Honda Civic Type R EP3

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Bogdan_16v
    Uite sa-mi zica si Spoon cum trage a lui intr-a 6-a. Probabil ca, fiind mai "eliberata", o face mai bine.
    trage binisor si cu sasele, dar n-ai cum sa ai pretentia sa traga ca cinciu...e absurd...

    Originally posted by hondatu
    Ai Potenza RE 030? Like me?
    dap, alea vin stock pe CTR

    Originally posted by hondatu
    CBRule, arata-ne si noua acel CT-R scutit de taxe si eu il mananc in bucati!!
    CTR 2005 - pret DDP - 23500 parca

    Originally posted by Bogdan_16v
    Stii ce usor se da jos bancheta?
    banketa n-are mai mult de 2 kile, spatarul in skimb, are vreo 10

    Originally posted by HondaCBR
    pana acum cate honde am vazut si incercat toate mergeau cel mai bine cu gumele echipate de fabrica, greu gasesti cauciucuri mai bune decat alea cu care vine de fabrica in acelasi segment de pret si categorie.
    e dovedit faptul ca Potenza RE030 sunt slabe, pentru sezonul estival recomand Bridgestone S03 Pole Position, dimensiune 215/40/17 si nu 205/45/17 cum vine din fabrica
    Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro

    '02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey

    Comment


    • treapta a sasea are raportul foarte mic, e pentru economie pe autostrada nu depasiri. o sa inceapa si ea sa traga bine peste 150 km/h
      honda x 5
      "W" stands for Wrong
      Amerika ist Wunderbar

      Comment


      • Cand am zis bancheta, ma gandeam la spatar.
        CBR, nu stiu cum e treaba cu pneurile pe masinile japoneze, insa la toate masinile care mi-au trecut prin mana, de regula europene, am intalnit problema asta. Caucicurile din fabrica "sux". Cum au fost schimbate, chiar si la mai putin de 1 an, masina parca a capatat un suflu pe care nu l-a avut niciodata, fie ca a avut ea 75, 100, 120, 160, 200cp sau 250cp. Stiu care e treaba cu indicele, dar crede-ma ca o guma buna conteaza si la viteze mari, gandeste-te la cate rotatii/secunda are o roata la viteza mare, ce consistenta are, cum e umflata, etc. Latimea conteaza mai mult la demaraj si stabilitate.

        Comment


        • daca pui guma cu inaltime de 40, normal ca v-a trage mai tare, dar si eroarea v-a fi mai mare, deci vei avea viteza mai mare doar pe ceas, ca in realitate... :P

          de ex. pentru S2000 bridgestone fac niste gume speciale, cu care sta cel mai bine pe viraje, orice alte gume pui numai este asa stabila.
          HRV la fel vine echipata cu Yokohama Advan A348, cu care merge impecabil in orice conditii, si sunt foarte rezistente, prima data am crezut ca sunt gume uzate dupa cum aratau, dar m-au tinut aproape 3 ani si 40.000km, acum am pus Toyo Proxes CF1 si se comporta cam ciudat, imediat derapeaza in viraje, desi astea au indice de viteza V mai bun decat la Yokohama care au H. Si pretul la Yokohama este aproape dublu.
          http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

          Comment


          • Originally posted by HondaCBR
            iar despre CTR fara taxe se pare ca ai ramas putin in urma, mai nou CTR se asambleaza 100% in UK si nu are taxe, cel putin asa zicea alin.

            daca tu vrei sa traiesti cu ideea ca masinile asamblate in EU sunt la fel cu cele din J n-ai decat.

            CBRule, pune mana pe telefon si suna unde vrei tu, la voi in TM la Honda sau la Bucale, sa vedem cine a ramas in urma. Dar sa nu-ti fie rusine sa ne spui si noua aici raspunsul!!
            Citeste mai atent, am spus clar ca, CTCul UK nu se compara cu cel de acasa, deci eu unul sigur nu traiesc cu gandul ca, am o masina mai de calitate ca daca ar fi fost facuta in Japonia. O repet, sant niste diferente si e normal, ia uita-te ce modele se fac acasa si ce modele se fac in UK.

