Vreau (orice) Civic - discutii, pareri, informatii pentru potentiali cumparatori

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
    PSC
    Senior Member

  • PSC
    replied
    Originally posted by cata77 View Post
    Sunt interesat sa achizitionez un Civic X , dar am inteles ca au avut probleme cu motorul de 1.5 turbo. Cei care detineti acest model, imi puteti spune parerea voastra, daca sunteti multumiti si cat e de fiabila?
    Multumesc
    Dețin eu un Civic X 5D Sport Plus. Singurele lucruri care mă nemulțumesc la ea sunt două, mari și late și alte câteva, mai mici:
    - consumul foarte mare în traficul urban. Faptul că este micro hybrid mai ajută, dar nu cu mult și nu întotdeauna;
    - scaunul șoferului, care nu oferă suport lateral aproape deloc. Se cunoaște chiar și la mersul în linie dreaptă, de curbe nu mai zic - la serpentine mă țin de volan ca de barele din tramvai.
    Apoi:
    - cutia de viteze are câteodată prostul obicei de a nu dori să intre în treapta 1, mașina fiind parcată;
    - un greiere imens apărut undeva în zona tweeter-ului ușii dreapta (față) și care cântă de la 50 km/h în sus pe drumuri cu asfalt rugos sau cu denivelări. Am ciocănit în toate elementele mașinii, dar în staționare tace. În timpul mersului nu-l pot proba, iar „jumătatea mea mai bună” nu-l poate localiza. Pentru mine, având ureche muzicală din naștere, este deranjant, dar ea susține că nu-l aude. Probabil că este vreun corpuleț străin ajuns în galeria de aerisire, sau naiba știe ce altceva similar.

    Singurul neajuns a fost „defectarea” sistemului Auto Start-Stop: dădea eroare de acumulator, deși acumulatorul a ieșit OK în testele de la Asko. S-a rezolvat cu un update de software la ECU și la ACC (tot la Asko).

    Altfel, mașina este și acum, după 5 ani fără 3,5 luni, o plăcere de condus (cutie manuală) la drum întins. În oraș este un calvar cu ea; nu numai că nu mă bucură, dar o și uzez excesiv, motiv pentru care aleg Centura București cu orice ocazie (cu bune și cu rele - nu merg în cele câteva zone „negre”, totuși).

    Ca și consum, eu realizez un 6,5-7% consum mixt cu benzină de 95 și un 6% cu benzină de 100, MOL și Petrom. Am văzut consumuri și de 5,1% la alții, dar probabil că reușesc cumva să meargă mai mult la vale. Recordul meu de consum pe drum drept a fost în Grecia, 4,3% consum mediu la un drum de aproape 100 km (porțiuni drepte, urcări și coborâri abrupte, localități) cu benzina de 100 de la Shell. Comparativ, pe Predeal-Ploiești, drum aproape total în coborâre, am avut 4,5% consum mediu.

    Uleiul de pe jojă trăznește a benzină, așa de tare miroase. Cu toate astea, nu am avut variații ale nivelului de ulei din motor de mai mult de 1 mm plus-minus.
    Reviziile le fac cam când zice mașina, adică la 9.000-11.000 km. Am văzut că unii includ un schimb de ulei suplimentar între două revizii.
    Am discurile și plăcuțele de frânare originale, am 98.000 km rulați. Sunt singurul client al Asko în această situație. Vreau să ating 100.000 km cu acest set, este ambiția mea. Doar Tesla se lăuda cu performanța asta, dar acolo vorbim de o frânare regenerativă absolut excelent implementată; lăsând la o parte neajunsurile legate de temperaturile extreme și de infrastructura pentru reîncărcare, Tesla Model 3 Long Range - cea fără maneta de semnalizare de la volan - a fost cea mai interesantă și spectaculoasă mașină pe care am condus-o vreodată.

    Revenind la Civic: n-aș da mașina asta pentru nimic în lume, însă în ultimii doi ani conduc mai mult în regim urban și de aceea aș vrea să fac un buyback pentru Civic XI, Sport sau Advance. Scaunul șoferului este muuuuuuult mai confortabil, stau muuuuuult mai relaxat la volan, condusul este mult mai comod, pe A1 am reușit să merg 1 km în mod EV la 120 km/h (ca chestie, așa). Sport m-ar tenta mai mult pentru lipsa trapei și a portbagajului mai încăpător, Advance pentru reglajul mult mai fin al scaunelor față și pentru ecranul complet digital (acces instant la mai multe informații simultan).

