Vreau (orice) Civic - discutii, pareri, informatii pentru potentiali cumparatori

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Nici cd-uri :lol:
    I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
    My cars:

    '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
    '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
    '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
    '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
    EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
    EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
    EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
    EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
    EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
    EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

    Comment


    • #47
      Vreau sa imi iau un Civic din generatia 1996-2000

      Salut. As avea si eu nevoie de putin ajutor in alegerea unui Civic. M-am tot uitat pe internet dupa un Civic din anii specificati mai sus care sa fie si Euro 3 ca sa nu ma usuce inmatricularea. Bugetul e de 3000 euro. Eu am gasit un Civic din 96 despre care zice dealerul pe site ca e Euro 3, problema ar fi ca are destul de multi km (188.000 km), iar pretul este de 3000 euro, dar m-am uitat pe parkers.co.uk si ei au un calculator estimativ pentru masinile folosite si din ce zic ei un Civic din anul acela ar trebui sa aibe in medie 177.000km. Voi ce parere aveti? Problema e ca nu poate sa fie masina nici prea departe de locul unde stau acum cat sunt in Germania fiindca dupa aceea sunt implicate costuri mari pentru deplasare

      Comment


      • #48
        Ma indoiesc ca este Euro 3 in 1996. As zice ca este sigur Euro 2. Si al meu e Euro 2. Pune un link, sa vad si eu masina.

        Si a mea are vreo 184.000 km. Media aia de 177.000 km, e numai o medie. Unele au mai mult, altele mai putin, depinde cat merge proprietarul.
        "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
        "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

        Comment


        • #49
          Din cate stiu Euro 3 a fost introdus in 2000, poate varianta face lift a avut motoare E3 da mi-e greu sa cred dat fiind faptu ca in 2001 s-a introdus alta generatie.
          '07 Accord 2.0 ES Dark Mocha
          '98 Civic Sedan 1.6 VTi New Vogue Silver

          Comment


          • #50
            Lith, si Civicul tau e Euro 2, nu?
            "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
            "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

            Comment


            • #51
              Masina este asta. Ar putea fi euro 3 daca are motorul D16Y7 care conform listei de la rar este euro 3. Acum nu stiu ce sa zic legat de ce euro e masina...o sa ma duc sa ma uit la ea il intreb pe ala ce motor are si ma uit in lista aia de la rar si vad ce si cum.

              Comment


              • #52
                Nu vreau sa te dezamagesc, dar D16Y7 a fost in general montat pe modelele din Canada si SUA, pe tipurile EX, LX, samd. Aproape 100% sigur ca modelul iLS (european) nu a avut motoare D16Y7.
                "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                Comment


                • #53
                  Delphi da e Euro 2. Cat despre 1.6le ala ori e adus din state ori are puterea gresita. Si ce zice acolo e D3 (norma germana) care la noi din cate tin minte inseamna Euro 2.
                  '07 Accord 2.0 ES Dark Mocha
                  '98 Civic Sedan 1.6 VTi New Vogue Silver

                  Comment


                  • #54
                    nu e E3 in nici un caz, mai ales la ce magarii se fac acuma la RAR.
                    plus ca D3 = E2 de obicei.
                    ex '92 Civic VTi EG6 & ex '97 Prelude BB9 & ex '05 Civic Sport EP2
                    '08 Accord Type S CL9 & '97 Prelude BB9

                    Comment


                    • #55
                      am vorbit azi cu dealerul si mi-a spus ca ar fi convertita de la euro 2 la euro 3, si am reusit sa obtin si un pret mai bun (2500 euro). maine ma duc sa vad cum sta treaba cu masina. cam la ce ar trebui sa am grija cand ma duc sa o vad? ce probleme ar putea exista? si legat de numarul de km cum vi se pare....prea multi, rezonabili.

                      Comment


                      • #56
                        singurul civic din perioada mentionata de tine care sa indeplineasca norma de poluare E 3 este EJ9 facelift (1999 - 2001) , cod motor D14Z2 .
                        bafta la cumparaturi !!!
                        civic EM2

                        Comment


                        • #57
                          pt o japoneza, nr de km nu e deloc rau. stiu oameni care au honde si toyote cu peste 300kkm si motorul+transmisia inca merg perfect (fara a fi "segmentate" sau RK vreodata). nu e ca la dacie unde la fiecare 100k deja trebuia segmentare sau chiar schimbat set motor

