Sfaturi achizitie Honda Civic: 2.2 CTDI sau 1.8 VTEC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfaturi achizitie Honda Civic: 2.2 CTDI sau 1.8 VTEC

    Deschid acest topic pentru a ma adanci si mai mult in dilema de mai sus. Pana n-am deschis gura pe hondafan ieri, si dupa ce am aspirat in sus si-n jos diverse review-uri, eram cat se poate de orientat spre laudatul (hai recunoasteti) i-CDTi. Astazi, dupa ce cativa posesori de VTEC 1,8 au incercat (nu fara oarece succes) sa ma deturneze din drumul spre Diesel, am intrat din nou in ceata :-k
    Astept si pareri pro-motorina. Sigur, nu se cade sa ma intitulez inca hondafan, da' macar la titlul de hondaprofan aspir cu indreptatire :lol:

  • #2
    Daca mergi mai putin de 100.000 km pe an, ia-ti benzina :twisted:
    Ex '06 Accord 2.0 LS/MT
    Momentan fara H

    Comment


    • #3
      De acord cu COS, dar as fi ceva mai bland: daca mergi mai putin de 35.000 ia benzina.
      "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
      "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

      Comment


      • #4
        Eu nu iti recomand nimic, decat sa iti faci tu singur un calcul care sa fie in felul urmator: daca ai masina acum stii cam cat mergi pe an (poti sa iti faci o medie). In functie de asta mai adaogi 2-3000KM / an pentru ca masina cere km
        O sa ajungi la o cifra.... cu numarul asta de KM facuti intr-un an poti sa vezi cam cat te-ar costa benzina / motorina pe acel numar de KM.
        Iei in calcul si pretul diferit de achizitie (diesel / benzina) si in felul asta poti vedea in cati ani iti amortizezi costul mai mare pentru diesel.

        sper ca a fost destul de clar, daca nu zi-mi cat faci ACUM pe an ca iti expun un calcul cu explicatii
        '07 Civic 1.8 M/T Sport Rošu

        Comment


        • #5
          oi oameni buni, ia mai lasati calculele cu consum la o parte..... cine isi ia civic nu si-o ia pentru cat consuma, ca altfel si-ar lua Golf 1.9 TDI....

          Vladatorus: ia matalutza si le condu pe amandoua, si vezi care te "rascoleste" mai mult. Pe aia ia-o.
          2006 Accord CL7 2.0 MT

          Comment


          • #6
            Originally posted by Cos
            Daca mergi mai putin de 100.000 km pe an, ia-ti benzina :twisted:
            daca ar fi valabila aceasta afirmatie nu ai mai vedea nici un diesel prin romania.
            parerea mea: mergi spre diesel, daca diferenta (totusi mica) de pret nu reprezinta o mare preoblema pentru tine.
            argumente:
            - cuplu incomparabil;
            - demaraj mai bun;
            - consum mai mic.
            daca iti place sa asculti rc-diul, tot dieselul te ajuta mai mult. daca iti place sunetul facut de esapament opteaza pentru benzina (sa dus de mult vremea in care diselurile ereau considerate tractoare) si ca sa fiu corect pana la capat, un dezavantaj al dieselului il reprezinta pretul ceva mai mare al reviziilor tehnice si impozitul anual mai mare (2,2cmc).

            succes!

            PS. eu plec pe 02 iunie sa mi-l iau din germania (dotari si preturi mai bune).
            civic 5D - 2,2 ctdi 140cp

            Comment


            • #7
              Originally posted by batranu
              Originally posted by Cos
              Daca mergi mai putin de 100.000 km pe an, ia-ti benzina :twisted:
              daca ar fi valabila aceasta afirmatie nu ai mai vedea nici un diesel prin romania.
              Nu e valabila in nici un caz afirmatia, poate gluma si optiunea mea erau mai evidente daca mai bagam unu-doi de zero
              Ex '06 Accord 2.0 LS/MT
              Momentan fara H

              Comment


              • #8
                Daca pe viitor vrei sa-l dai la schimb cu un model nou 2008-2010 ( asta sa intre buy-back-ul in vigoare ) cumpara un diesel....
                Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                Comment


                • #9
                  Originally posted by cryo
                  Vladatorus: ia matalutza si le condu pe amandoua, si vezi care te "rascoleste" mai mult. Pe aia ia-o.
                  Cu afirmatia asta, sunt de accord si eu 100%. N-are rost sa-ti faci calcule, pentru ca, oricum a-i da-o, tot pe-acolo ajungi. Nu prea mai exista diferenta intre diesel si benzina cum era odata, acum conteaza mai mult care-ti place cum merge.
                  Esti fan turatii=benzina, esti fan cuplu=diesel, orice altceva e prea putin important, dupa parerea mea. Pot confirma si la 1.8 un consum indecent de mic pt cilindreea si puterea lui.

