Roata de rezerva??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • PureSoul
    replied
    Poate cineva cu Civic 5d 1.8 MT din 2007 sa confirme/infirme ca se potriveste roata de rezerva cu dimensiunile 135/90/D15?
    Gasesc numai pareri contradictorii si nu mai stiu ce sa cred .. m-am uitat si pe civinfo si cam toti spuneau ca se potriveste doar de 16, mai exact T 135/80 D16 .

    A avut cineva montata roata (de rezerva) de 15 pe civic 5d din 2007?

    Multumesc!

    Leave a comment:


  • gpoint
    replied
    Filip eu astept pozele ... dar sa sti ca si tu ai sa faci ca mine ai sa scoti de tot capacul din suruburi ma refer ai sa pui roata si apoi ai sa pui capacul inapoi fara sa`l mai prinzi in suruburi ... cel putin la mine este singura solutie .... Multa bafta

    Leave a comment:


  • Filip
    replied
    205x50R16 este cauciucul.

    Nu o sa se inchida perfect dar mai inalt presul cu totul cu niste distantieri/poliester sau las capacul putin "cascat".

    Fac poze cand vine ca sa vedeti si voi exact.

    Leave a comment:


  • gpoint
    replied
    pai si tu pe cat ai jeanta ... si cauciucul care iti vine de la sibiu??? ce dimensiuni?

    Leave a comment:


  • Filip
    replied
    Mie imi vine cauciucul marti de la Sibiu, va anunt daca intra sau nu.

    Legat de cele de rezerva vandute pe forum, Ionutznic o da cu 500 RON chiar as fi cumparat eu de la el, dar este pe 15 si nu merge pe modelul 2007 din cate am inteles.

    Daca aveti model 2008 sigur va merge.

    Leave a comment:


  • gpoint
    replied
    jeanta de 205 am luat`o de la bv de la un magazin care lucreaza numai si numai pe comanda ... iar dimensiunile astea de 195 nu stiu dak sunt ok nu ma pricep prea bine ... sper sa EXISTE dak nu orice pe 16 dar sa fie mai mic :P te anunt promit

    Leave a comment:


  • civicfan
    replied
    Originally posted by gpoint View Post
    Sper sa va fie de ajutor ... Azi am pus cauciucul pe janta si am incercat sa le pun in porbagaj ... dar nu am reusit nici macar fortat ... am reusit sa scot capacul de deasupra si am pus roata si capacul peste dar fara sa`l mai prind in suruburi.Dimensiuni 205 55 16 ... deci luni ma duc sa schimb jeanta si cauciucul sa iau ceva mai mic ... 195 50 16 sigur intra ...

    P.S. deci cine mai are asa ceva sa nu se mai chinuie k nu are rost ...
    Astept cu nerabdare testul cu 195 50 R16.Zi mi si mie te rog de unde ai cumparat janta?

    Leave a comment:


  • PureSoul
    replied
    Originally posted by vtin View Post
    Daca nu ai gasit, uita-te la oferta lui Ionutznic: are doua roti stock si una de rezerva, OEM-uri toate si sunt in stare perfecta.
    Daca ai gasit, m-ai prins ca n-am citi posturile pana la sfarsit.
    Thanks de informatie! ..nu observasem anuntul.
    O sa vorbesc cu el

    Leave a comment:


  • gpoint
    replied
    Sper sa va fie de ajutor ... Azi am pus cauciucul pe janta si am incercat sa le pun in porbagaj ... dar nu am reusit nici macar fortat ... am reusit sa scot capacul de deasupra si am pus roata si capacul peste dar fara sa`l mai prind in suruburi.Dimensiuni 205 55 16 ... deci luni ma duc sa schimb jeanta si cauciucul sa iau ceva mai mic ... 195 50 16 sigur intra ...

    P.S. deci cine mai are asa ceva sa nu se mai chinuie k nu are rost ...

    Leave a comment:


  • vtin
    replied
    Originally posted by PureSoul View Post
    Sunt si eu interesat de roata de rezerva de dimensiuni reduse.
    Tocmai am sunat la ASKO si mi s-a spus ca pentru modelul meu roata de rezerva are urmatoarele caracteristici:
    - janta: 15 x 4D
    - anvelopa T135/90/D15 100M

    Pretul jantei aprox 100 eu/fara TVA iar pretul anvelopei aprox 450EU/fara TVA
    Sunt interesat si eu de o alternativa mai ieftina
    Daca nu ai gasit, uita-te la oferta lui Ionutznic: are doua roti stock si una de rezerva, OEM-uri toate si sunt in stare perfecta.
    Daca ai gasit, m-ai prins ca n-am citi posturile pana la sfarsit.

    Leave a comment:


  • civicfan
    replied
    Originally posted by godspeed View Post
    Pai oricum o sa fie folosita pe o distanta cat mai scurta, pana la prima vulcanizare...
    Nu stiu dc are vreo importanta ET-ul aici, dar macar sa fie suficient spatiu intre etrier si janta.

    Deci, sa inteleg ca eu am avut mare noroc sa dau 50eu pe roata + suportul de vine peste ea
    De unde ai luat-o cu 50 de euro?

    Leave a comment:


  • fetherw80
    replied
    Originally posted by Bodo View Post
    vezi ca daca folosesti o roata mai mica e foarte probabil sa ai erori de la VSA
    Pai oricum o sa fie folosita pe o distanta cat mai scurta, pana la prima vulcanizare...
    Nu stiu dc are vreo importanta ET-ul aici, dar macar sa fie suficient spatiu intre etrier si janta.

    Deci, sa inteleg ca eu am avut mare noroc sa dau 50eu pe roata + suportul de vine peste ea

    Leave a comment:


  • civicfan
    replied
    Originally posted by gpoint View Post
    cauciucul intra putin fortat...si capacul exact cum ai spus si tu ramane 2 cm deschis ... eu inca nu am pus si anvelopa pe jeanta ... sa vad cum o sa fac ... sper sa intre...
    Am o nelamurire : decat sa fortam un cauciuc 205x50xr16 nu merge cumparat un cauciuc 195x45xr16 ? sau 200x45xr16 ? acuma nelamurirea e legata de janta - daca janta ar avea si ea 19,5 cm exact cat cauciul latime atunci nu ar mai ramane deschis 2 cm capacul nu ?

    Leave a comment:


  • gpoint
    replied
    cauciucul intra putin fortat...si capacul exact cum ai spus si tu ramane 2 cm deschis ... eu inca nu am pus si anvelopa pe jeanta ... sa vad cum o sa fac ... sper sa intre...

    Leave a comment:


  • Filip
    replied
    La vulcanizare am reusit sa bag o roata de 205x55 r16, insa fara sa fie pusa pe janta.
    Pe 205x50 sigur intra.

    Nu se mai inchide perfect capacul ramane "cascat" cam 2 centrimetri, dar eu zic ca merita sa ai o roata cat de cat normala la sub 500 RON cu tot cu janta, avenlopa, montaj

    Leave a comment:

Working...
X