Honda Civic Type R EP3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dixy2k
    replied
    mai fratilor hondari.... computerul e programat. e plastic nu elastic. nu il poti invata cu piciorul pe pedala. are memorie?
    computerul din casa il poti invata sa mearga mai repede sau sa consume mai putin curent?

    tot ce se poate invata este piciorul soferului. daca se obisnuieste soferul cu schimbatul la rosu consumul va fi pe veci mai mare si nu invers. schimba soferul si ai sa vezi cum scade consumul.
    am crezut ca in ziua de azi nu mai credem in vraci si ca exista un omulet mic in televizor care ne spune stirile in fiecare seara.

    Leave a comment:


  • Marius -Iulian
    replied
    Bogdane, sa-ti traiasca. si eu zic sa o lasi usor in primii 1-2000km, motorul e putin mai teapan la inceput, mie la Civic am simtit ca "s-a lasat" complet abia dupa 10000mile. nici eu nu am rezistat initial sa nu-i dau de catvea ori spre 6800rpm cat am eu maxim. sunetul unui motor Honda e intoxicant... dupa 4000rm incepe "muzica" lui adevarata.

    Leave a comment:


  • hondatu
    replied
    Bogdane, felicitari! Acu esti calit cu asteptatul, deci daca vreodata o fi sa-ti tragi ceva NSX, Ferrari, sau orice de genul asta unde de obicei se asteapta 2-3ani, nu-mi mai fac grija de nervii tai.
    Aceleasi trairi le-am avut si noi la prima intalnire cu aceasta masina si e imposibil sa ramai indiferent la asa ceva.
    Asculta de ce-ti zic "tamplarii" cu regimul de condus fiindca asta ti se spune oriunde in lume.
    Pt. poze vezi te rog primul topic de la aria corespunzatoare! Se rezolva.

    Leave a comment:


  • brava
    replied
    Mai, dar daca mergi la inceput pana in 4,000rpm o inveti lenesa...da-l incolo de consum....ideea este sa-i dai inca de la inceput pana-n 8,000rpm sa se invete ECU cu stilul de mers si sa fie rapida...


    este totusi un motor de 2l...cat crezi ca o sa consume? mai mult de 15-16% in nici un caz...



    Accordul meu consuma mai putin in oras decat in afara orasului...am facut Buc-Craiova cu 30l de benzina, ceea ce inseamna cam 15% consum...dar mers cu 220kmh pe autostrada si in rest schimbat viteze doar in rosu....

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Nu prea e tampenie, e o chestie probata de mine pe 2 masini ale familiei. Rezultatul a fost ca o masina de 200cp turbo cu care s-a mers lejer consuma la fel de mult cat o masina de 100cp aspirat cu care s-a dat forja inca de la 0 km. Fara exagerare. Aceeasi "tampenie" mi s-a spus peste tot, deci nu cred ca toti au fost tamplari inainte sa fie dealeri. Si in cartea masinii scrie exact acelasi lucru. Pana la prima revizie, regim de mers usor de pana in 4000. Eu intentionez sa ii ascult. Nu vreau sa merg cu cisterna dupa mine mai tarziu.

    Leave a comment:


  • dixy2k
    replied
    " Doar un lucru mentionez, cei de la reprezentanta m-au sfatuit sa nu trec de 4000rpm de prea multe ori, sa se obisnuiasca calculatorul cu un consum mai mic."

    pentru prima data in viata mea cind aud asemena timpenie. dar ia sa vedem de unde vine... hmmm de la niste timplari transformati peste noapte in vinzatori de masini in romania.
    bafta.

    Leave a comment:


