Vreau (orice) Civic - discutii, pareri, informatii pentru potentiali cumparatori

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • maharvey
    replied
    Salutare, stie cineva ceva despre masina asta?
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Take5
    replied
    Originally posted by onixx View Post
    Multumesc de raspunsuri.

    Turkish
    - am un opel si un hyndai momentan si ambele au scut la baia de ulei. materialul este un aluminiu banuiesc dar oricum nu plastic. mi-au fost utile scuturile la ambele masini.( in special pe traseul spre Piatra Arsa, Babele).
    -referitor la cabluri, sunt genul de om care imi place ordinea, iar cand am vazut "mataraia" de acolo am ramas perplex. mai mult sunt la suprafata, iar toata caldura degajata de motor le va afecta in timp ducand la o uzura prematura.
    -legat de infotaiment cred ca am exagerat, nu e primitiv, dar comparand-ul cu cel de la mazda 3( sa spunem competitor direct) este mai slab. Este la acelasi nivel cu masini din gama low-mid.
    -sa pun folie as spune ca este un "must do". am citit niste review-uri in care propietarii se plangeau de caldura exccesiva chiar si cu AC-on. Se pare ca materialul folosit la geamurile din spate+trapa desi blocheaza razele UV- degaja caldura inauntru. Din pacate nu am gasit niste detalii tehnice asa ca la ideea asta vorbesc din"auzite".

    aurelian.paratu
    Exteriorul si motorizarea ma motiveaza iar interiorul nu asta este problema . Am vazut zilele aceastea interior de Mazda 3 si chiar si interiorul de la noul Reno Clio ( care m-a dat pe spate).

    Inca cantaresc decizia.

    Da, Mazda 3 este mai frumoasa in interior, are materiale mai premium si un infotainment mai modern, si sunt de acord, ca posesor de Civic si pe mine ma irita faptul ca in interior am textilele alea de la care (nu exagerez) am facut rani in coate pe un drum mai lung si ca infotainment-ul nu este nici macar aproape de nivelul modelelor nemtesti (desi eu folosesc numai Android Auto unde nu prea se simte diferenta, poate e doar o idee prea mic). Cu toate astea, din review-uri reiese foarte clar ca motorizarile de la Mazda (incluzand X-ul nou) sunt slabute ca performanta, nu au prea multa vana si sunt cam plictisitoare, iar Honda este in mod clar mai bine pregatita pentru distractie (ma refer la combinatia sasiu-directie-suspensii-cutie-motor). Eu m-am urcat in Mazda, si pe cat de placut surprins am fost de materiale si design interior, pe atat de tare m-au durut gatul...si genunchii cand m-am asezat pe bancheta din spate, iar de portbagaj sa nu mai vorbim.

    Daca in interior vrei materiale premium (stiu ca poate parea o solutie de compromis, dar limuzina noastra de lux e totusi 20k, nu 30k+), du-te la Vivacy Leather. Cu 800 de euro iti acopera tot ce atingi in partea din fata a masinii in ce material visezi tu, de la alcantara la piele de fund de bou in carouri, cu ce cusaturi vrei, ce culoare vrei. Daca vrei si in spate, mai dai vreo 700. Cand zic tot, zic tot, cotiere, scaune, plasticele de langa infotainment, fete de usi, tot. Si baietii stiu ce fac, adica va arata ca si cum vine asa din fabrica. Daca te gandesti bine, nu e atat de rau. Cu 1500 de euro ai un interior care se poate bate cu ce gasesti pe un Golf R de 30k+.

    Mie personal imi place de mor cum arata lucrurile sub capota. De fiecare data cand am deschis capota sa arat cuiva aranjamentul a fost impresionat de faptul ca lucrurile sunt 'la vedere', fara plastice si altele. Acum nu cred ca treaba cu cablurile de la motor e genul de chestie care sa iti influenteze (nici macar un pic) decizia importanta de a da sau nu 20.000+ euro pe o masina.

