Piese si sfaturi pentru honda civic vtec din 91 (B16A1)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Piese si sfaturi pentru honda civic vtec din 91 (B16A1)

    Am cumparat acum aproape un an un civic vtec din 91 cazut rau dupa cum am observat mai tirziu. Mai mult am stat prin service decit am mers cu ea. Unele probleme am reusit sa le rezolv dar tot mi-au mai ramas citeva destul de importante:
    am nevoie de butuc (fuzeta) dreapta fata. etrier frina dreapta fata. aproape toate bucsile de pe spate,termostat cu tot cu capac, furtunele catre radiator(astea care le am se tot sparg) si radiator(nu este radiatorul ei).
    Nu stiu de ce nu merge mai mult de 180km/h.
    Cind meg cu motorul mai turat peste 6000 de ture se cam incinge.
    frinele pe spate nu prea sint bune si nu tine nici frina de mina.[/b]

  • #2
    Am uitat in graba sa salut pe toti fanii HONDA de aici. Ma bucur ca am dat peste site-ul asta, il caut cam demult timp.

    Comment


    • #3
      Salut Vali. Din cate vad eu masina asta a fost tare chinuita pana sa ajunga la tine. Dezgustat sunt de oamenii care nu au grija de masinile lor.
      In fine, daca esti din Bucuresti, se rezolva usor cu o vizita la Augsburg. Au multe piese si preturi bune.
      Motorul se incinge pentru ca un VTEC trebuie racit bine si din cate ai spus la capitolul racire sta prost rau.
      Ai observat, iti mananca si ulei?

      Comment


      • #4
        maninca si ceva ulei. nu stiu cit ca tocmai am scimbat semeringurile de supape si inca nu am apucat sa merg cu ea(s-au rupt planetarele). Am scimbat capetele care le aveam de la un crx si i-am facut tije la Tunari la reconditionari planetare. Meseriasul care mi-a schimbat planetara mia rupt ceva la tripoda, cert este ca miau cazut acele de la rulmenti de acolo. Am fost la alt mecanic care a zis ca sint tampoanele rupte. Am dat tampoanele la facut (nu erau rupte de tot) si tot trepida cind accelerez. Am fost la cei din Tunari si mi-au descoperit problema la tripoda si mi-au rezolvat-o. Acum trepideaza cind frinez (fuzeta a fost prost reconditionata de fostul proprietar).
        Caut ceva din dezmembrari Cei de la Augsburg mi-au dat preturi f. mari (portfuzeta completa originala)

        Comment


        • #5
          uite oferta celor de la augsburg:

          1 Buc. Portfuzeta dreapta fata 407,40
          original , termen mediu livrare 7-8 zile
          44300-SF1-004
          44300-SF1-008
          44600-SK7-000
          45022-SH3-N30
          1 Buc. Set placute frana fata 55,76
          original , termen mediu livrare 5-6 zile
          51605-SH3-N92
          51606-SH3-N92
          1 Buc. Amortizor dreapta fata 89,60
          producator termen mediu livrare 3-4 zile
          1 Buc. Amortizor stanga fata 89,60
          producator termen mediu livrare 3-4 zile
          2 Buc. Amortizor spate 81,90
          producator termen mediu livrare 3-4 zile
          4 Buc. Bucsa brat inferior spate 21,00
          partea posterioara
          original , termen mediu livrare 6-7 zile
          2 Buc. Bucsa brat inferior spate 21,00
          partea anterioara
          original , termen mediu livrare 6-7 zile
          12211-PJ7-003
          12211-PJ7-004
          22200-PR3-020
          Preturile sint in Euro

