Roata de rezerva??

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Roata de rezerva??

    Dupa cum se stie, civicul nu are roata de rezerva. Este dotat cu acel "chit de pana" care in anumite situatii este egal cu zero. In situatia in care taietura in anvelopa este mare, acel chit devine inutil.
    Partea cea mai neplacuta intr-o astfel de situatie este aceea ca ramai practic cu masina imobilizata in drum.
    Am incercat sa ma interesez de o roata de rezerva de dimensiuni reduse si cand am aflat pretul la Asko m-am linistit (peste 500 euro). Cum este posibil asa ceva??? adica ..... cca. 3% din pretul masinii noi??? Numai Honda poate realiza asemenea "performante".
    Aici, dealerul (Asko) nu are nici o vina, totul pleaca de la HONDA.

    Dupa pana avuta, am cumparat 2 anvelope noi (225/45/R17) pentru ca la bucata nu am gasit in momentul respectiv.
    Am montat anvelopele noi pe fata si am ramas cu o anvelopa folosita, de dimensiunea mai sus amintita.

    Doresc sa am o roata de rezerva la costuri minime.

    Ce ma sfatuiti sa fac?

    - sa cumpar o janta din aliaj de dimensiunile 225/45/R17 pe care sa pun anvelopa pe care o am si sa o plimb in masina ca rezerva;
    - sa cumpar o janta din otel de dimensiunile de mai sus (nu stiu daca gasesc asa ceva) cu care sa fac acelasi lucru;
    - sa cumpar o janta din otel de alta dimensiune (???) cu o anvelopa noua pentru ea si sa o port ca roata de rezerva;

    Ar mai fi o varianta (incep sa fiu obsedat de acest incident), sa vand masina si de banii respectivi sa-mi iau vreo 25 de roti de rezerva de dimensiuni reduse de la hONDA.....Ce oameni!!!
    civic 5D - 2,2 ctdi 140cp

  • #2
    janta de otel la dimensiunile astea nu cred ca o sa gasesti. asa ca ramane janta de aliaj.
    civic 2.2 5D FK3
    CR-V 2.2 AT RE6

    Comment


    • #3
      vezi ca mai e un topic cu mai multe info, deschis de ramm pe tema asta. solutii "nu prea este"...
      pt mine e exclus sa merg cu roata normala in portbagaj ca mi l-ar ocupa in mare parte. plus ca nu dau douajdemii pe o masina ca sa tin roata ca la aro/tractor/camion.
      noroc ca eu am...traiasca ungurii...
      solutia (cu kit-ul) este pentru tari EXTREM de curate/civilizate cu drumuri impecabile si servicii (de depanare) la fel. cine (de la HTRO sau de unde o fi) a aprobat-o si la noi, e cam bou, pe romaneste, fara suparare.
      nu te pune cu prostul ca are mintea odihnita (ignorance is bliss)...

      Comment


      • #4
        nu cred ca e vina Honda corp. e vina importatorilor nationali.
        A mea de exemplu a venit cu roata de rezerva plus cric, cheie si tot ce mai trebuie in portbagaj (sub o trapa in podea).
        2008 Civic Hybrid USDM 1.3L @ 110HP
        2004 Ford Expedition Eddie Bauer USDM 4x4 5.4L @ 330HP

        Comment


        • #5
          toto, nu am gasit la aceasta sectiune postul lui ramm, sau poate nu stiu sa caut.
          In ceea ce priveste HTRO ai perfecta dreptate, se pare ca acolo ograda este mare.

