Vreau (orice) Civic - discutii, pareri, informatii pentru potentiali cumparatori

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • In anunturile din germania, nu specifica nici unul daca are faruri cu xenon sau nu. Cum poti sa-ti dai seama din poze daca are... ?
    Unele au niste proeminente sub faruri, acelea sunt spalatoare de faruri ?

    Mersi.
    '08 Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC Sport, Tangerine Orange

    Comment


    • Am mai fost prin targ- reprezentante sa mai iau pulsul pietei. Mi s-a facut o oferta surprinzatoare la mondeo 5, 1.5 automat, cu sync 3, incalzire in parbriz, parcare auto la 22.000 euro. AM facut test cu mondeo, dar nu pot sa zic ca a fost la fel de wow ca si testul cu honda sedan cvt. Parea o masina mai comuna, barca, si putin submotorizata. Dar e mai practica datorita haionului, mai insonorizata. Pe suspensii nu mi s-a parut ca absorbea la fel de bine ca honda. Nici nu a parut la la fel de fain la condus, sprintena. Calitatea materialelor a fost buna, dar nu mult peste honda. La fel si in cazul spatiului interior, nu mi s-a parut peste civic, stiu ca e suprinzator. Scaunele mi s-au parut mai faine la civic.

      La skoda octavia 1.5 style, faruri led, dsg, si mai ceva optiuni la 21.500, dar e lunga asteptarea pe ea, cam 6 luni. E cerere mare. Urmeaza un test.
      Mazda 3 2019, o cam exclud , 2.0 si doar 120 cai, cu toate ca cred ca este foarte fiabil motorul.

      Legat de fiabilitatea la civic inca am emotii cu oil dilution, fiabilitatea cvt si schimburile prea dese cu ulei. Un schimb la 12.000 minim mi s-ar parea rezonabil, dar nu 2 in 15.000. Mie mi se pare absurd. Inca cantaresc daca sa dau sau nu avans. Ca si wow factor, civic mi-a placut cel mai mult pana acum.

      Comment


      • Pana la urma am gasit un Civic 2008 in Germania teoretic maine ii face pick-up-ul si Sambata ar trebui sa ajunga, daca masina este conform anuntului.
        '08 Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC Sport, Tangerine Orange

        Comment


        • Originally posted by Dumida1 View Post
          In anunturile din germania, nu specifica nici unul daca are faruri cu xenon sau nu. Cum poti sa-ti dai seama din poze daca are... ?
          Unele au niste proeminente sub faruri, acelea sunt spalatoare de faruri ?

          Mersi.
          Da, umflaturile de sub faruri de pe bara sunt de la acoperitoarele pentru sistemul de splare al farurilor, care s-au pus doar la farurile cu Xenon. Asta daca nu le-a lipt vreun samsar cu superglue...

          Trebuia sa te uiti dupa echipare... doar Executive avea Xenon. Alte echipoari cu Xenon sunt f. rare (ex. Lifestyle la generatia trecuta).

          Daca tot ai luat-o bafta! Sa fie totul OK.



          Originally posted by bobescu25 View Post
          Am mai fost prin targ- reprezentante sa mai iau pulsul pietei. Mi s-a facut o oferta surprinzatoare la mondeo 5, 1.5 automat, cu sync 3, incalzire in parbriz, parcare auto la 22.000 euro. AM facut test cu mondeo, dar nu pot sa zic ca a fost la fel de wow ca si testul cu honda sedan cvt. Parea o masina mai comuna, barca, si putin submotorizata. Dar e mai practica datorita haionului, mai insonorizata. Pe suspensii nu mi s-a parut ca absorbea la fel de bine ca honda. Nici nu a parut la la fel de fain la condus, sprintena. Calitatea materialelor a fost buna, dar nu mult peste honda. La fel si in cazul spatiului interior, nu mi s-a parut peste civic, stiu ca e suprinzator. Scaunele mi s-au parut mai faine la civic.

          La skoda octavia 1.5 style, faruri led, dsg, si mai ceva optiuni la 21.500, dar e lunga asteptarea pe ea, cam 6 luni. E cerere mare. Urmeaza un test.
          Mazda 3 2019, o cam exclud , 2.0 si doar 120 cai, cu toate ca cred ca este foarte fiabil motorul.

