Roata de rezerva??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by Hondar View Post
    oameni buni dati o solutie pentru problema asta ca e foarte nasol sa te trezesti la 5 dimineata pe dealul negru ca ai luat craterul pamantului la viteza mica, se taie cauciucul fata cam 6 cm, spate o galma cat pumnul si fara rezerva ) sa ma *** in cei 20 de km de la dealul negru care sunt plini cu 2000 de gropi groaznice, groaznice. M-am zgarcit sa dau 600 de euroi pe roata de rezerva ( si nici n-o sa-i dau ). acum am 2 cauciucuri "fortuna" chinezesti luate de niste prieteni cu care eram. noroc cu ei ca m-au salvat, pierzand 3 ore de drum. urasc dealul negru, urasc Honda pentru acest pret absolut nesimtit NESIMTIT repet si urasc acel kit de 2 lei pe care l-au dat ). L-am scos sa ma uit la instructiuni si cand am vazut gaura de 6 cm din cauciuc era sa arunc kitul in camp. Un jeg de 2 lei. ( dupa ce folosesti kitul poti sa arunci cauciucul la gunoi, iti trebuie alt cauciuc )
    Prietene, imi pare rau si te inteleg! Dar din pacate Honda nu cred ca a avut de gand sa acorde o atentie speciala craterelor din asfaltul unor (din ce in ce mai putine) tari din Balcani, care toate la un loc reprezinta o bucatica micuta din piata lor de desfacere, ca si putere. Zic asta, pentru ca inafara de situatii similare cu cea descrisa de tine, TRK-ul nu are nici o problema! Am facut pana la R, (am rotile standard de 18, si eram cu potenzele standard), am ajuns pana in garaj asa cum era, pentru ca nu mergeam "pe janta", masina statea cumva sus, mai c-am crezut ca am run-flat. Acolo am bagat continutul spray-ului din TRK, facut presiune in roata, si totul a fost perfect! Am scos cauciucul de vara acum vreo 4 luni (am mers cel putin 5 mii de km dupa ce-am folosit TRK-ul), nu e absolut deloc de aruncat, chestia aia nu ataca cauciucul, doar se expandeaza in contact cu aerul si se intareste. Se scoate de pe cauciuc la fel de usor cum se scoate siliconul de pe o chiuveta de aluminiu. Si avantajul e ca daca ai de exemplu doua pene (sa zicem ca treci cu ambele roti de pe o parte peste cuie, sticla, draci, ceva), poti sa te rezolvi cu TRK-ul, ori rezerva n-ai avea decat una. Mie-mi convine.
    Dar repet, te inteleg, si mi-e clar de ce ti-ar prinde bine o rezerva mini. Si's de acord ca pretul e de porc. Dar o roata normala pt masina mea de ex (la Honda), cu caiuciuc cu tot, e peste cei 600 de euro.
    Adi
    '08 CTR GT
    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/adyhere4u/

    in curand...

    Comment


    • #62
      Am gasit o alta varianta.
      www.sigemo.ro :
      - Janta otel 6,5x16 5x114.3 pret 295 ron/buc (TVA inclusa)- termen de livrare 2 zile
      - Anv.205/50/16 Nexen N 2000 87V pret 282 ron/buc (TVA inclusa)- in stoc
      - Anv.205/50/16 Tigar Syneris 87W pret 315 ron/buc (TVA inclusa)- in stoc

      SI o intrebare, in manualul se specifica Janta 16 => avenlopa 205x55 R16 , dar aceasta nu ar intra in lacasul pentru roata de rezerva, pe cand cea de mai sus intra in acest spatiu.

      Pot fi probleme daca folosesc o anvelopa cu inaltimea mai mica cu 20,5 mm decat cea recomandata? Atat ar fi diferenta prin calculul intre 205x0,5 si 205x0,55 .
      Filip.ro

      Comment


      • #63
        Originally posted by Filip View Post
        ....pe cand cea de mai sus intra in acest spatiu....
        De unde rezulta asta?! Si eu sunt in cautare de roata de rezerva "alternativa", si chiar am testat ceva combinatii de dimensiuni de roti, si-ti zic ca in afara de cea "originala" nu prea intra (nici chiar de la Ford/Mazda, decat daca-i dai 2 pumni, fiind "o idee" mai inalta)
        Ex: Civic FK2 - Champagne Silver
        Nissan Juke nismo - Pearl White

        If you need to move, you drop a cog or two, then hammer the loud pedal - instant grin factor 5

        Comment


        • #64
          Am masurat spatiul in portbagaj.
          Are 63cm latime, cam 22cm adancime.

