iti recomand sa o lasi mai moale din proprie experienta cu motociclete de viteza si cu tot felul de masini, daca nu ai vechime la condus masini mai puternice, poti sa ti-o tragi in freza cum a facut si baiatul din arad cu CTR-ul care s-a rasturnat la 140/h la nici o luna dupa ce l-a cumparat.
mai intai trebuie sa cunosti limitele masinii si ale tale, si sa ai grija la intersectii sau de unde pot sa iasa masini, pentru ca de acolo de unde poate veni o masina si nu ai vizibilitate sigur vine :roll:
cel mai bine e sa-i dai pe bucati scurte de drum unde ai vizibilitate foarte buna si putine masini pe strada, daca e posibil sa nu fie nici o alta masina e si mai bine si in viraje trebuie sa te antrenezi ca masina se comporta foarte ciudat cand incepe sa derapeze, eu faceam teste dinastea pe platouri de beton sau aeroport unde nu te lovesti de nimic.
mai intai trebuie sa cunosti limitele masinii si ale tale, si sa ai grija la intersectii sau de unde pot sa iasa masini, pentru ca de acolo de unde poate veni o masina si nu ai vizibilitate sigur vine :roll:
cel mai bine e sa-i dai pe bucati scurte de drum unde ai vizibilitate foarte buna si putine masini pe strada, daca e posibil sa nu fie nici o alta masina e si mai bine si in viraje trebuie sa te antrenezi ca masina se comporta foarte ciudat cand incepe sa derapeze, eu faceam teste dinastea pe platouri de beton sau aeroport unde nu te lovesti de nimic.
Comment