Honda Civic Type R EP3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am luat Snowprox pt iarna...pai, de unde sa incep? Sunt prea moi, aderenta varza (plecare de pe loc grav compromisa, plus in curba se auzea fluieratul "derapant" al gumelor), feedback-ul in volan de la asfalt micsorat(zici ca mergeam pe apa tot timpul, nu mai simteam nimic), iar la prima groapa luat mai serios, din greseala, s-a facut praf unul (s-a crestat practic pe latul cauciucului). Rezultatul: 1500 RON aruncati pe geam. Pirelli pe care le am acum, tot de iarna, sunt excelente si pe uscat, practic sunt foarte arpopiate ca aderenta de Potenza de vara pe care le-am avut stock. M-am lamurit cu Toyo, ieftine si proaste, mai bine mai strang cureaua si-mi iau Goodyear. Din cate am inteles, si seria T1 e la fel de proasta.

    Comment


    • si eu am pus cauciucuri de iarna pe A3. Bridgestone Blizzak Revo si pe jante mai mici 205/55/R16 fata de Pirelli PZero Rosso 225/45/R17. desigur ca stabilitatea in curbe este mai buna cu cele de vara si cele de iarna au un suierat discret si la mersul obisnuit (lamele acelea groase din care sunt facute crampoanele cauciucurilor de iarna iti dau senzatia respectiva).

      cred insa ca pe gheata-zapada acestea mai moi au aderenta mai buna si celelalte mai slaba. e prob. un trade-off. vad ca tu vrei sa compromiti mai putin aderenta pe uscat.

      eu am avut inca de asta iarna Blizzak-uri si pe Civic si am apreciat f. mult diferenta de tractiune pe zapada asa incat am hotarat sa dotez si A3-ul. GTI-ul care avea Michelin Pilot all-season era sanie comparativ cu Civicul cu Blizzak...
      ex Civic mk.7 EX sedan 2002, 1.7VTEC
      ex Acura TL 2006, 3.2 V6 SOHC VTEC
      Civic Si sedan 2007, 2.0 DOHC iVTEC
      Acura MDX 2011, 3.7 V6 SOHC VTEC

      Comment


      • Am testat Pirelli pe zapada, se descurca excelent, intr-adevar, nu la nivelul lui Toyo, dar foarte putin sub. Pe mine ma ajuta enorm si diferentialul blocabil pe fata acum, iarna. Da, stiu ca aderenta pe uscat e sacrificata la gumele de iarna, insa eu cautam mai mult un compromis (si l-am gasit multumita unei intamplari nefericite) pentru simplul motiv ca aici, in Romania, iarna a devenit foarte fitzoasa. Spre exemplu, am fost acum la munte si, intr-o zi era plin de zapada si ger la -6 grade, iar dupa 3 zile s-a topit toata si a urcat temeratura la 8-10 grade cu plus! Iar ceea ce am acum m-a ajutat enorm in ambele situatii. Bineinteles, cum exista intotdeauna reversul medaliei, aderenta Pirelli pe udeala usoara cu putin noroi, de genul celei cand incepe sa ploua, e destul de slaba.

        Comment


        • Originally posted by Bogdan_16v
          Am luat Snowprox pt iarna...pai, de unde sa incep? Sunt prea moi, aderenta varza (plecare de pe loc grav compromisa, plus in curba se auzea fluieratul "derapant" al gumelor), feedback-ul in volan de la asfalt micsorat(zici ca mergeam pe apa tot timpul, nu mai simteam nimic), iar la prima groapa luat mai serios, din greseala, s-a facut praf unul (s-a crestat practic pe latul cauciucului). Rezultatul: 1500 RON aruncati pe geam. Pirelli pe care le am acum, tot de iarna, sunt excelente si pe uscat, practic sunt foarte arpopiate ca aderenta de Potenza de vara pe care le-am avut stock. M-am lamurit cu Toyo, ieftine si proaste, mai bine mai strang cureaua si-mi iau Goodyear. Din cate am inteles, si seria T1 e la fel de proasta.
          ce toyo ai avut si nu ai fo multumit bre' ?

          aderenta la plecare proasta ?

          pe civic am T1-R , 205 50 15 ...dupa ce se incalzesc plecarea optima este din 5.000 rpm , chiar si peste ...pleaca glont

          vezi la zeta linea , intreaba pe careva care are , cre'ca o sa iti placa

          sau daca ai bani , vezi un Eagle F1
          Vtec Junkie B16a2.

