Honda Civic Type R EP3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dixy2k
    replied
    stiti bine ca tot ce se fabrica in uk e de calitate mai scazuta. si de ce si honda ar fi altfel?

    eu am avut multe indoieli care abia acum mi se adeveresc cu ce spuneti voi in legatura cu honda facuta in UK, inca de pe vremea altui spectacol auto.

    Leave a comment:


  • HondaCBR
    replied
    azi ma intalnesc cu sefa de la lamco motors si am sa intreb ca sa fii linistit, daca a aberat alin, inseamna ca el e de vina ca doar e dealer honda. Dar vezi ca si spoon a spus aceeasi chestie mai sus, deja suntem 2 de aceeasi parere.

    nu e doar CTC-ul de vina in UK ci si materialele, ca sa nu crezi ca vin materialele toate din J !! altfel s-ar plati taxe pe materiale/piese si tot nu ar mai iesi ieftine.

    Leave a comment:


  • hondatu
    replied
    Originally posted by HondaCBR
    iar despre CTR fara taxe se pare ca ai ramas putin in urma, mai nou CTR se asambleaza 100% in UK si nu are taxe, cel putin asa zicea alin.

    daca tu vrei sa traiesti cu ideea ca masinile asamblate in EU sunt la fel cu cele din J n-ai decat.

    CBRule, pune mana pe telefon si suna unde vrei tu, la voi in TM la Honda sau la Bucale, sa vedem cine a ramas in urma. Dar sa nu-ti fie rusine sa ne spui si noua aici raspunsul!!
    Citeste mai atent, am spus clar ca, CTCul UK nu se compara cu cel de acasa, deci eu unul sigur nu traiesc cu gandul ca, am o masina mai de calitate ca daca ar fi fost facuta in Japonia. O repet, sant niste diferente si e normal, ia uita-te ce modele se fac acasa si ce modele se fac in UK.

    Tot ce e Potenza la Honda e in serie:
    RE 030, RE 040, RE 050,etc. Astea din urma le au NSX si S2k, s.a.m.d.
    Nu cred ca, nu exista si Potenza bune.

    Leave a comment:


  • HondaCBR
    replied
    daca pui guma cu inaltime de 40, normal ca v-a trage mai tare, dar si eroarea v-a fi mai mare, deci vei avea viteza mai mare doar pe ceas, ca in realitate... :P

    de ex. pentru S2000 bridgestone fac niste gume speciale, cu care sta cel mai bine pe viraje, orice alte gume pui numai este asa stabila.
    HRV la fel vine echipata cu Yokohama Advan A348, cu care merge impecabil in orice conditii, si sunt foarte rezistente, prima data am crezut ca sunt gume uzate dupa cum aratau, dar m-au tinut aproape 3 ani si 40.000km, acum am pus Toyo Proxes CF1 si se comporta cam ciudat, imediat derapeaza in viraje, desi astea au indice de viteza V mai bun decat la Yokohama care au H. Si pretul la Yokohama este aproape dublu.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Cand am zis bancheta, ma gandeam la spatar.
    CBR, nu stiu cum e treaba cu pneurile pe masinile japoneze, insa la toate masinile care mi-au trecut prin mana, de regula europene, am intalnit problema asta. Caucicurile din fabrica "sux". Cum au fost schimbate, chiar si la mai putin de 1 an, masina parca a capatat un suflu pe care nu l-a avut niciodata, fie ca a avut ea 75, 100, 120, 160, 200cp sau 250cp. Stiu care e treaba cu indicele, dar crede-ma ca o guma buna conteaza si la viteze mari, gandeste-te la cate rotatii/secunda are o roata la viteza mare, ce consistenta are, cum e umflata, etc. Latimea conteaza mai mult la demaraj si stabilitate.

    Leave a comment:


  • dixy2k
    replied
    treapta a sasea are raportul foarte mic, e pentru economie pe autostrada nu depasiri. o sa inceapa si ea sa traga bine peste 150 km/h

    Leave a comment:


  • Spoon
    replied
    Originally posted by Bogdan_16v
    Uite sa-mi zica si Spoon cum trage a lui intr-a 6-a. Probabil ca, fiind mai "eliberata", o face mai bine.
    trage binisor si cu sasele, dar n-ai cum sa ai pretentia sa traga ca cinciu...e absurd...

