Vreau (orice) Civic - discutii, pareri, informatii pentru potentiali cumparatori

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • BV26CAT
    replied
    Faptul ca e luata vopseaua rosie de pe capacul motor ar trebui sa ma ingrijoreze? De ce la unele masini care au 150-180.000 km capacul ala arata ca nou, iar la altele (am vazut poze cu una de 125.000 km) capacul e foarte scorojit? Poate sa fie de la spalat? Sau indica o supraincalzire la un moment dat?

    Leave a comment:


  • BV26CAT
    replied
    Faptul ca e luata vopseaua rosie de pe capacul motor ar trebui sa ma ingrijoreze? De ce la unele masini care au 150-180.000 km capacul ala arata ca nou, iar la altele (am vazut poze cu una de 125.000 km) capacul e foarte scorojit? Poate sa fie de la spalat? Sau indica o supraincalzire la un moment dat?

    Leave a comment:


  • BV26CAT
    replied
    Nu cred ca daca iau un CW fac o mega afacere cu gandul la viitor. Sunt slabe sanse sa ii creasca valoarea, S2000 e din alta liga si nu se poate trage o paralela intre evolutia celor doua modele. Piata second din Romania e destul de limitata la acest capitol. Trebuie chiar sa fii pasionat de Honda ca sa iti iei asa ceva. Restul...golf GTI si altele. Si nu prea vad pe unul din Italia sau Germania sa vina pana aici si sa imi cumpere mie CWul serie limitata. Asa ca imi voi calca pe inima si voi renunta la "sa fie frumoasa" in schimbul uneia negre in stare cat mai buna tehnic, chit ca imperfecta estetic. Doar am experienta Civicului actual, pe care l-am pazit cu maxim de atentie si tot ii atins la toate usile de ceilalti participanti la trafic carora li se rupe. Cu 500 de euro ii fac un polish si ii curat si tapiseria.

    Leave a comment:


  • ecstasyzzz
    replied
    Ce am patit eu si ce nu reusesc de ceva vreme sa rezolv din lipsa de timp: https://www.civinfo.com/threads/radi...-sound.313690/ Display-ul e ok, chiar si daca apare asa, in cazul meu problema e cu pocnetele care apar in difuzoare cauzate de problema de mai sus. Se manifesta de obicei la jumate de ora de la pornire, dar poate sa apara si in primele 5 minute. Nu pare greu de reparat, dar e greu de desfacut si recomandat sa o faci vara, ca sa nu rupi niciun plastic.

    Leave a comment:


  • BV26CAT
    replied
    Am gasit un CW din 2010 la pret bun. E in Germania la un dealer, si a zis ca uneori apare e o zona cu pixeli morti pe display. Dar informatia o avea de la proprietarul care a lasat-o la vanzare, si nu stia cat de mare e zona si cat de des apare. Stu ca am citit intr-un anunt la o masina asemanatoare ca "nu are nici o problema cu pixelii la display", deci ma gandesc ca e o problema stiuta. Aveti idee cam despre ce e vorba, care display e afectat?

    Leave a comment:


  • ecstasyzzz
    replied
    Eu recomand oricui daca-si ia Type R, sa-l ia cu LSD; pot sa spun ca la FN2-ul meu (august 2008) i-am pus Quaife ATB si diferenta este cam peste tot (extrem de subtila in 99% din cazuri), dar cel mai mult o simti in curbe, unde daca ai gume adecvate poti sa le iei cu viteza mult mai mare decat cu un diferential deschis. Nu mi se pare ca te ajuta asa de mult in condusul normal, lent, consum, oras etc dar la fel pot sa spun si despre masina ca nu e una pe care sa o conduci asa, mai ales faptul ca trage liniar pana la linia rosie de nu iti vine sa mergi linistit (cand imi propun reusesc maxim 15 minute sau 10 km pana sa o duc in rosu cel putin odata). Eu recomand oricui, daca are posibilitatea, sa conduca o varianta cu LSD; pentru fun este un must have ca pana la urma si Type R-ul este o masina de fun, nu de mers in oras, naveta etc; acum ca le poate si face pe toate, este frumusetea hatchback-ului.
    Legat de diferenta de putere dintr-un Type R si un 1.8, sunt de parere ca o sa se vada dupa ce te obisnuiesti cu un Type R si revi pe un 1.8; atunci observi unde sunt limitarile de putere si diferentele intre masini.