    Din nou, vorbim de o masina care costa 20 de mii de euro. La aceeasi bani de la grupul VAG iti iei un VW Polo full option sau un Golf chel, dar chel inseamna ca nu va fi mai sus ca finisaje, si sigur va fi mai jos ca dotari si mai ales ca dinamica (sa nu uitam ca la VAG pe motoarele mici pune punte pe spate, nu suspensie independenta).

    Frumusetea Civic-ului este ca este, zic eu, inca una din putinele masini normale care a fost construita avand placerea condusului in minte. Masina se comporta extraordinar, motorul este maginific, simti ca cineva acolo a avut pe lista de prioritati ceva mai mult decat 'consumption, affordability, practicality'. Si are un purism reminiscent din vremurile bune. Nu ai cinspe moduri de condus, masina merge bine indiferent de cum o conduci, iar efortul s-a dus in a o echilibra, a ii pune un set de suspensii bine gandite, si in a construi un motor super competent. Sincer cred ca singura masina in aceasta gama de pret care sa iti ofere genul asta de practicalitate (nu chiar acelasi nivel de practicalitate), dar si de placere de condus mai era fostul Megane GT, dar care acum nu mai exista.

    Tot timpul vor fi trade-offs. Cred ca este important, cand cauti o masina in gama asta de pret, sa fii atent la trade-offs-urile semnificative (comportament, siguranta, motorizare, practicalitate, design, fiabilitate) si sa iti asumi ca, la banii astia, nu poti sa obtii masina care le are pe toate, adica sa mai lasi de la tine cand vine vorba de ordinea cablurilor, tratamentul geamurilor si orice alta chestiuta de genul. Si pana la urma, nu stiu cate masini au o comunitate aftermarket atat de stufoasa ca Civic-ul, deci orice te nemultumeste, cam poti sa inlocuiesti.

    Iar in momentul in care iei decizia, evident ca exista cost de oportunitate, si trebuie asumat.

    Asta e ce pot eu sa zic, fara ofensa, strict informativ. Sunt sanse sa gresesc, informatiile de aici sunt bazate pe experienta mea si cunostiintele mele generate de o pasiune profunda pentru masini, dar nu ma consider si nu pretind ca sunt un expert sau o voce mai de referinta decat altele.

    Leave a comment:


  • onixx
    replied
    Multumesc de raspunsuri.

    Turkish
    - am un opel si un hyndai momentan si ambele au scut la baia de ulei. materialul este un aluminiu banuiesc dar oricum nu plastic. mi-au fost utile scuturile la ambele masini.( in special pe traseul spre Piatra Arsa, Babele).
    -referitor la cabluri, sunt genul de om care imi place ordinea, iar cand am vazut "mataraia" de acolo am ramas perplex. mai mult sunt la suprafata, iar toata caldura degajata de motor le va afecta in timp ducand la o uzura prematura.
    -legat de infotaiment cred ca am exagerat, nu e primitiv, dar comparand-ul cu cel de la mazda 3( sa spunem competitor direct) este mai slab. Este la acelasi nivel cu masini din gama low-mid.
    -sa pun folie as spune ca este un "must do". am citit niste review-uri in care propietarii se plangeau de caldura exccesiva chiar si cu AC-on. Se pare ca materialul folosit la geamurile din spate+trapa desi blocheaza razele UV- degaja caldura inauntru. Din pacate nu am gasit niste detalii tehnice asa ca la ideea asta vorbesc din"auzite".

    aurelian.paratu
    Exteriorul si motorizarea ma motiveaza iar interiorul nu asta este problema . Am vazut zilele aceastea interior de Mazda 3 si chiar si interiorul de la noul Reno Clio ( care m-a dat pe spate).

    Inca cantaresc decizia.


    Leave a comment:


  • hondaru
    replied
    BV26, capacul acela este dintr-un aliaj ce are prostul obicei sa oxideze chiar si acoperit cu vopsea. Posibil ca unele dintre ele sa fi fost curatate si revopsite insa cele care nu au vazut reparatii nu prea arata intacte. Supraincalzirea poate doar stand pe loc pentru ca in mers curentul de aer din compartiment asigura o racire suficienta. Vopseaua se deterioreaza la temperaturi mult mai mari decat cea la care poate ajunge un motor forjat chiar si pe circuit. Mai bine faci o analiza a gazelor de evacuare daca ai unde si acolo vezi daca injectoarele mai au debitul corect, daca sunt urme de ulei in fum etc.

