Honda Civic Type R EP3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • [quote="arun"]am inteles ca au renuntat la acciza de 30% anti-Jp pentru CTR. ai luat-o dupa sau inainte de scoaterea accizei?quote]

    Ai inteles gresit arune, nimeni nu stie nimic in legatura cu asa ceva si mare mi-ar fi mirarea sa se intample in curand o miscare ca asta.
    Deci legea patriei mume prevede ca, daca o masina are mai mult de 30% din componentele sale fabricate in Japonia in cazul de fata, masina e platitoare de taxe. Stii tu, alea mari, exorbitante si nemiloase.
    HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

    Comment


    • honda nu are perioada de rodaj.
      honda x 5
      "W" stands for Wrong
      Amerika ist Wunderbar

      Comment


      • In fine.
        Azi nu prea am rezistat si i-am cam dat de vreo 5-6 ori in zona VTEC. Urla ca o fiara si se comporta la fel. Instantaneu am ajuns la 140 prin centru (era mai liber), n-am dat decat a 1-a, a 2-a si ceva din a 3-a. E oarecum infioratoare senzatia, mai ales acum la inceput, insa e stimulent garantat de adrenalina. Mai ales sunetul acela specific, ca urletul unei fiare in atac.
        Saptamana asta ii trag si un sistem de sunet Blaupunkt si o alarma, am renuntat la senzor de parcare, am preferat sa dau mai mult pe un sunet de calitate. Nu pe watti cu nemiluita, ci pe calitate.
        Am fost interpelat de vreo 3 ori la stopuri de soferi entuziasmati cu primaveri mai putine la activ, sa ma intrebe de masina. Uimitor, m-am descurcat bine prin craterele Bucurestiului, am mers destul de incet si n-am atins nimic. Sper sa ma obisnuiesc asa. Oricum, suspensia nu lasa masina sa balanseze periculos.
        Inca o data, m-a frapat nespus elasticitatea cutiei si echilibrul perfect in care ea se afla cu motorul. Pur si simplu, poti porni lejer si cu a 3-a de pe loc, iar la 60km/h accelereaza bine-mersi si cu a 6-a. Nici o trepidatie, nici un tremurat, nimic.
        Cauciucurile, insa, nu prea sunt facute pentru ploaie. Azi a picurat putin mai spre seara si daca talpa mea capata dintr-o data o greutate crescanda intr-a 2-a, rupea aderenta imediat. ABS-ul isi face datoria la franare, insa cauciucurile sunt clar pentru uscat.
        In viraje si manevre stranse, masina nu se inclina absolut deloc. Si cand zic absolut deloc, credeti-ma ca nu exagerez. Stabilitate de cart, asa cum ii este renumele.

        Comment


        • in legatura cu taxele la masini JP...

          daca se doneaza masina se mai platesc taxe?
          adica daca arun doneaza o masina cumparata de linga dunele de pe dreapta si o doneaza parintilor, ei mai platesc acele taxe imputite?
          honda x 5
          "W" stands for Wrong
          Amerika ist Wunderbar

          Comment


          • n-am putut sa ma abtin cand am vazut ce aberati pe aici.

            - ECU isi regleaza parametrii in functie de benzina, in approx. 1-2 minute la motoarele i-VTEC si asta se intampla regulat la un interval de timp care nu-l stiu exact, approx. 20-30min. Si nu are nimic de-a face cu faptul ca motorul este nou sau de 500.000km A fost o discutie recent si pe vtec.net despre asta, si ziceau ca i-VTEC sufera din cauza asta pentru ca de fiecare data cand isi seteaza parametrii pierde putin din performante, pe cand VTEC-ul clasic isi seteaza parametrii doar la un reset de ECU.

            - Motoarele Honda toate vin rodate din fabrica, de obicei este bine sa mergi ceva mai incet pana se schimba uleiul de fabrica care este mai mult pentru spalarea motorului, desi toti racerii spun ca este bine sa-i dai treptat in gura chiar din primii kilometrii, cel putin asa am facut eu si prietenu' cu accord 2.4L, amandoi cand am venit de la Bucuresti cu masinile pe autostrada bucuresti pitesti deja eram cu ele in blana,eu am 50.000km si el 60.000km si ambele masini merg perfect.
            Daca mergi incet cu ea cand este noua, se pot zgaria cilindrii de la calamina ce se formeaza si segmentii nu vor mai inchide 100% niciodata, si sunt multi alti factori care se pare ca dauneaza la rodajul "finutz"

