Intrebari diverse Civic 5D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intrebari diverse Civic 5D

    Salut.

    Mi-am luat Civic-ul ca a doua masina de familie, pentru mine si sotie, atunci cand masina de la firma unde lucrez nu este disponibila. O am de aproximativ 10 luni si ia venit timpul pentru revizia anuala. Ca am doar 7000 km cu ea.

    De ce va scriu aici? Pai am cateva nalamuriri referitoare la masina, si poate cineva care se afla in aceasi situatie cu mine imi poate da cateva sfaturi.

    Cu toate ca masina mi-a placut foarte mult, entuziasmul a cam scazut pe masura trecerii timpului, si as vrea sa stiu ce pot rezolva la service.

    1. AC-ul. Este ingrozitor. Tin minte de asta vara ca am racit de 3 ori din cauza lui. Baga aerul in etape, nu este constant. In masina ba este cald, ba este frig. Nu am folosit niciodata functia de "Auto".

    2. Cand porneste compresorul, face destul de urat. Se aude tare in masina si este enervant. "Clancul" respectiv face ca si turatia la relanti sa se modifice pentru 1-2 secunde.

    3. Frana. Daca de ex. opresc la semafor, si tin piciorul pe pedala, din cand in cand dupa 2-3 secunde simt cum pedala se "afunda" usor, ca si cum se "lasa".

    4. Vopseaua. Binenteles ca am luat-o neagra, , si am facut prostia, din obisnuita, sa o spal si la cateva benzinarii, adica la perii. Am spalat de zeci de ori acolo, multe masini, negre, rosii, verzi, etc..... Civic-ul, dupa doar 2 spalari are niste urme fantastice pe ea. Toata este numai dungulite care se vad de la 10-20 cm. Ca si cum ceara , daca o avea asa ceva, a fost zgariata. Nu inteleg de ce ? E proasta vopseaua?

    5. Consumul. Sub 10 nu am vazut niciodata. Anul trecut am mers ceva mai tare pe autostrada si am scos chiar si 14% in afara. Cred ca doar in rodaj am scos in jur de 8% ca mergeam lejer.

    6. Relanti-ul. Pe standby imi sta pe la 700 rmp cred si face ca masina sa vibreze usor. Am un suport de telefon in parbriz si din cauza vibratiei de ex, nu pot vedea nimic pe telefon. La fel se misca usor si spatarul de la scaunul din dreapta din cauza asta.

    Cu toate aceste probleme, masina imi place, ce sa zic, dupa ce o spal, imi vine sa ma uit la ea cate o ora, dar daca as rezolva ceva din problemele de mai sus, as fi mult mai fericit.

    Aveti si o poza cu masina, funda a fost gluma unui amic cu care am fost sa iau masina.

    Multumesc.

  • #2
    Salut si s-ao stapanesti sanatos ! Timpul de revizie n-a venit neaparat, se face la 12 luni sa 20.000 km ( eu fac la 10.000 km ) deci oricum mai ai
    Sa raspund la intrebari:

    1. Nu folosesc aerul decat pe auto si mi se pare OK ( dupa ce i-am pus folii pe geamuri, urmeaza insonorizarea )
    2. La mine nu face asa urat
    3. Nu am observat sa mi se intample asta, vezi la service
    4. Vopseaua nu este proasta neaparat ( sau o fi ) dar are lacul foarte subtire si cu spalatul la perii nu e bine deloc.
    5.Consumul este un subiect vast si eu nu scot sub 10% in Bucuresti ( de fapt n-am scos niciodata, cu nici o masina ), o fi de vina si stilul de mers ( al meu )
    6. Nu stiu la cat sta relanti-ul la mine dar nu vibreaza.

