Renuntare la garantie Civic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mad_wob
    replied
    sunt de acord ca sunt unele firme care au o politica de "jefuire" a clientului prin servisari insa subscriu intru totul la ultimul post Xander

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Asta e ceva atat de romanesc...

    LE: De ce si-a luat masina aia daca nu e in stare sa ii faca nici macar reviziile si prefera sa se dea cu masina peste cap ca sa nu scoata banii sa inlocuiasca o piesa... Sper sa nu fiu prin preajma cand va face treaba asta, pentru ca da, va avea nevoie de inlocuit ceva scump in aia 7 ani...
    Last edited by Xander; 25-09-09, 21:31.

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Da am exagerat mii de euro. Colegul a renuntat la garantie. A facut un calcul si ar f platit in 7 ani 8000 de euro numai revizii. Te obliga cu piesele lor revizia este minim 500 de euro. A zis ca daca se intampla ceva cu cu vreo piesa mai scumpa se da peste cap cu masina si gata.

    Leave a comment:


  • gabrielb
    replied
    . La Honda mai e cum mai e dar un coleg de-al meu si-a luat Santa Fee nou are 7 ani garantie si reviziile sunt minim 500 E. A renuntat bineinteles la garantie!


    Ce inseamna 7 ani garantie la Hyundai? Cititi mai jos si va cruciti.Nu mai spun de faptul ca ai 2 ani la sistemul audio(!?) si acumulatori dar cel mai jenant este sa anunti 7 ani garantie si sa dai 3 ani garantie impotriva ,, ruginii cojirii si infloririi" !!!!
    Cu asta cred ca nu mai e de spus mare lucru despre Hyundai.

    Garantia autovehiculelor marca Hyundai:

    Incepand cu data de 16.04.2008 toate autovehiculele achizitionate de la Hyundai Auto Romania sau din reteaua autorizata de dealeri din Romania beneficiaza de 7 (sapte) ani garantie in limita a 150.000 km rulati de la data livrarii, din care:
    • primi 3 (trei) ani de garantie reprezinta garantia internationala acordata de Hyundai Motor Company fara limita de kilometrii;
    • anul 4 (patru), 5 (cinci), 6 (sase) si 7 (sapte) reprezentand garantia extinsa acordata de Hyundai Auto Romania in limita a 150000 km rulati si care este valabila*:
      • pe teritoriul Romaniei*;
      • pentru primul proprietar / utilizator al autovehiculului*;
      • pentru grupul motopropulsor*: motor fara anexe, cutie de viteze, cutie transfer, arbori cardanici, arbori planetari, sisteme de cuplare 4X4, grupuri diferentiale.


    An rulaj
    Anul 1
    Anul 2
    Anul 3
    Anul 4
    Anul 5
    Anul 6
    Anul 7
    Mai mult de 150.000 km
    DA
    DA
    DA
    NU
    NU
    NU
    NU
    Mai putin de 150.000 km
    DA
    DA
    DA
    DA*
    DA*
    DA*
    DA*





    Exceptii: Piese cu perioada limitata de garantie
    Piesele si subansamblele de mai jos sunt acoperite de garantie pe o perioada limitata de timp, si anume:
    • Antena radio electrica si sistemul audio (radiocasetofon, radio + CD player, radio + casetofon + CD player, magazia de discuri, boxele, amplificatoarele) - 24 luni.
    • Elementele de suspensie si directie (bucsi de cauciuc sau material plastic, tampoane elastice, pivoti, ansamblul de arcuri si amortizoare, capete de bara, bielete antiruliu, bielete directie, bara stabilizatoare) sunt garantate pentru o perioada de 36 luni.
    • In cazul injectoarelor, pentru defectele cauzate de calitatea proasta a carburantului (cum ar fi: blocarea partiala a diuzelor de injector,decalibrare, etc.) nu se acorda garantie!
    • Bateria de acumulatori 24 luni.


    Garantia caroseriei si a vopselei
    • Piesele metalice ce alcatuiesc caroseria autovehiculului au o garantie de 120 / 84 luni (in functie de model) pentru perforarea de la interior catre exterior.
    • Vopseaua este garantata in functie de natura defectiunii, conform tabelului urmator:

    Perioada Garantie
    Tip defect
    3 ani
    Rugina, cojire, inflorire
    1 an
    Lipsa luciu, diferentiere nuanta, aparitia de pete, scurgeri, incretire, subtiere start vopsea, fisuri vopsea
    3 luni
    Ciobiri, impuritati sau ciupituri ale stratului de lac.
    Nu se acorda garantie pentru deteriorarea vopselei ca urmare a actiunii factorilor externi: ploi acide, substante chimice, socuri mecanice, excremente pasari, insecte, seva de copaci, precipitatii industriale, etc.

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    Am inteles ideea, eu n-as renunta la garantie ( in primul rand pentru confortul psihic ).

    Leave a comment:


  • babaus
    replied
    Originally posted by KMR View Post
    Dar parbrizul si jantele n-au treaba cu garantia ci cu Casco mai degraba ( de-ai sunt si asa scumpe cred )
    era un exemplu.
    cat crezi ca e un ambreaj? sau o cutie de viteze, sau esapamentul complet?
    in ideea ca se defecteaza brusc...

