Vreau (orice) Civic - discutii, pareri, informatii pentru potentiali cumparatori

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bacu
    replied
    Ar fi putut sa ii faca un detailing/igineizare interior inainte de vanzare, o fi ea ingrijita dar nu arata deloc asa la interior...

    Leave a comment:


  • Cosmin410b
    replied
    Mulțumesc!

    Sunt primul care mulțumește pentru aceasta informatie, eu chiar dacă as fi avut banii n-aș fi putut sa o iau pentru ca eu prefer din toți rărunchii cutie manuala, cu atāt mai mult la o Honda Civic, dar cum am observat o ascensiune īn cererile pentru cutiile automate, nu m-ar mira ca acest Civic sa zboare rapid.

    Foarte frumoasa culoarea!

    Cāinii ăștia de buzunar, mici și "rai", au personalitate puternica și sunt foarte posesivi fata de stăpānul care nu il domina.
    Last edited by Cosmin410b; 05-09-19, 09:14.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Pentru cei interesati de un Civic, va recomand masina din anuntul de mai jos:

    https://www.olx.ro/oferta/honda-civi...tml#300d131d42

    Cumparata de o amica la recomandarea mea de la ASKO si vanduta anul trecut unui prieten. Utilizata cu super mare grija, revizii doar la ASKO fara limita de buget (piese OEM etc), tehnic e impecabila, am mers cu ea acum 2 luni ultima data.

    Ca si probleme, amica are un catel si a mai ros vreo 2-3 componente de interior, nimic grav. Fie va obisnuiti cu ele, fie le inlocuiti. Dar masina este intr-o stare ff buna, km reali, istoric fara pata, fara accident etc.

    Eu zic ca merita vazuta, si nu zic des asta. Succes!

    Leave a comment:


  • closchkutza
    replied
    Originally posted by alexme24 View Post
    salutare. Aveti idee ce cutie A/T are modelu asta? vad ca e motorul de 2.0 (turbo ? ) deci e adusa din SUA, nu prea imi dau seama nici ce dotari are sau nu are, in afara de faruri cu halogen si tabelta aia basic.

    https://www.olx.ro/oferta/honda-civi...tml#fa0c6f37bb

    Ma uitam doar de curiozitate), in cautare de preturi.
    Cutia este CVT, motorul 2.0 aspirat 15X cai, nivel echipare LX (chel line). Iar in anunt cica e FULL (fara piele, evident). Masina costa noua sub 20.000 dolari si mare minune de n-o fi si ceva cu Salvage title (inundata).

    Leave a comment:


  • arado
    replied
    Mersi!

    Repet, intentia mea nu e sa conving oamenii ca 1.4 e shit. E doar o parere personala - pentru unii poate e ideal.

    Ziceam doar sa te documentezi bine si sa testezi mai multe masini. Pentru ca la motoarele astea "puterea maxima" e personaj de basm pe care il vezi mai des pe hartie decat in realitate. Neturata se simte ca o masina cu mult mai putini cai, dar asta te ajuta si la consum + fiabilitate.


    Categoric prefer varianta asta peste cea VAG...

    Din disperare ca nu gaseam Civic, inainte sa intru pe forumul asta am inceput sa caut Scirocco. Nu urcasem niciodata in acea broasca, dar imi placea cum arata. Din pacate (de fapt din fericire) in bugetul meu nu gaseam decat varianta cu motor 1.4 TSI de 160 cp...

    O SUTA SAIZECI DE CAI dintr-un motoras torturat cu TURBO + SUPERCHARGER. In mod normal as fi renuntat la idee inca din faza de documentatie, dat fiind numarul urias de plangeri gasite pe net (engine failure, cylinder misfire etc). Am zis sa trec cu vederea, m-am gandit ca au multe plangeri pentru ca au vandut multe masini, dar procentual ar fi OK...

