yobit hitbtc digifinex
Honda Civic Type R EP3 - Hondafan

Honda Civic Type R EP3

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • iti recomand sa o lasi mai moale din proprie experienta cu motociclete de viteza si cu tot felul de masini, daca nu ai vechime la condus masini mai puternice, poti sa ti-o tragi in freza cum a facut si baiatul din arad cu CTR-ul care s-a rasturnat la 140/h la nici o luna dupa ce l-a cumparat.

    mai intai trebuie sa cunosti limitele masinii si ale tale, si sa ai grija la intersectii sau de unde pot sa iasa masini, pentru ca de acolo de unde poate veni o masina si nu ai vizibilitate sigur vine :roll:

    cel mai bine e sa-i dai pe bucati scurte de drum unde ai vizibilitate foarte buna si putine masini pe strada, daca e posibil sa nu fie nici o alta masina e si mai bine si in viraje trebuie sa te antrenezi ca masina se comporta foarte ciudat cand incepe sa derapeze, eu faceam teste dinastea pe platouri de beton sau aeroport unde nu te lovesti de nimic.
    http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

    Comment


    • Stai linistit, ca pe la intersectii si increngaturi de masini merg mai usor decat un Trabant pana ies din ele. Nu sunt chiar dement. Unde e loc, merge, unde nu, o las. Ca si-asa nu cred ca am de demonstrat ceva. :lol:
      In seara asta, borna a ajuns la 300km. De 3 zile, condus doar in oras. Deja devine o dependenta. Nu ma mai recunosc. :twisted: :lol:
      O sa incerc sa fac rost de un nenorocit de aparat digital sa-i trag niste poze mai de Doamne-ajuta.

      Comment


      • "Deja devine o dependenta"

        tiam spus!
        honda x 5
        "W" stands for Wrong
        Amerika ist Wunderbar

        Comment


        • bogdane pe cand un bmw, sau ceva european, acum ca ai vazut ce poate si Honda, poti sa-ti iei linistit ceva din ioropa :lol:
          http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

          Comment


          • dupa ce iese la pensie, ii vine mintea la cap sa nu mai goneasca si are bani si timp de reparatii.
            honda x 5
            "W" stands for Wrong
            Amerika ist Wunderbar

            Comment


            • Ieri m-am intalnit la o intersectie cu un Type-R rosu EXACT ca ale meu, numai ca era modelul 2002(cu spoilerul fata, faruri si stopuri diferite). Am reusit sa schimb 2 vorbe cu proprietarul, dar n-am putut mai mult de 3 secunde, claxonau animelele in spate sa ne miscam. Imi placea ca era bine ingrijit.
              Masini europene? Ce-s alea? La batranete FRV sau Legend scrie pe mine. :lol:

              Comment


              • [quote="Bogdan_16v"]Ieri m-am intalnit la o intersectie cu un Type-R rosu EXACT ca ale meu, numai ca era modelul 2002quote]

                E clar, e cel de care ziceam eu. Deci mai e. Pe ala tre sa pui mana cumva!!!
                HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                Comment


                • un legend la 590 de cai e foarte batrinesc...
                  honda x 5
                  "W" stands for Wrong
                  Amerika ist Wunderbar

                  Comment


                  • cica in germania circula un zvon, cum ca odata ce conduci o masina japoneza nu-ti mai altceva. Nu stiu daca e adevarat, dar pana acum am vazut fosti proprietari de Seria 7, S class, Audi, VW, odata ce au pus mana pe Honda, Nissan, Mazda au uitat complet ca mai exista si masini europene.
                    http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                    Comment


                    • chiar mai sint si altele?
                      sau
                      numai acolo se intimpla asa ceva?
                      honda x 5
                      "W" stands for Wrong
                      Amerika ist Wunderbar