          Legat de fiabilitatea la civic inca am emotii cu oil dilution, fiabilitatea cvt si schimburile prea dese cu ulei. Un schimb la 12.000 minim mi s-ar parea rezonabil, dar nu 2 in 15.000. Mie mi se pare absurd. Inca cantaresc daca sa dau sau nu avans. Ca si wow factor, civic mi-a placut cel mai mult pana acum.
          Ca fapt divers, si 1.5T de la Ford si Skoda sunt cu injectie directa si au intr-o anumita masura buba cu oil dilution si revizii mai dese. De bine, de rau, la Civic nimeni nu s-a plans de o problema cu Oil Dilution, doar cu reviziile dese...

          '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

          sigpic

          Comment


          • Originally posted by ticker View Post

            Da, umflaturile de sub faruri de pe bara sunt de la acoperitoarele pentru sistemul de splare al farurilor, care s-au pus doar la farurile cu Xenon. Asta daca nu le-a lipt vreun samsar cu superglue...

            Trebuia sa te uiti dupa echipare... doar Executive avea Xenon. Alte echipoari cu Xenon sunt f. rare (ex. Lifestyle la generatia trecuta).

            Daca tot ai luat-o bafta! Sa fie totul OK.
            Ok, am intels. Am zis Pass la Civic-ul negru din Oradea, erau cateva chestii de rezolvat la ea si mai erau unle chestii ce mi se pareau dubioase.

            Aceea pe care am rezervat-o in Germania, nu are acele umflaturi, deci nu are Xenon. :|

            Mersi.

            '08 Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC Sport, Tangerine Orange

            Comment


            • Am fost azi la toyota timisoara, sa vad corolla 2019 sedan hybrid. Stiu ca nu se compara cu civic din punct de vedere al sportivitatii, dar consumul de 4.5 wltp combinat ma tenteaza tare, precum si stress free la schimburi timpuri de ulei. Mai mult decat atat vine si pe combi. Pretul pentru 1.8 hybrid combi, la o echipare similara cu civic elegance cvt, este tot similar, 24900 + 320 culoarea. Ce are in plus, sunt cauciucuri premium michelin, geamuri fumurii spate si laminate fata, pentru comfort termic si acustic plus roata de rezerva și faruri cu led. Doamna nu era sigura daca are navi si android auto pe echiparea asta. In rest sistemele de asistenta erau la fel, minus senzori fata parca. Motorul termic are 98 cai si 142 nm iar cel electric 70 cai si 160 nm. Portbagajul la combi e de 598 l, iar la sedan 470.Primeste la rabla hybrid 2000 euro, e scutit de impozit in timisoara si telpark, sistemul de plata de aici. Un schimb de ulei face 400 ron. Vine cu 6 ani garantie bara la bara sau 200.000 km, iar la baterie pana la 10 ani, daca ii fac check suplimentar la ei. Bateriile ar fi aproximativ 2000 euro. Stiu priusiuri in timisoara pe taxi, cu sistem similar, ce au trecut de 500.000 km cu bateriile originale. Ce nu mi-a placut este spatiul interior, daca in cazul civicului sedan m-a uimit prin spatiu si cat de aerisita era, aici am avut un feeling claustrofob de-a dreputul, foarte ingusta masina, si plafonul era cam aproape de cap decat as fi vrut in fata, si am doar 182 cm, scaunul era la minim jos. In spate capul era lipit de plafon la sedan, la combi nu ar fi o problema. Scaunele spate nu se compara cu cele comfortabile de pe civic, iar spatiu la picioare este mai mic la toyota. Hyundaiul i30 2014 al prietenei e mare in comparatie cu toyota si in fata si in spate. Gen muuult mai aerisit in fata.

              Saptamana viitoare vreau sa dau avansul la civic sedan, dar ca sa fiu impacat fac si un test cu noua corolla, deja m-am programat. Revin cu impresii. Pana atunci va las niste poze.
              https://photos.app.goo.gl/yjs3xho8xZX64FfZ9
              bobescu25
              Senior Member
              Last edited by bobescu25; 17-02-19, 09:44.