    Leave a comment:


  • Xilin
    replied
    nu se merita categoric, placutele de frana le schimbi de doua , trei ori in timpul garantiei, cel mult, restul asa cum spunea xander, poti veni cu ele de acasa, cu conditia evident sa fie bune, deci cam tot ce platesti in plus de fapt este manopera lor care nu cred ca e un capat de tara. Insa fereasca sa ai vreo problema de cutie de viteze sau motor (un injector bulit) s-a terminat povestea...

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Plus ca se mai accepta sa vii cu unele piese de acasa: filtre, ulei etc. Chiar nu vad de ce ai renunta la garantie...

    Daca facem un calcul simplu, o revizie medie la Honda costa 300 de euro (cu totul de la ei), tu singur nu o scoti sub 100 de euro. Diferenta este de 200 de euro (MAXIM). Daca faci toti cei 100.000 km garantati si revizii la 10.000 km rezulta o economie de 2000 de euro. Totusi, facand 100.000 km eu zic ca vei aveam nevoie de garantie. Si se aduna banii pe care ii dai, nu neaparat piese mari.

    Daca schimbi cilindrul de ambreiaj de 2 ori, conul de evacuare (eu l-am schimbat de 2 ori), bateria si mai pica si o caseta de directie (cum au patit unii forumisti) ai depasit deja suma cu destul! Nu mai zic daca ai vreo problema cu cutia de viteze...

    Sigur, nu o sa fii chiar tu cel mai ghinionist, dar asa e si cu CASCO. Nu il folosesti mereu si cam dai banii degeaba, dar si daca te zgarcesti si indoi rau masina... S-a terminat!

    Ideea este foarte proasta. Singura explicatie ar fi sa renunti daca o folosesti la competitii, ii faci un tuning extrem etc. Altfel...

    Leave a comment:


  • tokyodream
    replied
    Draga Toma, unde strangi tu in 7 ani, ZECI de mii de euro............
    limita este la maxim 150.000 km, pe care nu toti ii fac in 7 ani............la cat timp e revizia sau cate revizii poti face in cei 7 ani.............
    si daca renunti la garantie, nu mai platesti reviziile ? ceva nu se leaga aici
    iat la KIA/HYUNDAI garantia este 5 ani pentru niste componente, apoi 7 ani pentru altele..........nu cred ca o sa castigi ceva renuntand la garantie...........

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    Renunti la o garantie de 7 ani daca o revizie costa 500 E - 700 E in 7 ani se strang zeci de mii de euro si iti ofera garantia asta doar la motor. Cat despre fiabilitatea Mercedes a ramas doar numele de ea. Japonezele ruls!

    Leave a comment:


  • iditzi 23
    replied
    ...

    Scuze,dar vorba cuiva de mai sus,nu se face diferenta intre garantie si Casco...vroiam sa stiu daca cineva a avut o astfel de experienta !.

    Leave a comment:


  • tokyodream
    replied
    cum sa renunti la o garantie de 7 ani???
    hai sa-ti zic o "faza", fratele meu are un prieten, om de afaceri in Botosani. Si mi-a ceut ajutorul in a-i alege un SUV, ma pregatesc 2-3 zile, ii trimis 10-12 pagini A4, si-i spun: Sa ia orice, in afara de ML.
    Dupa 1 an, se vad iara............. De ce sunteti suparat ? Vai, vai, Gabi, s-a stricat ML-ul. Si trebuie sa-l repar pe banii mei ( avea CASCO dar nu intra operatiunea aceasta ) si ma costa 400 milioane lei !!!

    asa ca, colegului tau daca i se strica Santa Fe-ul si trebuie sa plateasca vreo 15.000 euro, ce face ???

    Alt caz, o colega de-a mea cu Almera, tocmai a renuntat la garantie si dupa 2 luni a botit-o fiul. A costat-o vreo 20-25 mil lei..............

    etc........

    Leave a comment:


  • Aramia2008
    replied
    E alegerea ta daca renunti la garantie. Totusi garantia este de 3 ani doar pe unele componente care la Honda nu au voie sa se strice sub 100 000. Asta cu garantia e doar o obligatie de a face la ei toate reviziile si parerea mea e ca sunt exagerat de scumpe. La Honda mai e cum mai e dar un coleg de-al meu si-a luat Santa Fee nou are 7 ani garantie si reviziile sunt minim 500 E. A renuntat bineinteles la garantie! Eu nici la matiz nu am avut nev de garantie. Ar fi culmea sa ai la Honda. Totusi au o fiabilitate recunoscuta printre primele in lume. Si daca aduni diferenta care o dai la revizii in 3 ani fata de cum ti-ai face-o tu, cu banii respectivi ti-ai putea cumpara linistit orice piesa in eventualitatea in care s-ar strica.

    Leave a comment:


  • Rumburak
    replied
    Apropo, pretul cerut de dealer pentru o reparatie difera daca e vorba de CASCO ?

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    Dar parbrizul si jantele n-au treaba cu garantia ci cu Casco mai degraba ( de-ai sunt si asa scumpe cred )

    Leave a comment:

Working...
X