Faruri automate Civic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Faruri automate Civic

    Va salut.
    Ma bucur ca am intrat si eu cu drepturi depline in aceasta comunitate, fiind proaspatul posesor a unui Civic 2008 1.8 I-Shift. Jucaria e exceptionala si acum inteleg si eu entuziasmul tuturor celor de pe forum care s-au dat cu o masina Honda.
    Din pacate, am o nelamurire legata de sistemul de functionare a farurilor automate. Din cate stiam eu despre sistemul asta ar fi trebuit sa comute si faza lunga - scurta tot automat, insa am constatat ca stie doar sa aprinda faza scurta. E normal sa faca doar atat sau e o defectiune a sistemul de pe masina mea?

  • #2
    Doar faza scurta "ti-o aprinde", cand senzorul "simte" ca e noapte.
    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

    Comment


    • #3
      nope... Faza lunga se comuta manual doar.

      Pozitia Auto are rolul de a aprinde scurta noapte/in tuneluri/garaje.

      Daca ar porni automat lunga ar fi riscul mare de a orbi participanti la trafic, pietoni sau animale.

      Concluzie: nici un constructor nu comuta pe lunga cu "auto". Din pozitia Auto trebuie doar sa impingi nitel maneta si trece pe lunga.

      Bafta!

      P.S. Bine ai venit printre noi!
      '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

      sigpic

      Comment


      • #4
        Nu e nimic defect. Sistemul AUTO de functionare a farurilor lucreaza asa: in cazul in care senzorul montat la oglinda interioara "simte" ca s-a intunecat le aprinde iar daca vede ca e lumina puternica le stinge.

        De ex: mergi ziua in oras cu farurile pe auto (bineinteles ele stau stinse pe lumina) si intri intr-un tunel, pasaj, ele se aprind automat iar la iesire se sting.
        Honda Civic 5D 2008 - 1.8 M/T Galaxy Gray
        sigpic
        http://hondafan.etp.ro/gallery/v/bgdsta/

        Comment


        • #5
          Originally posted by mistergeo View Post
          Va salut.
          Ma bucur ca am intrat si eu cu drepturi depline in aceasta comunitate, fiind proaspatul posesor a unui Civic 2008 1.8 I-Shift. Jucaria e exceptionala si acum inteleg si eu entuziasmul tuturor celor de pe forum care s-au dat cu o masina Honda.
          Din pacate, am o nelamurire legata de sistemul de functionare a farurilor automate. Din cate stiam eu despre sistemul asta ar fi trebuit sa comute si faza lunga - scurta tot automat, insa am constatat ca stie doar sa aprinda faza scurta. E normal sa faca doar atat sau e o defectiune a sistemul de pe masina mea?
          Ce spui tu, se lauda Insignia ca are, desi eu as fi FOAAARTE curios sa fac cum merge asta in realitate, pt ca faza lunga il va deranja pe cel de contrasens de la distante foarte mari, si nu vad cum ar sti ea sa schimbe pe scurta, mai ales daca omul merge deja cu scurta. Parerea mea

          Comment


          • #6
            Insignia are doar auto dip (adica lasa farul din stanga mai in jos cand vine o masina din fata pentru a nu orbi cei de pe contrasens).

            Ma indoiesc ca are comutare auto lunga-scurta...
            '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

            sigpic

            Comment


            • #7
              Adica face treaba asta pe scurta numai?
              Pai atunci e cam inutila...zic eu.

              Comment


              • #8
                My bad... Se pare ca AFL-ul de pe Opel Insignia intr-adevar comuta intre scurta si lunga.

                Personal mi se pare cam riscant.

                Totusi AFL-ul (Adaptive Forward Light) e mult mai complex, are scurta si lunga pe acelasi bec, are moduri diferite (de ploaie, ceata, viteza mica, viteza mare etc...)

                Iar ca pret e 1200 de Euro, deci sa se puna in echiparea standard pe o masina de clasa compacta asa ceva mi se pare nerealist...
                '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                sigpic

                Comment


                • #9
                  Deci ramane valabila dilema mea, "participantul la trafic" vine pe contranses si e la vreo 500 de metri cu faza scurta, tu esti cu Isignia (noroc ca vii cu fata sa nu iti vada spatele ala groaznic) si cu faza lunga, moment in care il vei deranja pe respectiv. Intrebarea este, cum stie ea sa schimbe pe scurta in momentul ala, sau se bazeaza pe faptul ca iti da ala flash-uri pe care le detecteaza si schimba atunci.
                  Sa nu mai vb de posibilele "alarme false" cauzate de diverese lumini de pe drum.
                  Oricum, e cam off-topic, dar m-am intrebat inca de cand am vazut recalama cum ar putea sa faca ce zice intr-un mod care chiar sa te ajute, nu doar asa ca sa spui la prieteni ca ai functia aia.

                  Comment


                  • #10
                    Banuiesc ca are radar, ca ACC-ul de pe Honda...
                    "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

                    '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

                    Comment


                    • #11
                      Cam mare distanta pt radar, pare predispus la alarme false, dar e o varianta.

                      Comment


                      • #12
                        Eu am alta problema. Sunt genul de sofer care merge non-stop cu farurile aprinse. Mi-ar placea sa aiba sistemul de la alte masini, care inchide farurile automat cand ai deschis usa, dupa ce ai oprit motorul, si le porneste la urmatoarea pornire a motorului.

                        Asta cum putem face? o solutie ar fi, dupa parerea mea obturarea senzorului de lumina, astfel incat el sa creada ca e "noapte" tot timpul. Idei?
                        Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
                        Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
                        ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

                        Comment


                        • #13
                          ... ca la Renault megane

                          Comment


                          • #14
                            ca la toate Renault-urile defapt...maicamea are un clio din 2008...la masina aia nu a mai fost atins butonul de faza scurta de 6-7 mii de km cred
                            Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
                            Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
                            ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Seth View Post
                              Deci ramane valabila dilema mea, "participantul la trafic" vine pe contranses si e la vreo 500 de metri cu faza scurta, tu esti cu Isignia (noroc ca vii cu fata sa nu iti vada spatele ala groaznic) si cu faza lunga, moment in care il vei deranja pe respectiv. Intrebarea este, cum stie ea sa schimbe pe scurta in momentul ala, sau se bazeaza pe faptul ca iti da ala flash-uri pe care le detecteaza si schimba atunci.
                              Sa nu mai vb de posibilele "alarme false" cauzate de diverese lumini de pe drum.
                              Oricum, e cam off-topic, dar m-am intrebat inca de cand am vazut recalama cum ar putea sa faca ce zice intr-un mod care chiar sa te ajute, nu doar asa ca sa spui la prieteni ca ai functia aia.
                              Nu stiu cum o fi pe Opel dar am vazut functia asta pe un X5 si chiar functiona OK adica ajuta nu incurca.
                              Ex '06 Accord 2.0 LS/MT
                              Momentan fara H

                              Comment

                              Working...
                              X