Daca iti plac masinile fooooarte lente, e ok. Parerea mea e sa tii Acordul, o sa-l regreti daca-l schimbi cu oricare dintre modelele discutate.
Vreau (orice) Civic - discutii, pareri, informatii pentru potentiali cumparatori
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Cat estimezi ca va trebui sa dai diferenta din buzunar pentru a lua unul din modelele discutate pe aici (cu preturi intre 12.000 Eur si 17.000 Eur)? Cati ani poti sa platesti diferenta de taxa (1000 Eur /) an din banii respectivi?
Parerea mea este ca decat sa scoti bani din buzunar sa platesti o masina mai slabuta doar pentru a avea o taxa mai mica mai bine de banii aia platesti diferenta de taxa la o masina care iti place mai mult. Toate modelele discutate sunt sub nivelul Acordului, atat dpdv confort si finisaje cat si dpdv dinamic, cu exceptia 1.5-ului, care recupereaza pe partea dinamica, ramanand insa celelate.Last edited by closchkutza; 16-04-21, 08:16.
Comment
-
Originally posted by closchkutza View PostDaca iti plac masinile fooooarte lente, e ok. Parerea mea e sa tii Acordul, o sa-l regreti daca-l schimbi cu oricare dintre modelele discutate.
Civic actual cu 1.5 Turbo e fara dubiu mai rapid, chiar si cel de 1 litru cred.
Comment
-
1.8 nu e deloc lent doar ca se conduce diferit de un turbo. Eu personal as alege 1.8 în locul celui de 1l. în 3 cilindri tot timpul te vor enerva trepidații motorului, va fi fasnet pe plaja 0-60 km/h și apoi moare. Gândește te și unde îl vei folosi, ca pt oraș preponderent merge, are spațiu, nu te lasă dar tehnic, as prefera sa iau aspirat ul de 1.8, nu ai bătăi de cap, ai spațiu suficient și pt pasageri și portbagaj dar s-ar putea sa te enerveze poziția la volan pt ca ai rezervorul sub scaunele fata și stai cam sus, cel puțin pt gustul meu. Repet, înainte sa iei decizia, gândește te unde îl folosești, de câte ori ai nevoie de toate jucăriile de pe mașină, vezi care îți oferă suport în condus și nu în ultimul rand testează. 1.5 e dinamic dar nu te ajuta asta în oraș nu mai mult decât celelalte și ce găsești sport plus cu 1.5, ca dotări, găsești și pe o mașină cu 1l echipare executive. Și încă ceva, civic x vine cu niște scaune jalnice la ergonomie, fapt schimbat la facelift puțin, în sensul ca poți ajusta suportul pulpelor. Venind de pe acord sa nu ai o problema cu acomodarea la poziția de condus
Comment
-
Originally posted by enopul View Post1.8 nu e deloc lent doar ca se conduce diferit de un turbo. Eu personal as alege 1.8 în locul celui de 1l. în 3 cilindri tot timpul te vor enerva trepidații motorului, va fi fasnet pe plaja 0-60 km/h și apoi moare. Gândește te și unde îl vei folosi, ca pt oraș preponderent merge, are spațiu, nu te lasă dar tehnic, as prefera sa iau aspirat ul de 1.8, nu ai bătăi de cap, ai spațiu suficient și pt pasageri și portbagaj dar s-ar putea sa te enerveze poziția la volan pt ca ai rezervorul sub scaunele fata și stai cam sus, cel puțin pt gustul meu. Repet, înainte sa iei decizia, gândește te unde îl folosești, de câte ori ai nevoie de toate jucăriile de pe mașină, vezi care îți oferă suport în condus și nu în ultimul rand testează. 1.5 e dinamic dar nu te ajuta asta în oraș nu mai mult decât celelalte și ce găsești sport plus cu 1.5, ca dotări, găsești și pe o mașină cu 1l echipare executive. Și încă ceva, civic x vine cu niște scaune jalnice la ergonomie, fapt schimbat la facelift puțin, în sensul ca poți ajusta suportul pulpelor. Venind de pe acord sa nu ai o problema cu acomodarea la poziția de condus
De acord ca scaunele de pe Civic X sunt jalnice, suportul lateral(sezut/lombar) fiind aproape inexistent. Totusi faptul ca poti cobora scaunul mai mult e un mare plus ca si comfort/conduita sportiva. Am experimentat condusul pe distanta lunga(2000 km) intr-o masina in care se statea mai sus (Laguna 3) si apoi una in care stateai jos(Bmw seria 4 - la fel de jos stai si in Civic X). Pot spune ca simplul fapt ca mereu privesti drept inainte (ai in campul vizual instrumentar bord / drum) si faptul ca sezutul e mai inclinat catre spate (nu mai aluneci de pe scaun sa incordezi spatele si sa oboseasca) fac o mare diferenta pe distante lungi. In cazul Bmw am ajuns chiar fresh la destinatie, fara spate, ceafa intepenite, dureri de spate si de .... care apareau inainte la 2 zile de condus in Laguna 3.
Ca vorbeam de scaunele Civic X - gasisem un set de scaune fata de TypeR in EU. Am vrut sa le iau sa le instalez in Civic X sedan. Jumatatea mea n-a fost prea receptiva la imbunatatirea asta. Pacat, ar fi schimbat semnificativ in bine experienta condusului.
Comment
-
sport plus si executive au reglaj electric pe 8 directii la scaunul soferului.
partea din fata a sezutului se poate ridica si ofera un bun suport la coapse.
suportul lateral lasa de dorit, mai ales la scaunele cu piele pt ca alunceci in viraje.
pe textil, situatia e o idee mai bunaCivic X 2020 Sedan Executive MT
Comment
-
Salut, dupa o incercare nereusita de a cumpara o Civic IX Tourer acum vreo 3 ani, se pare ca voi incerca din nou sa fac achizitia.
Cerinta e aceeasi, varianta Tourer, echipare Lifestyle, motor benzina sau diesel, cutie manuala, Euro 6, pana in 100000 km.
Daca stiti ceva, astept propuneri.
Multumesc.
Comment
-
Este al unui coleg de pe forum, Nobrain: https://hondafan.ro/forum/forum/my-h...-twilight-blue
Comment
Comment