Roata de rezerva??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • civicfan
    replied
    Originally posted by Bodo View Post
    Ce calculezi tu acolo e pentru o roata aflata pe masina deci asupra careia actioneaza o anumita greutate si sufera o usoara deformare
    vezi aici un calculator bun.. dar le fel cu ce faci tu.
    In stare libera diametrul se mareste putin ..
    Dar asta nu inseamna ca nu poti incerca...
    Ah.. vezi ca daca folosesti o roata mai mica e foarte probabil sa ai erori de la VSA
    Eu aici am gasit altceva. Se precizeaza ca dimensiunile sunt "unstressed".Eu spun ca aceste dimensiuni sunt incadrate intr-un sistem universal de masura pentru ca daca tu calculezi pentru o usoara deformare, eu calculez pentru o deformare mai accentuata nu ne mai intelegem.

    Leave a comment:


  • civicfan
    replied
    Originally posted by Filip View Post
    Am masurat spatiul in portbagaj.
    Are 63cm latime, cam 22cm adancime.

    Daca pun o roata
    205x50R16
    -Ar trebui sa fie 20.5 cm inaltime, deci ar intra.
    - Iar diametrul se calculeaza asa daca nu gresesc
    (20.5x0,50)*2 + 16*2.54 = 611.4
    Adica am adaugat inaltimea rotii la diametrul Jantei si da sub 63cm.

    Gresesc undeva?
    Sunt de acord cu calculele tale. Ar trebui sa intre la fix . Singurul lucru daca nu ma insel e ca spatiul din portabagaj are un decupaj in partea din spate ca un arc de cerc si daca tu incerci sa pui acolo o janta de 16inch se poate sa nu reusesti arcul fiind conceput pentru 15inch.

    Leave a comment:


  • Bodo
    replied
    Originally posted by Filip View Post
    Am masurat spatiul in portbagaj.
    Are 63cm latime, cam 22cm adancime.

    Daca pun o roata
    205x50R16
    -Ar trebui sa fie 20.5 cm inaltime, deci ar intra.
    - Iar diametrul se calculeaza asa daca nu gresesc
    (20.5x0,50)*2 + 16*2.54 = 611.4
    Adica am adaugat inaltimea rotii la diametrul Jantei si da sub 63cm.

    Gresesc undeva?
    Ce calculezi tu acolo e pentru o roata aflata pe masina deci asupra careia actioneaza o anumita greutate si sufera o usoara deformare
    vezi aici un calculator bun.. dar le fel cu ce faci tu.
    In stare libera diametrul se mareste putin ..
    Dar asta nu inseamna ca nu poti incerca...
    Ah.. vezi ca daca folosesti o roata mai mica e foarte probabil sa ai erori de la VSA

    Leave a comment:


  • Filip
    replied
    Am masurat spatiul in portbagaj.
    Are 63cm latime, cam 22cm adancime.

    Daca pun o roata
    205x50R16
    -Ar trebui sa fie 20.5 cm inaltime, deci ar intra.
    - Iar diametrul se calculeaza asa daca nu gresesc
    (20.5x0,50)*2 + 16*2.54 = 611.4
    Adica am adaugat inaltimea rotii la diametrul Jantei si da sub 63cm.

    Gresesc undeva?

    Leave a comment:


  • equinoxe
    replied
    Originally posted by Filip View Post
    ....pe cand cea de mai sus intra in acest spatiu....
    De unde rezulta asta?! Si eu sunt in cautare de roata de rezerva "alternativa", si chiar am testat ceva combinatii de dimensiuni de roti, si-ti zic ca in afara de cea "originala" nu prea intra (nici chiar de la Ford/Mazda, decat daca-i dai 2 pumni, fiind "o idee" mai inalta)

    Leave a comment:


  • Filip
    replied
    Am gasit o alta varianta.
    www.sigemo.ro :
    - Janta otel 6,5x16 5x114.3 pret 295 ron/buc (TVA inclusa)- termen de livrare 2 zile
    - Anv.205/50/16 Nexen N 2000 87V pret 282 ron/buc (TVA inclusa)- in stoc
    - Anv.205/50/16 Tigar Syneris 87W pret 315 ron/buc (TVA inclusa)- in stoc

    SI o intrebare, in manualul se specifica Janta 16 => avenlopa 205x55 R16 , dar aceasta nu ar intra in lacasul pentru roata de rezerva, pe cand cea de mai sus intra in acest spatiu.

    Pot fi probleme daca folosesc o anvelopa cu inaltimea mai mica cu 20,5 mm decat cea recomandata? Atat ar fi diferenta prin calculul intre 205x0,5 si 205x0,55 .