          Comment


          • Originally posted by cioli
            [sau daca ai bani , vezi un Eagle F1
            Putin off-topic dar exista vreo legatura intre pneurile astea si Eagle Westlake, celebra echipa de F1 din anii '60?
            "Forget about Boxster, SLK, Z4. They are cars for ladies. Honda S2000 is a car for real men..." Jeremy Clarkson, TopGear guru.

            Comment


            • Am fost ieri, 13.01, la prima revizie de 10.000km la service-ul Carpati.

              Cost revizie: 350 RON (ulei+filtru ulei+manopera)

              Le-am spus de acele zgomote la gropi si, dupa cateva verificari amanuntite la fiecare roata, se pare ca capul de bara trebuie inlocuit, in garantie bineinteles. Neavand pe stock, se pare ca trebuie sa astept pana saptamana nu care urmeaza, ci cealalta.
              Nu va trebui sa platesc nici un ban, totul se va efectua in garantie.

              Cu ocazia asta, mi s-a adeverit suspiciunea ca o astfel de masina nu este pt strazile bombardate din Romania (de fapt, nici o masina nu poate indura asa un calvar, cea pe care am avut-o inainte cedandu-i tampoanele la motor tot pe la 10k km). Oricum, sunt "vinovat" de faptul ca am "pupat" vreo 4-5 gropi sanatoase rau de tot la viteza destul de mare (majoritatea la peste 100), gropi care insa erau extrem de bine mascate. Drept urmare, sunt mult mai atent de acum incolo si incerc sa ocolesc si rutele care includ piatra cubica.
              In rest, au fost verificate si bucsile si au mai fost stranse putin. Masina, din cate am simtit, merge mult mai bine dupa revizie, parca e unsa, urca foarte rafinat in turatie. Nici o problema in rest.

              Vor urma in scurt timp cateva mici modificari, un filtru BMC si un cat back, si m-ar tenta si niste arcuri ceva mai tari si mai scurte(nu foarte scurte) - Cioli, ceva oferte cu cat back aveti? Astept mail sau pm! Deoacamdata, nu am nici un motiv sa incep sa bag bani in modificari serioase, din moment ce nu am ce face cu ele, vreau doar sa "eliberez" putin motorul.

              Comment


              • Deci in mare (sau in amanunt ?) putem vorbi de un service profesionist al celor de la Carpati?

                ........strazile bate-le-ar vina!!!...... ops: :snakeman: :snipe: :minigun:
                HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                Comment


                • In mare, da. Nici macar nu prea mai se da voie sa stai pe langa mecanici, tu stai si citesti reviste, si ei isi vad de treaba, pe care o fac destul de bine. Chiar foarte bine, daca stau sa ma gandesc ca au controlat toate articulatiile in amanuntime pana au gasit buba.
                  Cat despre gropi si stricaciuni, vreau sa-ti spun ca Honda pana acum a fost cea mai rezistenta masina din familie. Altele, la 10-15k aveau duse si casete de directie, amortiozare, bucsi antiruliu, tampoane motor, etc. Nu mai vorbesc de zanganit de plasticuri, in Honda momentan n-am absolut nici unul, pe cand in celelalte incepeau "soriceii" de pe la 6-7000 km.
                  Cu putine exceptii, strazile din Bucuresti in momentul asta sunt DEZASTRU. Iar pe DN1, toata portiunea Sinaia-Brasov este efectiv rupta.

                  Comment


                  • Rascolind Internet-ul, iata ce am mai gasit:

                    Articol Autocar:

                    http://k20a.free.fr/img/CTR/CTR_2004_Review1.jpg
                    http://k20a.free.fr/img/CTR/CTR_2004_Review2.jpg

                    Comment


                    • da, frumos review. punctul tare il stim toti: motorul si transmisia. punctul slab din nou cunoscut: nu atat de agil pe cat un Focus1 ( sasiu si directie mai putin reusite). una peste alta o masina cu multa personalitate.
                      ex Civic mk.7 EX sedan 2002, 1.7VTEC
                      ex Acura TL 2006, 3.2 V6 SOHC VTEC
                      Civic Si sedan 2007, 2.0 DOHC iVTEC
                      Acura MDX 2011, 3.7 V6 SOHC VTEC