          Trebuie totusi, ca din cauza acelui bou autohton, sa merg cu roata aia mare in portbagaj pentru ca alti boi cu ochii mici si alungiti au stabilit pretul fabulos al rotii de dimensiuni reduse - tot pe romaneste si fara suparare.
          La Mitsubishi pe o astfel de roata am dat doar 108 euro.
          Last edited by batranu; 11-06-09, 19:58.
          civic 5D - 2,2 ctdi 140cp

          Comment


          • #6
            Dar oare roata aia de rezervă n-are şi ea nişte "caracteristici tehnico-tactice", ca s-o putem identifica pe net? Că doar n-o fi inventat honda dimensiunea respectivă. Nu cred să nu se găsească pe undeva ceva non-OEM, perfect compatibil. Din păcate, în manualul PDF - la secţiunea "cauciucuri" - e ceva gen "vezi pe maşină sau sună la dealer". Deci... care merge să vadă pe maşină?
            '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

            Comment


            • #7
              daca tot nu dau roata de rezerva, nici macar roadside assistance nu ofera Honda in Romania?
              mie mi-au dat 3 ani, deci cel putin inca 2 ani n-o sa umblu la roata de rezerva chiar daca fac pana.
              2008 Civic Hybrid USDM 1.3L @ 110HP
              2004 Ford Expedition Eddie Bauer USDM 4x4 5.4L @ 330HP

              Comment


              • #8
                romafroman am citit tot pe forum ca ar fi posesori de astfel de roti, dar nimeni nu i-a pus indicativul si eu cred ca se poate gasi ceva non-oem.
                Daca are cineva o astfel de roata, va rog postati caracteristicile acesteia.
                Eu sunt patit si am ramas cu masina in drum, am mers pe pana pana am ajuns acasa, noroc ca distanta nu era foarte mare, cca 1 km.
                civic 5D - 2,2 ctdi 140cp

                Comment


                • #9
                  Eu am postat la bursa, de aia nu ai gasit.
                  Varianta 1: comanda in Germania
                  Varianta 2: cauti la dezmembrari o roata de rezerva de dimensiuni reduse
                  Varianta 3: iei o roata de la Mitsubishi ptr ca sunt aceleasi gauri.

                  Daca ai timp, eu recomand varianta 2, e cea mai ieftina. Eu tot am zis ca imi fac timp intr-o sambata sa ma plimb putin, dar tot timpul a aparut cate ceva.
                  Maine o sa dau niste telefoane, am primit un pont despre un depozit foarte bun (varietate si pret) ptr piese de la dezmembrari. Promit ca revin cu un raspuns - si pe mine ma streseaza rahatul ala de spuma.
                  Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
                  2 roti

                  Comment


                  • #10
                    "Colegii" noştri englezii zic cam aşa.
                    Dacă ai mai mult timp pentru citit... bagă şi aici.
                    De vânzare s-ar putea să fie aici.
                    Uite şi topicul de la noi aici.
                    '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

                    Comment


                    • #11
                      am iesit pana la masina si m-am uitat pe roata de rezerva.
                      pe janta scrie doar atat: "15 x 4T Topy 1 31 08 02.3 8WA"
                      anvelopa e "Bridgestone Tracompa-3 T125/70 D15 95M"

                      scuze pt calitatea pozei, e facuta cu telefonul.
                      2008 Civic Hybrid USDM 1.3L @ 110HP
                      2004 Ford Expedition Eddie Bauer USDM 4x4 5.4L @ 330HP

                      Comment


                      • #12
                        15" nu merge la Civic 5D ptr ca are si protectiile alea de la discurile de frana. Minim 16.
                        Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
                        2 roti

                        Comment


                        • #13
                          Ramm, cred ca mi-ai dat solutia, incerc la mitsubishi pentru ca au preturi rezonabile.
                          In concluzie: sa fie pe 16", sa fie japoneza (antraxul intre gauri) si sa aibe prindere in 5 prezoane.
                          Am sa ma duc cu civicul la mitsubishi sa probez roata pe masina. Cred ca cea de Lancer se va potrivi. Coltul are 4 prezoane.
                          civic 5D - 2,2 ctdi 140cp

                          Comment


                          • #14
                            m-ati speriat , la sedan eu am roata de rezerva
                            http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/alinp/civic/
                            civic sedan 08

                            Comment


                            • #15
                              Esti fericit, eu am luat civicul executiv nou din germania si nu a avut roata de rezerva.
                              civic 5D - 2,2 ctdi 140cp

                              Comment

                              Working...
                              X