    Originally posted by hondatu
    Ai Potenza RE 030? Like me?
    dap, alea vin stock pe CTR

    Originally posted by hondatu
    CBRule, arata-ne si noua acel CT-R scutit de taxe si eu il mananc in bucati!!
    CTR 2005 - pret DDP - 23500 parca

    Originally posted by Bogdan_16v
    Stii ce usor se da jos bancheta?
    banketa n-are mai mult de 2 kile, spatarul in skimb, are vreo 10

    Originally posted by HondaCBR
    pana acum cate honde am vazut si incercat toate mergeau cel mai bine cu gumele echipate de fabrica, greu gasesti cauciucuri mai bune decat alea cu care vine de fabrica in acelasi segment de pret si categorie.
    e dovedit faptul ca Potenza RE030 sunt slabe, pentru sezonul estival recomand Bridgestone S03 Pole Position, dimensiune 215/40/17 si nu 205/45/17 cum vine din fabrica

    Leave a comment:


  • HondaCBR
    replied
    nu-mi spune de cauciucuri ca intamplator ma ocup si de asta :P
    cauciucurile de fabrica sunt facute sa reziste cu cel putin 20kmh mai mult decat merge masina, sa nu-mi spui tu ca CTR-ul a venit cu gume cu indice de viteza H pana la 210/h ca nu te cred.

    si indicele de viteza iar nu influenteaza top speed-ul ci rezistenta cauciucului la viteza respectiva.

    singura chestie ce ar putea influenta viteza este latimea,inaltimea si profilul dar si profilul mai mult de 3-5% nu are efect.

    pana acum cate honde am vazut si incercat toate mergeau cel mai bine cu gumele echipate de fabrica, greu gasesti cauciucuri mai bune decat alea cu care vine de fabrica in acelasi segment de pret si categorie. Cel putin la Hondele fabricate in J asa este.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Ca tot veni vorba de placute, imi tiuie putin si placutele. Nasol.
    CBR, cauciucurile au o foarte mare influenta si asupra vitezei maxime. La orice service poti intreba, sunt cauciucuri care rezista la maxim 200, 220, 240, 280 km/h si asa mai departe. Din propria experienta cu masina anterioara, cu cauciucurile stock ma chinuiam rau de tot sa trec de 180 si-mi consuma in draci, cum am pus altele dupa nici 1 an ajungea la vit maxim constructiva foarte repede si aveam un consum mult mai mic. Vara asta o sa le las pe-astea, n-am ce face, sunt low de tot cu molozul, iarna voi pune de sezon, iar din primavara viitoare unele mult mai de calitate, CAI, evacuare si atunci vom vedea cum se va descurca.

    Leave a comment:


  • HondaCBR
    replied
    cauciucurile de pe CTR nu au nimic de-a face cu top speed-ul atata timp cat au dimensiunile de fabrica, eventual daca presiunea e putin mai mica, atunci ai un top speed mai mic.

    hondatu: ziceam de s2k ca nu l-ai condus bine daca nu l-ai turat pana peste 9000rpm in fiecare viteza :P

    iar despre CTR fara taxe se pare ca ai ramas putin in urma, mai nou CTR se asambleaza 100% in UK si nu are taxe, cel putin asa zicea alin.

    calitatea de UK este de rahat orice ai spune, mai ales ca piesele/componentele nu sunt toate Made in Japan !!, inclusiv placutele de frana la honda se fac in EU mai nou, si tin 20.000km, nu 45.000-50.000 cum m-au tinut pe mine si pe prietenul cu accord executive. acum si-a luat si el placute din germania ptr. acccord si numai sunt made in Japan, l-au tinut exact 20.000km !!
    stiu multi cu Honda made in UK si au avut probleme, de la suruburi lipsa si capse de plastic lipsa pana la curs ulei din motor din cauza de garnituri de rahat. Se pare ca nici alea fabricate in US nu sunt prea stralucite Honda a avut cateva recall-uri serioase cu cutiile de viteza facute in US si alte chestii.
    daca tu vrei sa traiesti cu ideea ca masinile asamblate in EU sunt la fel cu cele din J n-ai decat.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    De curatat, nu-l curat decat cu o carpa uscata, apoi, ca sa arate bine, l-am dat si eu cu silicon. Mare prostie, s-a patat la greu in locurile unde sunt atingeri frecvente (de ex la usi). O sa fac faza cu apa calda si un pic de sapun lichid, mi-a mai zis cineva ca toate solutiile astea din comert sunt degeaba, mai mult strica.
    La roata, nu-mi bate, ci eu un fel de scartait numai cand accelerez din turatii mai joase. Merg cu ea maine in service sa vad ce are, azi a plouat si am avut si ceva treaba.
    CTR-ul ala de Japonia are doar 15cp in plus si e usurat cu vreo 50kg. Un CAI, o evacuare, roata de rezerva si bancheta din spate jos si gata, rezolv, asa o sa ma prezint la curse. Stii ce usor se da jos bancheta? :lol:
    Tot Potenza sunt, dar nu stiu codul. Ma indoiesc ca sunt aceleasi ca la S2K. Oricum, sunt slabute, nu ma asteptam, noroc cu talonul mic.

