LOVIT IN PARCARE CER SFAT!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • LOVIT IN PARCARE CER SFAT!

    Vineri, am parcat masina intr-o statie de taxi de langa parcul Cismigiu dupa ce m-am invartit vreo jumatate de ora sa gasesc loc de parcare, Am lasat-o pe un refugiu ( era un trotuat mai ingust decat masina care separa statia de taxi de parcare), destul de bine sa nu incurce nici o masina la iesirea din parcare. Am pus si anunt in parbriz cu nr meu de telefon "in caz ca deranjeaza aceasta masina va rog sunati la". M-am intors dupa vreo 3 ore stiind ca am lasat masina in siguranta fara sa deranjeze pe nimeni.
    De la departare pe masura ce ma apropiam de ea, mi s-a parut ca e zgariata in partea din spate. Am zis prima data, ca e de la soare, unghiul luminii batea aiurea. Dar cand m-am apropiat mai tare mi-a picat cerul in cap, am vazut negru in fata ochilor. O gaura de toata frumusetea pe coltul din spate al masinii exact la deschiderea portbagajului in colt. Deci toata partea din spate a masinii trebuie schimbata. Am avut noroc ca nu mi-a lovit stopurile sau masca, doar o gaura in coltul masinii.
    M-a lovit o masina mare cu coltul din spate sau cu un carlig ceva, din diagonala lateral. Am cautat prin cladirile dimprejur, o camera de filmat dar nimeni nu m-a putut ajuta. Faptasul a plecat si dus a fost, iar eu am ramas cu paguba. Am casco dar nu cred ca e o solutie. De ce?!. Piesele ft scumpe pentru ca masina e dintr-o bucata in spate (bara si aripile). Aproape tot spatele in afara de geamul lunetei trebuie schimbata. Contractul Casco are fransiza, comanda dureaza, schimbatul pieselor dureaza.
    Am vorbit cu un unchi de-al prietenei mele, care are un vecin, ce are atelier de tinichigerie si i-am cerut sfatul. Mi-a garantat ca mi-o face ca noua daca gasesc vopsea la fel. Mi-a zis ca manopera imi ia 200 ron, ca plasticul va fi sudat pe interior, cu o doza sau asa ceva. Apoi se vopseste si nu se va mai observa. Asta daca culoarea e la fel. Mi-a zis unchiul prietenei mele ca omul e AS si a facut un Peugeut lovit rau sa arate ca nou masina din acelasi material cu materialul masinii mele .
    Eu as incerca treaba asta! Ma costa 200 ron manopera,
    O duc vineri, o iau sambata, culoarea se face pe calculator. Costa si vopseaua vreo 70 Ron/500 Grame si ar mai fi si lacul etc.
    Bara va fi scoasa de pe masina si vopsita si lacuita de un om care se pricepe la sa ceva.
    Alta varianta ar mai fi sa pun un actipild cu honda pe acea portiune si gata s-a rezolvat cu gaurica.
    Alta varianta ar fi sa stau o zi la politie, sa stau la mana Asiban sa mi-o faca in luni de zile cu asteptarile si programarile si preturile de rigoare la service . Care e parerea voastra?
    Hai Hondari cu sfaturi! Toti pentru unu si unu pentru toti!
    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

  • #2
    Nu se mai sta la politie pt asa ceva, se merge direct la asigurator (de la 01/07/09).
    2009 Accord 2,4 Exec A/T Crystal Black Pearl

    Comment


    • #3
      Intrebarile mele:
      Cat ar costa pe casco si cat ar dura?
      Merita incercat sa o fac la ala cu care am vorbit cu maxim 4 mil. Ar fi mai ieftin decat fransiza care o platesc obligatoriu pe casco.
      Nu stiu cum e cu Asiban dar la Asirom pentru fostul meu matiz, am fost obligat sa platesc contractul pana la o anumita valoare, ca sa-mi faca paguba ce se ridica la vreo 9 mil. D-apoi daca se ridica la 100 mil. Pentru un colt zgariat merita sa pierd tot casco Daca am Doamne fereste o paguba ft mare si pierd casco pentru o gaurica care se poate carpi sau astupa cu un actipild.
      As putea sa o fac eu la tinichigerie la ala, sa o las asa, si sa o vopsesc la Honda. Cat ar dura si cat m-ar costa numai vopsitul?
      http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