    Vezi la revizie toate aspectele astea, ar trebui sa se rezolve ( nu cu vopseaua, nu consumul )
    I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
    My cars:

    '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
    '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
    '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
    '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
    EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
    EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
    EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
    EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
    EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
    EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

    Comment


    • #3
      " cine ma poate ajuta cu un Civic 5D ?" eu nu inteleg titlul.
      Ai nevoie de un 5D sau ce?
      Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
      2 roti

      Comment


      • #4
        1. Da insonorizarea si foliile au adus un plus destul de mare la mine la partea de climatiazare a masinii. Nu am apucat sa fac diferenta intai si cu folii si apoi si cu insonorizare (insonorizarea a fost prima).
        Foliile le-am pus de 1 saptamana si pot sa zic ca dupa ce lasi masina stationata cateva ore, inca mai este detul de cald in masina. Iar cand mergi cu ea ajunge mult mai repede la temepratura dorita.
        2. La inceput ma speria si pe mine cand pornea compresorul, dar pornea si putin mai brutal ca era si vara si il puneam la temperaturi mai mici. Cu timpul m-am obisnuit cu el.
        3. Cu frana chiar trebuie sa mergi cu ea la service ca e posibil sa pierzi presiunea pe undeva din varii motive.
        4. De vopsea toata lumea se plange. Daca iei cateva pietricele imediat incepe sa sara. Si de lac nu mai vorbim cat este de subtire.
        5. Consumul prin Bucuresti chiar e crima, intre 11 si 13 constant, dar asta se intampla si din cauza ca aproape zilnic mai vede si putin rosu turometrul , pe langa condusul bara la bara.
        6. Relantiul la mine vara era undeva la 650rppm si iarna este la 700 care din manualul de service stiu ca este foarte normal. Mai depinde si de benzina folosita. Trepidatii usoare exista, dar nici chiar asa sa tremure spatarul din dreapta.
        Honda Type R 2.0 - Black Pearl GT Pack
        Ex: Honda Civic 5D 1.8 Sport - Orange Tangerine 2008

        Comment


        • #5
          Originally posted by dflorin77 View Post
          Salut.

          Mi-am luat Civic-ul ca a doua masina de familie, pentru mine si sotie, atunci cand masina de la firma unde lucrez nu este disponibila. O am de aproximativ 10 luni si ia venit timpul pentru revizia anuala. Ca am doar 7000 km cu ea.

          De ce va scriu aici? Pai am cateva nalamuriri referitoare la masina, si poate cineva care se afla in aceasi situatie cu mine imi poate da cateva sfaturi.

          Cu toate ca masina mi-a placut foarte mult, entuziasmul a cam scazut pe masura trecerii timpului, si as vrea sa stiu ce pot rezolva la service.

          1. AC-ul. Este ingrozitor. Tin minte de asta vara ca am racit de 3 ori din cauza lui. Baga aerul in etape, nu este constant. In masina ba este cald, ba este frig. Nu am folosit niciodata functia de "Auto".

          2. Cand porneste compresorul, face destul de urat. Se aude tare in masina si este enervant. "Clancul" respectiv face ca si turatia la relanti sa se modifice pentru 1-2 secunde.

          3. Frana. Daca de ex. opresc la semafor, si tin piciorul pe pedala, din cand in cand dupa 2-3 secunde simt cum pedala se "afunda" usor, ca si cum se "lasa".

          4. Vopseaua. Binenteles ca am luat-o neagra, , si am facut prostia, din obisnuita, sa o spal si la cateva benzinarii, adica la perii. Am spalat de zeci de ori acolo, multe masini, negre, rosii, verzi, etc..... Civic-ul, dupa doar 2 spalari are niste urme fantastice pe ea. Toata este numai dungulite care se vad de la 10-20 cm. Ca si cum ceara , daca o avea asa ceva, a fost zgariata. Nu inteleg de ce ? E proasta vopseaua?

          5. Consumul. Sub 10 nu am vazut niciodata. Anul trecut am mers ceva mai tare pe autostrada si am scos chiar si 14% in afara. Cred ca doar in rodaj am scos in jur de 8% ca mergeam lejer.

          6. Relanti-ul. Pe standby imi sta pe la 700 rmp cred si face ca masina sa vibreze usor. Am un suport de telefon in parbriz si din cauza vibratiei de ex, nu pot vedea nimic pe telefon. La fel se misca usor si spatarul de la scaunul din dreapta din cauza asta.

          Cu toate aceste probleme, masina imi place, ce sa zic, dupa ce o spal, imi vine sa ma uit la ea cate o ora, dar daca as rezolva ceva din problemele de mai sus, as fi mult mai fericit.