    GRESIT. E PROASTE SI GATA. Am vazut pe viu trei siroace, dintre care doua aveau probleme la motor. Unul mergea in trei cilindri si unul a avut motorul inlocuit pe garantie, lucru pe care proprietarul incerca sa mi-l vanda ca fiind pozitiv.


    Inainte sa imi sara in cap vreun posesor de VW, mentionez ca GENERALIZEZ. Sunt convins ca majoritatea Sciroccourilor nu au trecut prin experiente de genul, dar incidenta problemelor e prea mare pentru gustul meu. Nu imi permit sa circul mereu cu drobul de sare deasupra capului.



    In concluzie, sunt fericit ca am ales optiunea "Transformers" - un fel de Logan Type R. Nu e nici-nici, insa acopera o mare parte din spectrul asta. Diferenta se afla intre scaun si volan.

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    E CVT - pe generatia asta nu a fost altceva.

    Leave a comment:


  • alexme24
    replied
    salutare. Aveti idee ce cutie A/T are modelu asta? vad ca e motorul de 2.0 (turbo ? ) deci e adusa din SUA, nu prea imi dau seama nici ce dotari are sau nu are, in afara de faruri cu halogen si tabelta aia basic.

    https://www.olx.ro/oferta/honda-civi...tml#fa0c6f37bb

    Ma uitam doar de curiozitate), in cautare de preturi.

    Leave a comment:


  • Cosmin410b
    replied
    Salut, Arado!
    Mulțumesc mult pentru toate informațiile si timpul tău, dar mai ales pentru empatia ta și gāndurile tale frumoase!

    Ai dreptate in tot ce ai scris, mi-a făcut mare plăcere să īți citesc postarea.

    Intre timp am revăzut review-ul lui Robert Adam (turații.ro) și am observat ca, īn mod incredibil, Civic-ul de 1.8 ar consuma cam la fel ca Astra mea, daca nu chiar mai puțin! Și da, am văzut ca diferențele de consum intre 1.4 și 1.8 sunt mult prea mici. Apoi, cred că e exact cum spui tu, Civic cu 1.4 (fi ea și cu versiunea de 100cp) pare a fi o mașină usor submotorizata.
    De aceea, daca nu va fi Jazz (masina pe care mi-o doresc cel mai mult) și va Civic, va fi cel de 1.8, asa m-am gāndit și eu. Le-am pus cap la cap și cred cel de 1.8 ar fi cel mai potrivit.

    Da, īn legătură cu acest minunat forum (și aceasta minunata comunitate, plina de oameni deosebiti), prin ianuarie, cānd mi-au surās prima data aceste două mașini, am citit forumul cāteva ore bune (cel putin la Jazz am citit cam tot), dar trebuie sa īl reiau, informațiile abia acum īncep sa se sedimenteze.

    Te felicit pentru achiziție și īți doresc numai drumuri bune!
    Last edited by Cosmin410b; 26-08-19, 20:56.

    Leave a comment:


  • IB23
    replied
    Originally posted by arado View Post
    Pe mobile.de dealerii au ratinguri si unii chiar vorbesc engleza. La export nu iti ofera garantie, dar lasa la pret ~300 euro din start
    Ar fi bine sa lasa 300 euro din start, mie pe mobile.de un dealer din Germania mi-a facut o oferta de maxim 80 euro discount ( de la 13980 la 13900) pentru un Civic 2015 si altii nu au vrut sa negocieze deloc...

    Leave a comment:


  • arado
    replied
    Cosmin410b Salut!

    Si eu cautam Civic din asta prin aprilie, gasesti postul meu cu cateva pagini in urma. Pana la urma mi-am luat 1.8 benzina.