    Leave a comment:


  • maharvey
    replied
    Originally posted by cristif View Post
    Deci diferenta dintre CW si FN2 clasic 2007-2009 este doar LSD-ul? Si diferenta dintre FN2 Mugen si CW este motorul, care are 2200cc si 240cp? Tot urmaresc cateva Mugen-uri in UK, din pacate cred ca toate cele 200 de modele au volan pe dreapta..
    Mugen a oferit cateva variatii la FN2, toate doar in UK. Prima se cheama Civic Type R M200 si este un FN2 CW cu kit exterior Mugen vandut in 200 de bucati iar a doua este Civic Type R Mugen si are motorul tot de 2 litri dar 240 cp si mai multe modificari vandut in 20 de bucati, e un fel de versiune RR a lui FN2 UKDM similar cu Mugen RR FD2 JDM. Motorul de 2.2 litri si 260 cp din ce stiu nu a fost folosit oficial pe nici o masina de serie normala sau limitata, a fost dezvoltat pentru conceptul Mugen RR FD2 Advanced.

    Leave a comment:


  • Sheva_C
    replied
    Nici eu nu pot sa ma pronunt legat de LSD. Daca mergi cu ea civilizat, nu te duci pe circuit, sa tragi de ea, poate nu ai nevoie. CW tine la pret pt ca e editie speciala si e facuta in 2k exemplare (@Xander, merci de confirmare). Ma gandesc eu ca pretul va creste pe viitor cand vor aparea hibride, drone etc., caci e ultimul model de motor aspirat. Fac o paralela cu S2000 si ma gandesc ce s-a intamplat cu modelul ala, bine, poate la o scara mai mica. Si acum cred ca e scumpa SH, nu am mai verificat preturile. Eu am luat-o in sep 2015, din Germania, 54k km, unic proprietar, persoana privata, pachet GP, jante Rage 19", un set de jante si anvelope iarna 17", cu 15400 eur, negociat de la 15900 (masina e Aug 2010). Masina arata incredibil, mirosea a nou, iar portbagajul parea neatins. Ratasem tot un CW, dar fara pachet GP si cu jante albe pe 18", Iul 2010 parca, 100k km, la vreo 11900 eur. Dar nu-mi pare rau deloc, masina a fost extraordinara. Noroc totusi ca am recuperat timbrul de mediu .

    Leave a comment:


  • BV26CAT
    replied
    Si mie tot pe rosu mi se pare ca arata cel mai bine. Am vazut unul alb intr-un filmulet de prezentare (ceva masini import Japonia) si arata incredibil de fain. Dar cele din anunturile de pe net parca nu mi-au lasat aceeasi impresie. Iar acum, cei care aveti asa ceva, chiar merita LSDul ala? Adica un CW in stare buna din 2009-2010 se duce pe la 10.000-11.000 euro. Iar unul normal din 2008 sa zicem ii intre 7500-9000. Din infima mea experienta la volanului unuia, inainte de LSD ii mai lipsesc vreo 40 de cai si 50 Nm cuplu. Daca nu ai pretentia sa intri cu gazul la maxim in curba si sa vrei sa nu subvireze, nu o sa simti lipsa LSDului. Hai sa zicem ca tine mai bine la pret, dar parca tot is multi bani pentru o masina de 10 ani de care teoretic s-a cam tras in timpul asta.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Mie personal imi placea cel mai mult in rosu FN2-ul, deci am fost incantat ca nu a fost alb.

    Si al meu avea senzori de parcare spate si port USB, deci posibil sa ai dreptate, nu stiu ce avea cel "standard". Legat de numarul ala de la schimbator, da, cred ca era ceva de genul 21757 al meu.

    Leave a comment:


  • Sheva_C
    replied
    Cred ca odata cu editia speciala au primit si port usb si senzori parcare, daca nu ma insel. Eu am luat-o cu jante Rage 19", mai usoare ca cele pe 18", superbe, dar iar ma bate gandul sa le vand. E diferenta la confort. Cred totusi ca le-as da greu si in paguba. Mai e o chestie, doar CW-urile au nr. editiei din 4 cifre, de la 0001 sau toate cele ce au primit LSD? Eu stiu ca CW sunt editie speciala in 2k exemplare si au pornit din nou de la 0001. Nu ca ar conta, dar cred ca tin un pic mai bine la pret. Oricum, culoarea impreuna cu pachetul GP dau bine de tot si nu o spun ca am eu.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Mugen M200 e foarte scump si foarte rar. Da, toate cu volan pe dreapta din cate stiu.