              Comment


              • Originally posted by bobescu25 View Post
                Am fost azi la toyota timisoara, sa vad corolla 2019 sedan hybrid. Stiu ca nu se compara cu civic din punct de vedere al sportivitatii, dar consumul de 4.5 wltp combinat ma tenteaza tare, precum si stress free la schimburi timpuri de ulei. Mai mult decat atat vine si pe combi. Pretul pentru 1.8 hybrid combi, la o echipare similara cu civic elegance cvt, este tot similar, 24900 + 320 culoarea. Ce are in plus, sunt cauciucuri premium michelin, geamuri fumurii spate si laminate fata, pentru comfort termic si acustic plus roata de rezerva și faruri cu led. Doamna nu era sigura daca are navi si android auto pe echiparea asta. In rest sistemele de asistenta erau la fel, minus senzori fata parca. Motorul termic are 98 cai si 142 nm iar cel electric 70 cai si 160 nm. Portbagajul la combi e de 598 l, iar la sedan 470.Primeste la rabla hybrid 2000 euro, e scutit de impozit in timisoara si telpark, sistemul de plata de aici. Un schimb de ulei face 400 ron. Vine cu 6 ani garantie bara la bara sau 200.000 km, iar la baterie pana la 10 ani, daca ii fac check suplimentar la ei. Bateriile ar fi aproximativ 2000 euro. Stiu priusiuri in timisoara pe taxi, cu sistem similar, ce au trecut de 500.000 km cu bateriile originale. Ce nu mi-a placut este spatiul interior, daca in cazul civicului sedan m-a uimit prin spatiu si cat de aerisita era, aici am avut un feeling claustrofob de-a dreputul, foarte ingusta masina, si plafonul era cam aproape de cap decat as fi vrut in fata, si am doar 182 cm, scaunul era la minim jos. In spate capul era lipit de plafon la sedan, la combi nu ar fi o problema. Scaunele spate nu se compara cu cele comfortabile de pe civic, iar spatiu la picioare este mai mic la toyota. Hyundaiul i30 2014 al prietenei e mare in comparatie cu toyota si in fata si in spate. Gen muuult mai aerisit in fata.

                Saptamana viitoare vreau sa dau avansul la civic sedan, dar ca sa fiu impacat fac si un test cu noua corolla, deja m-am programat. Revin cu impresii. Pana atunci va las niste poze.
                https://photos.app.goo.gl/yjs3xho8xZX64FfZ9
                Pfff 25.000 intr-un Civic care intr-un an mai valoreaza max 18.000 si in doi 13.000...Mi-as lua un 320i de 4 ani vechime cu 20.000 eur si 5000 eur i-as baga in banca si nu m-as atinge de ei decat daca ar pica ceva scump la BMW. Ceea ce nu cred ca s-ar intampla in urmatorii 4-5 ani. Si peste 4 ani daca as vrea sa il vand as mai lua vreo 10000 eur pe el. Dar na....masina noua e masina noua. As alege Corolla aia hibrid, posibilitatea de a merge in mod electric la semafor mi se pare cea mai tare faza. Eu nu prea traversez Timisoara la ore de varf. Am un consum urban de 7.5-8% cu aspiratul meu de 1.8. Dar odata am fost nevoit sa traversez tot orasul, erau si ceva lucrari si am stat enorm de mult la semafoare. Mi-a iesit undeva pe la 13%...

                Comment


                • Corolla hibrid cu motorul de 2l benzina are atat injectie directa cat si multipunct; surprinzator pentru Corolla hibrid e si timpul bun de 7.9s pentru 0 - 100km/h (mai bun decat ce declara Honda pentru Civic 1.5t). Daca are si geamuri laminate acustic pe fata atunci e clar ca o sa ai o experienta mult mai linistita la volan.

                  Corolla Sedan are cam acelasi ampatament ca si Civic dar hatch-ul e mai mic. Interesant ca au pus si guri de ventilatie spate pe anumite echipari iar toate vin cu suspensie multi-link. Mi se pare ca Toyota a ridicat putin standardul cu noua Corolla.

                  Toate astea combinate cu imaginea de cea mai fiabila marca probabil vor ajuta sa creasca in vanzari.

