Honda Civic Type R EP3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    cu intercooler vreo 70-80cp la roti, cu turbo stage 1 (adica pana la +100-120cp si cu pistane stock) poti ramane si cu ambreajul stoc.
    am un film (High Octane 5 parca) cu CRX de 170.000km (atat avea inainte sa-i puna turbo) dus la 380cp cu turbo+intercooler si nu s-a facut nici o modificare in motor sau transmisie in afara de pistoane si rupe si skyline-urile pana in 500cp
    bineinteles la un moment dat vei fi nevoit sa schimbi si suspensii, frane, etc. daca vrei sa fie si stabila
    http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

    Comment


    • #47
      Interesant ce zici tu aici. :twisted:
      Un upgrade la ambreiaj, frane si suspensii o sa fie clar necesar. Dar mai e pana atunci, deocamdata o sa ma rezum la filtru, chip si evacuare, sa vedem ce iese. Spoon n-a mai postat nimic aici.

      Comment


      • #48
        motoarele la honda rezista la un turbo pina in 100 de cai in plus doar cu ce vine ele din fabrica. doar sa nu stai cu pedale sudata de podea tot timpul.da daca faci tuning traditional si un turbo mic de pina in 80 de cai aditie nu trebuie sa ai vreo neliniste sufleteasca.
        si da, trebiue montat de experti. se pot face multe greseli de nepriceputi. la montarea intercoolerului e crima daca nu ai mai facut asa ceva. la turbina propiuzis nu e asa de greu.
        daca nu ai idee pe unde sa duci conductele dai la gauri si tai din masina pina ajunge motocicleta.
        honda x 5
        "W" stands for Wrong
        Amerika ist Wunderbar

        Comment


        • #49
          cu chip si CAI casigul e de cca 15 cp la rotzi/19 la volanta
          o galerie de inox sau ceramica, cat de curse si catback ar trebui s-o mai umfle cu vo' 20cp la rotzi
          mai neshte axe, un nitro micutz...si te-ai facut cu 320-330cp
          Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro

          '02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey

          Comment


          • #50
            Mersi pt informatii, sunt imbucuratoare. 8)

            Comment


            • #51
              intereseazate de underdrive pulleys. sint relativ ieftine si au niste avantaja. sint mai usoare, creste rotatia motorului mai repede, mareste puterea cu 5 cai. nu mult dar toate avantajele combinate sint bine venite.

              la flywheel nu iti recomand sa pui alta mai usoara, performantele necistigate nu sint impresionante. asa cum spun si altii scade performanta la masina, adica timpul de la 0-100 si 0-400m. se tureaza motorul mai repede dar nu stiu cum ii scade performanta.
              honda x 5
              "W" stands for Wrong
              Amerika ist Wunderbar

              Comment


              • #52
                Modelul 2004 e deja cu volanta usurata, nu o mai usurez mai mult, risc sa raman fara frana de motor(scade inertia). Castigul e oricum neinsemnat si nu se refera la putere.
                Underdrive pullyes? Cum se traduc astea? Adica in ce constau, spre rusinea mea. ops: :roll:

                Comment


                • #53
                  se poate duce la sub 4kg.


                  sint rotile alea mici pe care se pun curelele.


                  http://www.unorthodoxracing.com/
                  honda x 5
                  "W" stands for Wrong
                  Amerika ist Wunderbar

                  Comment


                  • #54
                    is roatele alea pe care stau curelele
                    dixy, crezi ca se potrivesc alea pentru RSX Type-S ?
                    Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro

                    '02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey

                    Comment


                    • #55
                      http://www.overboost.com/obs/browse_...rdrive+Pulleys
                      honda x 5
                      "W" stands for Wrong
                      Amerika ist Wunderbar

                      Comment


                      • #56
                        absolut. este doar acelasi motor.
                        honda x 5
                        "W" stands for Wrong
                        Amerika ist Wunderbar

                        Comment


                        • #57
                          din cate stiu io, ar trebui puse niste curele mai scurte...si nush daca rezista facaturile astea din Ro
                          Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro

                          '02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey

                          Comment


                          • #58
                            poate in cazul in care alternatorul este fix si nu se poate misca sa se intinda cureaua.

                            poate vind aia cu tot cu curele noi.
                            honda x 5
                            "W" stands for Wrong
                            Amerika ist Wunderbar

                            Comment


                            • #59
                              dap, kitul de la AEM cica include curele noi, in skimb Unorthodox Racing nu spoon nimik de ele
                              Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro

                              '02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey

                              Comment


                              • #60
                                era doar o idee, nu obligatoriu de luat de la ei.


                                apoi mai sint si niste bujii jmechere importante pt o scinteie mai puternica. evident si ele trebuie sa fie JP.
                                honda x 5
                                "W" stands for Wrong
                                Amerika ist Wunderbar

                                Comment

                                Working...
                                X