      Comment


      • #4
        Nu pierzi CASCO, la a doua reparatie pe CASCO ,TU suporti un procent X din costul reparatiei.
        Procentul X este valoarea primei reparatii raportata la valoarea asigurata.
        Acel X poate fi si 0 daca dupa prima reparatie faci reintregirea CASCO.
        Civic 5D 1.8 Nighthawk Black Pearl
        http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/dum/

        Comment


        • #5
          Eu as merge clar pe CASCO. De aia o platesti. Poate fransiza te duce mai mult decat ai repara-o tu la coltul strazii, dar clar iese "ca noua" daca o faci in service-ul Honda. In plus, nu te deranjeza cu nimic sa stai vre-o 2 sapt cu ea asa pana vin piesele, desi cred ca asemena piese sunt deja pe stoc ca-s consumabile. Reparatia in sine nu dureaza mia mult de 1 zi. Iti voseste bara inainte si te duci doar sa ti-o monteze.
          Accord 2009 2.4 M/T White Pearl ex Accord 2009 2.4 A/t Black Pearl
          http://www.hondafan.ro/forum/album.php?albumid=193

          Comment


          • #6
            Iti zic eu din experienta proprie te duci la politie pierzi cateva ore, iar la Asiban este foarte simplu si rapid daca te duci la constatare in Voluntari inainte de pod pe partea dreapta la Augsburg.
            Dupa cum vezi si din avatar am aceasi culoare a masini si a trebuit sa ma duc de 2 ori acolo, odata tot asa gasita lovita in parcare si Inspectorul de daune de acolo mi-a dat numai de inlocuit, aproape nimic de reparat. Iti recomand sa te duci luni sau marti ca ei nu sunt in fiecare zi acolo, verifica si tu programul pe site-ul lor sa vezi in care din astea 2 zile au program. Mai mult pierzi pe drum decat stai acolo.
            Apoi cu masina te poti duce la www.vopsilux.ro gasesti adresa lor pe site (sunt pe Fizicienilor) sau la o reprezenta Honda. Diferenta e ca nu orice service iti vopseste exact cu aceasi culoare pe masina. Eu la Vopsilux chiar daca le-am dat codul de culoare ei au luat si o mostra de pe masina ca sa iasa aceasi culoare. Pt ca din cauza soarelui in timp culoarea se mai schimba. In service va sta in functie de cat sunt ei de ocupati. Mare atentie bara iti va veni gata vopsita, poate doar partea aia de sub stopuri a haionului va fi probabil revopsita.
            Bara oricat ar fi de profesionist cel care o revopseste nu va iesi ca cea din fabrica. Ma refer la uniformitatea culorii, a stratului de vopsea si nu in ultimul rand cat de rezistenta va fi in timp.
            Ca preturi iti pot spune ca la vopsitorie te costa in jur de 600ron pe element vopsit, iar bara aia din spate e undeva in jur de 1400ron. Deci daca repari pe CASCO si achiti franciza de 100euro nu iesi in pierdere si apoi masina e ca NOUA.
            Honda Type R 2.0 - Black Pearl GT Pack
            Ex: Honda Civic 5D 1.8 Sport - Orange Tangerine 2008

            Comment


            • #7
              Eu zic sa o faci pe casco, nu mai e vb de reparat si vopsit, ci de schimbat piesele afectate.
              Honda Civic 5D 2.2 i-CTDi Executive, Black
              http://hondafan.etp.ro/gallery/v/lng/
              Video Sharing: http://www.webtube.ro/

              Comment


              • #8
                cam ce ai tu de schimbat am avut si eu.
                pe rca-ul vinovatului (Bcr) am reparat-o la Carpati. s-a schimbat bara care vine direct vopsita, plasticul acela de la hayon, vine tot vopsit am impresia, indreptat hayon, schimbat plastic-ul acela negru de pe bara si ornament de la evacuare. a costat ceva, peste 4000 ron.
                daca faci pe casco, probabil o sa platesti fransiza, apoi reintregire de suma asigurata daca vrei si probabil la anul un % in plus de malus. sau poti sa schimbi firma sa nu ai pagube in trecut la ei
                nu stiu cum ar putea sa indrepte acel plastic de la bara pentru ca este foarte fragil. parerea mea e sa te duci sa o faci pe casco. iese ca noua si asta e. macar ti-ai scos banii pe asigurare, decat sa mergi la vre-un mester.
                Civic '07 2.2 i-ctdi sport B - 75 - SHO
                Florarie cu livrare in Bucuresti -> www.2butterflies.ro sau puteti sa imi dati un tel. la 0721.24.54.06. Membrii hondafan.ro au reducere / transport gratuit