    Masina are topic aici daca te intereseaza povestea si niste impresii: https://hondafan.ro/forum/forum/my-h...ighthawk-black )

    Inainte sa o cumpar, am mers ca pasager in Civic 1.4 din 2011. Masina se prezenta bine, era intretinuta, insa dezamagirea a venit de sub capota. Proprietarul, baiat amabil, i-a dat talpa... lucru pe care nu l-as fi observat daca masina nu incepea sa scoata un zgomot chinuit, pentru ca decorul se misca la fel de incet indiferent de pozitia acceleratiei. Exagerez, dar nu prea

    Dupa cum a zis si Scarr, la motoarele astea puterea maxima este disponibila suuuus de tot: De exemplu, eu am 140 cai abia la 6300 RPM, iar la 6800 incepe linia rosie.
    In practica, te poti bucura de toti cei 140 de cai:
    - din an in Paste, cand trebuie sa te bagi repede pe DN1 ca nu te lasa termitele
    - timp de 0.5 secunde cat iti ia sa parcurgi cele 500 RPM pana cand trebuie sa schimbi viteza.

    In rest, ai mai putini cai decat scrie pe hartie. Sub 3000 RPM e Logan. De la 3500 RPM se trezeste motorul. Dupa 5000 RPM trage, urla si smuceste.

    E drept ca 99% din timp nu ai nevoie de toata puterea. Dar pentru acel 1% cand iti antrenezi fesierii intr-o depasire, pentru mine se justifica costurile usor mai mari.

    -----

    La masina din linkul tau ( https://www.olx.ro/oferta/honda-civi...6-IDcEgOp.html ) cred ca e motorul de 83 CP - din cate stiu, abia pe faceliftul din 2009 au pus motorul de 100 cai EURO 5.

    Masina ta actuala mi se pare racheta pe langa Civic FK1:

    La Civic 1.4 ai 130 Nm la 5000 RPM.
    La Astra 1.6 ai 140 Nm la 2500 RPM.

    In plus, diferenta de consum intre Civic 1.4 si 1.8 nu e chiar atat de mare. Iar cu masina plina, cred ca e posibil sa consume mai mult motorul de 1.4 litri - daca la fiecare urcare trebuie sa ii dai blanao + vant de la pupa.

    -----

    Avand in vedere ca modelele astea de Civic si Jazz au ~10 ani, gasesti pe forum o gramada de informatii. Ajuta si daca te plimbi cu Civice, Jazze si ce iti dicteaza inima. Eu n-am stiut sa recunosc un Civic bun pana nu am vazut mai multe Civicuri proaste.

    Sunt foarte multumit de achizitie, insa am avut maaaare noroc cu proprietarul. Din iunie caut un model similar pentru cineva si nu am gasit nimic la fel de bun in RO, indiferent de pret.

    Acum o luna am vazut un superb Type S albastru: stock, exterior impecabil, facelift, pret extraordinar... Aparent, proprietarul a aflat ca masina a avut accident abia dupa ce i-a cautat VIN-ul pe net. Si dupa un an de proprietareala, afirma ca nu stie ce s-a intamplat cu masina si ce componente au fost avariate.

    Ar fi super daca gasesti ceva OK in Germania, din aceleasi motive enumerate de hondaru
    Pe mobile.de dealerii au ratinguri si unii chiar vorbesc engleza. La export nu iti ofera garantie, dar lasa la pret ~300 euro din start.




    Mult succes!

    Leave a comment:


  • Cosmin410b
    replied
    Mulțumesc mult pentru răspunsul dvs si pentru informatiile oferite!

