Vreau (orice) Civic - discutii, pareri, informatii pentru potentiali cumparatori

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • FD1, Dragos! FD2-ul nu consuma nimic, din pacate!
    Uneori am impresia ca FK2-ul consuma mai mult decat FD-ul si cand e parcat.
    Nu te baga la comparat consumul FD vs. FK/CL ca te frigi rau! Si din ce observ, nu stii FD-ul mai deloc.

    Dar... suntem intr-un offtopic de mare intindere deja.

    Comment


    • Hai ma, ce naiba, zi-mi cifre, numere, argumente. Nu suntem la ora de literatura aici, discutam lucruri palpabile.

      De ce zici ca nu stiu FD-ul mai deloc? Are cutia altfel etajata fata de FK. E mai bine construit, fata de FK. Are suspensie independenta pe spate, fata de fk. Are suspensia mai confortabila, fata de FK. Sta mai bine pe sosea, fata de FK. Consuma mai putin si trage mai putin fata de FK. Altceva ce ar trebuie sa stiu?

      Off-topic e si nu e, discutam despre civic
      Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
      Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
      ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

      Comment


      • Da, ne-am lamurit. FK-ul este de porc, nu este bun, consuma mult. Pentru mine comentariile rautacioase nu conteaza. Este deconectant sa-l conduci iar pe mine ma multumeste si in privinta confortului si in privinta capacitatii de incarcare-transport. Parerea mea.

        Comment


        • Dragos, tu le stii de pe forum. Eu, ca posesor de 6 ani si ceva de FD si de 6 luni de FK iti spun ca cel dintai consuma mult mai putin. Sa-ti spun ca stau ca tampitul si ma intreb unde se scurge benzina prin hatch?! Nu am stat sa chitibusaresc fiecare litru de benzina sa vad cat reusesc sa-l duc, dar cu FK-ul ajung la benzinarie mult mai des. I-am pus si 0w20, am gadilat-o la pedala de acceleratie, nimic! Nu-i pasa! Ea arde gazu'...
          FD-ul mai scutura ea un pic ca i-au reglat relanti-ul ala atat de jos, dar e cat se poate de decenta la consum.
          Nu-mi cere cifre, nu am nici timpul si nici rabdarea sa fac masuratori!
          Argumente? Am niste date cu totul exterioare despre relanti, setare diferita a cutiei s.a.m.d., dar imi este imposibil sa pricep cum de acelasi motor suge bine la o masina, iar la cealalta realizeaza consum de diesel. Speculativ, pot sa trancanesc multe, dar nu sunt de nicun folos din punct de vedere practic.
          @Harris: FK-ul are doza lui de fun, are farmec masina, asta e clar. Da, incap mult mai multe in 5d. Poate e si mai confortabila daca stai pe loc, dar la rulare e o catastrofa la confort si fara nicio justificare. Proba de foc: o curba cu ceva damburi (FK-ul deja are comportament periculos).

          Comment


          • @harris, este de porc, dar mie tot imi place mai tare ca FD-ul. Nu e nevoie sa fie cea mai buna masina din lume ca sa-ti placa si sa fie potrivita pentru tine. Daca as fi trait in alta tara, cu drumuri mai bune, autostrazi si mai putina zapada in mod cert acum as fi avut un FN2, indiferent de cat de misto e CL-ul. Pentru ca pur si simplu imi place enorm masina aia. Problema e ca in Ro, la un rulaj de 35.000km/an m-as chinui crunt cu ea.

            LE: @Vali, inteles
            Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
            Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
            ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

            Comment


            • @dragostan, intradevar nu am placerea de a conduce FK-ul decit in timpul liber, concedii sau pur si simplu de placere (max. 10000-15000 km.). Pentru hartaneala zilnica, Fiat. Cred ca asa se poate aprecia si mai mult FK-ul hatch. Si da, ajung mai des cu el la benzinarie decit cu Fiatul la motarinarie.