    Leave a comment:


  • Adi.
    replied
    Originally posted by Hondar View Post
    oameni buni dati o solutie pentru problema asta ca e foarte nasol sa te trezesti la 5 dimineata pe dealul negru ca ai luat craterul pamantului la viteza mica, se taie cauciucul fata cam 6 cm, spate o galma cat pumnul si fara rezerva ) sa ma *** in cei 20 de km de la dealul negru care sunt plini cu 2000 de gropi groaznice, groaznice. M-am zgarcit sa dau 600 de euroi pe roata de rezerva ( si nici n-o sa-i dau ). acum am 2 cauciucuri "fortuna" chinezesti luate de niste prieteni cu care eram. noroc cu ei ca m-au salvat, pierzand 3 ore de drum. urasc dealul negru, urasc Honda pentru acest pret absolut nesimtit NESIMTIT repet si urasc acel kit de 2 lei pe care l-au dat ). L-am scos sa ma uit la instructiuni si cand am vazut gaura de 6 cm din cauciuc era sa arunc kitul in camp. Un jeg de 2 lei. ( dupa ce folosesti kitul poti sa arunci cauciucul la gunoi, iti trebuie alt cauciuc )
    Prietene, imi pare rau si te inteleg! Dar din pacate Honda nu cred ca a avut de gand sa acorde o atentie speciala craterelor din asfaltul unor (din ce in ce mai putine) tari din Balcani, care toate la un loc reprezinta o bucatica micuta din piata lor de desfacere, ca si putere. Zic asta, pentru ca inafara de situatii similare cu cea descrisa de tine, TRK-ul nu are nici o problema! Am facut pana la R, (am rotile standard de 18, si eram cu potenzele standard), am ajuns pana in garaj asa cum era, pentru ca nu mergeam "pe janta", masina statea cumva sus, mai c-am crezut ca am run-flat. Acolo am bagat continutul spray-ului din TRK, facut presiune in roata, si totul a fost perfect! Am scos cauciucul de vara acum vreo 4 luni (am mers cel putin 5 mii de km dupa ce-am folosit TRK-ul), nu e absolut deloc de aruncat, chestia aia nu ataca cauciucul, doar se expandeaza in contact cu aerul si se intareste. Se scoate de pe cauciuc la fel de usor cum se scoate siliconul de pe o chiuveta de aluminiu. Si avantajul e ca daca ai de exemplu doua pene (sa zicem ca treci cu ambele roti de pe o parte peste cuie, sticla, draci, ceva), poti sa te rezolvi cu TRK-ul, ori rezerva n-ai avea decat una. Mie-mi convine.
    Dar repet, te inteleg, si mi-e clar de ce ti-ar prinde bine o rezerva mini. Si's de acord ca pretul e de porc. Dar o roata normala pt masina mea de ex (la Honda), cu caiuciuc cu tot, e peste cei 600 de euro.

    Leave a comment:


  • Filip
    replied
    O precizare la oferta de la Ford
    Pretul este doar ptr anvelopa; Janta puteti sa o luati de la dealer;
    Termenul de livrare este cca 10 zile.
    OBS: Afirmatia 'cu toate taxele si transport' se refera la vama, tva si transportul pana la sediul nostru (BDT Vest)

    Leave a comment:


  • Filip
    replied
    S-a lamurit cineva referitor la roata pe 15 sau 16?
    Merge roata 135/90/15 pe Honda Civic 2007?

    Situatia la dealeri sta cam asa:

    0. Raspunsul Honda
    A. Asko
    Nu merge janta de 15 pe masina mea dupa inspectie vizuala.
    B. Carpati
    Merge janta de 16 pe masina mea dupa cautare in baza lor de date.
    Cost 2800 RON pentru kit complet.
    Cost janta tabla pe 16 : 400 RON, dar nu se inchide complet capacul din portbagaj care acopera roata de rezerva

    1. Raspuns BDT - Mazda
    Foarte dornic sa ajute.
    Mi-a propus varianta cu janta de tabla de dimensiuni normale dar pe 16. Astept un pret si o confirmare de stoc.

    2. Raspunsul Mitsubishi M Car Trading

    Pentru dimensiunile indicate de dvs. nu avem disponibila o roata de rezerva dar va putem oferi o roata de rezerva (janta si anvelopa) cu dimensiunea 125/70D16 95M (PCD114.3)
    Janta este speciala pentru roata de rezerva ‘’subtire’’ (culoare galbena) si anvelopa este Yokohama.

    Pretul rotii de rezerva este 176 eur fara tva si este disponibila in 7 zile de la comanda la orice dealer Mitsubishi Motors din reteaua M Car Trading.
    Detaliile despre cel mai apropiat dealer le gasiti la http://www.mitsubishi-motors.ro/Retea-service_78.html si va rog sa-mi comunicati unde doriti sa mergeti pentru a o comanda, pentru a lua legatura cu colegii mei de la dealerul respectiv si a le comunica toate detaliile de comanda ale rotii de rezerva.


