Pai nu mai inteleg nimic. Eu am motor de 1.6 DOHC V-TEC deci ar trebui sa am caroseria EF9 dar am caroseria EE9.
Piese si sfaturi pentru honda civic vtec din 91 (B16A1)
Collapse
X
-
Din cite inteleg eu de aici: http://www.civic4g.com/specs.htm
EE9 este modelul european si EF9 este cel japonez, motorul este identic dar din calculator japonezu' are citiva caluti in plus. Nu stiu daca mai sint si alte modificari la trenul de rulare si cutie de viteze.
Comment
-
in state nu se ia nimeni dupa clasificare din VIN. numai dupa anul de fabricatie si subclasamentul modelului (cx, vx, dx, hx, ex, si, si-r). sau daca astea nu sint compatibile cu modelele europene macar motorul (daca vrei piese de motor) sa ii spui si adica 1.6L dohc 16v vtec 160 de cai.
dupa atita timp inca nu stiu ce tip de masina am eu (in limbajul european ee, ej BJ doggystyle, etc)honda x 5
"W" stands for Wrong
Amerika ist Wunderbar
Comment
-
VALI, nici eu nu mai inteleg mare lucru, dar pana diseara promit ca, o sa aranjez codul modelelor atat de simplu (cel putin la familia Civic) incat sa inteleaga orice cochil.
Problema asta exista in EU de cand e lumea, iar asta din cel mai simplu motiv:
aici Honda nu specifica niciodata in prospecte sau mapele de presa sau orice alt material codulurile asta (sasiu+motor), asa cum spre ex. o face in orice hartoaga in Japonia (inclusiv pe net).
Problema e ca, la noi Civicul tau s-a vandut doar in anul 1991 si la 150CP, daca 160CP al tau e original si intact inseamna ca, pe unele piete limitate (iar moda asta a existat in anii trecuti mai ales cu privire la Elvetia, UK sau Benelux) a fost livrata varianta japoneza la 160CP.
Spune-mi te rog pe PM denumirile in engleza la piesele pe care le cauti. Maine sant pe la dealer.HONDA. The finest from Japan. Since 1963.
Comment
-
Vreau sa cer o parere despre esapament. Cind am luat masina acum 1 an, avea esapamentul varza. M-am dus la un "meserias" care a zis ca mi-l face dintr-o bucata, din teava de 60 mm , pe masina de indoit. Teoretic totul era frumos. Cind s-a apucat de treaba a stricat la tevi pina a ramas fara si deoarece trebuia sa plec in concediu i-am zis sa faca din ce teava mai are pe acolo. A reusit sa-l faca din teava de 48mm . Cei de la honda mi-au spus ca-i prea subtire, ca esapamentul original era din teava de 60 mm. Intrebarea este: merita sa-l dau jos si sa-l refac din teava mai groasa (60 sau chiar 70mm)? Va fi un cistig de putere semnificativ sau un cistig mic si o iluzie datorita zgomotului facut
Comment
-
Guest
Va fi un castig destul de mic, zgomot cat cuprinde si chiar o scadere a cuplului(care e si-asa mic la motorasul asta). Sfatul meu e sa te lipsesti de tot felul de "meseriasi" si strange niste bani sa iei un lucru de calitate. :wink: Meseriasii nu fac decat sa carpeasca pe moment, mai rau iti strica masina pe termen lung.
Comment
-
Offtopic:
Vale, ia baga mai tu un ochi peste codurile alea sa vedem daca s-a rentat sa ma muncesc degeaba!
http://www.hondafan.ro/coduri.php
In special litera "E" - Civic!!HONDA. The finest from Japan. Since 1963.
Comment
-
io n-am vazut pana acum, la nici o Honda, vreun esapament stock de 60
poate la dizel...Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro
'02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey
Comment
Comment