          Comment


          • #6
            Hmm, deci banuielile mele se adeveresc. Cand incepe o Honda sa cada, cade de tot cu de toate.
            Dupa cum imi spui tu treaba sta rau de tot. Rau ai facut ca te-ai dus sa o repari prin service-uri de cartier (vorba vine). Cat priveste piesele de la Augsburg, sunt mult mai accesibile decat ce iti poate oferi importatorul oficial, crede-ma.
            Cred ca ar trebui segmentat. Schimbata garnitura de chiulasa, verificat jocul supapelor, schimbat tampoanele cu totul (eu am patit-o la masina veche de doar 2 ani! alta decat Honda). Ii faci si o compresie. Poate ai parte de surprize.
            Eu zic sa te pui pe chelutieli serioase daca vrei s-o scoti la fata, altfel o sa-ti cada non-stop. Vezi ca probleme are, faci o lista, cumperi componenta cu componenta daca e, dar fa-o ca-lumea. Nu mai reconditiona, ca n-are rost.

            Comment


            • #7
              Nu am prea multi bani ca sa pun totul numai original si nou. Oricum preturile la Augsburg mi s-au parut mai mari decit la Al padrino pentru aceleasi repere. Dar cei de la AlPadrino sint cam neseriosi si nu mi-au adus cind am comandat, sau mi-au adus alceva. Sint piese care este normal ca sa le iau noi (de ex. bucsi) Dar portfuseta completa, radiatorul, termostatul sint cam scumpe si mai bine le iau din dezmembrari. Doar ca nu gasesc. De fapt stiu 2 tipi care au cite o masina dezmembrata dar nu vor sa le dea.

              Comment


              • #8
                bine ai venit intre noi.

                trebuie refacut motorul, alezat capul, schimbate garniturile. daca iti intra si lichid de racire in motor e belea mare de tot.

                cred ca e mai multa munca si mai costisitor de reparat totul in loc sa montezi alt motor pe ea.
                honda x 5
                "W" stands for Wrong
                Amerika ist Wunderbar

                Comment


                • #9
                  De ce crezi ca trebuie facut motorul?
                  Pe mine ma deranjeaza f mult problema cu fuzeta si cu etrierul de frina ( are joc in bucsile unde culiseaza)

                  Comment


                  • #10
                    poate cineva sa ma ajute cu niste piese noi sau din dezmembrari? Am nevoie macar de fuzeta(butucul rotii) si etrier frina toate pe dreapta

                    Comment


                    • #11
                      toate problemele care leai expus dau indicii ca totul e pe duca.

                      daca sa fi in locul tau as lua un motor cu tot cu cutie. schimabt toate bucsele, capete de bara etc. amortizoare, planetare si eventual furtune de benzina si frina.
                      e mult de munca. da si cu nasul pe la partea electrica sa nu ai probleme si pe acolo. daca nu, fa asigurare buna si spera la mai bine...
                      honda x 5
                      "W" stands for Wrong
                      Amerika ist Wunderbar

                      Comment


                      • #12
                        piesele la masina ta o sa fie destul de scumpe ,. sfatul meu este sa iti cauti una pe la dezmembrari si POATE o sa ai norocul sa iti gasesti una ... daca nu , asta este cumperi piesele la bucata

                        pune te rog neste poze cu masina

                        vezi cateva cu a mea : http://www.hondafan.ro/phpBB2/viewtopic.php?t=229

                        http://hondacivicvti.mypicgallery.com/
                        Vtec Junkie B16a2.

                        Comment


                        • #13
                          poate trebuie sa schimbi si discurile de frina. masoarele si pe alea si daca mai au carne poate scapi cu o alezare.
                          honda x 5
                          "W" stands for Wrong
                          Amerika ist Wunderbar

                          Comment


                          • #14
                            am schimbat pe fata toate bucsile, pivoti, capete de bara, bielete, planetare, discuri de frina, placute de frina si un rulment(degeaba)

                            Comment


                            • #15
                              nu e degeaba. astea nu o sa iti cada in urmatorii 100k km.
                              vezi acum de celelalte.
                              honda x 5
                              "W" stands for Wrong
                              Amerika ist Wunderbar

                              Comment

                              Working...
                              X