                Comment


                • #9
                  Nu stiu de ce sunteti toti impotriva "mesterilor" ca mai sunt si unii care sunt artisti de-a dreptul.
                  Pe de alta parte "muschetarul" nostru nu are pagube exagerat de mari sau care sa necesite specialist Honda. Din cate vad bara aceea se poate indrepta, chitui si revopsi (ma rog din poza nu-mi dau seama daca e sparta sau doar infundata), cat despre hayon iar nu-mi pot da prea bine seama, e si indoit sau are doar urme de plastic pe el si se pot sterge? ala chiar e o chestie minora.
                  Ideea e ca daca pune la bataie CASCO probabil ca ii vor da sa schimbe bara si revopsit hayon iar revopsire hayon la Honda pe bucati nu-i face nimeni, o sa-i revopseasca tot hayonul iar devizul de plata o sa fie o incantare caci pe langa operatiunile de rigoare o sa gaseasca si manopera ceva de genul: o ora desfacut surub x, o ora dat jos hayon, juma de ora dezlipit nu stiu ce cheder etc.
                  O spun din propre experienta: service-urile isi vor pune manopera maxim, adica spre exemplu la mine cand am fost sa schimb filtrul de polen ca nu mai primeam deloc aer conditionat, a venit un baiat si mi l-a pus in fata mea in 3 minute, pe factura apare manopera 30 min si suma de plata pe masura , bineinteles ca pun o intrebare de bun simt "cum s-au facut din 3 mi - 30 min", pai domne stii ca intretinere, salarii bla bla bla...
                  Parerea mea : incearca-l si pe nenea ala AS ca nu-ti repara nimic mecanic la masina, la urma urmei pierzi niste bani cu riscul sa nu-ti convina/placa cum ti-o face. Daca nu ii spui bun venit CASCO-ului si service-ului Honda iar devizul s-ar putea sa te sperie, probabil mai rau te va speria pe urma cresterea cotei la asigurare in functie de cum e incheiata polita CASCO. Eu am vopsit toata partea stanga a masinii nevoit fiind si cand sa-mi reinnoiasca polita aveam de plata mai mult decat la inceput cand era noua si am schimbat asiguratorul.

                  Noroc, si tine-ne la curent.
                  '07 Civic 5D Executive, 2.0 I-VTEC M/T, Audi Ipanema Brown

                  "Binele o duce rau in Romania"

                  Comment


                  • #10
                    Daca te duci intr-un service serios o sa iti ceara aceasi bani si daca te duci si platesti din buzunarul tau, fie ca o repari pe casco. Ideea era sa nu se carpeasca si sa o umple de chit acum cand masina este noua pt 100euro cat este franciza. Pt ca reintregirea o va plati doar in cazul unei daune ulterioare pe aceasi polita. Inca nu au facut cei de la asigurari celebra baza de date cu soferi imprudenti asemanatoare biroului de credit de la banci. Deci urmatoarea polita o poate face in alta parte si nu va fi afectat de reparatia asta.

                    Daca iti zicea cat te costa pt 3 minute o mai reparai? Asa fac toti meseriasii. Am vazut si cand mi-am pus boxe pe masina ca aveau preturi per ora pentru fiecare operatiune in parte. Dar unele le faceau in 5 minute, iar altele in 2-3 ore desi pe tarife scria ca trebuie sa fie 1 ora si era taxata ca 1 ora. Fiecare operatiune depinde cat este de priceput meseriasul si de modelul masinii. Ca daca te duci intr-un service aia nu fac preturile special pt Honda, fac un pret general.
                    Cand m-am dus la revizie la Honda si au dat cu spray pe frane si pe blocul motor sa il sufle si mi-au cerut pt 2 fasuri cat pt un spray a fost corect? Dar asta e grila lor de preturi si cand te duci si predai masina inseamna ca esti de acord cu ele.
                    Last edited by ZiDan; 06-07-09, 13:47.
                    Honda Type R 2.0 - Black Pearl GT Pack
                    Ex: Honda Civic 5D 1.8 Sport - Orange Tangerine 2008

                    Comment


                    • #11
                      Mie imi e frica de ce zice GUR. Omul mi-a spus clar ti-o fac ca noua te costa 200 RON + vopseaua si chitul. Mi-a zis ca o indreapta si o sudeaza pe interior si nu se va vedea absolut deloc. M-au asigurat mai multi ca se pricepe. Recent a facut un Peugeut si a iesit ft bine. Nu vreau sa ma bag pe casco pentru atata lucru. Si tata a lovit Crv si sa cu el asa de vreo 3 luni.
                      http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