                      Comment


                      • bogdane , sincer , parerea mea e sa iti iei un BMC cold air box ( cum are si Achim ) sau un CAI de la AEM , INJEN etc

                        si cat-back , io nu as da atatia bani pe un catback ( toda and stuff ) , iatzi ceva simplu , japonez gen : invidia - ieftin , calitate beton perfomante bune

                        diferenta intre catbacuri de exemplu cre'ca e neremarcabila , sa dai 500oiro in plus pt. 5 cai ( care nici aia nu esti sigur ca ii ai in plus ) nu are rost , parerea mea

                        e cam aiurea cu garantia , pacat ...niste headers cu tot cu cat era o treaba buna

                        sa iti zica pretenu spoon ce poate sa iti aduca si la ce bani , va intelegeti voi ..numa bani sa ai
                        Vtec Junkie B16a2.

                        Comment


                        • Daca te-ai fi uitat la celelalt topic facut de mine la Tehnica, ai fi vazut ca BMC-ul e defectuos pentru CTR. Puterea maxima scade cu 1cp, uite-te pe review-uri pe net, singura imbunatatire consta in putin mai mult cuplu intre 3000rpm si 5000rpm (uite aici dyno run cu BMC: http://flaget.free.fr/CoupleYoshi.jpg , http://flaget.free.fr/PuissanceYoshi.jpg ). Si eu as fi vrut tot BMC, dar acum renunt la solutia asta.
                          Cea mai buna solutie, o recunosc, ar fi CAI Injen sau AEM, dar cu vremea din Bucuresti, daca filtrul da de apa, am terminat-o. Asa ca solutia o sa fie air box Comptech sau FC Design, dar sunt destul de scumpe. Sa vad ce imi pot aduce si cei de la Pit Stop. Cica o solutie buna ar fi si montarea unui filtru in cutia originala de aer, studiez si treaba asta.
                          Cat despre cat back, Invidia caut si eu, dar nu aduce nimeni in Bucuresti, daca aduce MAX, sa-mi zica si mie la ce scoruri. Stiu ca e bun si Invidia.


                          Edit: Cine stie mai bine franceza sa-mi traduca si mie mai bine:

                          Toutes les Civic Type R possèdent un mode secret, le voici:

                          # Mettez votre Civic Type R à l'arrêt contact coupé.

                          # Maintenez appuyé le bouton de remise à zéro de compteur.

                          # Allumez les feux.

                          # Allumez le contact.

                          # En moins de 5 secondes, tournez le commodo d'allumage des feux sur OFF, puis sur ON et encore sur OFF.

                          # Toujours en moins de 5 secondes, relâchez le bouton de remise à zéro du compteur et appuyer dessus 4 fois de suite.

                          Comment


                          • Am vazut ieri in Autocar primele pozele ale noului Civic Type-R. Se pare ca, intr-adevar, va exista si versiunea Type-RR.

                            In ceea ce priveste motoarele:

                            Civic Type-R va primi un motor de 2.2 litri, dezvoltat din motorul ultimului Accord Type-R, dar care va dezvolta doar 197CP, zece mai putin decat motorul AT-R-ului.

                            Civic Type-RR va primi un motor cu capacitatea necunoscuta inca, dar care va dezvolta aproximativ 227CP.

                            Scuze pentru poza, dar este tot ce am putut sa fac.
                            "Forget about Boxster, SLK, Z4. They are cars for ladies. Honda S2000 is a car for real men..." Jeremy Clarkson, TopGear guru.

                            Comment


                            • atat am gasit pe gugal despre RR

                              Vtec Junkie B16a2.

                              Comment


                              • Originally posted by Administrator
                                Civic Type-R va primi un motor de 2.2 litri, dezvoltat din motorul ultimului Accord Type-R, dar care va dezvolta doar 197CP, zece mai putin decat motorul AT-R-ului.
                                Civic Type-RR va primi un motor cu capacitatea necunoscuta inca, dar care va dezvolta aproximativ 227CP.
                                io nu-s de acord cu puterile astea
                                Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro

                                '02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey

                                Comment

                                Working...
                                X