                  Comment


                  • Varianta de 2.0 hybrid costa aprox. 33.000 plus culoare. In rest nu prea ai ce sa ii pui. Corolla sedan si combi au ampatamentul la fel, similar cu civic. La interior din pacate este mult mai mica decat civic. Pretul pe echipari similare, dynamic la corolla sedan hybrid cvt, ar fi la fel cu civic sedan elegance cvt.

                    Comment


                    • Salut!

                      Un prieten își caută o nouă mașină. A decis să fie o Honda Civic, motorizare 1.8, generația 9 sau facelift-ul acesteia.

                      Aș avea nevoie de o părere în legătură cu prețul celor două opțiuni (non-facelift sau facelift), dacă se rentează diferență de preț între cele două (2500-3000 EUR). Ca design mi se pare mai atractivă versiunea facelift, dar din punct de vedere al calității materialelor din interior, există vreo diferență?Totodată, facelift-ul dispune și de mai multe sisteme de siguranță care nu știu dacă se pot activa și pe versiunea non-facelift.

                      Așteptăm cu interes părerile și sugestiile voastre Mulțumim anticipat!

                      Comment


                      • Din cate stiu pachetul ADAS nu se poate adauga ulterior. La interior nu sunt diferente parca . Apropo, nu toate versiunile facelift au avut acest pachet .

                        Comment


                        • Bun gasit, colegi!

                          Este primul meu post si va adresez rugamintea de a incerca sa ma ajutati cu cateva sfaturi utile pentru alegerea unei masini.
                          Concret, sunt in cautarea unui autoturism destinat in proportie de 70% drumurilor in urban (Bucuresti). Locuim langa Bucuresti, dar facem zilnic naveta in oras pentru serviciu, scoala copil, cumparaturi, etc.
                          Bonus, 3, 4, vacante pe an, de regula in tara. Pentru strainatate am luat/luam in calcul numai varianta transportului cu avionul.
                          Estimez undeva la 20-30 km/zi. O portiune de drum ar fi intins, restul aglomeratia urbana bine cunoscuta.
                          Am plecat de la ideea unei masini clasa B, am si vazut cateva, nu prea ne satisface spatiul interior (adica este mai mult un compromis datorita pretului mai mic). Ca atare, ne-am marit bugetul initial (12k euro, bani cash, nu dorim leasing/credit, mai avem 1 si ne ajunge), la aproximativ 16k euro+ ce mai putem castiga daca cumparam un tichet abla, in cazul unei masini noi.

                          Va rog, nu imi sariti in cap, stiu ca la acesti bani nu ar mai trebui sa stau pe ganduri cu alegerea si ar trebui sa ma uit numai dupa masini noi, insa, imi doresc de ff multa vreme o masina din gama Honda, iar pana in acest moment am tot avut alte prioritati si nu am avut aceasta posibilitate.

                          Plus ca nici in acest moment se pare ca nu prea am posibilitatea de a achizitiona o masina noua, datorita cresterii preturilor.

                          In concluzie, pentru a-mi "satisface orgoliul" (am primit aprobarea si de la jumatatea mea mai buna!?!), am considerat ca este o varianta sa ma uit si dupa o varianta sh.

                          Pana in acest moment, in bugetul meu am primit o singura oferta de masina noua, este vb de un Civic X, insa varianta pe motorina, 1.6, echipare Confort - pret cu rabat si Rabla undeva la 16.000. Oferta mi se pare buna, dar ma retine faptul ca este motorina.

                          Mai exact, ma retine "isteria" din ultimul timp privind restrictiile din prezent/viitor privind motorizarile diesel, dar in primul rand am o strangere datorita faptului ca masina va fi folosita preponderent in aglomeratie din oras si nu prea este potrivita. Mai ales ca are filtru de particule. Nu am ce link sa pun, masina este noua, am primit aceeasi oferta sin de la Asko si de la Honda Nord.
                          De benzina nici nu poate fi vorba, se pare ca preturile au crescut fata de acum 1, 2 ani, cand un amic si-a cumparat versiunea 1.0 Confort, cu aprox 16.500 cu Rabla.
                          Merita achizitia unei masini cu motorizare diesel, avand in vedere km pe care ii efectuez intr-un an + viitoarele restrictii&taxe, etc?