  • dixy2k
    replied
    in sfirsit. felicitari.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    In sfarsit, dupa 5 luni de asteptare crunta, mi-a venit masina! Sunt nespus de fericit, azi am luat-o de la reprezentanta. Am poze, dar nu stiu unde sa le trimit.
    In prima instanta, impactul vizual a fost putin zis extrem, efectiv taindu-mi rasuflarea. Dupa ce m-am mai dezmeticit un pic si m-am asigurat ca e chiar a mea, am inceput s-o scanez din toate unghiurile exterioare si interioare.
    Masina este PRIMUL model 2005 Type-R fabricat in Europa. 2005 vine cu noutati gen spalator de faruri, Xenon, geamuri fumurii si senzor de parcare (ultimul optional, insa ieftin). Din pacate, tot fara CD (nu-i problema, mai bine asa). Scaunele sunt divin de sportive, volanul este criminal, iar pentru acel minunat schimbator nu mai am cuvinte. Intruchiparea lui short-shift. Amplasarea lui e sinonima cu indealul ergonomic.
    Este EXTREM de rigida, exact pe gustul meu, are o manevrabilitate de cart si o usurinta in conducere pe care, sincer, nu prea am mai intalnit-o pana acum. Parca conduci un fulg.
    Deschiderea capotei a fost un alt moment culminant. Nu ma asteptam sa fie atat de mica si de usoara capota. Portbagajul a fost iarasi o surpriza placuta, fiind destul de incapator.
    Senzatiile la volan, traite de-a lungul celor 20km pe drumul spre casa nu vi l mai spun, ca n-are rost. Doar un lucru mentionez, cei de la reprezentanta m-au sfatuit sa nu trec de 4000rpm de prea multe ori, sa se obisnuiasca calculatorul cu un consum mai mic. Insa nici macar n-am avut nevoie sa trec de 4000. Pur si simplu masina trage aproape la fel de bine ca un diesel inca de la 2000, se simte cuplul extraordinar, chiar daca nu e prea mare. I-am dat cam de 2 ori pana aproape de 8000, n-am rezistat, si vreau sa va spun ca in secunda urmatoare am incremenit. Este putin zis exploziva, m-a speriat in prima instanta.
    Insa, ca orice masina, are si punctele ei proaste. In primul rand, chiar daca finisarea interioara este de exceptie, calitatea plasticului cam lasa de dorit, da impresia de ieftin. Cam contrasteaza cu insetiile de crom, care sunt de buna calitate, insa poate cu timpul ma voi obisnui. In spate, nema tetiere la bancheta. Cam da impresia de masina saracacioasa. Pielea Alcantara e destul de pretentioasa, insa bine ca nu se intinde pe intreg scaunul. Scaunul de la sofer nu se poate rabata, deci trebuie sa deranjez pasagerul mereu daca mai iau pe altcineva in spate. Rare o sa fie ocaziile, asa ca nu prea ma deranjeaza aspectul.
    In rest, nu prea am ce-i reprosa. Poate lipsa unui calculator de bord, sa vad si eu cum se duce benzina pe apa Sambetei intr-o clipita. :lol: Sper sa nu fie chiar asa.
    Aaa, si uitasem. Impactul vizual cu trecatorii si participantii la trafic a avut niste repercursiuni tare haioase. Vreo doi trecatori s-au impiedicat de bordura in timp ce se uitau la ea, iar la stop toti ochii erau atintiti spre masina. Nefiind genul care sa epateze, mai mult ma amuzam. :lol:

    Leave a comment:


  • dixy2k
    replied
    hai o data cu ea ca mam plictisit eu de cind o astepti.

    Leave a comment:


  • Marius -Iulian
    replied
    felicitari Bogdane si "take care"... nu o alerga de la inceput, las-o mai usurel in primii 1-2K km... te admir pt. rabdarea pe care ai avut-o... eu as fi luat altceva sau mi-as fi luat-o din Vest de undeva...

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Salut suciu!

    Iata ca se facura 4 luni si 6 zile de cand mi-am pus frumoasa semnatura pe contract. Latest update:cica au incarcat-o joi pe trailer deja, e "pe vine", iar luni sau marti cel tarziu o pot goni pe strazi. Sa speram. Daca mi-o aduce neagra sau gri, ii asediez si ii iau ostateci. Deja mi-am pregatit arsenalul. :lol:

    Leave a comment:


  • surub
    replied
    Hai salut Suciule si bine ai venit printre noi

    Leave a comment:


  • suciu
    replied
    Originally posted by hondatu
    Suciule, bine ai venit printre noi!
    Imi dai voie sa te trag de limba, ce masina ai si cum e cu ea?
    Bine v-am gasit!

    Masina o am de la firma, intii mi-au dat un civic din 93 hatchback, a fost primul contact cu Honda si de atunci am ramas blocat asa.

    Initial am tanjit dupa un CTR, apoi m-am potolit la un Accord diesel, ca am familie, dar cind am facut socoteala tot pe benzina a ramas.

    In afara de cutia automata - pe care nu o regret - e cea mai "ieftina" versiune. Accord 2.0 i-vtec, 155CP, graphite pearl. Consum in oras intre 10 si 15.

    Leave a comment:


  • HondaCBR
    replied
    mie nu mi-au trecut zero-uri in factura, am avut exact seria sasiului, dar de cand am luat-o eu din 2002 poate si-au mai perfectionat tehnica si astia de la carpati :lol:

    Leave a comment:


  • dixy2k
    replied
    noroc suciu.

    hahahaha falsificare de documentatie? hahaha

    cred ca e vorba de modelul din avatar.

    da si tu detalii cu descrierea masini tale eventual la rubrica MY HONDA.

    Leave a comment:

Working...
X