yobit hitbtc digifinex
Honda Civic Type R EP3 - Hondafan

Honda Civic Type R EP3

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cioli
    replied
    adica cu alte cuvinte ii spui : masina nu mai este facuta la japan si nu mai e asa de buna dar totushi gandeste-te ca e mai eftina cu 4 mii ?

    acuma nu cred ca o fii mare problema cu scartaitul ala

    si cu vit. a 6-a ma gandesc ca asa o trage masina , nu o fii diferita cutia la cele ansamblate in UK

    pesimistule [-(

    Leave a comment:


  • HondaCBR
    replied
    eu totusi imi mentin parerea, ca masinile asamblate in UK au mici defecte, de ex. zgomotul ala de la roata de care spui, de asta prefer masini fabricate 100% in Japonia.
    Tu ai modelul care are si motorul asamblat in UK ? care nu are taxe vamale ?

    ai spus ca nu trage in a 6-a, nu trage nici daca ii dai cu a 5-a pana peste 8000rpm ?

    in orice caz, gandeste-te ca masina este mai ieftina decat un Golf GTI sau VR6, si io cam da si la VR6 sa nu mai vorbim de echilibrul masinii.

    Leave a comment:


  • cioli
    replied
    ce e VSA si EPS ?

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Ehh, am reusit sa ies la drum lung cu ea pentru prima oara. Impresiile sunt multe si intr-o majoritate covarsitoare pozitive. Am ajuns si la borna 2500 km, am avut ocazia sa o testez si pe curbe la greu, am reusit sa prind si putin peste 220 cu ea, ca nu prea mai aveam loc si cu a 6-a accelereaza greu de tot.
    In curbe masina e un vis, chiar si cu cauciucurile nu prea grozave. Efectiv, nu trebuie decat sa accelerezi cam tot timpul, cu mici deccelerari cand simti ca masina incepe sa supravireze si cu frana de motor combinata cu ciupirea usoara a franei de picior in curbe stranse. Nu a derapat nici macar 1 mm in curbe la viteze destul de mari, iar lipsa VSA nici nu se simte. Nota 10 pentru EPS, ideal pentru viraje, se intareste sau se inmoaie exact cand trebuie.
    In depasiri, chiar si avand parte de un cuplu nu prea mare, nu este necesar sa retrogradezi viteza, merge ca si unsa de la 4000. Am depasit coloanele create de camioane lente ca si cum nu ar fi existat.
    In linie dreapta, acceleratie exploziva cu primele 4 trepte, liniara dar sigura cu a 5-a, insa destul de lenta cu a 6-a. Pana in viteza maxima cu a 5-a, aproape de 220km/h, a ajuns destul de repede, dupa insa e chinuiala mare. Se vede ca nu-i facuta pentru asa ceva si cu greu isi atinge valorea maxima. Asta ar fi un punct in minus pentru cine tine la asa ceva, personal nu prea ma intereseaza aspectul asta pentru ca efectiv nu prea ai unde sa-i dai si e si foarte periculos. Oricum, n-a existat masina care sa-mi stea in fata, cu exceptia unui Forester 2.0 turbo de 225cp, care s-a incapatanat sa-mi stea in fata pana pe la 200, dar pe la ~210 s-a dat la o parte, si a unui Carrera Turbo :lol:
    Zgomotul interior e infernal, dar mie imi place asa, a trebuit sa dau muzica la peste 2/3 din putere sa mai aud ceva, nu se mai intelegea nimic. :lol: Cel putin zona VTEC e sinonima cu asurzirea (placuta, ce-i drept). N-am dedectat nici un zgomot de drum iesit din comun, asa cum am mai citit prin alte review-uri. De indata ce se incalzesc bine cauciucurile, nu se mai aude decat motorul.
    Ee, si acum minusuri, ca trebuie sa existe si dintr-astea.
    A aparut un zgomot suspect la roata din stanga, un scartait-piuit metalic, ca de rulment prost uns, cand accelerez intre 2000 si 5000 rpm, o sa ma duc sa o verifice azi sau maine.
    In curbe extrem de stranse, daca accelerezi prea puternic, cauciucurile rup aderenta destul de mult, sunt foarte slabe, nu stiu daca sunt slabe in esenta, dar oricum nu la nivelul motorizarii, asta e clar. Ciudat e ca masina se comporta ca si cum ar avea tractiune spate, iti da impresia ca ii fuge spatele in stanga-dreapta la acceleratii bruste care rup aderenta. Foarte ciudata senzatie.
    Interiorul s-a dovedit in timp a fi construit dintr-un plastic de o calitate destul de slaba, dupa parerea mea, care se pateaza repede, se umple de praf foarte mult si e si greu de curatat. Nu se impaca bine cu nici un tip de silicon. Contrasteaza mult cu calitatea foarte buna de fabricatie, nici un luft, muchie sau "soricel" aparut pana acum, totul imbinat perfect. Nu ar fi un inconvenient foarte mare, mai ales ca o gramada de masini cu pretentii au parte in ziua de azi de plasticuri si finisari execrabile, dar pentru un om maniac cu ordinea si curatenia, cum as fi eu, cam deranjeaza. Oricum, pana acum, la nici o masina in afara de Bentley, Porsche si Lexus nu am intalnit plasticuri bune calitativ, cred ca e un trend general. Pacat.
    Insa, per total, masina e aproape divina, nu prea mai am ce-i reprosa. Ahh, am uitat, doar consumul. Daca o tii in VTEC tot timpul, iti consuma mai mult ca in oras. Daca o tii insa pana in 6000 constant, iti ia pana in 10. Rezonabil, daca tragem o linie. Oricum, perfromanta fara consum mare nu exista pe lumea asta.

