Honda Civic Type R EP3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vtec96
    replied
    Sper ca macar mai usoara s-o faca,daca tot are aceeasi putere... :roll:

    Leave a comment:


  • dromikaetes
    replied
    Mama, mama, ...mama, deci mufler tip-ul ala triunghiular in aceeasi line ca si proiectoarele este absolut demential :supz:

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Hmm...arata super, bine ca i-au scos plasticul dintre faruri. Dar nu cred ca e varianta finala. Pe la Presa se zicea ca se pastreaza aceeasi motorizare, k20a2 (2.0 200cp). :?

    Leave a comment:


  • hondatu
    replied
    Un alt exemplu care se pare ca e si realitatea:

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Eu auzisem de alte zvonuri, ~230cp Type R-ul si 260-270cp RR-ul. Cu astia, nici nu mai stii ce e adevarat. :?

    Leave a comment:


  • hondatu
    replied
    Nu m-as baza prea mult pe cifre vehiculate in presa, vedem peste 5 week-end-uri la fata locului (Geneva) care-i treaba.
    Extrem de greu de conceput cum Type-R ar putea folosi motorul ultimului AT-R (H22A)! :? ops:
    Cei 227CP parca mai dau cu cei 230 vehiculati in presa noastra! :wink:

    Leave a comment:


  • cioli
    replied
    2.2 de 197 :?....ceavea k20a-u veki ?
    cui ii trebe cuplu ?
    ce aiurea...

    Leave a comment:


  • Spoon
    replied
    Originally posted by Administrator
    Civic Type-R va primi un motor de 2.2 litri, dezvoltat din motorul ultimului Accord Type-R, dar care va dezvolta doar 197CP, zece mai putin decat motorul AT-R-ului.
    Civic Type-RR va primi un motor cu capacitatea necunoscuta inca, dar care va dezvolta aproximativ 227CP.
    io nu-s de acord cu puterile astea

    Leave a comment:


  • cioli
    replied
    atat am gasit pe gugal despre RR

    Leave a comment:


  • Administrator
    replied
    Am vazut ieri in Autocar primele pozele ale noului Civic Type-R. Se pare ca, intr-adevar, va exista si versiunea Type-RR.

    In ceea ce priveste motoarele:

    Civic Type-R va primi un motor de 2.2 litri, dezvoltat din motorul ultimului Accord Type-R, dar care va dezvolta doar 197CP, zece mai putin decat motorul AT-R-ului.

    Civic Type-RR va primi un motor cu capacitatea necunoscuta inca, dar care va dezvolta aproximativ 227CP.

    Scuze pentru poza, dar este tot ce am putut sa fac.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Daca te-ai fi uitat la celelalt topic facut de mine la Tehnica, ai fi vazut ca BMC-ul e defectuos pentru CTR. Puterea maxima scade cu 1cp, uite-te pe review-uri pe net, singura imbunatatire consta in putin mai mult cuplu intre 3000rpm si 5000rpm (uite aici dyno run cu BMC: http://flaget.free.fr/CoupleYoshi.jpg , http://flaget.free.fr/PuissanceYoshi.jpg ). Si eu as fi vrut tot BMC, dar acum renunt la solutia asta.
    Cea mai buna solutie, o recunosc, ar fi CAI Injen sau AEM, dar cu vremea din Bucuresti, daca filtrul da de apa, am terminat-o. Asa ca solutia o sa fie air box Comptech sau FC Design, dar sunt destul de scumpe. Sa vad ce imi pot aduce si cei de la Pit Stop. Cica o solutie buna ar fi si montarea unui filtru in cutia originala de aer, studiez si treaba asta.
    Cat despre cat back, Invidia caut si eu, dar nu aduce nimeni in Bucuresti, daca aduce MAX, sa-mi zica si mie la ce scoruri. Stiu ca e bun si Invidia.


    Edit: Cine stie mai bine franceza sa-mi traduca si mie mai bine:

    Toutes les Civic Type R possèdent un mode secret, le voici:

    # Mettez votre Civic Type R à l'arrêt contact coupé.

    # Maintenez appuyé le bouton de remise à zéro de compteur.

    # Allumez les feux.

    # Allumez le contact.

    # En moins de 5 secondes, tournez le commodo d'allumage des feux sur OFF, puis sur ON et encore sur OFF.

    # Toujours en moins de 5 secondes, relâchez le bouton de remise à zéro du compteur et appuyer dessus 4 fois de suite.

    Leave a comment:


  • cioli
    replied
    bogdane , sincer , parerea mea e sa iti iei un BMC cold air box ( cum are si Achim ) sau un CAI de la AEM , INJEN etc

    si cat-back , io nu as da atatia bani pe un catback ( toda and stuff ) , iatzi ceva simplu , japonez gen : invidia - ieftin , calitate beton perfomante bune

    diferenta intre catbacuri de exemplu cre'ca e neremarcabila , sa dai 500oiro in plus pt. 5 cai ( care nici aia nu esti sigur ca ii ai in plus ) nu are rost , parerea mea

    e cam aiurea cu garantia , pacat ...niste headers cu tot cu cat era o treaba buna

    sa iti zica pretenu spoon ce poate sa iti aduca si la ce bani , va intelegeti voi ..numa bani sa ai

    Leave a comment:


  • Marius -Iulian
    replied
    da, frumos review. punctul tare il stim toti: motorul si transmisia. punctul slab din nou cunoscut: nu atat de agil pe cat un Focus1 ( sasiu si directie mai putin reusite). una peste alta o masina cu multa personalitate.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Rascolind Internet-ul, iata ce am mai gasit:

    Articol Autocar:

    http://k20a.free.fr/img/CTR/CTR_2004_Review1.jpg
    http://k20a.free.fr/img/CTR/CTR_2004_Review2.jpg

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    In mare, da. Nici macar nu prea mai se da voie sa stai pe langa mecanici, tu stai si citesti reviste, si ei isi vad de treaba, pe care o fac destul de bine. Chiar foarte bine, daca stau sa ma gandesc ca au controlat toate articulatiile in amanuntime pana au gasit buba.
    Cat despre gropi si stricaciuni, vreau sa-ti spun ca Honda pana acum a fost cea mai rezistenta masina din familie. Altele, la 10-15k aveau duse si casete de directie, amortiozare, bucsi antiruliu, tampoane motor, etc. Nu mai vorbesc de zanganit de plasticuri, in Honda momentan n-am absolut nici unul, pe cand in celelalte incepeau "soriceii" de pe la 6-7000 km.
    Cu putine exceptii, strazile din Bucuresti in momentul asta sunt DEZASTRU. Iar pe DN1, toata portiunea Sinaia-Brasov este efectiv rupta.

    Leave a comment:

Working...
X