    Leave a comment:


  • hondaru
    replied
    As achizition masina din RO doar daca cunosc persoana (dificil) sau din reprezentanta cu garantia de rigoare si un istoric relatat corect fara ascunzisuri.
    Nici Germania nu este locul cainilor cu covrigi in coada, particularii vand masinile scump pentru ca le-au intretinut (sau nu) insa reprezentantele de marca sunt de preferat pentru garantii si posibilitatea ratelor sau buy-back. Important de retinut este ca nici un vanzator nu este obligat sa spuna defectele masinii, insa, daca este intrebat in mod specific este obligat s-o faca, orice declaratie falsa poate atrage raspundere conform legii si anularea vanzarii masinii cu recuperarea banilor. De preferat sa va folosit de un vorbitor perfect de limba, preferabil cetatean German. Cu totii stim cum este tratat un strain intr-o tara straina..
    O masina cu motor mai mic la vitezele expuse ar trebui sa consume mai putin decat una cu motor mai mare, insa nu cu mult. La fel diferenta de impozit e mica insa RCA-ul se simte mai tare asta daca este sa calculam fiecare banut.
    Dinamica masinii la drum lung e importanta si un motor mare are avantaj. Acum ponderea drumurilor lungi cu masina incarcata si nevoia de depasiri o stabiliti singur.
    Eu unul as prefera o masina ce a facut naveta si are mai multi km reali decat una care are putini km (reali) dar a fost folosita pe perioade scurte de 5-10km in oras. Uzura de mers in oras e mai mare decat cea de mers constant pe autostrada.

    Leave a comment:


  • Cosmin410b
    replied
    Originally posted by scarr View Post

    Vezi aici mai multe pareri: https://hondafan.ro/forum/forum/hond...n-1-4l-sau-1-8

    Diferenta nu e la fiabilitate, ci la faptul ca ai 40CP in plus, care te ajuta mai mult la depasiri, etc. Plus ca nici acestia nu sunt foarte multi, adica pentru a beneficia de puterea maxima, trebuie sa turezi motorul la +5000 rpm. Pe cand, la un mers normal intre 2500 si 3500 rpm, masina nu e neaparat racheta. Dar, eu zic ca e bine sa fie acolo (calutii), pentru situatiile cand ai nevoie de ei.

    Pe de alta parte, nevoile sunt diferite de la persoana la persoana, asa ca tu vei stii cel mai bine daca iti este arhisuficienta motorizarea de 1.4 sau nu.

    Probabil va fii si in functie de ce ofera piata, adica daca vei gasi un Civic 1.4 super intretinut si la pret convenabil, probabil nu vei dori sa ratezi ocazia
    Mulțumesc pentru răspuns și pentru link, dar īncă nu am găsit discuții despre diferența de consum de combustibil dintre cele doua motorizări.

    ​​​​La mine situația este cam asa: după ce m-am informat despre cateva mașini europene și despre Jazz și Civic, m-am decis ca trebuie sa īmi ascult inima si am ales Honda Jazz sau chiar și Civic. Apoi i-am povestit soției de dorințele mele arzătoare și deși i-a fost mai greu cu ideea de mașina "veche" de 8-10 ani, a fost imediat de acord pentru ca eu sa īmi īndeplinesc aceasta dorința.

    Bugetul va fi undeva la 7000 de euro și eu m-am gāndit astfel:
    1. Planul A: Jazz 2 din Ro;
    2. Plan B: Civic 8 1.4 din Ro;
    3. Plan C (poate greșesc și acesta ar trebui sa fie de fapt planul A): Jazz din Germania sau chiar și Civic dacă nu as găsi Jazz īn Germania, ceea ce ma īndoiesc.
    ​​​
    Īn speranța că a și īnțeles cineva ceva, sa īmi spun acum părerea mea despre motorul de 1.4 de pe Civic, părere doar teoretica, n-am condus niciodata niciun fel de Civic sau Jazz și nici nu vreți sa știți cāt de curios sunt...

