Honda Civic Type R EP3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • calculatorul:

    http://www.spiretech.com/~vw6spd/tech.html

    daca ai aceleasi gume ca si mine 185/65/R15 intr-a doua la 7000rpm viteza e 99kph (61mph).

    rapoartele de transmisie pentru Civic sedan sau coupe EX 1,7 SOHC VTEC sunt:

    final drive ratio- 4,41
    1 -3,143,
    2 - 1,87
    3- 1,241
    4- 0,97
    5- 0,757
    marche-arriere 3,23
    ex Civic mk.7 EX sedan 2002, 1.7VTEC
    ex Acura TL 2006, 3.2 V6 SOHC VTEC
    Civic Si sedan 2007, 2.0 DOHC iVTEC
    Acura MDX 2011, 3.7 V6 SOHC VTEC

    Comment


    • eu am facut asta cu LX totul absolut stock.
      cu ex nu am incercat inca. daca o uita nevasta prin garaj o data am sa o frig si pe aia.
      honda x 5
      "W" stands for Wrong
      Amerika ist Wunderbar

      Comment


      • http://www.hondanews.com/CatID2015?m...43094&mime=asc

        you're right.

        LX pt. ca are final drive ratio de 4,11 cu gumele 185/65/R15 scoate 106km/h la 7000rpm intr-a 2-a.

        EX-ul are final drive ratio mai mare. cuplat cu cei cativa ponei si Nm in plus cuplul la roata e intotdeauna mai bun pt. EX care si accelereaza mai repede ( 9,5sec suta dupa car&driver pt. coupe si banuiesc 0,1-0,2 sec mai mult pt. sedan care e mai greu cu vreo 30kg).
        ex Civic mk.7 EX sedan 2002, 1.7VTEC
        ex Acura TL 2006, 3.2 V6 SOHC VTEC
        Civic Si sedan 2007, 2.0 DOHC iVTEC
        Acura MDX 2011, 3.7 V6 SOHC VTEC

        Comment


        • HX e si mai tare. in a treia se duce la 160 kph.

          asta trebuia exportat in europa. ar fi fost cel mai mare succes al lor. motor pe benzina si consum de diesel.
          honda x 5
          "W" stands for Wrong
          Amerika ist Wunderbar

