Roata de rezerva??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bertro
    replied
    daca tot nu dau roata de rezerva, nici macar roadside assistance nu ofera Honda in Romania?
    mie mi-au dat 3 ani, deci cel putin inca 2 ani n-o sa umblu la roata de rezerva chiar daca fac pana.

    Leave a comment:


  • bekxy
    replied
    Dar oare roata aia de rezervă n-are şi ea nişte "caracteristici tehnico-tactice", ca s-o putem identifica pe net? Că doar n-o fi inventat honda dimensiunea respectivă. Nu cred să nu se găsească pe undeva ceva non-OEM, perfect compatibil. Din păcate, Ón manualul PDF - la secţiunea "cauciucuri" - e ceva gen "vezi pe maşină sau sună la dealer". Deci... care merge să vadă pe maşină?

    Leave a comment:


  • batranu
    replied
    toto, nu am gasit la aceasta sectiune postul lui ramm, sau poate nu stiu sa caut.
    In ceea ce priveste HTRO ai perfecta dreptate, se pare ca acolo ograda este mare.

    Trebuie totusi, ca din cauza acelui bou autohton, sa merg cu roata aia mare in portbagaj pentru ca alti boi cu ochii mici si alungiti au stabilit pretul fabulos al rotii de dimensiuni reduse - tot pe romaneste si fara suparare.
    La Mitsubishi pe o astfel de roata am dat doar 108 euro.
    Last edited by batranu; 11-06-09, 18:58.

    Leave a comment:


  • bertro
    replied
    nu cred ca e vina Honda corp. e vina importatorilor nationali.
    A mea de exemplu a venit cu roata de rezerva plus cric, cheie si tot ce mai trebuie in portbagaj (sub o trapa in podea).

    Leave a comment:


  • totolino
    replied
    vezi ca mai e un topic cu mai multe info, deschis de ramm pe tema asta. solutii "nu prea este"...
    pt mine e exclus sa merg cu roata normala in portbagaj ca mi l-ar ocupa in mare parte. plus ca nu dau douajdemii pe o masina ca sa tin roata ca la aro/tractor/camion.
    noroc ca eu am...traiasca ungurii...
    solutia (cu kit-ul) este pentru tari EXTREM de curate/civilizate cu drumuri impecabile si servicii (de depanare) la fel. cine (de la HTRO sau de unde o fi) a aprobat-o si la noi, e cam bou, pe romaneste, fara suparare.

    Leave a comment:


  • chipson78
    replied
    janta de otel la dimensiunile astea nu cred ca o sa gasesti. asa ca ramane janta de aliaj.

    Leave a comment:


  • batranu
    started a topic Roata de rezerva??

    Roata de rezerva??

    Dupa cum se stie, civicul nu are roata de rezerva. Este dotat cu acel "chit de pana" care in anumite situatii este egal cu zero. In situatia in care taietura in anvelopa este mare, acel chit devine inutil.
    Partea cea mai neplacuta intr-o astfel de situatie este aceea ca ramai practic cu masina imobilizata in drum.
    Am incercat sa ma interesez de o roata de rezerva de dimensiuni reduse si cand am aflat pretul la Asko m-am linistit (peste 500 euro). Cum este posibil asa ceva??? adica ..... cca. 3% din pretul masinii noi??? Numai Honda poate realiza asemenea "performante".
    Aici, dealerul (Asko) nu are nici o vina, totul pleaca de la HONDA.

    Dupa pana avuta, am cumparat 2 anvelope noi (225/45/R17) pentru ca la bucata nu am gasit in momentul respectiv.
    Am montat anvelopele noi pe fata si am ramas cu o anvelopa folosita, de dimensiunea mai sus amintita.

    Doresc sa am o roata de rezerva la costuri minime.

    Ce ma sfatuiti sa fac?

    - sa cumpar o janta din aliaj de dimensiunile 225/45/R17 pe care sa pun anvelopa pe care o am si sa o plimb in masina ca rezerva;
    - sa cumpar o janta din otel de dimensiunile de mai sus (nu stiu daca gasesc asa ceva) cu care sa fac acelasi lucru;
    - sa cumpar o janta din otel de alta dimensiune (???) cu o anvelopa noua pentru ea si sa o port ca roata de rezerva;

    Ar mai fi o varianta (incep sa fiu obsedat de acest incident), sa vand masina si de banii respectivi sa-mi iau vreo 25 de roti de rezerva de dimensiuni reduse de la hONDA.....Ce oameni!!!
Working...
X