Vreau (orice) Civic - discutii, pareri, informatii pentru potentiali cumparatori

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buna seara,

    Dupa lungi cautari si documentari am luat decizia finala in legatura cu achizitia unei masini noi, preferabil benzina automata.(imi e frica de legislatia vs diesel in urmatorii 6-10 ani, cat am de cand sa tin masina) iar de luni pana vineri merg cu ea la lucru prin timisoara aglomerata, aprox 20-25 km/zi. Cea mai buna solutie din piata pe care o vad la banii astia ar fi honda civic sedan (imi place cum arata mai mult). Mi se pare o masina foarte aratoasa, bine dotata, fiabila sper(din ce am auzit) si se conduce si misto.

    Timp de 10 ani am condus un ford mondeo mk 3, 2.0 tdci manual in 5 viteze ce si-a facut treaba cu brio, motorul trage inca foarte bine, nu scoate fum si consuma aprox 6-7%. Ma deranjeaza partea de bucse/suspensii, oricat as schimbat tot se mai aude ceva. Insonorizarea mai lasa de dorit, iar motorul diesel cam vibreaza la rece si la taraitul prin trafic. Masina are 215.000 km (o am de la 80.000) si face 15 ani mai putin si o sa necesite tot mai multe reparatii.

    Voi merge pe un civic sedan elegance 1.5 cvt. Am fost la reprezentanta(Autoklass Timisoara) sa il vad si sa ma urc in el si spre surprinderea mea este discount 2000 euro pe el. Pe pe langa este eligibil rabla, sau cel putin asa mi-au spus. Ofera 5 ani garantie si 160.000 km, ce m-a impresionat ca aici intra si partea de bucsaraie/suspensie, ce la alti producatori nu intra la garantie. Pret final inlcusiv culoare honda civic elegance cvt cu rabla (lor valoare 900 e)aprox 21.700 euro. Voi face un test si cu 1.5 manual ca sa am reper, dar doresc o automata, mai ales ca de luni pana vineri merg cu ea prin trafic, iar eu am un stil de condus relaxat/normal, rareori sport. Cred ca un CVT mi s-ar potrivi 95% din cazuri.

    Voi testa si o octavia, 1.5 dsg, ce pare o masina ok, dar in comparatie honda e wow si la aceiasi bani honda ofera mult mai multe + se conduce mai misto. Octavia style nu are camera de mers inapoi, navi sau acc standard.

    Am reusit sa facem si un test drive cu un civic executive cvt si mi-a placut mult cum se conduce, cutia in oras si pentru stilul meu calm de condus este perfecta. Motorul parea foarte capabil, dar am mers cu agentul de vanzari pe modul eco si nu am depasit 3000 ture sau 90 km/h. Am fost impresionat de cat de smooth era cutia, preciza directiei si stabilitate, si prima data cand la o masina cand m-au impresionat modularitatea franelor. Mi-au placut si scaunele in special cum se sta in spate. Sezutul de la scaunele din fata putea sa fie o idee mai lung. Nu mi-a placut textilul de pe usi si cotiera ce se murdareste rapid, dar am gasit solutie pe aliexpress, kit piele artificiala + kit montaj pentru usi si cotiera ce se lipeste cu o banda dubu adeziv si arata 95% ca in fabrica Un alt compromis este lipsa rotii de rezerva.., sper sa ma descurc cu kitul de pana. Oricum cu Mondeo mk 3 in 10 ani am facut o singura pana. Urmeaza sa conduc si manuala, ca sa am reper, dar doresc o automata.

    Vin de pe mondeo diesel din 2005 ce face ca un tractor in comparatie. Ca dimensiuni mi se pare poate chiar o idee mai spatios pe interior. SIngurul compromis ce il voi face este lipsa haionului de la mondeo, ca volum sunt tot pe acolo.

    Ca si optiune m-am uitat și la w cc 2.0 tdi, dsg,177 cai, 380 nm autoomat 4*4, bi xenon adaptiv si suspensii adaptive. Masina este din 2014 iulie si are aprox 95.000 km . Merita in detrimentul Honda civic elegance noua? Ca si dezavantaj in spate are 2 locuri, iar bancheta nu se rabateaza. M-am mai uitat intr-o vreme si la passat b8 combi comfortline auto, pe la 60-80000 km la un 17500 euro din 2016-2017.