            Tot ce e Potenza la Honda e in serie:
            RE 030, RE 040, RE 050,etc. Astea din urma le au NSX si S2k, s.a.m.d.
            Nu cred ca, nu exista si Potenza bune.
            HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

            Comment


            • azi ma intalnesc cu sefa de la lamco motors si am sa intreb ca sa fii linistit, daca a aberat alin, inseamna ca el e de vina ca doar e dealer honda. Dar vezi ca si spoon a spus aceeasi chestie mai sus, deja suntem 2 de aceeasi parere.

              nu e doar CTC-ul de vina in UK ci si materialele, ca sa nu crezi ca vin materialele toate din J !! altfel s-ar plati taxe pe materiale/piese si tot nu ar mai iesi ieftine.
              http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

              Comment


              • stiti bine ca tot ce se fabrica in uk e de calitate mai scazuta. si de ce si honda ar fi altfel?

                eu am avut multe indoieli care abia acum mi se adeveresc cu ce spuneti voi in legatura cu honda facuta in UK, inca de pe vremea altui spectacol auto.
                honda x 5
                "W" stands for Wrong
                Amerika ist Wunderbar

                Comment


                • Originally posted by hondatu
                  Tot ce e Potenza la Honda e in serie:
                  RE 030, RE 040, RE 050,etc. Astea din urma le au NSX si S2k, s.a.m.d.
                  Nu cred ca, nu exista si Potenza bune.
                  potenza devin gume rezonabile dupa vreo 5km de forja pe circuit, da' sa nu te puna necuratu, sa te opresti la o tzigara si sa continui dup-aia...ca iar iti trebe 5 km...
                  Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro

                  '02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey

                  Comment


                  • Am fost la service, e doar o placuta stransa putin prea mult care atingea 1 micron de disc. De aia si aveam impresia ca trage usor stanga cand franez. Se rezolva maine totul, deci nu e nimic grav.
                    Asa e, Spoon, se incing al dracului de greu.
                    Probleme la asamblare nu pre ar fi, poate doar calitatea consumabilelor sa fie afectata de productia in UK. Sper ca lista consumabilelor nu va include si ambreiajul desi forjez masina caut sa-l menajez cat mai mult.

                    Comment


                    • Originally posted by dixy2k
                      stiti bine ca tot ce se fabrica in uk e de calitate mai scazuta. si de ce si honda ar fi altfel?
                      Corect, doar nu degeaba se fabrica acolo cele mai comerciale modele, Civic si CR-V.
                      E clar ca, materialele nu vin din Japonia, doar de ce au 4.000 de firme partenere acolo? Oricum tu stii vechiul meu Civic si daca nu m-am facut inteles pana acum, o zic mai clar:
                      NU SE COMPARA materialele din fosta generatie cu cele din actuala!!! Cel putin nu dupa gustul meu.
                      HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                      Comment


                      • nissan decand s-au incurcat cu reno, s-au dus naibi, deja au o calitate de rahat si incep sa se strice ca orice alta europeana. :x
                        http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                        Comment


                        • Si Mazda au cam inceput sa dea chix-uri de cand imprumuta tehnica de la europeni, gen PSA sau Ford.

                          Comment


                          • cu nissan nu prea e asa. ei din totdeauna au fost mai slabi la calitate, poate defapt a crescut calitatea de ceva timp in urma. la altima nu inca. o gramada de plastic fffff ieftin si prost imbinat care doar la un vint se dezmembreaza. dar ce vrei mai mult de la o masina medie de doar 15k?

                            mazda nu imi aduce aminte ce calitate inferioara are.



                            hondatu.....
                            acum ce model ai? inainte parca un H/B alb din generatia 96-2001?
                            honda x 5
                            "W" stands for Wrong
                            Amerika ist Wunderbar

                            Comment


                            • Originally posted by dixy2k
                              hondatu.....
                              acum ce model ai? inainte parca un H/B alb din generatia 96-2001?
                              ex. hatch MK6
                              actuala hatch MK7

                              Pai Nissan ce sa invete ma de la Renault? Siguranta si alde astea dar nu calitate!!
                              Idem Mazda cu al lor Ford, cu toate ca, Mazda mi se pare mai evoluat decat Nissan.
                              HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                              Comment


                              • nu am stiut. sau am uitat.

                                nu are ceva litere speciale la urma si a ta?
                                honda x 5
                                "W" stands for Wrong
                                Amerika ist Wunderbar

                                Comment

                                Working...
                                X