    Fata de FN2 clasic, cele editie speciala (initial au fost doar CW, apoi si alte culori, al meu a fost rosu de exemplu, dar avea tot ce avea si CW Special Edition) aveau LSD, lumini rosii la picioare si in cazul celor CW si jante albe.

    VTEC-ul la K20 nu e asa violent, dar masina e placuta per total. Pentru o senzatie adevarata, trebuie incercate modelele vechi, cu VTEC, nu iVTEC, care sunt mult mai violente - Integra Type R, Accord Type R etc.

    Leave a comment:


  • cristif
    replied
    Deci diferenta dintre CW si FN2 clasic 2007-2009 este doar LSD-ul? Si diferenta dintre FN2 Mugen si CW este motorul, care are 2200cc si 240cp? Tot urmaresc cateva Mugen-uri in UK, din pacate cred ca toate cele 200 de modele au volan pe dreapta..

    Leave a comment:


  • Sheva_C
    replied
    Salut! Eu am avut 2.5 ani in paralel FK2-ul (2010 5D, de nou) si FN2-ul (2010, luat in 2015 din Germania, CW edition) si asa am avut si eu imresia la primul drum, ca nu e mult mai puternica. Pe langa faptul ca aveam un zambet de copil tampit pe fatza timp de o saptamana cred, mi-am dat seama ulterior ca diferenta de putere e maricica. O simti, iar cand intra VTEC-ul, e placere, n-ai nevoie de muzica. Nu mai spun de cutie cat de scurta e. Prin Hondata stiu ca se poate cobori turatia la care intra VTEC-ul, dar nu stiu daca are farmec. Poti merge "linistit" la 5k RPM, fara sa-ti intre, iar daca ai nevoie de adrenalina, o calci peste. Si apoi e loc pana in cei 8k RPM.

    Leave a comment:


  • BV26CAT
    replied
    Astazi mi s-a indeplinit un vis. Am reusit sa fac o tura cu un Civic Type R FN2. Conditiile meteo nu au fost cele mai bune (ceata destul de deasa) dar totusi suficient ca sa imi fac o idee. Masina arata incredibil, foarte ingrijita si la interior si la exterior. Scaunele mi-au placut cel mai mult. Sunt sportive si te "imbraca" bine de tot. Plus ca materialul e calduros, ceea ce conteaza pe vremea asta friguroasa.
    Dar ceea ce m-a dezamagit putin a fost motorul. Nu pare mult mai puternic decat 1.8ul meu de 142 de cai. Poate ca VTECul care la mine intra cu vreo 2000 de ture mai devreme limiteaza diferenta. Iar VTECul asta care cica ii "pe bune" si nu cum am eu un iVTEC mai mult cu numele, nu a fost nici pe departe atat de violent cum ma asteptam. OK, suna altfel motorul dupa ce intra, dar nu trage cu mult mai tare. Motorul e liniar, predictibil, am apucat sa ies din vreo doua curbe in 6000 de ture si senzatia e super placuta. Am simtit si putin torque steering, ceea ce la al meu nu am simtit niciodata. Ambreiajul era putin mai tare ca la mine, iar timoneria putin cam obosita. Sincer mi-a lasat impresia de masina de care poti sa tragi fara sa incerce sa te omoare. Si is convins ca nu am apucat sa scot mai mult de 50% din ce poate sa dea motorul. Asta vine in timp . Avea evacuare sport, dar mi s-a parut cam zgomotoasa, plus ca intra in rezonanta cam ciudat pe la 2500 de ture si era chiar deranjant. Daca as lua-o ar zbura evacuarea din prima zi.
    Asa ca....acum sunt putin nehotarat. Adica modelele care imi placeau mie de pe mobile sunt cam 9000 de euro (ma gandesc ca le-as scoate la suma asta). Dar acum dupa ce m-am plimbat cu una nu mai sunt atat de convins ca sunt dispus sa dau atatia bani. Am asa senzatia ca ii perfecta masina pentru mine. Nu are puterea aia imensa pe care o asteptam, dar sunetul si modul cum m-am simtit in ea, si senzatia ca dupa 5 minute de condus deja aveam totala incredere in ea, ma face sa mi-o doresc. Ramane de vazut la ce bani

    Leave a comment:

Working...
X