                      Comment


                      • Ieri m-am intalnit putin cu Spoon si cu niste amici de-ai lui din Timisoara, unul dintre ei venise sa cumpere Civic-ul lui Vtec-R de pe forum. Super baieti, am stat la un pahar de vorba, l-am plimbat si pe Spoon cu rabla, i-a placut :lol: , a fost frumos.
                        Apoi seara am plimbat 2 buni prieteni dornici sa traiasca si ei senzatii tari. Fara exagerare, cel care a stat in fata incepuse aproape sa urle cand am plecat de pe loc si am ajuns instant la 140. Dupa vreo cateva 2 ture Victoriei-Magheru, unul dintre ei nici nu mai avea cuvinte sa-si gaseasca, iar altul s-a apucat de o tigara, marturisindu-mi ca plimbarea a fost mai buna decat sexul. :lol: Eu ma amuzam teribil. :lol:

                        Comment


                        • Asa deci! Si poze de la intalnire????????????? :snakeman:
                          Sau spoon nu poarta aparat cu el decat cand merge la liniutze???? :twisted: :twisted:
                          HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                          Comment


                          • spoon e coxior, nu pozar 8)
                            nu credeam ca CTR arata bine pe rosu, dar m-am inselat amarnic...
                            Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro

                            '02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey

                            Comment


                            • Bogdane, am o deformatie de vedere, observ toate hondele din jurul meu. Cred ca te-am vazut la intersectie la Razoare, veneai dinspre Academie. Nu cred sa mai fie in Bucuresti alt CTR rosu cu numere provizorii

                              E faina masina ma, sa ai grija de ea!
                              Accord 2.0i A/T

                              Comment


                              • Suciu, da, eu eram, am drum frecvent pe acolo. Ce ma enerveaza sina aia de tramvai distrusa! #-o Data viitoare, baga si tu flashuri si claxoane in disperare, o sa stiu cand o sa vad un Accord facand asta.
                                Cum imi mai revin cu molozul, o sa incerc sa-mi trag si eu un foto digital, stau sa ma milogesc la unul altul sa fac si eu niste amarate de poze.
                                350km si acul e aproape de rosu. Azi o sa mai fac 50 pe putin si estimez ca o sa-mi ajunga pana fac plinul maine. N-a consumat mult deloc, la felul cum am mers cu ea. Estimez consumul medu putin peste 13. Asta la o medie de 2-3 VTEC-uri pe zi. Sunt, sincer, profund impresionat. Regret lipsa unui calculator de bord, as fi fost chiar curios, chiar daca nu e in general prea exact.
                                Ieri am intalnit mica problema care o stiam deja din review-urile de pe net, si anume aburirea masiva a geamurilor in conditii de ploaie. Se rezolva insa la fel de rapid cu solutia clasica, actionare AC, directionare pe geamuri si reglarea pe aer mai cald sau mai rece in functie de dorinta(stiam asta de la Tico). Nu inteleg de ce faceau atat de mult tam-tam pe tema proprietarii straini de Type-R, unii se dusesera la dealer cu pretentii de intrare in service, cand actionarea a doar 2 butoane era suficienta. Ar trebui insa specificat acest inconveninet undeva si modalitatea de rezolvare.
                                Sistemul de franare este EXCELENT si am avut ieri ocazia sa-l testez si pe ploaie. Pur si simplu, nici nu se simte lipsa vreunui ESP sau VSA, franeaza foarte bine si ramane perfect pe traiectorie(i-am tras un usor test al elanului aseara, unde am avut loc). Cauciucurile stock sunt insa slabute. Rupe aderenta si in a 2-a pe udeala cand accelerezi puternic, si o rupe intr-un mod brutal, cu vibratii puternice. E clar, la toamna prioritatea e un set de cauciucuri de sezon, iar la anul, altele mai bune pentru perfomanta.
                                Si, ca o ultima idee, se simte destul de mult cand masina este mai usoara. Acum, cu benzina pe terminate, acceleratiile sunt ceva mai bune.

                                Comment

                                Working...
                                X