    Eu zic să mergi cu încredere pe Civic X.

    Leave a comment:

  • cata77
    Junior Member

  • cata77
    replied
    Sunt interesat sa achizitionez un Civic X , dar am inteles ca au avut probleme cu motorul de 1.5 turbo. Cei care detineti acest model, imi puteti spune parerea voastra, daca sunteti multumiti si cat e de fiabila?
    Multumesc

    Leave a comment:

  • Aly007
    Junior Member

  • Aly007
    replied
    Vin si eu cu aceeasi intrebare dupa 1 an...
    Cunoaste cineva aceasta masina ? Daca nu, imi puteti lasa o parere despre cutie, ce model este si daca e fiabila ?

    Second hand Honda Civic - 13 900 EUR, 98 000 km, 2017 - autovit.ro

    LE: Am mai facut ceva research si am aflat ca este varianta cu convertizor de cuplu, si este printre cele mai fiabile modele, corect?
    Am mai vazut ca cele facute de Aisin sunt laudate, a fost produsa si de alti producatori la aceasta masina ?
    Aly007
    Junior Member
    Last edited by Aly007; 25-08-22, 23:49.

    Leave a comment:

  • Jozsi
    Senior Member

  • Jozsi
    replied
    Este al unui coleg de pe forum, Nobrain: https://hondafan.ro/forum/forum/my-h...-twilight-blue

    Leave a comment:

  • bluebilly
    Junior Member

  • bluebilly
    replied
    Stiti ceva de masina asta?

    https://www.olx.ro/d/oferta/honda-ci...on=observed_ad

    Leave a comment:

  • bluebilly
    Junior Member

  • bluebilly
    replied
    Salut, dupa o incercare nereusita de a cumpara o Civic IX Tourer acum vreo 3 ani, se pare ca voi incerca din nou sa fac achizitia.
    Cerinta e aceeasi, varianta Tourer, echipare Lifestyle, motor benzina sau diesel, cutie manuala, Euro 6, pana in 100000 km.
    Daca stiti ceva, astept propuneri.
    Multumesc.

    Leave a comment:

  • enopul
    Senior Member

  • enopul
    replied
    asta daca merge spre varianta facelift, altfel nu are reglaje electrice si bugetul lui era spre versiunea de 1l

    Leave a comment:


  • XAR
    replied
    sport plus si executive au reglaj electric pe 8 directii la scaunul soferului.
    partea din fata a sezutului se poate ridica si ofera un bun suport la coapse.

    suportul lateral lasa de dorit, mai ales la scaunele cu piele pt ca alunceci in viraje.
    pe textil, situatia e o idee mai buna

    Leave a comment:

  • mike2005
    Senior Member

  • mike2005
    replied
    Originally posted by enopul View Post
    1.8 nu e deloc lent doar ca se conduce diferit de un turbo. Eu personal as alege 1.8 în locul celui de 1l. în 3 cilindri tot timpul te vor enerva trepidații motorului, va fi fasnet pe plaja 0-60 km/h și apoi moare. Gândește te și unde îl vei folosi, ca pt oraș preponderent merge, are spațiu, nu te lasă dar tehnic, as prefera sa iau aspirat ul de 1.8, nu ai bătăi de cap, ai spațiu suficient și pt pasageri și portbagaj dar s-ar putea sa te enerveze poziția la volan pt ca ai rezervorul sub scaunele fata și stai cam sus, cel puțin pt gustul meu. Repet, înainte sa iei decizia, gândește te unde îl folosești, de câte ori ai nevoie de toate jucăriile de pe mașină, vezi care îți oferă suport în condus și nu în ultimul rand testează. 1.5 e dinamic dar nu te ajuta asta în oraș nu mai mult decât celelalte și ce găsești sport plus cu 1.5, ca dotări, găsești și pe o mașină cu 1l echipare executive. Și încă ceva, civic x vine cu niște scaune jalnice la ergonomie, fapt schimbat la facelift puțin, în sensul ca poți ajusta suportul pulpelor. Venind de pe acord sa nu ai o problema cu acomodarea la poziția de condus
    Pozitia la volan de pe Civic IX a fost un deal breaker pentru mine. Chiar ma gandeam la TypeR FK2 dar stateam prea sus fata de volan (aveam Bmw seria 4 atunci pt comparatie).
    De acord ca scaunele de pe Civic X sunt jalnice, suportul lateral(sezut/lombar) fiind aproape inexistent. Totusi faptul ca poti cobora scaunul mai mult e un mare plus ca si comfort/conduita sportiva. Am experimentat condusul pe distanta lunga(2000 km) intr-o masina in care se statea mai sus (Laguna 3) si apoi una in care stateai jos(Bmw seria 4 - la fel de jos stai si in Civic X). Pot spune ca simplul fapt ca mereu privesti drept inainte (ai in campul vizual instrumentar bord / drum) si faptul ca sezutul e mai inclinat catre spate (nu mai aluneci de pe scaun sa incordezi spatele si sa oboseasca) fac o mare diferenta pe distante lungi. In cazul Bmw am ajuns chiar fresh la destinatie, fara spate, ceafa intepenite, dureri de spate si de .... care apareau inainte la 2 zile de condus in Laguna 3.

