Cati kilometri aveti cu Hondele voastre CIVIC FK1, FK2, FN1, FN2?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    FK2 2008 - 139k
    GG1 2009 - 65k
    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

    sigpic

    Comment


    • #62
      Dam un refresh la topic!? Fk3 135 k

      Comment


      • #63
        FK2, 2016. 1.8 AT. Luata la 53500km, acum aprox 59000.
        '16 Honda Civic Lifestyle 1.8 AT Passion Red Metallic
        Ex: '17 Honda CRV Executive 2.0 AT Crystal Black Pearl
        '13 Honda CRV Lifestyle 2.0 M/T Passion Red Metallic
        '07 Skoda Octavia Elegance 1.9 TDi MT Silver Metallic

        Comment


        • #64
          Honda civic 5d, 2010 /1,4 benzina 172000 km fără probleme.

          Comment


          • #65
            Civic FK2 2008 sport 1.8 benzina,manuală - 226 000 km fără probleme
            daniel29
            Member
            Last edited by daniel29; 19-07-21, 10:54.
            2008 HONDA CIVIC 5D 1.8i-VTEC Sport 6MT - Champagne Silver Metallic
            2021 HONDA CRV e:HEV 4WD Elegance - Lunar Silver Metallic
            ________________

            Comment


            • #66
              Originally posted by Tibadrian@gmail.com View Post
              Honda civic 5d, 2010 /1,4 benzina 172000 km fără probleme.
              Salut! Poti sa zici mai multe despre masina?? la km care ai zis 172000? Ce lucrari ai facut la ea? Mersi

              Comment


              • #67
                FD1 2008 - 281.000 km
                FK8 2019 - 14.000 km

                Comment


                • #68
                  FK2 2007 - 122 000 km
                  Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

                  http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by flo72 View Post
                    FK2, 2016. 1.8 AT. Luata la 53500km, acum aprox 59000.
                    Aproximativ 82000km.

                    '16 Honda Civic Lifestyle 1.8 AT Passion Red Metallic
                    Ex: '17 Honda CRV Executive 2.0 AT Crystal Black Pearl
                    '13 Honda CRV Lifestyle 2.0 M/T Passion Red Metallic
                    '07 Skoda Octavia Elegance 1.9 TDi MT Silver Metallic

                    Comment


                    • #70
                      Huruit intermitent la rulare! Și 307000 km Civic. 2.2 2006

                      Comment


                      • #71
                        Civic X 5D Sport Plus, cumpărată īn octombrie 2019: 98.000 km cu discurile și plăcuțele de frānare originale.
                        Probleme:
                        - rechemare īn service pentru pompa de alimentare cu combustibil (pericol ca sistemul de alimentare de īnaltă presiune să taie alimentarea īn timpul mersului, mie nu mi s-a īntāmplat);
                        - īnlocuirea īn TG a radiatorului de A/C la inițiativa Asko (la o revizie s-au constatat mici pierderi, eu nu am sesizat funcționare anormală);
                        - oprirea din funcționare a sistemului Auto Start-Stop, eroare acumulator afișată īn bord. Reclamată de mine la Asko, s-a rezolvat cu update de software la ECU și la sistemul ACC (fără probleme fizice la instalația electrică a mașinii);
                        - decalibrarea sistemului de monitorizare a presiunii īn anvelope, cu aprinderea martorului de pană, după update-ul de software (nu s-a umblat la roți absolut deloc). După recalibrarea cu succes, cuiul din inimă și morcovul din scaun au ieșit singure;
                        - īn luna iunie 2024: oprirea motorului după plecarea de la semafor, ca la īncepători (sau blonde). Apăsarea butonului Power nu a pornit motorul decāt la a treia īncercare. Ulterior, īn timpul mersului, s-au aprins, pe rānd, absolut toți martorii posibili, īnsoțiți de bipuri. Cauza: resetarea ECU. Motivul: necunoscut.
                        - īn luna noiembrie 2023: oprirea din funcționare a tabletei centrale, īn timpul mersului; n-am mai avut acces la muzică și la controlul climatizării pentru un minut. Cauza: resetarea tabletei. Motivul: probabil, o eroare īn sistemul de operare Android 4.x care pune īn funcțiune tableta. De atunci am sărit gardul īn tabăra Apple la telefoane și laptop;
                        - luna asta (iulie 2024): apariția unui greier imens (ca nivel sonor) undeva īn partea dreaptă, īn zona tweeter-ului din ușă sau al fantei de aerisire din extrema dreaptă. Locație și motiv: necunoscute;
                        - īn cursul anului 2022: phantom breaking! O problemă semnalată pānă atunci doar la Tesla, la mine s-a manifestat īntr-o localitate, mergānd legal (50 km/h pe bord) ca urmare a avertizărilor colegilor din trafic. ACC era activat și, de la 50 km/h, fără niciun obstacol īn față și pe vreme bună, mașina a frānat singură, lent, pānă la oprire. Noroc că nu era nimeni īn spatele meu și că am avut inspirația s-o scot din viteză, căci nu știu dacă s-au aprins stopurile. Motiv: necunoscut.

                        Cam astea, īn aproape 5 ani de utilizare.

                        Sunt mulțumit de mașină? Da.

                        Aș schimba-o? Da.
                        De ce? Īn ultimii doi ani circul mult īn regim de trafic urban.
                        Cu ce? Cu Civic XI e:HEV, Sport sau Advance, la buyback.
                        Am făcut două drive teste cu această mașină īn toate regimurile. Īn trafic urban ține cu casa foarte mult, īn ambuteiaje parcă ar fi īn elementul ei, iar la drum īntins este acceptabilă.
                        Pentru regimul tipic Văii Prahovei, după īnchiderea Văii Oltului, am putut face o simulare pe aleile dintr-un parc industrial, pustii la ora aceea (sāmbătă); am mers numai īn regim EV, cu consum de benzină 0.
                        Pentru traficul urban tipic Bucureștiului, am reușit să pornesc de două ori motorul termic īn 10 minute de condus, īn rest am mers īn mod EV.
                        Pentru trafic normal (Centura București) am mers HEV, cu un consum instantaneu de 6%.
                        Īn regim de autostradă am mers la valori ale consumului instantaneu de 11% la 166 km/h (mașina fiind limitată la 180 km/h) și la 8% la 130 km/h. Totuși, pe un segment am putut merge 1 km īn mod EV, la 120 km/h, după ce am lăsat-o īn frānare regenerativă la maxim de la 166 km/h.
                        Poziția la volan este mai bună, se conduce mai relaxat, iar trecerea de la Civic X la XI este foarte ușoară, majoritatea informațiilor vizuale și a controalelor fizice fiind tot acolo.

                        Comment

                        Working...
                        X