                      Comment


                      • #12
                        OK, nu sunt expert in daune auto si nici in cum e spatele la 5D, dar din cate vad eu nu e decat bumperul afectat, care se schimba si vine deja vopsit in culoarea masinii de la mama lui.
                        La haion e minora paguba din ce vad, si daca nu e cumva doar murdar, se poate repara si vopsi local, dupa care se da cu lac tot din nou.
                        Eu asa am procedat de vreo 2 ori la bara spate si odata la bara fata si a iesit foarte ok.

                        Bineinteles ca trebuie sa faci asta pe CASCO, altfel de ce il mai platesti?
                        Pt chestii minore si eu prefer sa platesc ca sa rezolv intr-o zi si sa iau masina, dar pt asa ceva nu are rost, schimbi bara si ai incheiat povestea.

                        Comment


                        • #13
                          Nu vad daca e gaurita bara, dar daca nu e se indreapta foarte simplu cu un heat gun incalzesti zona aia acolo si o impingi din spate cu mana, va iesi 90% din ea afara, apoi un pic de chit o vopsea si gata treaba.

                          Zic asa pt ca nu stiu care e treaba cu asigurarile acolo, bafta si sa o rezolvi cat mai "subtire" la buzunar

                          Comment


                          • #14
                            Fă-o la meşter... şi peste 3, 4 luni când s-o coji lacul o să vii să te plângi pe aici. Oricum mai întâi o să te plângi că nu i-a ieşit aceeaşi nuanţă - iar el o să zică că a vopsit cu ce i-ai adus tu! Elementele de plastic se vopsesc mult mai greu decât tabla.

                            Atenţie: asta poţi să păţeşti şi la service, să zică că ţi-au schimbat-o şi ei să o dreagă cu vopsea evident la un preţ de 2.000 - 3.000 lei. Diferenţa e că dacă se întâmplă ai de unde să-i iei, ai o garanţie. Plus că spoilerele la Honda vin gata vopsite din fabrică.

                            Alegerea e a ta!
                            Honda Accord 2.0, Elegance, Blueish Silver

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by GUR View Post
                              Ideea e ca daca pune la bataie CASCO probabil ca ii vor da sa schimbe bara si revopsit hayon iar revopsire hayon la Honda pe bucati nu-i face nimeni, o sa-i revopseasca tot hayonul iar devizul de plata o sa fie o incantare caci pe langa operatiunile de rigoare o sa gaseasca si manopera ceva de genul: o ora desfacut surub x, o ora dat jos hayon, juma de ora dezlipit nu stiu ce cheder etc.
                              O spun din propre experienta: service-urile isi vor pune manopera maxim, adica spre exemplu la mine cand am fost sa schimb filtrul de polen ca nu mai primeam deloc aer conditionat, a venit un baiat si mi l-a pus in fata mea in 3 minute, pe factura apare manopera 30 min si suma de plata pe masura , bineinteles ca pun o intrebare de bun simt "cum s-au facut din 3 mi - 30 min", pai domne stii ca intretinere, salarii bla bla bla...
                              Nu iti sunt facturate orele fizice ci orele tehnologice, nu au cum sa-ti bage manopera maxima pt ca deja exista anumite standarde...de ex la un far e 0.3 sau mai stiu eu cat.
                              Pai asa iti tinea masina cu zilele doar ca sa iti faca ore de manopera...e ilogic.

                              @oprescutoma: Fa-ti-o pe casco pt ca de asta il platesti, o sa iasa ca noua, nu cu mai stiu eu ce carpeli. Te duci direct la asigurator (numai trebuie sa te duci la politie), iti face constatarea, dupa care te duci la o reprezentanta Honda iti comanda piesele si masina e gata in 2-3 zile max.
                              Ce ai tu acolo e o dauna minora, singurul lucru pe care o sa-l platesti este franciza.
                              www.MobShop.ro www.Mobila-online.ro

                              Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

                              EX - Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red
                              Honda .:. Injen : HKS : CPL Racing : EXEDY : Quaife : Mugen : Hondata : BLoX : OMP : Recaro : Yokohama : OZ : JVC : DLS : Alpine : Focal : 3M : Ferodo .:. Type-R

                              Comment

                              Working...
                              X