Honda Civic Type R EP3

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 2.2 de 197 :?....ceavea k20a-u veki ?
    cui ii trebe cuplu ?
    ce aiurea...
    Vtec Junkie B16a2.

    Comment


    • Nu m-as baza prea mult pe cifre vehiculate in presa, vedem peste 5 week-end-uri la fata locului (Geneva) care-i treaba.
      Extrem de greu de conceput cum Type-R ar putea folosi motorul ultimului AT-R (H22A)! :? ops:
      Cei 227CP parca mai dau cu cei 230 vehiculati in presa noastra! :wink:
      HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

      Comment


      • Eu auzisem de alte zvonuri, ~230cp Type R-ul si 260-270cp RR-ul. Cu astia, nici nu mai stii ce e adevarat. :?

        Comment


        • Un alt exemplu care se pare ca e si realitatea:

          HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

          Comment


          • Hmm...arata super, bine ca i-au scos plasticul dintre faruri. Dar nu cred ca e varianta finala. Pe la Presa se zicea ca se pastreaza aceeasi motorizare, k20a2 (2.0 200cp). :?

            Comment


            • Mama, mama, ...mama, deci mufler tip-ul ala triunghiular in aceeasi line ca si proiectoarele este absolut demential :supz:
              D15Z6 SOHC VTEC CIVIC 1.5 LS (cu S`u rosu )

              Comment


              • Sper ca macar mai usoara s-o faca,daca tot are aceeasi putere... :roll:
                Toda-AEM-Volk Racing-H&R-Idol Motorsport

                Comment


                • Noul CTR din lateral...
                  "Forget about Boxster, SLK, Z4. They are cars for ladies. Honda S2000 is a car for real men..." Jeremy Clarkson, TopGear guru.

                  Comment


                  • Originally posted by Vtec96
                    Sper ca macar mai usoara s-o faca,daca tot are aceeasi putere... :roll:
                    Daca 1.8 sport-ul cu 5 usi are 1200kg, iti dai seama ca CTR-ul va avea sub 1100. :wink:
                    Pana la urma, carui zvon sa-i dam crezare? Autocar - 2.2 200cp, Top Gear - 250cp(probabil RR-ul), sau press release-ul ala neoficial cu 2.0 200cp(adica acelasi motor)? Eu tind sa inclin spre a 3-a varianta.

                    Comment


                    • Acel press release cu 200CP e oficial!! Si eu merg tot pe ala, acum dupa ce totul e oficial :wink:
                      HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                      Comment


                      • atit de vechi era topicul ca nici nu lammai gasit.

                        "Edit: intr-adevar, UK si JDM au acelasi final drive, insa RSX-S, nu, iar UK CTR si RSX-S nu au LSD.. Asa ca amandoi am gresit. Uite aici:"

                        deci eu tocmai asta am spus. ca CTR (EU) si RSX-S nu au LSD.

                        lista aia a ta e cam identica cu ce am eu. e doar putin aranjata altfel. si a ta nu are (dupa cite vad eu) ratia la viteza a sasea.
                        honda x 5
                        "W" stands for Wrong
                        Amerika ist Wunderbar

                        Comment


                        • Da, dar ai gresit la final drive RSX-S vs UK CTR, cand ai zis ca e identic, precum si la faptul ca JDM si UK CTR ar fi identice in gear ratios. Ei bine, cum ai dat si tu ex, nu sunt. Treptele 4-5-6 sunt diferite si aici se simte buba la UK CTR, si de aici afirmatia mea, un pic deformata, ca JDM CTR e mai bun in gear ratios decat UK CTR. Tabelul zice ca este.
                          Ba e foarte prezenta si a 6-a la toate, uita-te bine.

                          Comment


                          • "Puahahaha, nu e nici o diferenta, nu? Doar treptele 4, 5 si 6...doar atat. Nu e nici o diferenta pe care s-o vrei tu s-o recunosti, asta e altceva.
                            Ce cruise control visezi tu la CTR/ITR?. Tocmai ca la ultimele viteze e buba mare la N/A si acolo se vede diferenta. De la 150 se duce mult mai bine JDM CTR si ITR.
                            Dar de ce discutam noi treaba asta pe 2 topicuri aiurea? Exista topic Civic Type R. "


                            4,5,6 sint bune la viteza mare catre vit max. la 5 se atinge vit max la 6 ii scazi doar RPM pt a merge lejer. pe strada si traseu crezi ca e ami importanta 4,5, si 6?
                            honda x 5
                            "W" stands for Wrong
                            Amerika ist Wunderbar

                            Comment


                            • Originally posted by BogdanCTR
                              Da, dar ai gresit la final drive RSX-S vs UK CTR, cand ai zis ca e identic, precum si la faptul ca JDM si UK CTR ar fi identice in gear ratios. Ei bine, cum ai dat si tu ex, nu sunt. Treptele 4-5-6 sunt diferite si aici se simte buba la UK CTR, si de aici afirmatia mea, un pic deformata, ca JDM CTR e mai bun in gear ratios decat UK CTR. Tabelul zice ca este.
                              Ba e foarte prezenta si a 6-a la toate, uita-te bine.

                              4.764 nu apare la tine la toate modelele?
                              eu cind am deschis linkul se vedea prost. iam dat si refresh si degeba, iar la viteza a sasea aparea ca si cum nu ar exista.
                              honda x 5
                              "W" stands for Wrong
                              Amerika ist Wunderbar

                              Comment


                              • Incorect. La 5 NU se atinge maxima, ci, la mine spre ex, 210km/h, iar cu a 6-a accelereaza si ating 240 (mai greoi, dar accelereaza). Tu confunzi cutia de pe CTR cu cea de pe Fiat Stilo 1.4 6speed, din ce vad. :roll:
                                4.764 eu nu-l vad la RSX-S K20A2, ci doar la K20Z1.

                                Comment

                                Working...
                                X