                          Urmatoarea este un Civic Sedan din 2016, cu putini km la bord si un pret bun. Motor aspirat, dotari bune, din anunt reiese ca este prim propietar si mai are garantie: https://goo.gl/rkC6CN

                          Am mai gasit un alt Civic X care mi s-a parut putin dubios. De ce ai da la buy back o masina de 1 an cu 5.600 k? E vanduta de Apan Iasi (dealer BMW), cica ar avea garantie, cumparata de la reprezentanta din Romania: https://goo.gl/HBTWvJ. Anuntul mi se pare dubios deoarece masina are prea putini km si ma gandesc ce om normal la minte ar face un asemenea gest daca masina nu ar avea probleme. Adica busita rau si reparata, iar acest lucru sa fie ascuns in prima faza, km dati inapoi, etc.

                          Sper ca prin acest post o sa pot sa imi formez o opinie vis-a-vis de achizitia unei Honda, macar sa nu mai imi fac "sange rau" si sa ma reorientez.

                          O zi faina tuturor!
                          Lotta77
                          Junior Member
                          Last edited by Lotta77; 24-02-19, 11:22.

                          Comment


                          • Evident tot tu hotarasti dar : la 70% oras nu m-as gandi la civic diesel . Mai degraba vad un Jazz nou nout (au parca cei de la Honda Nord ceva oferta de final de generatie parca 13k cu rabla am citit pe undeva) .Pare mic dar nu e chiar asa la interior . Intradevar preturile inclusiv la SH mult marite fata de acum 2 ani . In 2016 civic sedan fara xenon si trapa era cu rabla pe la 13k euro...

                            Comment


                            • Am cochetat cu ideea unui Jazz. Am si discutat cu cei de la Honda Nord. Si cam atat, mi-a trecut repede. De ce? Deoarece banii nu i-am furat, asa incat sa arunc cu ei pe experimente. Am citi/vazut cam tot ce este in online referitor la Jazz, inclusiv prezentarea/testare a lui Robert Adam, masina este foarte laudata. Dar, avand in vedere ca astia in Romanika vor sa vanda ceva fara ca macar sa poti sa vezi modelul, nu mai vb de testare, ce mai pot sa spun. Pur si simplu, masina nu exista in niciun showroom (cel putin in Capitala), iar la test drive iti dau doar brosura si te plimbi cu ea! Astia sunt cei mai tari pe vanzari daca reusesc sa vanda masini doar din poze! Basca ca au termen de livrare luna iunie, cel mai probabil iulie!
                              Nu iau serios in calcul varianta pe motorina (doar am spus ce oferta am primit), stiu ca nu este indicata pt urban.
                              Pt restul masinilor din link-urile primei mele postari ma poate ajuta cineva cu un sfat? Merita sa discut pentru una dintre ele?
                              Seara buna!

                              Comment


                              • Originally posted by Andrzej View Post
                                Salut!

                                Un prieten își caută o nouă mașină. A decis să fie o Honda Civic, motorizare 1.8, generația 9 sau facelift-ul acesteia.

                                Aș avea nevoie de o părere în legătură cu prețul celor două opțiuni (non-facelift sau facelift), dacă se rentează diferență de preț între cele două (2500-3000 EUR). Ca design mi se pare mai atractivă versiunea facelift, dar din punct de vedere al calității materialelor din interior, există vreo diferență?Totodată, facelift-ul dispune și de mai multe sisteme de siguranță care nu știu dacă se pot activa și pe versiunea non-facelift.

                                Așteptăm cu interes părerile și sugestiile voastre Mulțumim anticipat!
                                Salut! Strict parere personala, daca generatia 9 nu mi-a placut deloc, facelift-ul parca te atragea un pic. Cred ca poate intreba un dealer de diferente de dotari. Asa, pe net sau din anunuturi, e mai greu sa iti dai tu seama de diferente cred. Sau mai poti incerca sa cauti brosurile celor doua pe net. Bafta!
                                '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
                                '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
                                Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

                                "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

                                Comment

                                Working...
                                X