    Leave a comment:


  • hondatu
    replied
    Originally posted by HondaCBR
    eu totusi imi mentin parerea, ca masinile asamblate in UK au mici defecte, de ex. zgomotul ala de la roata de care spui, de asta prefer masini fabricate 100% in Japonia.
    Tu ai modelul care are si motorul asamblat in UK ? care nu are taxe vamale ?.
    CBRule, arata-ne si noua acel CT-R scutit de taxe si eu il mananc in bucati!!
    Sau tu esti deja in 2007 :?
    Deci sa punem la punct si detaliul asta ca, vad ca, nu e inca clar:
    masina asta nu se asambleaza decat in UK, dar indiferent pt. ce piata e prevazuta, masina primeste cutia+motor (si alte detalii) din Japonia. In Romania masina e purtatoare de taxe (ca si CR-Vul diesel spre ex.!!!) fiindca are in componenta ei mai mult de 30% de pese non-eu!!
    La CT-Rul pt. Japonia nu stiu, dar imi pot imagina ca, masina e definitivata totusi la ei acasa, deoarece are o gramada de chestii diferite fata de fratele european.

    Corect, CTCul european inca nu se poate compara cu cel nipon, asta e clar!!! Dar nici sa zici ca, tot ce vine din UK vine cu (mici) defecte, nu mi se pare ok. Zgomotul ala de la roata de care ne povesteste Bogdan, sigur nu are de a face cu faptul ca, masina e facuta sau nu in Japonia. Sau tu ce crezi ca, tot ce vine din Japonia vine la calitatea unui tanc? Ceea ce-i bate lui acolo, poate sa bata si unui NSX sau mai stiu eu la care alta masina. Si stai sa vedem de ce bate.

    Leave a comment:


  • hondatu
    replied
    [quote="hondatu"]
    Originally posted by Bogdan_16v
    cu a 6-a accelereaza greu de tot.
    Asa e si la S2k, cand i-am spus la CBR a zis ca, nu stiu sa conduc!! E adevarat ca, daca vrei sa ajungi la rotatia maxima, o schimbi intr-o viteza inferioara si tot aduci, dar si eu am sesizat ca, la aia la 8500rpm e cam gata.

    In curbe masina e un vis, chiar si cu cauciucurile nu prea grozave.
    Ai Potenza RE 030? Like me?

    Cel putin zona VTEC e sinonima cu asurzirea (placuta, ce-i drept).
    Da, din pacate la cele mai multe dintre masini!!! Asta are de a face si cum e reglat VTECul. Spre ex. astia mi-au zis ca, la S2k Honda putea sa-l lase pana la 11.000rpm, deci pe o plaja de 5.500rpm sa ai la dispozitie VTEC. La CT-R intra putin mai devreme, dar probabil si pozitia sa (transversala) fata de cea longitudinala a lui S joaca un rol important.

    Interiorul nu se impaca bine cu nici un tip de silicon.
    Dar cine va tot baga voua in cap ca, asa ceva se curata cu silicon???
    Tu n-ai observat ca, daca-l cureti cu silicon iti reflecta-n parbriz?
    La orice firma de curatatorie din lumea asta, bordul (si in general interiorul) se curata cu apa calda si bineinteles ca o carpa ca lumea. Ia incearca, o sa ramai paf! Nu vreau sa scot din galeata calitatea plasticului, e doar o idee!!
    Mie nu-mi vine sa cred ce diferente sant intre actuala generatie si fosta, la acest capitol. ops:
    .

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    VSA - controlul tractiunii, ESP-ul de la Honda, EPS - electric power steering (servodirectie variabila).
    Motorul+cutia sunt asamblate in Japan, in UK a fost asamblata doar caroseria. Are taxe vamale si inca cum. :x
    Nu e vorba cu nu trage a 6-a deloc, trage binisor, insa nu asa cum ma asteptam, adica trage mai greu decat o face viteza a 5-a la masinile in 5 viteze. Cred ca asa se comporta toate Type R-urile. Uite sa-mi zica si Spoon cum trage a lui intr-a 6-a. Probabil ca, fiind mai "eliberata", o face mai bine.
    CBR, am dus a 5-a in ~8300 rpm, la 1 micron de limitare, la 220km/h. Or fi de vina si blestematele de cauciucuri. Un GTI de baza costa exact la fel cat CTR de baza, insa are in plus dual-clima, CD+8 boxe, inca 2 airbaguri, ESP si volan cu comenzi pe el. Detalii neimportante pentru o sportiva, dar care pentru altii conteaza. Oricum, e mult mai slaba in acceleratii, FSI-ul s-a dovedit a fi un mare esec, consuma enorm si are performantele reale sub un Leon 1.8T de 180cp.

    Leave a comment:


  • cioli
    replied
    adica cu alte cuvinte ii spui : masina nu mai este facuta la japan si nu mai e asa de buna dar totushi gandeste-te ca e mai eftina cu 4 mii ?

    acuma nu cred ca o fii mare problema cu scartaitul ala

    si cu vit. a 6-a ma gandesc ca asa o trage masina , nu o fii diferita cutia la cele ansamblate in UK

    pesimistule [-(

    Leave a comment:

Working...
X