              Comment


              • Am stat si eu de vb la un moment dat cu cineva care avea si FK-ul si FD-ul si sustinea acelasi lucru : FD-ul consuma cu pana la 1 - 1,5l la suta mai putin, era mult mai confortabil si mai antifonat. De unde si din ce consuma mai putin ? Nu-si explica nici persoana respectiva dar parca zicea ca ar fi avut cutia diferit etajata, fx-ul masinii ?! Cert e ca in final a renuntat la FK si a ramas cu FD-ul.
                Cat despre FD-ul e mai frumos sau mai urat in comparatie cu FK sau alte modele Honda... e o chestie strict de gusturi, n-are rost sa va "consumati" spre a va convinge unii pe altii pe tema asta .
                '07 Civic 5D Executive, 2.0 I-VTEC M/T, Audi Ipanema Brown

                "Binele o duce rau in Romania"

                Comment


                • Nu am sa mai citez din ce s-a scris mai sus, dar astea sunt parerile mele:

                  1. FD-ul este cel mai frumos si asta este modelul care ma reprezinta cel mai bine si in care ma simt cel mai bine. De aia mi-am luat FD, si imi place tot timpul.
                  2. Accord-ul este o clasa superioara Civicului, ceea ce inseamna niste diferente in favoarea Accordului.
                  3. Accordul are motor DOHC, Civicul e SOHC. De aici diferenta de comportament si acceleratia mai buna (poate si din setarea diferita la ECU, din cutia de viteze, samd.). Din discutiile despre Type-R, rezulta ca asta este total nesemnificativ, important e sa arate bine (cf. pct. 1, FD-ul arata cel mai bine).
                  4. In mod ciudat, dar diferentele in dimensiuni nu sunt asa cum spune dragostan, cele mai multe sunt in favoarea civicului (a se vedea pozele de mai jos). Diferenta la latimea exterioara, de exemplu este de numai 1 cm. Multe din dimensiunile interioare sunt in favoarea civicului FD.
                  5. FD-ul e mai confortabil decat FK-ul, dar interiorul de la FK e mai sofisticat si mai frumos. FD-ul consuma mai putin decat FK-ul si se comporta mai bine pe viraje. FD-ul consuma mai putin decat Accordul, dar nu stiu cat este de important.
                  6. Civicul meu Mk VI avea double wishbone si pe fata si pe spate. Pot sa spun ca se simtea.

                  Concluzie: ca sa revenim la intrebarea colegului nostru, eu daca as avea un Accord care merge bine si nu are probleme - sau nu are probleme foarte mari - l-as pastra. Daca l-as schimba, l-as schimba doar pentru un FD.

                  LE: FD2 rulzzzz!
                  LE2: Toate masinile sunt frumoase: si Accordul, si FD-ul, si FK-ul. Banuiesc ca si Audi este, cel putin pentru unii (foarte multi, de altfel). Important este ce ii place fiecarui om in parte si asta este o chestiune pur subiectiva.
                  Attached Files
                  Delphi
                  Super Moderator
                  Last edited by Delphi; 20-03-15, 21:52.
                  "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                  "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                  Comment


                  • Originally posted by dragostan View Post
                    Chiar sunt curios despre ce e vorba, ca e cu fix 10mm mai inalt, dar si cu 5mm mai lat decat FD1.
                    Originally posted by Delphi View Post
                    4. In mod ciudat, dar diferentele in dimensiuni nu sunt asa cum spune dragostan, cele mai multe sunt in favoarea civicului (a se vedea pozele de mai jos).
                    La dracu, am ajuns sa ma citez singur, zici ca-s Iliescu. Cu ce am gresit in cele afirmate mai sus? Am scris eu ceva legat de dimesiunile interioare ale masinilor?

                    In rest, sunt total de accord, e normal sa-ti placa masina pe care o detii. Asta inseamna ca ai cheltuit banii inteligent Eu de exemplu n-am luat cea mai buna decizie cand am luat civic-ul nou in 2009, trebuia sa caut un accord vechi de un an, maxim 2 la aceeasi bani
                    Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
                    Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
                    ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

                    Comment


                    • Scuze, ramasesem in cap cu ideea ca ai scris "cu 5 cm. mai lat". Ai dreptate, cu 5 mm e bine.

                      O sa corectez textul dupa cum urmeaza: "In mod ciudat, dar diferentele in dimensiuni sunt asa cum spune dragostan".
                      "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                      "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                      Comment


                      • Să vă povestesc pățania mea.
                        Un vecin işi luase un FK ,eram innebunit, voiam si eu unul cu orice preț. Am inceput căutarile , dat telefoane, driveteste pănă intr-o sămbata cănd am fost să văd un FK la un dealer auto din zonă,maşina era un dezastru şi tocmai mă pregăteam să plec cănd tipul de la dealer mi-a zis că mai are un Civic sedan in curte ,ajuns la ei in urma unui buy-back.
                        Menționez că eram cu doamna mea si cu un prieten .După o tură cu FD-ul (care a fost folosit de fostul proprietar pe post de tractor..a cărat orice cu el, nu era un plastic nezgăriat in el) si după un minut de linişte prietenul imi spune:
                        - Da' tu păn la urmă de ce vrei hatchback-ul? Tu ai văzut cum merge asta?