          Daca pun o roata
          205x50R16
          -Ar trebui sa fie 20.5 cm inaltime, deci ar intra.
          - Iar diametrul se calculeaza asa daca nu gresesc
          (20.5x0,50)*2 + 16*2.54 = 611.4
          Adica am adaugat inaltimea rotii la diametrul Jantei si da sub 63cm.

          Gresesc undeva?
          Filip.ro

          Comment


          • #65
            Originally posted by Filip View Post
            Am masurat spatiul in portbagaj.
            Are 63cm latime, cam 22cm adancime.

            Daca pun o roata
            205x50R16
            -Ar trebui sa fie 20.5 cm inaltime, deci ar intra.
            - Iar diametrul se calculeaza asa daca nu gresesc
            (20.5x0,50)*2 + 16*2.54 = 611.4
            Adica am adaugat inaltimea rotii la diametrul Jantei si da sub 63cm.

            Gresesc undeva?
            Ce calculezi tu acolo e pentru o roata aflata pe masina deci asupra careia actioneaza o anumita greutate si sufera o usoara deformare
            vezi aici un calculator bun.. dar le fel cu ce faci tu.
            In stare libera diametrul se mareste putin ..
            Dar asta nu inseamna ca nu poti incerca...
            Ah.. vezi ca daca folosesti o roata mai mica e foarte probabil sa ai erori de la VSA
            ......*** HD-08-EFK ***...... .. .....*** HD-12-DEE ***
            ..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!

            Comment


            • #66
              Originally posted by Filip View Post
              Am masurat spatiul in portbagaj.
              Are 63cm latime, cam 22cm adancime.

              Daca pun o roata
              205x50R16
              -Ar trebui sa fie 20.5 cm inaltime, deci ar intra.
              - Iar diametrul se calculeaza asa daca nu gresesc
              (20.5x0,50)*2 + 16*2.54 = 611.4
              Adica am adaugat inaltimea rotii la diametrul Jantei si da sub 63cm.

              Gresesc undeva?
              Sunt de acord cu calculele tale. Ar trebui sa intre la fix . Singurul lucru daca nu ma insel e ca spatiul din portabagaj are un decupaj in partea din spate ca un arc de cerc si daca tu incerci sa pui acolo o janta de 16inch se poate sa nu reusesti arcul fiind conceput pentru 15inch.
              The UFO 1.8 i -VTEC EBS ( Executive Blueish Silver )

              www.viptenisclub.ro
              sigpic

              Comment


              • #67
                Originally posted by Bodo View Post
                Ce calculezi tu acolo e pentru o roata aflata pe masina deci asupra careia actioneaza o anumita greutate si sufera o usoara deformare
                vezi aici un calculator bun.. dar le fel cu ce faci tu.
                In stare libera diametrul se mareste putin ..
                Dar asta nu inseamna ca nu poti incerca...
                Ah.. vezi ca daca folosesti o roata mai mica e foarte probabil sa ai erori de la VSA
                Eu aici am gasit altceva. Se precizeaza ca dimensiunile sunt "unstressed".Eu spun ca aceste dimensiuni sunt incadrate intr-un sistem universal de masura pentru ca daca tu calculezi pentru o usoara deformare, eu calculez pentru o deformare mai accentuata nu ne mai intelegem.
                The UFO 1.8 i -VTEC EBS ( Executive Blueish Silver )

                www.viptenisclub.ro
                sigpic

                Comment


                • #68
                  La vulcanizare am reusit sa bag o roata de 205x55 r16, insa fara sa fie pusa pe janta.
                  Pe 205x50 sigur intra.