          Aveti si o poza cu masina, funda a fost gluma unui amic cu care am fost sa iau masina.

          Multumesc.
          1. S-o stapanesti sanatos.

          2. AC - functia auto este super buna...foloseste-o mai mult.

          3. Compresorul - o iau ca pe o gluma...am 40k cu ea si acel tacanit il face si la mine...nu te inteleg ce te deranjeaza atat, chiar este suficient de discret. Modificatia turatiei la relanti o face si la mine ...intr-adevar, nu mi se pare normal dar m-am obisnuit. La service nu am gasit o explicatie care sa ma multumeasca dar sa stii ca sunt multe alte marci care se confrunta cu aceiasi problema.

          4. Faza cu pedala...nu are nimic frate...este chiar super ok franarea si m-a scos din multe probleme...de pe ce masina vii anyway?

          5. Vopseaua - cat exista termenul ecologic va exista si vopseaua asta de cacao...asa este ai dreptate...

          6. Consum...trebuie rodata ca lumea. Masina are un consum exceptional.

          7. Vibratul - vibreaza..asa este, mie imi face impresia ca dezamagirea pe care o ai in legatura cu aceasta masina iti mareste mult acesta senzatie.

          In rest...merita toti banii..pana acum...parera mea

          Comment


          • #6
            Sunt de acord cu "Amidamaru".
            1. Ori AC pe auto ori de la MODE il setezi pe parbriz si picioare (asa fac iarna)
            2. Compresorul face destul de urat - lipsa antifonare
            3. Si la mine de la vibratia motorului se mai lasa cateodata (nu cred ca e nimic grav) probabil sunt cateva bule de aer, o sa intreb maine la service ca am o treba pana acolo
            4. Vopseua e de kko si la alte masini, poate putin mai 85% kko (amaruie)
            5. Pentru un motor de 1.8, benzina este ok. Colegi de munca cu Astra 1.6 au media pe 20k si de 10.2% pe cand la mine in 20k este undeva la 9.1%. Incearca sa conduci mai eficient si economic
            6. Vibratia la relanti este data de bezina....cateodata vibreaza, cateodata nu, cred ca depinde de cinsterna care alimenteaza tancurile benzinariilor
            Eu m-am obisnuit cu micile probleme enuntate de tine pt. ca o folosesc zilnic si nu le mai iau in seama din obisnuinta.
            Per total dupa cum spui si tu masina este de placut, are farmec. Sa o stapanesti sanatos si la mai multi km.
            Ex - Honda CIVIC 5D 1.8 M/T SPORT - Milano Red
            In cautare de altceva

            Comment


            • #7
              Hai sa o luam asa:

              1. AC - aerul in sine e ok, in schimb eu il simt ca e curent ca intr-o sura subrejita... Solutia s-a propus deja: da aerul pe la parbriz si picioare.

              2. Clancul mi se pare normal. asa mi-a facut la toate masinile

              3. Nu stiu daca ai descris suficient de bine dar s-ar putea sa fie normal...

              4. traiasca vopseaua ecologica. asa e la toate masinile cu vopsea ecologica...

              5. consum... nu stiu cum mergi dar eu scot contsant sub 10 in Bucuresti. Consumul mediu e la semnatura. Acum daca mai mult sta masina la ralani decat se deplaseaza nu e vina ei... traiasca Bucurestiul magnific

              6. la ralanti cu o benzina buna (Top 99+) nu am probleme.
              '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

              sigpic

              Comment


              • #8
                woowww...ce de raspunsuri. Mersi tuturor.

                Ramm > mersi de schimbarea titlului. Intradevar, suna cam ciudat.

                amidamaru> mai am o skoda octavia 2.

                Se pare ca multe dintre cele enumerate de mine se regasesc si pe la voi. Nu inseamna ca ma bucura, dar cel putin nu am eu probleme cu masina. Am inteles cu vopseaua, voi incerca sa am mai mai grija pe viitor. Este totusi posibil sa o repar cumva? Polish oare?