                          chestii la care trebuie sa te uiti ar fi:
                          - rugina, mai ales pe dedesubt. daca are prin caroserie, se mai peticeste, dar la sasiu/structura e cam risky sa peticesti gauri de rugina.
                          - urme de accident, mai ales care au afectat structura de resistenta sau directia/suspensia (lonjeroane bulite, etc). nu stiu daca in germania exista baza de date in care poti cauta o masina dupa VIN si sa vezi cate vizite a avut prin service, de cate ori s-a folosit asigurarea de coliziune, etc.
                          - scurgeri, mai ales in sistemul de racire care e cel mai predispus la din astea (furtune obosite, garnituri obosite, coliere obosite, etc). dar si in celelalte sisteme (scurgeri de ulei motor/ulei transmisie/, lichid frana, benzina).
                          - eventual cere de la dealer (daca are) facturi pt cele mai recente operatii de intretinere/reparare, ca sa vezi cand s-a facut ultimul tune-up, cand s-au revizuit franele, etc. avand in vedere ca o iei de la dealer, posibil sa nu le aiba. de obicei vanzatorii particulari iti aduc asta ca dovada ca au intretinut masina.

                          - neaparat fa-i un test, vezi cum trage motorul, cum se aude, cum merge transmisia, daca alternatorul incarca, daca merg franele cum trebuie (ai putea si sa le verifici la un atelier), daca farurile, stergatoarele si accesoriile de la bord merg cum trebuie, INCLUSIV CALDURA (dealerii sunt hoti mari si or sa-ti spuna ca merge perfect, mai ales daca stie ca nu esti din Ger, deci o sa afli de problema cu caldura mult mai tarziu si n-o sa ai chef sa bati mii de km ca sa-l tragi de guler).

                          daca gasesti bube, zi-i sa ti le repare pana vii sa ridici masina, sau sa-ti dea jos din pret (asta in afara de cazul in care masina e vanduta la un pret scazut "as is"). din experienta, am constatat ca 90% or sa vrea sa iti repare ei problemele decat sa-ti scada din pret (ies ei mai ieftin, ca repara in-house). daca fac asta, verifica daca au reparat ca lumea.

                          - cu toate ca dealerul poate o sa strambe din nas (again, sunt hoti mari), daca ai un garaj cu mecanici de incredere prin zona, cere sa duci masina acolo sa ti-o inspecteze mecanicii cum trebuie. Daca dealerul pare ca nu e de acord, sunt sanse mari sa ascunda ceva.

                          - in orice caz dupa ce o cumperi, inainte sa faci mii de km spre Ro, fa-i in Ger un tune-up complet (schimb lichide, schimb bujii, schimb filtre, reglaj aprindere, schimb placute frana daca e necesar, verificat/reparat alternator). in felul asta nu risti sa ramai cu ea pe drum si probabil te costa si mai putin acolo (si e manopera mai de calitate) decat in Ro. Ca tune-up oricum tre sa-i faci la un moment dat (la masini vechi, se recomanda macar din 25 in 25k km)

                          bafta la cumparat!

                          PS: nu crede nimic pe cuvant din ce-ti spun aia (gen "s-au schimbat complet franele acum 1000 km", "s-a facut tune-up ieri", etc). cere facturi doveditoare si/sau cere si parerea unui mecanic impartial.
                          2008 Civic Hybrid USDM 1.3L @ 110HP
                          2004 Ford Expedition Eddie Bauer USDM 4x4 5.4L @ 330HP

                          Comment


                          • #58
                            Ca si numar de kilometri, e rezonabil. Adica o medie de 15.000 de km/an nu e o mare scofala. In rest, Bertro a scris atat de amanuntit ca nu am ce sa mai adaug. Poate doar sa verifici si distributia. Chiar si daca s-a schimbat la 90.000 km, poate ar fi cazul deja pentru a doua schimbare.

                            Nu stiu cum s-a putut face "conversia" motorului de la Euro2 la Euro3. :-k
                            "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                            "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                            Comment


                            • #59
                              chiar daca s-a facut acasta conversie, RAR-ul nu o recunoaste, si daca vrei sa demonstrezi ca e E3 tre sa te duci la Bucuresti sa faci un test care costa 600 euro.
                              ex '92 Civic VTi EG6 & ex '97 Prelude BB9 & ex '05 Civic Sport EP2
                              '08 Accord Type S CL9 & '97 Prelude BB9

                              Comment


                              • #60
                                multumesc pentru sfaturi. azi am fost acolo si se pare ca masina avusese un accident in ciuda faptului ca dealerul zicea ca nu, so the search goes on.

                                Comment

                                Working...
                                X