Regim optim schimbare viteza - 1.8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu din greseala am ajuns o data in a 2 a la 7200 cu 1.4. cand am facut testul 0-100 am intrat si pe a 3 a si mi-a taiat tot la 7200. Nu stiu ce viteza aveam.
    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

    Comment


    • Pai si daca esti curios cat aveai, de ce nu ii mai dai o data?? Iti spun sigur ca nu se intampla nimic!

      @toto, Delphi: Normele au mai gatuit ceva din performantele motoarelor, dar per total motoarele au evoluat, mai depinde si ce doreste producatorul... La Honda vedeti si voi ca daca in '95 aveau motoare de 100 de cai pe litru si altele aproape de cifra asta, acum parca au inghetat puterile, ba chiar au retrogradat (exceptand modelele sport - desi si noul Type R are 1 cal in plus fata de fostul). Sigur, unele masini sunt in clase unde nu puterea litrica e cea mai importanta (Accord spre exemplu), dar Honda pe care eu o stiu si imi place e cea veche... Si da, se poate, chiar si cu normele astea sa faci motoare turate si puternice. Un exmeplu rapid si simplu: in 2002 cand a aparut Accord CL7, la 2.0 nu avea concurenta (155 cp). Acum insa, noul Accord are 156 cai si e SOHC, iar BMW seria 3 de la 143 cat avea atunci are acum 170 si se misca altfel, se simte altfel...

      Oricum demultiplicarea cutiei de viteze nu are nicio treaba. Nu mai suntem copii sa intrebam cat fuge in treapta a 2-a si sa masuram performantele asa...
      '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

      Comment


      • Era pe youtube un Type R nou contra unuia vechi. Ghici cine ia bataie rau!
        http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

        Comment


        • ala nou ? desi sunt prea multe variabile ce nu-mi plac. Un test concret si corect se face folosind acelasi sofer, cu cronometru profesional pe o anumita distanta si 3 incercari la fiecare masina. Deci pe rand mai degraba decat un versus live.

          Comment


          • Nu ati pus la socoteala si masele masinilor, EP3 are 1210kg iar FN2 1330kg (sper sa nu ma insel asupra datelor).
            Deci ar fi mai grea cu aproape 10% avand acelasi motor...
            '08 Fn1 - Invidia Catback, CAI Injen w hydroshield, Omp front braces, Eibach prokit springs, Ferodo ds2500, Oz ultraleggera w Michelin Ps3, GP kit-front/rear

            Comment


            • Originally posted by oprescutoma View Post
              Era pe youtube un Type R nou contra unuia vechi. Ghici cine ia bataie rau!
              vezi ca subt doua.unul de la fifth gear si mai unul.cele doua sunt contradictorii.
              '08 Honda Civic 5D 1.8 MT Sport 140hp i-VTEC Nighthawk Black Pearl
              http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/babaus/ +sticker
              Dacia Super Nova de vanzare
              Cauciucuri + jante de vanzare

              Comment


              • Filme sunt multe, treaba e clara... Stock Type R-ul nou (FN2) nu bate EP3-ul in niciun fel...

                @godspeed: Pai si nu tot de politica firmei tine? Cine i-a pus sa il faca mai greu cu atat si sa ii puna un cal in plus? Nu se gandeau ca oamenii il vor compara cu "batranelul" EP3?
                '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                Comment


                • Originally posted by Delphi View Post
                  Poate ai vitezometrul defect. Si eu mai am un EK3 si nu prinde 120 in a doua. De fapt si in carte scrie... vreo 94 km/h in a doua. Si viteza maxima e 192 km/h.


                  Te-as contrazice si pe tine. De exemplu, daca o sa compari motorul lui Laux (1.5 L si 115 CP) si al tau (1.8 L si 140 CP), ai sa vezi ca sunt similare la raport CP/litru. Amandoua sunt SOHC. Si consumul e tot cu vreo 20% mai mare la R18.
                  Scuze dar am uitat sa precizez ca pt a ajunge la aceste performante de 120Km/h cu a 2-a si 200Km/h intr-a 4-a am schimbat complet toata evacuare, adica am pus un Exhaust Header de tip 4-2-1, un Catback de 2.5" si un Test Pipe in loc de catalizator totul de inox.
                  Asha cum a zis @totolino poluezi dar te duci.

                  http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/LauX_LauX_LauX/
                  sigpic
                  http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/LauX_LauX_LauX/

                  Comment


                  • Originally posted by Xander View Post
                    Filme sunt multe, treaba e clara... Stock Type R-ul nou (FN2) nu bate EP3-ul in niciun fel...

                    @godspeed: Pai si nu tot de politica firmei tine? Cine i-a pus sa il faca mai greu cu atat si sa ii puna un cal in plus? Nu se gandeau ca oamenii il vor compara cu "batranelul" EP3?
                    il bate la design.
                    '08 Honda Civic 5D 1.8 MT Sport 140hp i-VTEC Nighthawk Black Pearl
                    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/babaus/ +sticker
                    Dacia Super Nova de vanzare
                    Cauciucuri + jante de vanzare

                    Comment


                    • Acuma depinde si cum privesti problema, nu cred ca toti care isi iau CTR se duc pe circuit sau la liniute. E chiar asa mare diferenta?
                      Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC 6 M/T 2008 Sport, Orange Tangerine, Yokohama Advan Neova AD08
                      This message was printed on recycled bytes.

                      Comment


                      • Nu, doar ca in opinia mea (si a altora) Type R ar trebui sa fie cat mai hardcore, nu usor imblanzit... Daca stai sa o iei pe bucati, asta nou chiar are cateva avantaje majore, DAR parca tot ala vechi m-a impuns in inima... Astea s-au tot discutat, chiar nu mai are rost! Fiecare masina cu farmecul ei si fiecare om cu gusturile sale!
                        '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                        Comment


                        • Originally posted by Xander View Post
                          Fiecare masina cu farmecul ei si fiecare om cu gusturile sale!
                          De acord!
                          Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC 6 M/T 2008 Sport, Orange Tangerine, Yokohama Advan Neova AD08
                          This message was printed on recycled bytes.

                          Comment

                          Working...
                          X