    Īn ultimii ani, de cānd m-am ponderat si de cānd nu īmi mai place viteza, am observat ca un motor precum acest 1.4/100cp pe o mașină de 1,2 tone ar fi suficient pentru mine, cu atāt mai sigur avānd īn vedere aerodinamicitatea lui Civic.
    Am un stil de conducere anticipativ și știu destul de bine sa apreciez curbele de viteza, le iau lejer, fără sa franez și am un mers destul de liniar, chiar dacă merg cu o "martoaga". Și īn felul acesta, nu ii "īncurc" decāt pe cei care merg sportiv, īn rest merg binisor și scot și consumuri bune sau foarte bune. Spre exemplu, cu mașina mea (Opel Astra G 1.6 8V 84Cp/greutate 1163kg) ma descurc excelent pe orice fel de sosea. Și bănuiesc ca un Civic de 1.4 și 100Cp are performante similare si īmi oferă īn plus un consum de combustibil mai mic pe stilul meu de conducere. Eu cānd efectuez depășiri, nu stau īn fundul lor, aștept momentul si accelerez din timp, iar cānd ma angajez īn depășire am deja vreo 10-30 de km/h īn plus fata de autovehiculul pe urmează sa īl depășesc. Plus ca retrogradez atāt cāt trebuie și urc īn turații atāt cāt trebuie.

    Așadar, dacă va fi sa fie Civic, ma tentează cel de 1.4/100 din următoarele motive:
    1. Īn primul rand, la cum merg eu la drum īntins īntre 80 și 110 (īn funcție de tipul de sosea), clar ma avantajează la consum.
    2. Īn al doilea rand, pe motorizarea asta am șanse mai mari sa găsesc mașini mai puțin rulate, dar īntr-adevăr de import, pentru ca din cāte știu nu s-au comercializat īn Ro;
    3. Apoi, la achizitie Civic-ul de 1.4 este mai ieftin fata de cel de 1.8.
    4. Teoretic costuri mai mici de īntreținere și poate mai mici și la RCA și impozit.

    Ce ma īngrijorează la Civic este suspensia rigida, costurile mai mari de īntreținere și faptul ca mi se pare joasa.

    Asa vad eu situația, dacă greșesc cu ceva, astept cu nerăbdare argumentele și informațiile.
    Last edited by Cosmin410b; 17-08-19, 11:57.

    Leave a comment:


  • IB23
    replied
    Mersi mult!

    Leave a comment:


  • scarr
    replied
    Originally posted by Cosmin410b View Post
    Mulțumesc pentru răspuns!
    Da, am văzut ca nu oferă detalii și ca mașina ar fi venit īn Ro īn 2008.
    Despre acel preș n-aș fi știut nici īntr-o mie de ani , cu atāt mai mult pentru faptul ca nu am condus Civic niciodată.

    Faza cu cea dea doua mașina pusa ostentativ parca īn background este pentru cei poate prea creduli, eu am precizat aspectul asta ca idee, mi s-a părut ciudat sa aibă doua mașini identice și de aceeași culoare.

    Motorul acela ma gāndesc ca ar consuma mai puțin, nu ma deranjează ca mașina īși pierde din caracterul sportiv. Sau sunt și alte considerente (e cumva mai puțin fiabil? Diferențele de consum cam care ar fi?)?
    Vezi aici mai multe pareri: https://hondafan.ro/forum/forum/hond...n-1-4l-sau-1-8

    Diferenta nu e la fiabilitate, ci la faptul ca ai 40CP in plus, care te ajuta mai mult la depasiri, etc. Plus ca nici acestia nu sunt foarte multi, adica pentru a beneficia de puterea maxima, trebuie sa turezi motorul la +5000 rpm. Pe cand, la un mers normal intre 2500 si 3500 rpm, masina nu e neaparat racheta. Dar, eu zic ca e bine sa fie acolo (calutii), pentru situatiile cand ai nevoie de ei.

    Pe de alta parte, nevoile sunt diferite de la persoana la persoana, asa ca tu vei stii cel mai bine daca iti este arhisuficienta motorizarea de 1.4 sau nu.

    Probabil va fii si in functie de ce ofera piata, adica daca vei gasi un Civic 1.4 super intretinut si la pret convenabil, probabil nu vei dori sa ratezi ocazia

    Leave a comment:

Working...
X