Honda Civic Type R EP3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hondatu
    replied
    Deci in mare (sau in amanunt ?) putem vorbi de un service profesionist al celor de la Carpati?

    ........strazile bate-le-ar vina!!!...... ops: :snakeman: :snipe: :minigun:

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Am fost ieri, 13.01, la prima revizie de 10.000km la service-ul Carpati.

    Cost revizie: 350 RON (ulei+filtru ulei+manopera)

    Le-am spus de acele zgomote la gropi si, dupa cateva verificari amanuntite la fiecare roata, se pare ca capul de bara trebuie inlocuit, in garantie bineinteles. Neavand pe stock, se pare ca trebuie sa astept pana saptamana nu care urmeaza, ci cealalta.
    Nu va trebui sa platesc nici un ban, totul se va efectua in garantie.

    Cu ocazia asta, mi s-a adeverit suspiciunea ca o astfel de masina nu este pt strazile bombardate din Romania (de fapt, nici o masina nu poate indura asa un calvar, cea pe care am avut-o inainte cedandu-i tampoanele la motor tot pe la 10k km). Oricum, sunt "vinovat" de faptul ca am "pupat" vreo 4-5 gropi sanatoase rau de tot la viteza destul de mare (majoritatea la peste 100), gropi care insa erau extrem de bine mascate. Drept urmare, sunt mult mai atent de acum incolo si incerc sa ocolesc si rutele care includ piatra cubica.
    In rest, au fost verificate si bucsile si au mai fost stranse putin. Masina, din cate am simtit, merge mult mai bine dupa revizie, parca e unsa, urca foarte rafinat in turatie. Nici o problema in rest.

    Vor urma in scurt timp cateva mici modificari, un filtru BMC si un cat back, si m-ar tenta si niste arcuri ceva mai tari si mai scurte(nu foarte scurte) - Cioli, ceva oferte cu cat back aveti? Astept mail sau pm! Deoacamdata, nu am nici un motiv sa incep sa bag bani in modificari serioase, din moment ce nu am ce face cu ele, vreau doar sa "eliberez" putin motorul.

    Leave a comment:


  • Administrator
    replied
    Originally posted by cioli
    [sau daca ai bani , vezi un Eagle F1
    Putin off-topic dar exista vreo legatura intre pneurile astea si Eagle Westlake, celebra echipa de F1 din anii '60?

    Leave a comment:


  • cioli
    replied
    Originally posted by Bogdan_16v
    Am luat Snowprox pt iarna...pai, de unde sa incep? Sunt prea moi, aderenta varza (plecare de pe loc grav compromisa, plus in curba se auzea fluieratul "derapant" al gumelor), feedback-ul in volan de la asfalt micsorat(zici ca mergeam pe apa tot timpul, nu mai simteam nimic), iar la prima groapa luat mai serios, din greseala, s-a facut praf unul (s-a crestat practic pe latul cauciucului). Rezultatul: 1500 RON aruncati pe geam. Pirelli pe care le am acum, tot de iarna, sunt excelente si pe uscat, practic sunt foarte arpopiate ca aderenta de Potenza de vara pe care le-am avut stock. M-am lamurit cu Toyo, ieftine si proaste, mai bine mai strang cureaua si-mi iau Goodyear. Din cate am inteles, si seria T1 e la fel de proasta.
    ce toyo ai avut si nu ai fo multumit bre' ?

    aderenta la plecare proasta ?

    pe civic am T1-R , 205 50 15 ...dupa ce se incalzesc plecarea optima este din 5.000 rpm , chiar si peste ...pleaca glont

    vezi la zeta linea , intreaba pe careva care are , cre'ca o sa iti placa

    sau daca ai bani , vezi un Eagle F1

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Am testat Pirelli pe zapada, se descurca excelent, intr-adevar, nu la nivelul lui Toyo, dar foarte putin sub. Pe mine ma ajuta enorm si diferentialul blocabil pe fata acum, iarna. Da, stiu ca aderenta pe uscat e sacrificata la gumele de iarna, insa eu cautam mai mult un compromis (si l-am gasit multumita unei intamplari nefericite) pentru simplul motiv ca aici, in Romania, iarna a devenit foarte fitzoasa. Spre exemplu, am fost acum la munte si, intr-o zi era plin de zapada si ger la -6 grade, iar dupa 3 zile s-a topit toata si a urcat temeratura la 8-10 grade cu plus! Iar ceea ce am acum m-a ajutat enorm in ambele situatii. Bineinteles, cum exista intotdeauna reversul medaliei, aderenta Pirelli pe udeala usoara cu putin noroi, de genul celei cand incepe sa ploua, e destul de slaba.

    Leave a comment:


  • Marius -Iulian
    replied
    si eu am pus cauciucuri de iarna pe A3. Bridgestone Blizzak Revo si pe jante mai mici 205/55/R16 fata de Pirelli PZero Rosso 225/45/R17. desigur ca stabilitatea in curbe este mai buna cu cele de vara si cele de iarna au un suierat discret si la mersul obisnuit (lamele acelea groase din care sunt facute crampoanele cauciucurilor de iarna iti dau senzatia respectiva).

    cred insa ca pe gheata-zapada acestea mai moi au aderenta mai buna si celelalte mai slaba. e prob. un trade-off. vad ca tu vrei sa compromiti mai putin aderenta pe uscat.

    eu am avut inca de asta iarna Blizzak-uri si pe Civic si am apreciat f. mult diferenta de tractiune pe zapada asa incat am hotarat sa dotez si A3-ul. GTI-ul care avea Michelin Pilot all-season era sanie comparativ cu Civicul cu Blizzak...