          Comment


          • Ehh, am reusit sa ies la drum lung cu ea pentru prima oara. Impresiile sunt multe si intr-o majoritate covarsitoare pozitive. Am ajuns si la borna 2500 km, am avut ocazia sa o testez si pe curbe la greu, am reusit sa prind si putin peste 220 cu ea, ca nu prea mai aveam loc si cu a 6-a accelereaza greu de tot.
            In curbe masina e un vis, chiar si cu cauciucurile nu prea grozave. Efectiv, nu trebuie decat sa accelerezi cam tot timpul, cu mici deccelerari cand simti ca masina incepe sa supravireze si cu frana de motor combinata cu ciupirea usoara a franei de picior in curbe stranse. Nu a derapat nici macar 1 mm in curbe la viteze destul de mari, iar lipsa VSA nici nu se simte. Nota 10 pentru EPS, ideal pentru viraje, se intareste sau se inmoaie exact cand trebuie.
            In depasiri, chiar si avand parte de un cuplu nu prea mare, nu este necesar sa retrogradezi viteza, merge ca si unsa de la 4000. Am depasit coloanele create de camioane lente ca si cum nu ar fi existat.
            In linie dreapta, acceleratie exploziva cu primele 4 trepte, liniara dar sigura cu a 5-a, insa destul de lenta cu a 6-a. Pana in viteza maxima cu a 5-a, aproape de 220km/h, a ajuns destul de repede, dupa insa e chinuiala mare. Se vede ca nu-i facuta pentru asa ceva si cu greu isi atinge valorea maxima. Asta ar fi un punct in minus pentru cine tine la asa ceva, personal nu prea ma intereseaza aspectul asta pentru ca efectiv nu prea ai unde sa-i dai si e si foarte periculos. Oricum, n-a existat masina care sa-mi stea in fata, cu exceptia unui Forester 2.0 turbo de 225cp, care s-a incapatanat sa-mi stea in fata pana pe la 200, dar pe la ~210 s-a dat la o parte, si a unui Carrera Turbo :lol:
            Zgomotul interior e infernal, dar mie imi place asa, a trebuit sa dau muzica la peste 2/3 din putere sa mai aud ceva, nu se mai intelegea nimic. :lol: Cel putin zona VTEC e sinonima cu asurzirea (placuta, ce-i drept). N-am dedectat nici un zgomot de drum iesit din comun, asa cum am mai citit prin alte review-uri. De indata ce se incalzesc bine cauciucurile, nu se mai aude decat motorul.
            Ee, si acum minusuri, ca trebuie sa existe si dintr-astea.
            A aparut un zgomot suspect la roata din stanga, un scartait-piuit metalic, ca de rulment prost uns, cand accelerez intre 2000 si 5000 rpm, o sa ma duc sa o verifice azi sau maine.
            In curbe extrem de stranse, daca accelerezi prea puternic, cauciucurile rup aderenta destul de mult, sunt foarte slabe, nu stiu daca sunt slabe in esenta, dar oricum nu la nivelul motorizarii, asta e clar. Ciudat e ca masina se comporta ca si cum ar avea tractiune spate, iti da impresia ca ii fuge spatele in stanga-dreapta la acceleratii bruste care rup aderenta. Foarte ciudata senzatie.
            Interiorul s-a dovedit in timp a fi construit dintr-un plastic de o calitate destul de slaba, dupa parerea mea, care se pateaza repede, se umple de praf foarte mult si e si greu de curatat. Nu se impaca bine cu nici un tip de silicon. Contrasteaza mult cu calitatea foarte buna de fabricatie, nici un luft, muchie sau "soricel" aparut pana acum, totul imbinat perfect. Nu ar fi un inconvenient foarte mare, mai ales ca o gramada de masini cu pretentii au parte in ziua de azi de plasticuri si finisari execrabile, dar pentru un om maniac cu ordinea si curatenia, cum as fi eu, cam deranjeaza. Oricum, pana acum, la nici o masina in afara de Bentley, Porsche si Lexus nu am intalnit plasticuri bune calitativ, cred ca e un trend general. Pacat.
            Insa, per total, masina e aproape divina, nu prea mai am ce-i reprosa. Ahh, am uitat, doar consumul. Daca o tii in VTEC tot timpul, iti consuma mai mult ca in oras. Daca o tii insa pana in 6000 constant, iti ia pana in 10. Rezonabil, daca tragem o linie. Oricum, perfromanta fara consum mare nu exista pe lumea asta.

            Comment


            • ce e VSA si EPS ?
              Vtec Junkie B16a2.

              Comment


              • eu totusi imi mentin parerea, ca masinile asamblate in UK au mici defecte, de ex. zgomotul ala de la roata de care spui, de asta prefer masini fabricate 100% in Japonia.
                Tu ai modelul care are si motorul asamblat in UK ? care nu are taxe vamale ?

                ai spus ca nu trage in a 6-a, nu trage nici daca ii dai cu a 5-a pana peste 8000rpm ?

                in orice caz, gandeste-te ca masina este mai ieftina decat un Golf GTI sau VR6, si io cam da si la VR6 sa nu mai vorbim de echilibrul masinii.
                http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                Comment


                • adica cu alte cuvinte ii spui : masina nu mai este facuta la japan si nu mai e asa de buna dar totushi gandeste-te ca e mai eftina cu 4 mii ?

                  acuma nu cred ca o fii mare problema cu scartaitul ala

                  si cu vit. a 6-a ma gandesc ca asa o trage masina , nu o fii diferita cutia la cele ansamblate in UK

                  pesimistule [-(
                  Vtec Junkie B16a2.