    Ca vorbeam de scaunele Civic X - gasisem un set de scaune fata de TypeR in EU. Am vrut sa le iau sa le instalez in Civic X sedan. Jumatatea mea n-a fost prea receptiva la imbunatatirea asta. Pacat, ar fi schimbat semnificativ in bine experienta condusului.

    Leave a comment:

  • enopul
    Senior Member

  • enopul
    replied
    1.8 nu e deloc lent doar ca se conduce diferit de un turbo. Eu personal as alege 1.8 în locul celui de 1l. în 3 cilindri tot timpul te vor enerva trepidații motorului, va fi fasnet pe plaja 0-60 km/h și apoi moare. Gândește te și unde îl vei folosi, ca pt oraș preponderent merge, are spațiu, nu te lasă dar tehnic, as prefera sa iau aspirat ul de 1.8, nu ai bătăi de cap, ai spațiu suficient și pt pasageri și portbagaj dar s-ar putea sa te enerveze poziția la volan pt ca ai rezervorul sub scaunele fata și stai cam sus, cel puțin pt gustul meu. Repet, înainte sa iei decizia, gândește te unde îl folosești, de câte ori ai nevoie de toate jucăriile de pe mașină, vezi care îți oferă suport în condus și nu în ultimul rand testează. 1.5 e dinamic dar nu te ajuta asta în oraș nu mai mult decât celelalte și ce găsești sport plus cu 1.5, ca dotări, găsești și pe o mașină cu 1l echipare executive. Și încă ceva, civic x vine cu niște scaune jalnice la ergonomie, fapt schimbat la facelift puțin, în sensul ca poți ajusta suportul pulpelor. Venind de pe acord sa nu ai o problema cu acomodarea la poziția de condus

    Leave a comment:

  • bogdi12001
    Senior Member

  • bogdi12001
    replied
    Am avut cl7, cu1 si acum am un civic fk. Dintre toate astea cl7 a fost ceva special pe care si acum regret ca l-am vandut.

    Leave a comment:

  • closchkutza
    Senior Member

  • closchkutza
    replied
    Cel de 1.5 este mai rapid decat cel de 1.8 aspirat, fara comparatie. Cel de 1 litru e mai incet decat cel de 1.8 insa considerabil mai rapid fata de 1.4.

    Leave a comment:

  • mike2005
    Senior Member

  • mike2005
    replied
    Originally posted by closchkutza View Post
    Daca iti plac masinile fooooarte lente, e ok. Parerea mea e sa tii Acordul, o sa-l regreti daca-l schimbi cu oricare dintre modelele discutate.
    De acord aici. Ma batea gandul la generatia trecuta de Civic, am facut un drive test. Dar masina era lenta cu motorul ala benzina natural aspirat. O turai suna misto dar cand ma uitam la vitezometru parca era blocat.
    Civic actual cu 1.5 Turbo e fara dubiu mai rapid, chiar si cel de 1 litru cred.

    Leave a comment:

  • closchkutza
    Senior Member

  • closchkutza
    replied
    Daca faci comparatia pe hartie, asa e. Daca o faci in realitate, da cu virgula . Chiar si fara sa mergi cu ambele back to back, doar urcandu-te in ele iti dai seama ca Civic-ul este cu o clasa sub Accord, lucru normal de altfel.

    Leave a comment:


  • XAR
    replied
    1.5T in echipare Executive e la acelasi nivel. Vine cu suspensie independenta spate, piele, trapa, scaune electrice si incalzite, Honda Sensing, wireless charging, bancheta spate incalzita etc

    Leave a comment:

Working...
X