Roata de rezerva??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • fetherw80
    replied
    Originally posted by Filip View Post
    Godspeed:
    Nu cred sa existe roata aceasta pentru CIVIC: 135/80/16 -> 40.64 CM are janta + 21,6cm cauciucul se ajunge la o dimensiune mai mare chiar decat roata mea pe de 205x50x16.
    Man, atata are, crezi sau nu e treaba ta. M-am uitat inca o data acum.

    Leave a comment:


  • PureSoul
    replied
    Originally posted by sole42 View Post
    Deci pe o masina din 2008 ar trebui sa mearga. Cat ceri pe ea?
    Roata tocmai am vandut-o in urma cu 10 minute
    S-a potrivit perfect la un civic sedan.

    Leave a comment:


  • Filip
    replied
    Originally posted by civicfan View Post
    Ce latime are janta ta de 16 ? 6 ?
    Eu am asa:
    - Janta otel 6,5x16 5x114.3 ET 55
    - Anv.205/50/16 Nexen N 2000 87V

    Dar nu de janta nu se inchide capacul ci de anvelopa care este oricum mai lata.

    A fost 600 RON cu tva si livrare acasa, am scos capacul si deocamdata il tin in beci ca plec la drum lung, dar pentru aspect cred ca poate fi purtat in masina peste roata fara probleme.

    Intrucat nu a intrat fara sa scot capacul acela cred ca puteti lua linistiti 205x55 caci se gaseste mai ieftin. Eu am gasit la vulcanizare pe Mihalache una SH cu 80 RON, dar am zis sa incerc cu cea mai mica(x50 in loc de x55 scuteste 2cm).

    Ar mai fi varianta unui cauciuc mai ingust si mai jos, dar nu stiu daca se potrivesc pe o janta ca aceasta.

    Godspeed:
    Nu cred sa existe roata aceasta pentru CIVIC: 135/80/16 -> 40.64 CM are janta + 21,6cm cauciucul se ajunge la o dimensiune mai mare chiar decat roata mea pe de 205x50x16.

    Leave a comment:


  • fetherw80
    replied
    135/80/16 se potriveste la cele cu protectie de disc? (intreb ca sa stiu dc o port degeaba in portbagaj)

    Leave a comment:


  • PureSoul
    replied
    Originally posted by sole42 View Post
    Deci pe o masina din 2008 ar trebui sa mearga. Cat ceri pe ea?
    Ti-am trimis PM

    Leave a comment:


  • sole42
    replied
    Originally posted by PureSoul View Post
    Roata a venit cu un civic 5d din 2008.
    Deci pe o masina din 2008 ar trebui sa mearga. Cat ceri pe ea?

    Leave a comment:


  • civicfan
    replied
    Originally posted by Filip View Post
    Am incercat si asa dar nu intra roata.

    Eu l-as scoate de tot, dar nu prea vad cum.

    Covorasul se deschide de deasupra lui dar nu prea vad cum se desface restul...
    Ce latime are janta ta de 16 ? 6 ?

    Leave a comment:


  • civicfan
    replied
    Aduc niste lamuriri in urma unor discutii si a unei sedinte de brainstorming de 1 ora jumatate cu cei de la Carpati Motors de pe Expozitiei.
    Credeam si eu ca am rezolvat problema usor insa nu exista decat o cale dificila pe care o voi preciza in cele ce urmeaza. Ideea este in felul urmator : pe toate modelele care vin cu kit de pana cei de la Honda s-au gandit ( nu ma intrebati de ce ) sa mareasca dimensiunea la protectiile acelea de disc. Modelele care vin cu roata de rezerva nu au in schimb aceasta problema si au protectii la disc o idee mai mici care permit rotii de rezerva sa intre. Eu credeam ca masinile se scot pe banda rulanta si se echipeaza ulterior ( kit de pana sau rezerva ) dar se pare ca nu e asa. E cel putin aberant pentru ca te limiteaza sa folosesti doar kitul ala de pana fara sa iti poti pune roata de rezerva de 15 decat daca ( si aici e partea interesanta ) schimbi setul de protectii cu un set diferit luat de la nivelul de echipare - inclusa roata de rezerva. Operatiunea nu este atat de usoara cum credeam si necesita ceva depresurizare pe la o un flansa sau ceva in genul ca sa poata avea baietii acces la schimbul de protectii. Era inca o problema la un rulment care dupa depresurizare nu se poate recupera dar dupa studierea piesei si vazand ca suportul este un trunchi de con - nu cilindric se pare ca se poate recupera rulmentul ( care costa mai mult de 100 Euro deci operatiunea era compromisa din start ). Deci, se poate face operatiunea, costa 42 de euro 1 protectie + 130 ron manopera. Eu unul nu am de gand sa o fac nu din cauza pretului ci din motivul ca nu vreau sa ma bag in ceva care ar putea naste alte probleme in viitor ( gen uruitul rulmentului precum au zis si cei de la CM ). Sincer, atitutidenea celor de la CM e super ok si din ce am putut citi printre randuri as putea spune ca operatiunea nu e recomandata si nu se merita atatea complicatii pentru o roata. Retineti, pentru o roata !
    Exista si optiunea sa se schimbe acele protectii pe fata si costa mult mai putin - in jur de 8 euro + 130 ron manopera ca e aceeasi insa nu e recomandat sa se puna rezerva pe fata pentru ca e mult mai subtire decat una normala si diametrul mult mai mic.