    Sunt ingrijorat putin de cazurile de oil dilution de la honda pe care le-am citit pe internet si in timp de fiabilitatea cvt. Voi achita avansul in urmatoarele 2 saptamani iar din ce m-am inteles cu dealarul masina o voi dori odata cu demararea programului rabla, aprox luna mai-iunie, pana atunci sper se rezolve din fabrica aceste probleme. Poate cu putin noroc prind si face-liftul care ma gandesc ca va rezolva si alte tehnice.

    Mai cer un sfat final in legatura cu civicul inainte sa dau avansul, sa merg in directia asta? exista alte probleme de fiabilitate la noul model? recomandati altceva? In legatura cu cutia am iar emotii sa nu fie bai de fiabilitate pe termen lung? Din ce am citit pe forum la unii utilizatorii cam cere si sub 10.000 km schimb de ulei, cea ce ma ingrijoreaza.

    In mare m-am decis pe honda, avansul l-as da la sfarsitul lunii, iar livrarea sa fie pentru jumatatea lui mai. (mai strang bani si astept si rabla)

    Imi place cum arata honda civic si cum merge, are si aprox 1 an si jumatate vechime modelul x, timp in care sper ca s-au mai rezolvat unele pb de fabricatie. Ma ingrijoreaza faptul ca este produsa in turcia... sper sa nu face rabat de la calitate. Stiti cumva daca prind face liftul pana la vara pe civic? Mai ramane sa ma decid in legatura cu culoarea, au ramas in finala burgundy midnight (face masina f eleganta, dar cred ca este greu de intretinut), mi-a parut mai mult negru, dar a fost cam innorat cand am vazut masina si varianta mai safe gri sobolan.

    Stiu ca noua mazda 3 sedan apare in vara iulie august, cu motorul de 2.0 120 cai aspirat si va avea un pret similar, dar o calitate a interiorului mai buna. Noul motor sky x al lor va fi disponibil din toamna si probabil ca nu m-as uita la el datorita faptului ca e prea nou si prea complicat. Doresc o masina fiabila, sunt satul de mecanici.
    bobescu25
    Senior Member
    Last edited by bobescu25; 05-02-19, 00:00.

    Comment


    • Originally posted by Dumida1 View Post
      Salut,

      Dupa multe ganduri si cautari, de la Seria 1, la Mazda 3, m-am oprit la Honda Civic gen. 8 Problema este ca sunt foarte putine la vanzare. Am fost si am vazut una aproape de Timisoara, dar din p.d.v. estetic era jalnica.
      Am gasit una si in Oradea, adusa din Germania, Link: https://www.olx.ro/oferta/honda-civi...n-IDbNc0a.html , dar e cam la risc sa merg pana acolo si sa vad ca nu ii ceea ce trebui, pe lanaga asta are si 2 optiuni in minus , care mi-ar fi placut sa le aibe, scaune incalzite si senzori de parcare. In anunt este trecut VIN-ul, sunt ceva informatii utile in VIN verify-ul platit le net ? Merita ? De asemenea , cat m-ar costa extra sa adaug cele doua optiuni lipsa ? Senzorii de parcare fiind un must , la vizibilitatea redusa in spate...
      Mersi.
      Ref la masina pana nu o vezi nu ai ce sa faci...

      Senzori si scaune incalzite se pot pune relativ usor after-market. Intre 1000 si 2000 lei (in f de pretentii).

      Ref la plata la autoDNA sau altii... poti incerca, nu e o avere.

      E fain ca are xenon de fabrica. Eu ii duc lipsa...
      '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

      sigpic

      Comment


      • Originally posted by ticker View Post

        Ref la masina pana nu o vezi nu ai ce sa faci...

        Senzori si scaune incalzite se pot pune relativ usor after-market. Intre 1000 si 2000 lei (in f de pretentii).

        Ref la plata la autoDNA sau altii... poti incerca, nu e o avere.

        E fain ca are xenon de fabrica. Eu ii duc lipsa...
        Ok, atunci nu ma pripesc in senzori de parcare si incalzire in scaune, in plus trece iarna :P . O sa fac verificarea online de VIN si revin cu un feedback

        Intr-adevar, masina trebuoe vazuta, ca in poze toate is ok :|

        Mersi.
        '08 Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC Sport, Tangerine Orange

        Comment


        • Salut,

          Am verificat VIN-ul online, este o mare tzapa, nu masina, ci verificarea VaIN-ului. Nu mi-a aratat nimic nou fata de informatiile din anunt, inclusiv pozele sunt din anunt
          '08 Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC Sport, Tangerine Orange

          Comment


          • Originally posted by bobescu25 View Post
            Buna seara,
            Voi merge pe un civic sedan elegance 1.5 cvt. Am fost la reprezentanta(Autoklass Timisoara) sa il vad si sa ma urc in el si spre surprinderea mea este discount 2000 euro pe el. Pe pe langa este eligibil rabla, sau cel putin asa mi-au spus.
            Esti sigur ca se incadreaza in programul rabla? Eu stiu ca anul acesta trebuie sa aiba emisii de maxim 120 grame, pe site scrie ca are 130-140 (nedc/wltp).