                  Si un mic hint: cand luati benzina, uitati-va la valoarea puterii, cand luati diesel, uitati-va la cuplu. Exemplu: anticul 2.0 115cp benzina de la VW avea un cuplu destul de maricel, insa dupa 4500-5000rpm era tocmai bun de-un parastas. La diesel, degeaba ai 140-150cp, daca ai cuplu undeva pana in 300 Nm, si nu simt nici un kick specific diesel.

                  Comment


                  • #10
                    Noutati: am fost la reprezentanta Honda din Cluj si am intrebat de diesel. Aveau unul negru cu interior bej disponibil chiar "de maine". Eu vreau masina rosie...pentru asta mi-a zis dealer-ul ca trebuie sa astept trei saptamani. In schimb avea o honda civic rosie pe benzina. Mamma mia ce bine pot sa arate masinutzele astea. Daca aveam banii ii dadeam scurt si plecam acasa cu benzina rosie. :lol: Din pacate mai trebuie sa astept o luna dupa bani
                    Da' macar cred ca am rezolvat dilema in stil de mare Macedon: cum am banii dau fuga si intreb: ce masina puteti sa-mi dati mai repede?...rosie pe benzina executive sau rosie pe motorina? Cum fac aproximativ 25-30.000 km/an cred ca nu prea conteaza. Desi am un prieten "specialist" care mi-a zis ca un consum de 8,4 in oras la un motor pe benzina de 1,8 e fictiune pura...cica sa mai pun 1,2-1,5 l. Bine s-ar putea sa fie si un pic de invidie ...tocmai si-a achizitionat un reno megan diesel de 1,5 si simte "amenintarea fantomei"

                    Comment


                    • #11
                      8,4 este intr-adevar cam putin
                      ex-FN2 owner
                      Loved it every second!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by batranu
                        parerea mea: mergi spre diesel, daca diferenta (totusi mica) de pret nu reprezinta o mare preoblema pentru tine.
                        argumente:
                        - cuplu incomparabil;
                        - demaraj mai bun;
                        - consum mai mic.
                        Cam astea erau si argumentele mele, alaturi de incurajari de la prieteni dieselari. Diferenta de pret de 1000 euro nu este chiar un capat de tara. M-am desumflat ca i-CTDi-ul sport nu are xenoane, dasi citisem pe honda.com.ro ca are. Cum eu o sa imi iau sigur masina din Romania ramane sa aleg din ce ofera honda in Ro. Mai am o luna sa "cujet" :lol:

                        Comment


                        • #13
                          Consum Bucuresti-Arad:CRV 2.2 diesel 51 Litri
                          Accord 2.0 Tourer 55 Litri.

                          Concluzia ....

                          Comment


                          • #14
                            [quote="vladatorus
                            Cam astea erau si argumentele mele, alaturi de incurajari de la prieteni dieselari. Diferenta de pret de 1000 euro nu este chiar un capat de tara[/quote]
                            Diferenta este mai mare deoarece tu compari 1.8 exec cu 2.2 sport. 1.8 sport este 16.700 - 16.800 . deci vreo 3000 de euro diferenta
                            2006 Honda Accord 2.0 ES MT
                            2007 Suzuki Swift Sport
                            2008 Subaru Forester 2.5 XT 4-EAT

                            Comment


                            • #15
                              Fata de 1,8 sport intr-adevar sunt mai mult de 3000 de euroi, dar fata de executive in jur de 1200 (22 400 1,8 exe/23 600 2,2 i-ctdi). Intre ultimele doua ma dau cu balansoaru'.

                              Comment

                              Working...
                              X