                        Fix la asta mă găndeam si eu. Făra sa ştiu mare lucru despre sedan pentru că nu il luasem in calcul, am rămas efectiv şocat de diferența dintre ele, nu exagerez deloc cănd spun că mă bulversaseră cele 10-15 min de drivetest. Motivele sunt expuse mai sus ,nu are rost să ma repet. Nici nu e nevoie sa stăpăneşti şi să ştii toate detaliile tehnice ca să iți dai seama că FD e o maşină mai sigură, mai inchegată si muuuult mai confortabilă.

                        Nu mai zic că şi doamna incepuse că ea vrea sedan şi că ii este frică in curbe in 5D. A fost momentul in care ne-am sucit
                        richie
                        Senior Member
                        Last edited by richie; 21-03-15, 08:20.

                        Comment


                        • Ii era frica in curbe in 5D de ce? Era usa deschisa? Avea roti de bicicleta? Conducea cineva foarte prost? Sau sedanul avea usa sudata si il conducea Tarquini?
                          Eu sunt de acord ca Sedan-ul e mai stabil in curbe dar pana la a-ti fi frica in curbe cu 5D-ul e distanta mare, foarte mare. Uite, data viitoare cand ajung in Iasi cu masina, te dau o tura cu 5D-ul si sa-mi spui tu unde iti e frica cu el. Sau ne dam impreuna, tu in spatele meu si imi spui unde am pierdut aderenta. E ok?
                          I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                          My cars:

                          '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                          '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                          '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                          '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                          EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                          EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                          EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                          EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                          EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                          EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                          Comment


                          • Defapt a ales doamna...

                            Comment


                            • Asta pentru ca Honda Civic a fost aleasa ca fiind masina numarul 1 pentru femei. E adevarat ca in 2012, dar tot despre... 4d e vorba.

                              Comment


                              • Originally posted by GUR View Post
                                Am stat si eu de vb la un moment dat cu cineva care avea si FK-ul si FD-ul si sustinea acelasi lucru : FD-ul consuma cu pana la 1 - 1,5l la suta mai putin, era mult mai confortabil si mai antifonat. De unde si din ce consuma mai putin ? Nu-si explica nici persoana respectiva dar parca zicea ca ar fi avut cutia diferit etajata, fx-ul masinii ?! Cert e ca in final a renuntat la FK si a ramas cu FD-ul.
                                Cat despre FD-ul e mai frumos sau mai urat in comparatie cu FK sau alte modele Honda... e o chestie strict de gusturi, n-are rost sa va "consumati" spre a va convinge unii pe altii pe tema asta .
                                In februarie am facut o vacanta de 1300 km cu inca o persoana in dreapta si bagaje zdravene la intoarcere,in spate bacheta rabatata; am avut 5 scaune transilvanene vechi de peste 100 de ani plus multe sacose cu slana,tuica,hribi ...multe rude ))
                                Asa era maisna de incarcata ca a trebuit sa merg cu farurile pe poz 1,ca tot luam flasuri si nu intelegeam de ce.
                                Consumul total la intoarcere in fata locuintei a fost pe bord de 5,7 ,voi chiar vreti sa cred ca daca as fi mers cu sedanul facem consum de 4,1-4,5%?
                                Si spatiu mai amre in sedan? Nu, nici vorba, nu as fi avut cum sa transport cele 5 scaune.era masina full de la podea pina sus la tavan. Am dus si o masina de spalat alta data .
                                Iar ideea ca hatchul sta aiurea in viraje, ca ""ti-e frica"" sa te bagi cu el de unde naiba?! Nici un posesor de vag nu cred ca ar fi putut sa scoata o gherla mai mare.
                                Am mers pe serpentinele alea la Prejmer extra tare ca venea din spate din Brasov un mega viscol,iar persoana din dreapta ""aoleu- sa nu ne prinda pe drum"" pina la Tg-Mures,abia la Reghin am revenit la mers omenesc.

                                Comment

                                Working...
                                X