If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
v-ati dat vreounu de paici care aveti CTR cu golf V gti?
eu.... de multe ori... si sincer... nu are prea multa treaba cu CTR...
cat despre povestea cu rapoartele in cutie... confirm cele spuse de Bogdan, si anume ca in a 5a dak fortezi si o duci pana in 8200 rpm atingi max 200-225 si apoi a sasea se simte ca urca mult mai greu da' urca pana la 240 (cel putin) :roll:
The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
ma refeream la liniutza , cam la cat il lasati in spate? tinand cont ca e turbo si normal are putere si cuplu cam pe toata plaja de turatie.. .bine ca tot nu e vtec... da la liniutza cum se tine sau cum se tine ctr`u , chiar nu stiu
GTI e o gluma proasta, nu reprezinta nici 10% amenintare in fata CTR, fara pic de exagerare. Motorul poate ca e ok, dar cutia este dezastru, iar multitudinea de sisteme de control al tractiuni sau franei alunga si ultima farama de fun pe care ar fi putut sa o aiba masina asta. De-abia un DSG si o resoftare mai permite GTI sa se bata la acelasi nivel cu CTR la o "liniuta", cat despre o alergatura pe drum virajat...n-are sens sa mai comentez.
tre sa iei in cont si greutatea pe care o are e plina de ekipamente.. are si televizor..) dar oricum la testu de la top gear a zis ca a readus "fun-ul" inapoi ceea ce lipsea din vechiile golf`uri... oricum honda ramane hondA:d
Cum sa aiba TV??? :lol: Greutatea e aproape aceaasi, GTI in 3 usi are 1330kg, iar CTR are 1270kg. 60kg e prea putin sa decida o asemenea diferenta, mai ales ca GTI are un cuplu mai mare.
uitativa la emisiune mi se pare ca prin decembrie 2004 sau 2005, cred ca 2004 sa vedeti , TV !!!!!!) si voi stiti bine si o persoana in plus se simte intro masina cu un cuplu nu destul de mare...
Poate confunzi cu sistemul de navgatie, cu display mare pe consola centrala, o dotare optionala care nu vine pe un GTI stock decat daca o comanzi in mod expres. Pb ca respectivul sistem are si tuner TV, dar asta nu are legatura cu discutia noastra. Nu ingreuneaza un display de navigatie si un modul GPS de marimea unui mar in halul ala, sunt componente foarte usoare.
Tocmai, GTI are cuplu mult mai mare decat CTR, fiind turbo, si totusi, pierde batalia "liniutei", cand in mod normal si logic ar trebui sa castige. Nu a existat nici o persoana in plus in nici un GTI cu care m-am dat eu, dimpotriva, eu eram la un moment dat cu un amic in dreapta si tot am castigat. Buba, asa cum am mai spus, e in cutie. E foarte slab etajata la GTI.
Comment