                Cu vibratia motorului la relanti, asa este, nu facea mereu. Insa nu am vazut legatura cu benzina. Eu in general pun de la OMV si MOL. Dar de cateva ori am pus si de la lukoil. Si am pus si 95. Sa merg numai pe 98,99 de acum ?

                Referitor la consum, cred ca aveti dreptate, la doar 7000 km poate nu e rodat destul. Stiu de la octavie, ca abia dupa 10-15.000 a mai scazut ceva la consum. Insa daca la civic va fi undeva pe la 10-11 in bucuresti va fi super.

                Cred ca este adevarat si de zice dumi_id, daca as fi mers zilnic poate m-as fi obisnuit. am facut 60.000 km cu octavia in 2 ani, si doar 7000 cu civic-ul in 10 luni.

                La service ramane sa verific totusi frana si poate compresorul de AC. Mie tot mi se pare prea mare galagia cand porneste. Am avut peste 7masini pana acum, si la nici una nu se auzea asa.

                in rest...traiasca Civic-ul, ca e tare frumoasa.

                Comment


                • #9
                  Nu sunt moderator, nu l-am schimbat eu.
                  Referitor la vopsea, raspunsul e unul singur: casco si revopsita in alta parte.
                  Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
                  2 roti

                  Comment


                  • #10
                    La climatizare eu zic sa mergi pe auto...iarna sau cand este frig poti lasa auto si ac off daca nu se aburesc geamurile, iar vara tot auto insa sa modifici distributia aerului sa nu mai vina pe gurile din mijloc pt ca pe acolo baga aer cu putere mare si e deranjant Iar legat de consum si de ralanti, benzina este de vina...ti-as sugera sa nu mai bagi lukoil...incearca si top99 de la petrom, cel putin unii dintre noi suntem multumiti de ea si are un pret f bun comparativ cu altele...
                    2008 Honda Civic 5d i-shift

                    Comment


                    • #11
                      Dap, sau Efix 95, face minuni de obicei in privinta tremuratului
                      '09 Audi A6, 2.0, A/T, Grey
                      Fosta:
                      '08 Honda Civic Sedan 1.8 M/T, Taffeta White
                      Javascript motherfucker in Iasi?
                      http://hondafan.etp.ro/gallery/v/andrei_r/

                      Comment


                      • #12
                        Chestia cu pedala de frana se intampla si la mine
                        ....

                        Comment


                        • #13
                          cu Efix95 am patit-o sa mi tremure plus ca eram pe o urcare cu a 3a subturata rau si am auzit un bangg si tocmai ce bagasem benzina din bals, si i-am intrebat pe excrocii de acolo dc e buna benzina sau e manarita, iar rezultatul l-am vazut;concluzia nu alimentati din bals nici dc sunteti pe rosu cum eram eu
                          Acum m-am mutat la petrom 99+ i e foarte buna, si pretul e f. bun, pe langa faptul ca rompetrol ma irita la culme de fiecare data cand alimentam era alt pret(in sus binentales).
                          '08 Fn1 - Invidia Catback, CAI Injen w hydroshield, Omp front braces, Eibach prokit springs, Ferodo ds2500, Oz ultraleggera w Michelin Ps3, GP kit-front/rear

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by godspeed View Post
                            cu Efix95 am patit-o sa mi tremure plus ca eram pe o urcare cu a 3a subturata rau si am auzit un bangg si tocmai ce bagasem benzina din bals, si i-am intrebat pe excrocii de acolo dc e buna benzina sau e manarita, iar rezultatul l-am vazut;concluzia nu alimentati din bals nici dc sunteti pe rosu cum eram eu
                            Acum m-am mutat la petrom 99+ i e foarte buna, si pretul e f. bun, pe langa faptul ca rompetrol ma irita la culme de fiecare data cand alimentam era alt pret(in sus binentales).

                            Petrom-V mi-a dat emotii ultma data...avea apa in ea cred pentru ca aveam o groaza de sincope dubioase la turatii mici...adio PetromV, ramane tot 99+-ul..

                            Comment


                            • #15
                              Numai generalizati in legatura cu anumite marci.
                              Unele statii au 'preoti' mai multi, altele mai putini.
                              Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
                              2 roti

                              Comment

                              Working...
                              X