cu intercooler vreo 70-80cp la roti, cu turbo stage 1 (adica pana la +100-120cp si cu pistane stock) poti ramane si cu ambreajul stoc.
am un film (High Octane 5 parca) cu CRX de 170.000km (atat avea inainte sa-i puna turbo) dus la 380cp cu turbo+intercooler si nu s-a facut nici o modificare in motor sau transmisie in afara de pistoane si rupe si skyline-urile pana in 500cp
bineinteles la un moment dat vei fi nevoit sa schimbi si suspensii, frane, etc. daca vrei sa fie si stabila
am un film (High Octane 5 parca) cu CRX de 170.000km (atat avea inainte sa-i puna turbo) dus la 380cp cu turbo+intercooler si nu s-a facut nici o modificare in motor sau transmisie in afara de pistoane si rupe si skyline-urile pana in 500cp
bineinteles la un moment dat vei fi nevoit sa schimbi si suspensii, frane, etc. daca vrei sa fie si stabila
Comment