            Pute-ti sa vedeti aici niste poze cu pistoane care au facut rodajul "finutz" si cu care nu http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm

            parerea mea este ca poti sa mergi prima 100km normal, nici tare nici incet, si dupa 1500km poti sa-i dai pana intra limitatorul in toate vitezele.
            http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

            Comment


            • apropo arata super CTR-ul pe rosu, sa ai noroc de el si sa tii si turometrul cat mai mult pe rosu
              http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

              Comment


              • doar acul la benzina sa nu il tina pe rosu :lol:
                honda x 5
                "W" stands for Wrong
                Amerika ist Wunderbar

                Comment


                • Originally posted by Bogdan_16v
                  In fine.
                  Azi nu prea am rezistat si i-am cam dat de vreo 5-6 ori in zona VTEC.

                  Problema la masina aia e ca, te va duce mereu in ispita, iar de acum incolo iti vei pune mereu nervii la incercare.

                  Instantaneu am ajuns la 140 prin centru (era mai liber)

                  Liber pe Magheru? Cum o fi aia? 140 in mijlocul Bucurestiului? Doamne fereste si apara! Bogdane, avem toate motivele sa ne facem griji pt. tine.

                  Am fost interpelat de vreo 3 ori la stopuri de soferi entuziasmati cu primaveri mai putine la activ, sa ma intrebe de masina.

                  WOW!! E clar, macar de-acum incolo va stii lumea ce-i aia un CT-R.
                  Totusi, ma mananca spatele sa aflu cine a cumparat acel CT-R tot rosu care a fost de vanzare in Bucuresti, posesorul fiind unul din redactorii revistei "cu pricina".



                  Cauciucurile, insa, nu prea sunt facute pentru ploaie.

                  Nu stiu zau ce cauciuc o fi ala, de e facut numai pt. ploaie, dar daca exagereaza in halul asta, probabil ca, va trebui sa te gandesti serios la o garnitura noua.
                  Ca sa nu mai vorbim de cele de iarna.


                  In viraje si manevre stranse, masina nu se inclina absolut deloc. Si cand zic absolut deloc, credeti-ma ca nu exagerez. Stabilitate de cart, asa cum ii este renumele.

                  Ohooo, cunoastem! Cunoastem de la fratele mai mic. ESPul e la datorie.
                  HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                  Comment


                  • Originally posted by HondaCBR
                    apropo arata super CTR-ul pe rosu, sa ai noroc de el si sa tii si turometrul cat mai mult pe rosu
                    Taci ma naiba din gura, numai du si tu omu-n ispita!!! Asta dupa ce ca, abia se abtine&sufera cum numai el stie!!!
                    Rosu ca rosu dar daca-ai stii ce greu e la intretinut...................zise ala cu masina neagra.


                    - Motoarele Honda toate vin rodate din fabrica, de obicei este bine sa mergi ceva mai incet pana se schimba uleiul de fabrica care este mai mult pentru spalarea motorului.

                    Stai ca, aici nu inteleg ceva!!!!
                    Daca vine cu rodajul din fabrica, atunci numai are acel ulei special (de culoare alba sau asa ceva?) ! Are direct uleiul normal pe care tu il vei mai schimba la prima revizie, fiindca figura cu schimbul de ulei o fac ei la banda.
                    Exemplu:
                    Eu nu am asa ceva, dupa cum bine spui, la Honda motoarele vin rodate din fabrica si deci voi merge prima data la ei abia in septembrie (adica la un an de zile) sau mai devreme daca ajung la 20.000km, daaaaaaar unul din colegii mei de sapa, are Yota Verso luata de noua in octombrie si la 2.000km a trebuit sa mearga sa-i schimbe uleiul de fabrica, adica masina nu a fost rodata din fabrica.
                    Deci eu cum a trebuit sa merg?
                    Concluzie:
                    Ori te-ai exprimat tu undeva gresit, ori nu pricep eu ceva.
                    HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                    Comment


                    • dealerii de obicei sunt total pe dinafara, si mie mi-au spus la carpati motors sa merg sa schimb uleiul la 2000km, dar era ulei normal in masina, multi procedeaza inca dupa metoda veche.

                      eu am mers frumos cu masina pana am iesit din bucuresti si cand am vazut ca vrea tot mai mult, i-am dat :lol: dupa prima 100km eram deja cu turometrul pe rosu.
                      http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                      Comment


                      • mie miau zis la prima honda sa il schimb la 7500 mile apoi la a doua (civic 7) ca la 10000 mile. ca motorul asta are frecari mai putine decit precedentele motoare.
                        honda x 5
                        "W" stands for Wrong
                        Amerika ist Wunderbar

                        Comment


                        • inca o idee pentru arun...