    Leave a comment:


  • closchkutza
    replied
    Intre noi fie vorba, masina are scuturi dedesupt pe aproape intreaga ei lungime. A se vedea mai jos. Bucata de sub motor este aluminiu, restul plastic sau materiale compozite pe baza de plastic. Evident, au rol aerodinamic in principal insa pot proteja in cazul unor incidente minore, in care doar “stergi” ceva. Nu sunt skid-plates insa masina nu este facuta pentru utilizare off-road. Aproape tot postul de mai sus este o insiruire de aiureli (geamurile spate, de exemplu, la Sport, sunt negre din fabrica).
    Sper sa ma insel insa postul pare opera unui internet troll. Auzi tu, sa-l convingem noi sa dea banii lui pe ceva ce el gaseste “chicios”.
    Click image for larger version

Name:	EC79CF32-2BDE-4658-B59E-51B7BFCE29F1.jpeg
Views:	155
Size:	57.1 KB
ID:	868160

    Leave a comment:


  • aurelian.paratu
    replied
    Tine de gusturile fiecaruia. Masina fie te atrage fie nu. Cel mai bina ceri o masina o zi intreaga si mergi cu ea. Vezi feeling ul pe care ti l inspira. Daca te motiveaza o achizitionezi.....daca nu mergi la alta marca.

    Leave a comment:


  • Turkish
    replied
    eu nu am modelul dar mi-as permite niste observatii:
    -scut la motor nu am vazut la nici o masina in afara de Octavia cu pachet de drumuri grele
    -furtune si cabluri la motor am vazut la j de marci dintre care unele premium; e adevarat la unele modele pun un capac deasupra ca sa arate bine (la volvo e dintr-un burete pe care sobolanii il gasesc delicios)
    -infotainmentul este, in general la japoneze, mai lame decat la suratele germane, dar totusi nu l-as numi primitiv
    -pe geamuri poti pune folie

    Leave a comment:


  • closchkutza
    replied
    N-o lua, e un fel de logan mai chicios, nu o limuzina de lux, cum ar trebui sa primesti la doua zeci si-un pic de mii de euro.

    Auzi tu, “uzura prematura a cablurilor / furtunelor”, doar pentru faptul ca...le poti vedea. Asta-i bai mare, ce zic eu bai, e direct necaz!

    Leave a comment:


  • onixx
    replied
    Salutare tuturor,

    In speranta ca ma puteti ajuta sa iau o decizie legata de achizitia unei Honda 1.5 Sport VTEC 5D/sport plus voi posta marile nemultumiri care m-au cam facut sa ma razgandesc ( eram 100% ca o voi cumpara cand am vazut exteriorul)

    Minusuri care mi se par incredibile avand in vedere pretul "accesibil":

    - geamurile nu sunt tratate termic.
    - nu are scut la protectia motorului/ baii de ulei ( mai ales ca este joasa si conditia drumurilor noastre...)
    - tapiterie de slaba calitate care o intalnim in gama LOW.
    - bordul chicios, plasticareala ordinara
    - cand am deschis capota m-am speriat de asezarea cablurilor/furtunurilor la motor- toate deasupra. Ceea ce o sa duca o uzura prematura a lor.
    - gaurile AC de ventilatie in spate lipsesc- vara avand in vedere ca geamurile nu sunt tratate termic te prajesti.
    - sistemul de infotaiment primitiv

    + exteriorul pe care il ador
    + motorul foarte bun ( performante, consum, fiabilitate)
    + spatioasa

    As ruga detinatorii modelului sa imi spuna daca ma gresesc. Eu tot incerc sa ma conving sa o iau dar nu reusesc.





    Leave a comment:


  • BV26CAT
    replied
    Faptul ca e luata vopseaua rosie de pe capacul motor ar trebui sa ma ingrijoreze? De ce la unele masini care au 150-180.000 km capacul ala arata ca nou, iar la altele (am vazut poze cu una de 125.000 km) capacul e foarte scorojit? Poate sa fie de la spalat? Sau indica o supraincalzire la un moment dat?