            Originally posted by bobescu25 View Post
            cu rabla (lor valoare 900 e)
            Au si cei de la Honda un program rabla separat, gen ecobonusul de la Ford? Oferta mi se pare foarte buna.

            Comment


            • Si eu am fost surprins, au in geam la masini sticker 2000 eu discount si sticker eligibil rabla la modelul 1.5. O sa fac test drive si cu manuala saptamana asta si mai intreb odata. Mi-a placut mult honda civic cvt sedan, e spatioasa, tehnologizata, arata bine si se conduce la fel de bine pe cum arata.

              Intrebarea mea catre voi este daca sa astept mazda 3 sedan in august? cu 2.0 sky active 120 cai automat,(pe sky x cu caracteristici de diesel, nu m-as risca). Sau sa merg pe civic sedan 1.5 cvt. Sa imi fac griji de oil dilution si probleme cvt sau alte probleme de calitate? sa ma ingrijoreze faptul ca e produsa in turcia? Vreau sa intreb si daca vine cu filtru de particule la benzina sau nu.
              bobescu25
              Senior Member
              Last edited by bobescu25; 05-02-19, 21:36.

              Comment


              • Oil dilution pare sa fie insa nu la nivelul CRV, cel putin deocamdata, calitatea materialelor la interior f proasta, compresorul de AC suiera la majoritatea, nu stiu cum e la sedan ca trapa e mai mica parca, dar la hatchback scartaie si pocneste de zici ca se sparge(de verificat), revizii posibil la 6-7000km. Cel mai probabil are filtru de particule. Si eu testasem mazda 3 iar fata de civic mi s-a parut mai...”sobra” la interior insa mai bine construita, mai solida cumva si mult mai putin fun to drive.

                Comment


                • sunt in dubii, mazda 3 sedan modelul nou 2019 apare in vara, iar de civic din ce am citit sunt putin ingrijorat de calitatea fabricatiei.

                  Comment


                  • In afara de textilul de pe cotiera sunt destul de curios sa stiu cam care sunt materialele acelea foarte proaste la interior.
                    Cat despre trapa, nu toate au probleme cu zgomotele. Sunt cateva sport plus-uri printre care si a mea, in care este liniste.

                    Comment


                    • mie siner 2.0 cu 120 CP mi se pare foarte aiurea. Ai motor mare, dar putere nema, pe cand la un motor turbo deja ai mult mai multi cai.

                      Comment


                      • Originally posted by closchkutza View Post
                        In afara de textilul de pe cotiera sunt destul de curios sa stiu cam care sunt materialele acelea foarte proaste la interior.
                        Si cel de pe scaune mi se pare la fel de prost.. In afara lor, plasticele de la consola centrala mi se par la fel de proaste, la mine scartaie constant cate o bucata, la fel pe sub volan pe la imbinari, la fel deasupra bordului imbinarile cu plasticele de pe stalpi. Tapiteria plafonului la fel mi se pare gandita... NOT la cum e prinsa cu acei arici de plastic care scartaie intr-una...

                        Comment


                        • La capitolul tapiserii, mie nu mi se pare nimic aiurea vs fosta masina, materialul este foarte asemanator si cu un pic de grija, la 200.000km arata aprope ca noua. Asa ca eu nu pot spune ca este prost, mi se pare o chestie subiectiva oricum.
                          Legat de plastice, din ce inteleg de la tine, tu ai o problema cu modul in care sunt asamblate, mai mult decat calitatea lor intrinseca. Asta pentru ca poti avea plastice "de calitate" (orice ar insemna aia) si tot sa ai greieri peste tot sau plastice din cele mai triste (gen Matiz) si sa nu ai nici un greier.
                          Revin asupra faptului ca problemele par mai degraba legate de asamblare si quality check facute in graba decat de calitatea materialelor folosite. Asta pentru folosind aceleasi materiale / piese se obtin atat rezultate bune cat si rezultate nasoale.
                          La a mea din cate am vazut nu am imbinari dubioase pe nicaieri exceptatand luftul de la stalpul A / bord care se vede doar cu usa de la sofer deschisa. Si nici greieri nu am pe undeva inca.
                          Altfel dpdv materiale folosite mi se pare mediu, nici prea prea nici foarte foarte insa nu cred ca se pune problema de materiale foarte proaste. Atunci de alte Kia cu bord din plastic dur la aproape 40.000 EUR ce sa mai zicem, ce materiale au?