    Leave a comment:


  • dixy2k
    replied
    HX e si mai tare. in a treia se duce la 160 kph.

    asta trebuia exportat in europa. ar fi fost cel mai mare succes al lor. motor pe benzina si consum de diesel.

    Leave a comment:


  • Marius -Iulian
    replied
    http://www.hondanews.com/CatID2015?m...43094&mime=asc

    you're right.

    LX pt. ca are final drive ratio de 4,11 cu gumele 185/65/R15 scoate 106km/h la 7000rpm intr-a 2-a.

    EX-ul are final drive ratio mai mare. cuplat cu cei cativa ponei si Nm in plus cuplul la roata e intotdeauna mai bun pt. EX care si accelereaza mai repede ( 9,5sec suta dupa car&driver pt. coupe si banuiesc 0,1-0,2 sec mai mult pt. sedan care e mai greu cu vreo 30kg).

    Leave a comment:


  • dixy2k
    replied
    eu am facut asta cu LX totul absolut stock.
    cu ex nu am incercat inca. daca o uita nevasta prin garaj o data am sa o frig si pe aia.

    Leave a comment:


  • Marius -Iulian
    replied
    calculatorul:

    http://www.spiretech.com/~vw6spd/tech.html

    daca ai aceleasi gume ca si mine 185/65/R15 intr-a doua la 7000rpm viteza e 99kph (61mph).

    rapoartele de transmisie pentru Civic sedan sau coupe EX 1,7 SOHC VTEC sunt:

    final drive ratio- 4,41
    1 -3,143,
    2 - 1,87
    3- 1,241
    4- 0,97
    5- 0,757
    marche-arriere 3,23

    Leave a comment:


  • Marius -Iulian
    replied
    Originally posted by dixy2k
    CTR la 90 cu a doua?
    hahahahaha

    deci nu am pierdut nimic ca nu am una din astea.
    la a mea peste 105 in a doua si cred ca mai mergea un pic ca nu imi taiase computerul benzina.
    nu atingi 100km/h intr-a doua cu motorul nostru si cu cutia noastra de viteze care e identica din cate stiu eu. eu am incercat si 90-95km/h e maxim. limitarea electronica la noi e la 7000rpm. voi reveni cu un calculator al vitezei la turatii diferite in functie de rapoartele cutiei de viteze, a "final drive ratio" si a diametrului rotilor motrice.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Nu conteaza cat prinde cu a 2-a, un Sti sau un T5 prinde maxim 80 cu a2-a si se joaca cu tine. E vorba de rapoarte scurte, care folosesc mai eficient cuplul pe toata plaja. Pana te chinui tu cu a 2-a sa ajungi la 105, eu deja am ajuns la 150 si te vad in oglinda doar un punct. Sunt masini care ajung cu a 2-a si la 120, numai ca alea au 4 viteze si pana ajung acolo ma plictisesc.

    Leave a comment:


  • dixy2k
    replied
    CTR la 90 cu a doua?
    hahahahaha

    deci nu am pierdut nimic ca nu am una din astea.
    la a mea peste 105 in a doua si cred ca mai mergea un pic ca nu imi taiase computerul benzina.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Dupa vitezele finale maxime in fiecare raport(a 2-a ~90, a 3-a ~130), e stock-stock, iti spun sigur asta. Intr-adevar, urca bine in viteze mari, insa, cel putin la mine, urca aproape la fel de bine, in oras, cu benzina buna de la OMV, nici nu stiu cand ajung la 160-170, intr-un pasaj spre exemplu. O sa incerc sa filmez si la mine. Si sunetul e identic, nici macar CAI nu are, ca se auzea.

    Leave a comment:


  • HondaCBR
    replied
    ba e stock, dupa sunet
    in cel mai rau caz are doar chip, desi nu cred

    Leave a comment:


  • cioli
    replied
    sigur nu e stock CTr-ul

    Leave a comment:


  • HondaCBR
    replied
    pune link-ul de pe 4tuning sa citim si noi comentariile

    Leave a comment:

Working...
X