                  Nu se mai inchide perfect capacul ramane "cascat" cam 2 centrimetri, dar eu zic ca merita sa ai o roata cat de cat normala la sub 500 RON cu tot cu janta, avenlopa, montaj
                  Filip.ro

                  Comment


                  • #69
                    cauciucul intra putin fortat...si capacul exact cum ai spus si tu ramane 2 cm deschis ... eu inca nu am pus si anvelopa pe jeanta ... sa vad cum o sa fac ... sper sa intre...
                    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/gpoint/

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by gpoint View Post
                      cauciucul intra putin fortat...si capacul exact cum ai spus si tu ramane 2 cm deschis ... eu inca nu am pus si anvelopa pe jeanta ... sa vad cum o sa fac ... sper sa intre...
                      Am o nelamurire : decat sa fortam un cauciuc 205x50xr16 nu merge cumparat un cauciuc 195x45xr16 ? sau 200x45xr16 ? acuma nelamurirea e legata de janta - daca janta ar avea si ea 19,5 cm exact cat cauciul latime atunci nu ar mai ramane deschis 2 cm capacul nu ?
                      The UFO 1.8 i -VTEC EBS ( Executive Blueish Silver )

                      www.viptenisclub.ro
                      sigpic

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by Bodo View Post
                        vezi ca daca folosesti o roata mai mica e foarte probabil sa ai erori de la VSA
                        Pai oricum o sa fie folosita pe o distanta cat mai scurta, pana la prima vulcanizare...
                        Nu stiu dc are vreo importanta ET-ul aici, dar macar sa fie suficient spatiu intre etrier si janta.

                        Deci, sa inteleg ca eu am avut mare noroc sa dau 50eu pe roata + suportul de vine peste ea
                        '08 Fn1 - Invidia Catback, CAI Injen w hydroshield, Omp front braces, Eibach prokit springs, Ferodo ds2500, Oz ultraleggera w Michelin Ps3, GP kit-front/rear

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by godspeed View Post
                          Pai oricum o sa fie folosita pe o distanta cat mai scurta, pana la prima vulcanizare...
                          Nu stiu dc are vreo importanta ET-ul aici, dar macar sa fie suficient spatiu intre etrier si janta.

                          Deci, sa inteleg ca eu am avut mare noroc sa dau 50eu pe roata + suportul de vine peste ea
                          De unde ai luat-o cu 50 de euro?
                          The UFO 1.8 i -VTEC EBS ( Executive Blueish Silver )

                          www.viptenisclub.ro
                          sigpic

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by PureSoul View Post
                            Sunt si eu interesat de roata de rezerva de dimensiuni reduse.
                            Tocmai am sunat la ASKO si mi s-a spus ca pentru modelul meu roata de rezerva are urmatoarele caracteristici:
                            - janta: 15 x 4D
                            - anvelopa T135/90/D15 100M

                            Pretul jantei aprox 100 eu/fara TVA iar pretul anvelopei aprox 450EU/fara TVA
                            Sunt interesat si eu de o alternativa mai ieftina
                            Daca nu ai gasit, uita-te la oferta lui Ionutznic: are doua roti stock si una de rezerva, OEM-uri toate si sunt in stare perfecta.
                            Daca ai gasit, m-ai prins ca n-am citi posturile pana la sfarsit.

                            Comment


                            • #74
                              Sper sa va fie de ajutor ... Azi am pus cauciucul pe janta si am incercat sa le pun in porbagaj ... dar nu am reusit nici macar fortat ... am reusit sa scot capacul de deasupra si am pus roata si capacul peste dar fara sa`l mai prind in suruburi.Dimensiuni 205 55 16 ... deci luni ma duc sa schimb jeanta si cauciucul sa iau ceva mai mic ... 195 50 16 sigur intra ...

                              P.S. deci cine mai are asa ceva sa nu se mai chinuie k nu are rost ...
                              http://hondafan.etp.ro/gallery/v/gpoint/

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by vtin View Post
                                Daca nu ai gasit, uita-te la oferta lui Ionutznic: are doua roti stock si una de rezerva, OEM-uri toate si sunt in stare perfecta.
                                Daca ai gasit, m-ai prins ca n-am citi posturile pana la sfarsit.
                                Thanks de informatie! ..nu observasem anuntul.
                                O sa vorbesc cu el
                                CIVIC 5D 1.8i-VTEC Sport M/T BlackPearl

                                http://hondafan.etp.ro/gallery/v/puresoul/

                                Comment

                                Working...
                                X