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Am luat Snowprox pt iarna...pai, de unde sa incep? Sunt prea moi, aderenta varza (plecare de pe loc grav compromisa, plus in curba se auzea fluieratul "derapant" al gumelor), feedback-ul in volan de la asfalt micsorat(zici ca mergeam pe apa tot timpul, nu mai simteam nimic), iar la prima groapa luat mai serios, din greseala, s-a facut praf unul (s-a crestat practic pe latul cauciucului). Rezultatul: 1500 RON aruncati pe geam. Pirelli pe care le am acum, tot de iarna, sunt excelente si pe uscat, practic sunt foarte arpopiate ca aderenta de Potenza de vara pe care le-am avut stock. M-am lamurit cu Toyo, ieftine si proaste, mai bine mai strang cureaua si-mi iau Goodyear. Din cate am inteles, si seria T1 e la fel de proasta.

    Leave a comment:


  • Marius -Iulian
    replied
    ce-ai patit cu cauciucurile Toyo... aici Toyo Proxes sunt in mare voga printre fanii RSX/Celica s.a.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Asa cum zicea si marele maestru Arnie in "The Terminator": I'll be back! :twisted:

    Am uitat de topicul asta si am uitat sa mai mentionez si care e starea masinii mele.

    Deci, nr km: 10.000.

    Nr interventii service: 1

    Scopul interventiei: completare ulei si remediere usoara a rozetei de aer rece/cald (se misca prea greu, defect de asamblare - english wankers!)

    Cost interventie: zero

    Interventii in viitorul apropiat: 1

    Scopul interventiei: verificare 10k conform cartii service, inlocuire (prin asigurare) consola centrala bord in urma unei usoare "stersaturi" datorata actiunii unui agent chimic (un nenorocit de odorizant cu refill ), verificare articulatii (usor zgomot la denivelari pe partea stanga, suspectez o bucsa usor slabita, traiasca drumurile romanesti!)

    Estimare cost interventie: necunoscut, daca tb inlocuit vreun filtru, probabil costul lui+manopera

    Interventii la dorinta personala: 2 polish-ari , 1 data vara si 1 data iarna - cost: 200 RON, curatire interior plasticuri 1 data - cost 50 RON, gume iarna Pirelli 2 bucati pe fata (asta dupa ce mi-am luat teapa cu Toyo) - cost 1500 RON

    In rest, masina se comporta perfect, merge perfect, in viitorul foarte foarte apropiat, va primi o evacuare cat-back si un filtru carbon BMC, iar inspre primavara-vara, un set de gume Dunlop sau Goodyear si arcuri mai scurtate.

    Leave a comment:


  • hondatu
    replied
    Asta dupa ce ni s-a promis ca, la Tokyo va fi prezentat!! :twisted:
    E bine si mai tarziu decat deloc si chiar astept sa-l vad, dar cei 250CP zvoniti prin presa, ar trebui lasati acasa.

    Leave a comment:


  • Administrator
    replied
    THE BEAST IS BACK – CIVIC TYPE-R RETURNS

    HONDA MOTOR Co. A DAT PUBLICITATII IN URMA CU TREI ZILE URMATORUL COMUNICAT DE PRESA

    It’s official: an all-new Civic Type-R will return to the roads next year.

    Honda (UK) has confirmed that a high-performance Civic will be launched at the 2006 Geneva Motor Show.

    A concept vehicle will be unveiled at the event, giving the public a chance to see how the new beast will look. The Type-R will then go on sale in the UK in early 2007.

    The news will be well-received by performance car enthusiasts across the world. The outgoing Civic Type-R (or CTR as it’s known to fans) helped change the image of Honda in Britain. It was fast, thrilling, racy and affordable. As a result, nearly 18,000 CTRs have been sold in the UK.

    It’s also good news for Britain and for Honda in the UK Manufacturing (HUM), as the plant in Swindon will be responsible for building the hot Civic.

    While technical details on the car are not yet available, the news of a sporting Type-R version of new Civic couldn’t come at a better time; the 5-door Civic has just been launched in Europe to a great reception, and goes on sale in January. It has been praised for its "precise handling", "fantastic" cornering and "confidence-inspiring stability".

    And given the bold styling of the 5-door hatch, the Type-R version is sure to be as exciting to look at as it is to drive.


    \/ =D> :drinkers: artyman: :supz:

    Leave a comment:


  • hondatu
    replied
    Ai dreptate in felul tau, dar problema e ca, nu-i prea sigur daca acest nou coupe va fi de gasit si la noi in EU. :roll:
    CT-R ar trebui comparat cu noul Civic in 3usi, dar cum nimeni nu stie cum va arata acesta........................... nu putem inca spune daca va fi mai frumos sau mai urat.

    Leave a comment:


  • MotorvationsMotorsports
    replied
    Nu-i nimic. Noul Civic arata de zece ori mai bine si va fi si mai performant.
    click aici[/url]

    Leave a comment:


  • EAC-V
    replied

    Leave a comment:


  • hondatu
    replied
    Stiam eu ca, am pus undeva ceva de genul asta:

    http://www.hondafan.ro/phpBB2/viewto...?t=72&start=40

    Leave a comment:

Working...
X