    Daca cea mai ingusta janta de 16 ( 6 inch probabil ) cu cauciuc nu permite sa se inchida capacul ala...la naiba cu capacul ala il dam jos. Eu unul alta solutie nu vad. Ce ziceti ?

    Leave a comment:


  • gpoint
    replied
    pai oare la civicul de 2008 merge si pe fata si pe spate ???

    Leave a comment:


  • PureSoul
    replied
    Originally posted by sole42 View Post
    Masina de pe care este roata de rezerva in ce an este fabricata? L-ai intrebat pe cel de unde ai cumparat-o?
    Roata a venit cu un civic 5d din 2008.

    Leave a comment:


  • Filip
    replied
    Gasitit atasate schemele dupa care m-am prins si eu in cele din urma cum se scoate capacul acela.

    Am marit spatiul de depozitare fara acel capac, dar masina are un aer de ARO.

    Leave a comment:


  • sole42
    replied
    Originally posted by PureSoul View Post
    Habar nu am ..
    Cred ca doar pe incercate iti poti da seama .. daca te iei dupa ce zic astia de la reprezentanta ..ai sansa sa patesti ca mine

    Masina de pe care este roata de rezerva in ce an este fabricata? L-ai intrebat pe cel de unde ai cumparat-o?

    Leave a comment:


  • PureSoul
    replied
    Originally posted by gpoint View Post
    Dar oare roata ta asta temporara merge la civic 5d din 2005 - 2006 ??? sau tot asa ?
    Habar nu am ..
    Cred ca doar pe incercate iti poti da seama .. daca te iei dupa ce zic astia de la reprezentanta ..ai sansa sa patesti ca mine

    Leave a comment:


  • gpoint
    replied
    Originally posted by PureSoul View Post
    Salutare,

    Confirm si eu ca nu merge roata de 15 la Civic 5D din 2007.Am cumparat una zilele trecute si astazi am incercat s-o montez dar nu intra din cauza protectiilor de tabla de la discuri. Ceea ce m-a enervat putin a fost faptul ca inainte sa o cumpar am sunat la mai multe reprezentante Honda din tara printre care

    1) Asko
    2) Carpati Motors
    3) Ati (Iasi)
    4) Elcoprest Motors (Honda Valcea)
    5) Merlin Auto (Honda Baia-Mare)
    6) Honda Constanta

    Toti(mai putin unul) mi-au spus ca pentru modelul meu, roata de rezerva e pe 15. Mai mult, la Asko si Ati chiar mi-au cerut VIN-ul masinii, au cautat in baza de date si mi-au dat urmatoarele detalii:

    T135/90/D15 100M

    Am mentionat explicit ca masina e din 2007 si are protectie la discuri ..
    Singurii care au zis ca nu cred ca merge de 15 au fost cei de la Honda Constanta.
    Acum eu ca orice om normal, ma intreb : oare chiar asa batuti in cap sunt toti de la reprezentantele Honda incat nu pot sa dea o informatie corecta avand la indemanda toate detaliile masinii? chiar n-am cuvinte ...

    Noroc ca nu am dat foarte mult pe ea (am luat-o de la colegul nostru de forum Ionutznic )

    In concluzie, am si eu o roata de rezerva OEM de vanzare T135/90D15 . Daca va intereseaza sau stiti pe cineva interesati please let me know.
    o sa deschid un topic si in aria dedicata vanzarilor.
    Dar oare roata ta asta temporara merge la civic 5d din 2005 - 2006 ??? sau tot asa ?

    Leave a comment:


  • gpoint
    replied
    Originally posted by Bodo View Post
    Mai baieti, cei cu capacul lasat putin deschis...
    La 5D poti plia capacul ala pe fundul locasului. La voi nu se poate?
    ma gandesc ca il lasati sa intre in groapa, puneti roata peste si poate e mai ok decat sa ramana intredeschis..
    Parerea mea!
    Roata nu intra din cauza ca este prea mare in diametru si mai ai nevoie de 5 cm in latime si 5 cm in inaltime la locasul pt roata de rezerva ... iar acest spatiu pot sa`l castigi daca scoti capacul din suruburi iar apoi bagi roata si pui capacul ... problema cea mai mare este ca nu mai poti prinde capacul in suruburi ... dar sta destul de fix din cauza rotii care il tine presat ... dificil dar merge cat de cat ROMANESTE ... altii nu ar fi facut asa dar decat sa dau 500 euro pe o roata temporara mai bine asa ...

    Leave a comment:

Working...
X