    Leave a comment:


  • BV26CAT
    replied
    Faptul ca e luata vopseaua rosie de pe capacul motor ar trebui sa ma ingrijoreze? De ce la unele masini care au 150-180.000 km capacul ala arata ca nou, iar la altele (am vazut poze cu una de 125.000 km) capacul e foarte scorojit? Poate sa fie de la spalat? Sau indica o supraincalzire la un moment dat?

    Leave a comment:


  • BV26CAT
    replied
    Nu cred ca daca iau un CW fac o mega afacere cu gandul la viitor. Sunt slabe sanse sa ii creasca valoarea, S2000 e din alta liga si nu se poate trage o paralela intre evolutia celor doua modele. Piata second din Romania e destul de limitata la acest capitol. Trebuie chiar sa fii pasionat de Honda ca sa iti iei asa ceva. Restul...golf GTI si altele. Si nu prea vad pe unul din Italia sau Germania sa vina pana aici si sa imi cumpere mie CWul serie limitata. Asa ca imi voi calca pe inima si voi renunta la "sa fie frumoasa" in schimbul uneia negre in stare cat mai buna tehnic, chit ca imperfecta estetic. Doar am experienta Civicului actual, pe care l-am pazit cu maxim de atentie si tot ii atins la toate usile de ceilalti participanti la trafic carora li se rupe. Cu 500 de euro ii fac un polish si ii curat si tapiseria.

    Leave a comment:


  • ecstasyzzz
    replied
    Ce am patit eu si ce nu reusesc de ceva vreme sa rezolv din lipsa de timp: https://www.civinfo.com/threads/radi...-sound.313690/ Display-ul e ok, chiar si daca apare asa, in cazul meu problema e cu pocnetele care apar in difuzoare cauzate de problema de mai sus. Se manifesta de obicei la jumate de ora de la pornire, dar poate sa apara si in primele 5 minute. Nu pare greu de reparat, dar e greu de desfacut si recomandat sa o faci vara, ca sa nu rupi niciun plastic.

    Leave a comment:


  • BV26CAT
    replied
    Am gasit un CW din 2010 la pret bun. E in Germania la un dealer, si a zis ca uneori apare e o zona cu pixeli morti pe display. Dar informatia o avea de la proprietarul care a lasat-o la vanzare, si nu stia cat de mare e zona si cat de des apare. Stu ca am citit intr-un anunt la o masina asemanatoare ca "nu are nici o problema cu pixelii la display", deci ma gandesc ca e o problema stiuta. Aveti idee cam despre ce e vorba, care display e afectat?

    Leave a comment:


  • ecstasyzzz
    replied
    Eu recomand oricui daca-si ia Type R, sa-l ia cu LSD; pot sa spun ca la FN2-ul meu (august 2008) i-am pus Quaife ATB si diferenta este cam peste tot (extrem de subtila in 99% din cazuri), dar cel mai mult o simti in curbe, unde daca ai gume adecvate poti sa le iei cu viteza mult mai mare decat cu un diferential deschis. Nu mi se pare ca te ajuta asa de mult in condusul normal, lent, consum, oras etc dar la fel pot sa spun si despre masina ca nu e una pe care sa o conduci asa, mai ales faptul ca trage liniar pana la linia rosie de nu iti vine sa mergi linistit (cand imi propun reusesc maxim 15 minute sau 10 km pana sa o duc in rosu cel putin odata). Eu recomand oricui, daca are posibilitatea, sa conduca o varianta cu LSD; pentru fun este un must have ca pana la urma si Type R-ul este o masina de fun, nu de mers in oras, naveta etc; acum ca le poate si face pe toate, este frumusetea hatchback-ului.
    Legat de diferenta de putere dintr-un Type R si un 1.8, sunt de parere ca o sa se vada dupa ce te obisnuiesti cu un Type R si revi pe un 1.8; atunci observi unde sunt limitarile de putere si diferentele intre masini.

    Leave a comment:

Working...
X