                          cumpara CTR, apoi te "repatriezi" astfel scapi de orice taxa posibila.
                          honda x 5
                          "W" stands for Wrong
                          Amerika ist Wunderbar

                          Comment


                          • Hahahaah, pui omu sa se intoarca in tara numa´pt. o caroserie!!
                            HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                            Comment


                            • Bogdane, sa o stapinesti sanatos, fara incidente.

                              Din cite am mai sapat pe net despre uleiurile cu care vin masinile Honda noi, se pare ca au un continut mai mare de molibden care ajuta motorul sa se "aseze".

                              Am vazut despre CTR pe niste forumuri in UK ca daca obisnuiesti sa o conduci in zona VTEC trebuie controlat nivelul uleiului de fiecare data cind alimentezi cu benzina. Erau vreo citiva acolo care se minunau cit ulei maninca, unu din ei chiar a reusit sa-si nenoroceasca motorul. Tot la ei am citit despre cauciucurile Bridgestone cu care vine dotat CTR si care pe umezeala au provocat tot felul de surprize neplacute.

                              Si mie mi-a spus dealerul ca primii 2000km sa nu-i dau turatie maxima, sau viteza maxima (nu mi-a spus sa schimb uleiul la 2000 ci la 10000.
                              ) ceea ce sincer chiar am si facut pentru ca primii 2000 i-am facut pe zapada si gheata prin Bucuresti, cu consum intre 12 si 14. De curind am dat o tura de vreo 600km si consuma 9.3 la o viteza medie de 130km/h cu A/C pornit, faruri aprinse.

                              Despre "educarea" masinii dupa cum o calci la inceput e posibil sa fie un graunte de adevar. La alte masini am auzit de comportament anormal dupa ce le-a fost resetat ECU timp de vreo doua zile, dupa care s-a autoreglat. Probabil ca dealerul sugera sa-l "educi" sub zona VTEC, care e mai sigura pentru motor, pina se regleaza. Cam urechista abordarea mea, dar merita sa risti motorul pentru 2000km condusi mai atent?

                              Acum talpa sau nu, mai tine si de sufletul omului, CTR te trage de piciorul drept cu pedala de acceleratie... depinde cit de mult rezisti.
                              Accord 2.0i A/T

                              Comment


                              • Mersi, Suciu! Tentatia pedalei de acceleratie e mare, insa azi am avut parte de usurare. Am mers la service sa montez muzica si alarma si am vorbit cu unul care se mai pricepea la mecanica.
                                Intr-adevar, la acest model, revizia e la 10.000, nicidecum 1500 sau 2000, cum am inteles eu. Si omul mi-a spus sa-i dau linistit in goarna, ca pentru asta e facuta si n-are nimic. Doar, asa cum ai zis si tu, sa nu-i dau tot timpul in zona VTEC pana la vreo 2000. Tot timpul nu, dar cateodata pot fara probleme. Ceea ce si fac.
                                In rest, azi am montat sunetul, Blaupunkt tot (4 boxe si CD MP3, fara subwoofer), si o alarma acolo. Se aude excelent. Luna asta mai vreau sa-i bag niste covorase de aluminiu peste tot, si o pereche de pedale tot de aluminiu. Cu tot cu goarna, a consumat excelent, jumatate de rezervor, cam 25L, la 200km, ceea ce mie mi se pare foarte bine, avand in vedere ca Seat-ul imi consuma in medie 20L la 200km in oras si era si cu 100cp mai slab. Schimb frecvent in regim de 4500-5000 si unde mai prind loc ii dau si goarna. Am inceput sa ma obisnuiesc cu ea si o mai serpuiesc si printre masini cu pedala la maxim. Stiu ca nu e bine, dar e adrenalina garantata.
                                Aseara intr-un pasaj un pic mai lung de 400m am ajuns la 170 cu plecare de pe loc. Atat de repede si violent am ajuns la viteza aia, ca am lasat pedala libera pana sa se termine pasajul, mi se facuse un pic de teama(un pic mai mult). ops:
                                Acum astept 10.000 km sa vad cum o pot scoate cu un tuning acolo, ca sa nu pierd garantia. Probabil o sa cumpar componentele si o sa le montez la ei.

                                Comment

                                Working...
                                X