                  Comment


                  • VSA - controlul tractiunii, ESP-ul de la Honda, EPS - electric power steering (servodirectie variabila).
                    Motorul+cutia sunt asamblate in Japan, in UK a fost asamblata doar caroseria. Are taxe vamale si inca cum. :x
                    Nu e vorba cu nu trage a 6-a deloc, trage binisor, insa nu asa cum ma asteptam, adica trage mai greu decat o face viteza a 5-a la masinile in 5 viteze. Cred ca asa se comporta toate Type R-urile. Uite sa-mi zica si Spoon cum trage a lui intr-a 6-a. Probabil ca, fiind mai "eliberata", o face mai bine.
                    CBR, am dus a 5-a in ~8300 rpm, la 1 micron de limitare, la 220km/h. Or fi de vina si blestematele de cauciucuri. Un GTI de baza costa exact la fel cat CTR de baza, insa are in plus dual-clima, CD+8 boxe, inca 2 airbaguri, ESP si volan cu comenzi pe el. Detalii neimportante pentru o sportiva, dar care pentru altii conteaza. Oricum, e mult mai slaba in acceleratii, FSI-ul s-a dovedit a fi un mare esec, consuma enorm si are performantele reale sub un Leon 1.8T de 180cp.

                    Comment


                    • [quote="hondatu"]
                      Originally posted by Bogdan_16v
                      cu a 6-a accelereaza greu de tot.
                      Asa e si la S2k, cand i-am spus la CBR a zis ca, nu stiu sa conduc!! E adevarat ca, daca vrei sa ajungi la rotatia maxima, o schimbi intr-o viteza inferioara si tot aduci, dar si eu am sesizat ca, la aia la 8500rpm e cam gata.

                      In curbe masina e un vis, chiar si cu cauciucurile nu prea grozave.
                      Ai Potenza RE 030? Like me?

                      Cel putin zona VTEC e sinonima cu asurzirea (placuta, ce-i drept).
                      Da, din pacate la cele mai multe dintre masini!!! Asta are de a face si cum e reglat VTECul. Spre ex. astia mi-au zis ca, la S2k Honda putea sa-l lase pana la 11.000rpm, deci pe o plaja de 5.500rpm sa ai la dispozitie VTEC. La CT-R intra putin mai devreme, dar probabil si pozitia sa (transversala) fata de cea longitudinala a lui S joaca un rol important.

                      Interiorul nu se impaca bine cu nici un tip de silicon.
                      Dar cine va tot baga voua in cap ca, asa ceva se curata cu silicon???
                      Tu n-ai observat ca, daca-l cureti cu silicon iti reflecta-n parbriz?
                      La orice firma de curatatorie din lumea asta, bordul (si in general interiorul) se curata cu apa calda si bineinteles ca o carpa ca lumea. Ia incearca, o sa ramai paf! Nu vreau sa scot din galeata calitatea plasticului, e doar o idee!!
                      Mie nu-mi vine sa cred ce diferente sant intre actuala generatie si fosta, la acest capitol. ops:
                      .
                      HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                      Comment


                      • Originally posted by HondaCBR
                        eu totusi imi mentin parerea, ca masinile asamblate in UK au mici defecte, de ex. zgomotul ala de la roata de care spui, de asta prefer masini fabricate 100% in Japonia.
                        Tu ai modelul care are si motorul asamblat in UK ? care nu are taxe vamale ?.
                        CBRule, arata-ne si noua acel CT-R scutit de taxe si eu il mananc in bucati!!
                        Sau tu esti deja in 2007 :?
                        Deci sa punem la punct si detaliul asta ca, vad ca, nu e inca clar:
                        masina asta nu se asambleaza decat in UK, dar indiferent pt. ce piata e prevazuta, masina primeste cutia+motor (si alte detalii) din Japonia. In Romania masina e purtatoare de taxe (ca si CR-Vul diesel spre ex.!!!) fiindca are in componenta ei mai mult de 30% de pese non-eu!!
                        La CT-Rul pt. Japonia nu stiu, dar imi pot imagina ca, masina e definitivata totusi la ei acasa, deoarece are o gramada de chestii diferite fata de fratele european.

                        Corect, CTCul european inca nu se poate compara cu cel nipon, asta e clar!!! Dar nici sa zici ca, tot ce vine din UK vine cu (mici) defecte, nu mi se pare ok. Zgomotul ala de la roata de care ne povesteste Bogdan, sigur nu are de a face cu faptul ca, masina e facuta sau nu in Japonia. Sau tu ce crezi ca, tot ce vine din Japonia vine la calitatea unui tanc? Ceea ce-i bate lui acolo, poate sa bata si unui NSX sau mai stiu eu la care alta masina. Si stai sa vedem de ce bate.
                        HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                        Comment


