Honda Civic Type R EP3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Honda Civic Type R EP3

    Am dat de curand avansul pt un Type R nou-nout si sunt curios sa aflu si parerile celor care au asa ceva sau care macar l-au condus. Solicitasem un test-drive la reprezentanta, insa mi s-a spus ca nu exista un asemenea model pt teste. Am putut doar sa ma urc in modelul sport cu 3 usi din reprezentanta, care este asemanator cu Type R.
    Tot ce stiu despre el este de pe Internet, am vazut sute de reviews de afara si am ramas impresionat de parerile proprietarilor.
    Plusurile ar fi multe si nu merita sa le enumar, pt ca le stim cu totii, iar minusurile sunt putine si putin cam subiective(gen zgomot ceva mai mare la rulare din cauza cauciucurilor performante, comoditatea pozitiei, consumul cam marisor, lipsa de optionale f multe, etc).
    Ce ziceti, ce pareri aveti?

  • #2
    YEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH !!!!!!!!
    finally...un forum tare
    okei deci....hmmmm....deci
    Bogdan, buna alegere ai facut
    Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro

    '02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey

    Comment


    • #3
      Sa ne traiasca domnu' Akimoto! Stiu ca mi-ai mai spus despre masina asta pe alt forum(Spoon este proprietarul unui superb Type R negru), dar asa vrea daca se poate sa mai bagi niste detalii. Chiar sunt curios. Mersi anticipat.

      Comment


      • #4
        Bogdan_16v: FELICITARI PENTRU ALEGERE!

        Anul trecut hondatu si cu mine ne-am "bagat picioarele" intr-un CT-R pe strazile Stuttgart-ului si in imprejurimi. Va pun poze imediat.
        Without racing, there is no Honda

        Comment


        • #5
          De cand ma ameninti mah Bogdanele ca devi si tu Hondar... In sfarsit mah... Dar mi-e ca trebuie sa iei lectii cum sa faci trecerea de la Ticalos la un adevarat bolid... :wink:
          Honda S2000 - a car built around its engine http://4ss.curse.ro/

          Comment


          • #6
            Re: Civic Type R

            Originally posted by Bogdan_16v
            lipsa de optionale f multe, etc
            Mie imi place interiorul spartan (ca sa spun asa). La urma urmei e o masina de sport. 200 CP la 2 litri ... WOW!
            Without racing, there is no Honda

            Comment


            • #7
              Pai daca a scos din 1.8 la Integra 180 de cp si la fostul Prelude Type S din 2.2 a scos Honda 220 cp de ce n-ar scoate si 200 din 2.0 ???
              Honda S2000 - a car built around its engine http://4ss.curse.ro/

              Comment


              • #8
                Sa nu uitam ca Honda a scos si 250 CP din 2.0 litri!
                Without racing, there is no Honda

                Comment


                • #9
                  240... Cel cu 250 cp este modelul 2.2 de pe S2000...

                  Dar nu conteaza asta... Ci conteaza ca alte firme se zbat cu kompresoare sa ajunga la astfel de performante din cmc. putzini... :wink:
                  Honda S2000 - a car built around its engine http://4ss.curse.ro/

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Hondarul
                    Pai daca a scos din 1.8 la Integra 180 de cp
                    190...ti-am mai zis
                    Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro

                    '02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Hondarul
                      240... Cel cu 250 cp este modelul 2.2 de pe S2000...

                      Dar nu conteaza asta... Ci conteaza ca alte firme se zbat cu kompresoare sa ajunga la astfel de performante din cmc. putzini... :wink:
                      Sa il intrebi pe Hondatu sa iti explice cum e cu 240 si cu 250. A mai explicat el pe un forum chestia asta.
                      Without racing, there is no Honda

                      Comment


                      • #12
                        Eu in CT-R in Septembrie 2003 in Germania.



                        Am avut de ales intre a-mi cumpara un si eu un CT-R si a pleca din tara. Am ales a doua varianta ...
                        Without racing, there is no Honda

                        Comment


                        • #13
                          1997 cmc ~253.5 cp model Honda S2000 1998 :wink:

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Spoon
                            Originally posted by Hondarul
                            Pai daca a scos din 1.8 la Integra 180 de cp
                            190...ti-am mai zis
                            Displacement 1797 cc
                            (109.66 cu in)
                            Unitary capacity 449.25 cc/cylinder
                            Compression ratio 12.00:1
                            Fuel system Honda PGM-FI fuel inj.
                            Aspiration Normal
                            Compressor type N/A
                            Intercooler None
                            Catalytic Converter Y
                            Max. output
                            (SAENet) 172.4 PS (170.0 bhp) (126.8 kW)
                            @7600 rpm
                            Max. torque
                            (SAENet) 174.0 Nm (128 lbft) (17.7 kgm)
                            @6200 rpm
                            Maximum rpm
                            Coolant Water
                            Specific output 94.6 bhp/litre
                            1.55 bhp/cu in
                            Specific torque 96.83 Nm/litre

                            Sunt mai multe versiuni toate de 1.8 dar hp diferiti.

                            Si pentru MrS2000

                            Displacement 2157 cc
                            (131.628 cu in)
                            Unitary capacity 539.25 cc/cylinder
                            Compression ratio 11.10:1
                            Fuel system EFi
                            Aspiration Normal
                            Compressor type N/A
                            Intercooler None
                            Catalytic Converter Y
                            Max. output
                            (SAEnet) 243.3 PS (240.0 bhp) (179 kW)
                            @7800 rpm
                            Max. torque
                            (SAEnet) 220.0 Nm (162 lbft) (22.4 kgm)
                            @6500 rpm
                            Maximum rpm 8000 rpm
                            Coolant Water
                            Specific output 111.3 bhp/litre
                            1.82 bhp/cu in
                            Specific torque 101.99 Nm/litre

                            ADICA LA 2.2 ARE MAI PUTINI CALUTZI ??? Nu mai inteleg nimic... :wink:
                            Honda S2000 - a car built around its engine http://4ss.curse.ro/

                            Comment


                            • #15
                              http://www.carfolio.com/specificatio...s/id/?id=31416

                              Comment

                              Working...
                              X