    3. Raspunsul Ford BDT

    Livrarea anvelopelor mini reprezinta o problema pentru orice marca; in mod deosebit codul Honda corespunzator anvelopei mini pentru auto specificat are un pret ametitor.
    Janta mini nu are un pret la fel de exagerat, se poate cumpara de la dealer.
    Inclusiv importatorii de anvelope se blocheaza in fata unor asemenea cereri.
    Va informez ca am contactat piata americana si am identificat o posibila rezolvare: pretul anvelopei mini 135/80/16 este de 740 lei cu toate taxele (inclusiv transport).


    4. Raspuns Colina Motors
    "Domnule noi suntem reprezentati Ford si Mercedes nu dam jante de table pentru Honde."
    Last edited by Filip; 11-02-10, 18:27.

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    Alternativa mai ieftina... http://www.hondafan.ro/forum/showthr...?t=8872&page=5

    Leave a comment:


  • PureSoul
    replied
    Sunt si eu interesat de roata de rezerva de dimensiuni reduse.
    Tocmai am sunat la ASKO si mi s-a spus ca pentru modelul meu roata de rezerva are urmatoarele caracteristici:
    - janta: 15 x 4D
    - anvelopa T135/90/D15 100M

    Pretul jantei aprox 100 eu/fara TVA iar pretul anvelopei aprox 450EU/fara TVA
    Sunt interesat si eu de o alternativa mai ieftina

    Leave a comment:


  • Matte_Mada
    replied
    Originally posted by dragostan View Post
    Totusi, alte marci care sa aiba prindere 5X114,3 si roata de rezerva ingusta nu exista?
    M-a ajutat equinoxe cu raspunsul la aceasta intrebare pe care am avut-o si eu. -> "Referitor la roata de rezerva, este 135/80/16 sau s-ar potrivi de la Ford/Mazda la 145/70/16, ambele 5x114,3 la prezoane."
    Last edited by Matte_Mada; 01-02-10, 19:57.

    Leave a comment:


  • dragostan
    replied
    Roata de rezerrva e un "must" in ro. Iarna asta am folosit-o de 2 ori. De fiecare data pneul franjuri. Totusi, alte marci care sa aiba prindere 5X114,3 si roata de rezerva ingusta nu exista? Ma gandesc ca trebuie totusi sa gasesti ceva la dezmembrari...

    Leave a comment:


  • fetherw80
    replied
    @hondar, incearca ebay sau site-uri din anglia(intra pe civinfo la commercial) parca se dadeau acolo cu 151 lire. Nasol moment...ceva in genul ma temeam si eu, sa ti se taie cauciucul, in tarile civilizate nu exista gropi atat de mari, d-aia au si montat doar kitul.

    Leave a comment:


  • Hondar
    replied
    oameni buni dati o solutie pentru problema asta ca e foarte nasol sa te trezesti la 5 dimineata pe dealul negru ca ai luat craterul pamantului la viteza mica, se taie cauciucul fata cam 6 cm, spate o galma cat pumnul si fara rezerva ) sa ma *** in cei 20 de km de la dealul negru care sunt plini cu 2000 de gropi groaznice, groaznice. M-am zgarcit sa dau 600 de euroi pe roata de rezerva ( si nici n-o sa-i dau ). acum am 2 cauciucuri "fortuna" chinezesti luate de niste prieteni cu care eram. noroc cu ei ca m-au salvat, pierzand 3 ore de drum. urasc dealul negru, urasc Honda pentru acest pret absolut nesimtit NESIMTIT repet si urasc acel kit de 2 lei pe care l-au dat ). L-am scos sa ma uit la instructiuni si cand am vazut gaura de 6 cm din cauciuc era sa arunc kitul in camp. Un jeg de 2 lei. ( dupa ce folosesti kitul poti sa arunci cauciucul la gunoi, iti trebuie alt cauciuc )

    Deci plz cineva a gasit un loc de unde se poate achizitiona la un pret decent ?

    Ma interesez sa gasesc ceva gen (135 / 80 / 16 ) sau (T135 / 90 / D15 ) din ce am vazut pana acum astea 2 ar fi dimensiunile si obligatia de a monta doar pe spate.

    Decat sa stai 3 ore degeaba va garantez ca schimbati si 8 roti daca e nevoie deci chestia cu pus de 2 ori cricul e un lux.

    PS: refuz sa dau 600 euroi pe roata aia ( iti iei cel putin 4 cauciucuri de iarna bune de banii aia ... noi )

    Leave a comment:

Working...
X