                        • De curatat, nu-l curat decat cu o carpa uscata, apoi, ca sa arate bine, l-am dat si eu cu silicon. Mare prostie, s-a patat la greu in locurile unde sunt atingeri frecvente (de ex la usi). O sa fac faza cu apa calda si un pic de sapun lichid, mi-a mai zis cineva ca toate solutiile astea din comert sunt degeaba, mai mult strica.
                          La roata, nu-mi bate, ci eu un fel de scartait numai cand accelerez din turatii mai joase. Merg cu ea maine in service sa vad ce are, azi a plouat si am avut si ceva treaba.
                          CTR-ul ala de Japonia are doar 15cp in plus si e usurat cu vreo 50kg. Un CAI, o evacuare, roata de rezerva si bancheta din spate jos si gata, rezolv, asa o sa ma prezint la curse. Stii ce usor se da jos bancheta? :lol:
                          Tot Potenza sunt, dar nu stiu codul. Ma indoiesc ca sunt aceleasi ca la S2K. Oricum, sunt slabute, nu ma asteptam, noroc cu talonul mic.

                          Comment


                          • cauciucurile de pe CTR nu au nimic de-a face cu top speed-ul atata timp cat au dimensiunile de fabrica, eventual daca presiunea e putin mai mica, atunci ai un top speed mai mic.

                            hondatu: ziceam de s2k ca nu l-ai condus bine daca nu l-ai turat pana peste 9000rpm in fiecare viteza :P

                            iar despre CTR fara taxe se pare ca ai ramas putin in urma, mai nou CTR se asambleaza 100% in UK si nu are taxe, cel putin asa zicea alin.

                            calitatea de UK este de rahat orice ai spune, mai ales ca piesele/componentele nu sunt toate Made in Japan !!, inclusiv placutele de frana la honda se fac in EU mai nou, si tin 20.000km, nu 45.000-50.000 cum m-au tinut pe mine si pe prietenul cu accord executive. acum si-a luat si el placute din germania ptr. acccord si numai sunt made in Japan, l-au tinut exact 20.000km !!
                            stiu multi cu Honda made in UK si au avut probleme, de la suruburi lipsa si capse de plastic lipsa pana la curs ulei din motor din cauza de garnituri de rahat. Se pare ca nici alea fabricate in US nu sunt prea stralucite Honda a avut cateva recall-uri serioase cu cutiile de viteza facute in US si alte chestii.
                            daca tu vrei sa traiesti cu ideea ca masinile asamblate in EU sunt la fel cu cele din J n-ai decat.
                            http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                            Comment


                            • Ca tot veni vorba de placute, imi tiuie putin si placutele. Nasol.
                              CBR, cauciucurile au o foarte mare influenta si asupra vitezei maxime. La orice service poti intreba, sunt cauciucuri care rezista la maxim 200, 220, 240, 280 km/h si asa mai departe. Din propria experienta cu masina anterioara, cu cauciucurile stock ma chinuiam rau de tot sa trec de 180 si-mi consuma in draci, cum am pus altele dupa nici 1 an ajungea la vit maxim constructiva foarte repede si aveam un consum mult mai mic. Vara asta o sa le las pe-astea, n-am ce face, sunt low de tot cu molozul, iarna voi pune de sezon, iar din primavara viitoare unele mult mai de calitate, CAI, evacuare si atunci vom vedea cum se va descurca.

                              Comment


                              • nu-mi spune de cauciucuri ca intamplator ma ocup si de asta :P
                                cauciucurile de fabrica sunt facute sa reziste cu cel putin 20kmh mai mult decat merge masina, sa nu-mi spui tu ca CTR-ul a venit cu gume cu indice de viteza H pana la 210/h ca nu te cred.

                                si indicele de viteza iar nu influenteaza top speed-ul ci rezistenta cauciucului la viteza respectiva.

                                singura chestie ce ar putea influenta viteza este latimea,inaltimea si profilul dar si profilul mai mult de 3-5% nu are efect.

                                pana acum cate honde am vazut si incercat toate mergeau cel mai bine cu gumele echipate de fabrica, greu gasesti cauciucuri mai bune decat alea cu care vine de fabrica in acelasi segment de pret si categorie. Cel putin la Hondele fabricate in J asa este.
                                http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                                Comment

                                Working...
                                X