                          Comment


                          • Am fost azi la test cu elegance manual si pot da zic că nu am fost la fel de impresionat ca și cu cvt, venind de pe Mondeo diesel mk3 manual. Din nou am mers pe eco, masina era noua, avea 26 km. mașina anterioară avea cauciucuri conti de iarnă și era destul de silențiosa. Acum am mers cu renumitele Bridgestone, si sunt zgomotoase... . Legat de materiale de pe uși și cotiera am găsit soluția pe aliexpress și din poze arata bine. O mușama special decupata ce se lipește cu un dublu adeziv. Arată as zice 95% stock. Este pe mai multe culori, la fel și cusăturile. Sunt foarte multe accesorii pentru Honda acolo. De la tips de evacuare, la huse piele, huse uși piele, praguri carbon sau oglinzi.

                            ​​RON 101.21 16%OFF | SUNFADA High Quality PU Leather Case Protective Sleeve Car Covers For HONDA CIVIC 10TH 2016 2017 Center Storage Box Update
                            https://s.click.aliexpress.com/e/bUiA1SSy
                            bobescu25
                            Senior Member
                            Last edited by bobescu25; 06-02-19, 21:44.

                            Comment


                            • Originally posted by bobescu25 View Post
                              sunt in dubii, mazda 3 sedan modelul nou 2019 apare in vara, iar de civic din ce am citit sunt putin ingrijorat de calitatea fabricatiei.
                              Pai daca esti asa ingrijorat si de oil dilution si de tapiserie si de vopsea si la test drive ai mers in eco mode si nu ai depasit 3000 de ture...n-o mai lua ca nu merita. Adica banii is multi. Foarte multi. Cu 10-12.000 mai bine iei un Golf 7 de 3 ani vechime cu ceva motor TSI fara filtru de particule (ala de 1.4 122 de cai ii perfect pt 25 km eco mode prin oras zilnic). Si de restu de bani te duci in concedii si te relaxezi si scapi de griji. Cu masina noua in zilele de astazi nu e usor. Autoklass is buni de revizii, si cam atat, sa nu iti faci iluzii ca te vor ajuta in garantie daca se intampla ceva. O sa iei drumul Ungariei sau la Bucuresti la Asko. O sa ti-or loveasca toti aia fara de griji care deschid usile ca in camp in parcare la magazin sau serviciu. Reviziile is la maxim 10.000 km si costa cam 1000 ron. Deci faci cam doua pe an daca mergi mult in oras. Vopseaua (adica lacul) nu cred ca l-au imbunatatit din 2012 de cand am luat-o pe a mea, ca in cultura japoneza estetica nu e egala cu fiabilitatea asa ca nu le pasa ce se intampla odata masina vanduta. Adica o sa fie zgariata de la prima intalnire cu pielea de sters din spalatoriile noastre.

                              Acu scuzati sarcasmu, mai facem haz si noi ca viata e grele. Multa bafta cu alegerea pe care o sa o faci si sa ne intalnim sanatosi prin trafic in Timisoara

                              Comment


                              • Sunt foarte multi bani si vreau sa fie cea mai buna alegere pentru mine. Deocamdata vad ca are multe avantaje, look misto, merge misto, e spatioasa, dotata ca optiuni, dar din ce am vazut aici lumea nu este prea happy si asta ma ingrijoreaza.. . Tocmai din cauza fiabilitati am decis sa sar de vw, skoda, ford sau renault. Mai raman de luat in calcul honda, kia, mazda si dintre asta civicul imi place cel mai mult. Intr-adevar ma tenteaza si noua mazda 3, dar la aceiasi bani are cu 60 cai mai putin, 100 l mai putin la portbagaj. Tehnologia si calitatea materialelor poate e mai misto la mazda, fiind si mai noua, motorul de 2.0 aspirat imi inspira mai multa incredere de fiabilitate, are si niste ani in spate. Ce ma tine la honda ar fi speranta ca totusi de cand s-a lansat masina s-au mai rezolvat din probleme. Cauciucurile pot fi schimbate ulterior, folie se poate pune pe geamuri, usile si cotiera se imbraca usor, becurile se pot scihmba cu unele mai performante philips sau osram. Cu un efort minim, rezolv singurele deficiente pe care le vad se pot rezolva. Ideal era sa vina fara compromisurile astea din fabrica.

                                Comment

                                Working...
                                X