Roata de rezerva??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • turbionu
    replied
    Are pres, dar pe langa roata pe toata suprafata portbagajului are material expandat dintrala, nu stiu cum se chiama, si care poate fi dat jos si pus presul la loc. Am incercat cu roata de rezerva de la un Acord cand am fost in Austria si aveam nevoie de loc mai mult pt bagaje. Este perfect drept tot portbagajul

    Leave a comment:


  • Xilin
    replied
    pai la sedan nu e cu pres d-ala peste roata ?Nu ajungi cu o mica gropita in zona respectiva ?

    Leave a comment:


  • turbionu
    replied
    Eu am reusit sa fac o pana intr-un an de zile. La sedan este rezerva de dimensiuni normale si asta ma cam oftica. Tre sa car dupa mine ditamai roata pt ce? Ma intereseaza o roata de dimensiuni reduse. Daca afla cineva de o varianta ok la pret ma intereseaza si pe mine. Mai ales ca sedanul are posibilitatea daca se pune o roata de dimensiuni mici in locasul rotii de rezerva, sa se poata cobora tot fundul portbagajului destul de mult - castig spatiu

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    Originally posted by godspeed View Post
    Stiu, are run flat... Dar oricum o fi vreunul mai speriat, si o fi probat si o roata.
    Dar din ce aud nu prea se fac pane nasoale, sau explozie...

    N-are runflat.

    Leave a comment:


  • fetherw80
    replied
    Stiu, are run flat... Dar oricum o fi vreunul mai speriat, si o fi probat si o roata.
    Dar din ce aud nu prea se fac pane nasoale, sau explozie...

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    Type R nu are roata de rezerva de dimensiuni reduse.

    Leave a comment:


  • fetherw80
    replied
    Stie cineva la type R ce roata de rezerva ingusta se potriveste? De 15 sau 16 ( type s are aceleasi protectii la discuri ca R).

    Leave a comment:


  • Xilin
    replied
    categoric insa mi se pare mai rapid kitul decat schimbat roata cel putin pana la prima vulcanizare

    Leave a comment:


  • Dan P
    replied
    Pai la mine daca am roata nu mai am kitul

    Leave a comment:


  • Xilin
    replied
    pai si daca faci, bagi kitul ala de reparatie Acuma o iau si altfel :

    Civic 5D nou are senzor de presiune in pneuri, de cele mai multe ori pana este minora insa se taie rapid cauciucul, cu acel senzor ar trebui sa fii ok sa fie o pana minora si sa poti repara linistit... pe de alta parte io in 2 ani de zile n-am facut deloc pana si nici alti membri ai familiei in ultimii 5 ani, deci sansele unui astfel de eveniment nefericit sunt minime

    Leave a comment:


  • Dan P
    replied
    Nu a facut nimeni pana pe fata la noul civic?? Din cei care au roata bineinteles

    Leave a comment:


  • Dan P
    replied
    A incercat cineva sa puna rezerva pe fata si nu merge??
    Mie mi se pare ca ar merge dar nu ma apuc sa verific doar de amorul artei

    Leave a comment:


  • fetherw80
    replied
    286 +protectie aia de tabla(destul de maricica) si 260 pe spate (aici unele ai protectie mica de acopera direct discul, iar altele mult mai mare, ceva gen cum e cea din fata)

    Leave a comment:


  • escobar
    replied
    Originally posted by Bodo View Post
    ...

    LE: discurile pe fata sunt mai mari decat cele de pe spate ?
    Dap sunt ceva mai mari

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    Nu stiu, parca vazusem undeva un pret dar nu mai stiu unde si cat
    Originally posted by batranu View Post
    Ramm, cred ca mi-ai dat solutia, incerc la mitsubishi pentru ca au preturi rezonabile.
    In concluzie: sa fie pe 16", sa fie japoneza (antraxul intre gauri) si sa aibe prindere in 5 prezoane.
    Am sa ma duc cu civicul la mitsubishi sa probez roata pe masina. Cred ca cea de Lancer se va potrivi. Coltul are 4 prezoane.

    Leave a comment:

Working...
X