nu are importata unde pui senzorul atata timp cat nu iti da eroare pe bord.
              pe a mea e motor F18B2, iar tu banuiesc ca ai motor din seria Dxxx... deci nu prea se potrivesc piesele
              Are foarte mare importantza. Daca nu il pui unde trebuie, itzi citeste gresit gazele (O2) iar motorul intarzie sa se tureze in functzie de temperatura tzevilor cred eu. E diferentza mare intre evacuarea originala cu galerie din fonta cu catalizator pe ia si asta 4-2-1 complet din inox, groasa de 2.5" cu Test Pipe (decat) in loc de catalizator. cel mai bine mi-a functzionat atunci cand am pus in loc de Test Pipe un catalizator Euro 3 cu sonda lambda pe el. Dupa ce trec de verificare o sa incerc si varianta care o spui tu defapt singura care mi-a mai ramas, adica cu senzoru direct pe Test Pipe dupa care imi voi comanda si acel prelungitor care mi l-ai aratat (O2 extender).
              sigpic
              http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/LauX_LauX_LauX/

              Comment

              Working...
              X