Vreau (orice) Civic - discutii, pareri, informatii pentru potentiali cumparatori

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut!

    In primul rand, vreu sa va multumesc ca am fost primit la acest forum.

    As dori sa-mi iau primul Honda, Civic gen. VIII, 1.8 VTEC. Poate sa-mi zica cineva o parere, daca o stie pe aceasta masina?

    https://www.olx.ro/oferta/honda-civi...a-IDewf5r.html

    Am verificat VINul, si apare ca nu a fost semnalizat cu daune si Km reali, insa vad ca la RAR apare "Redobandire CI(Defectiuni tehnice)". Oare ar trebui sa fie un red flag?
    https://drive.google.com/file/d/1hA7...ew?usp=sharing.

    Ca si pret, este oare ok, sau sub pretul de piata (dubios)?

    O alta intrebare ar fi, se poate monta bare transversale pe modele cu plafon panoramic?

    Multumesc pentru raspuns,
    Boti

    Comment


    • Eu asa stiu ca nu se pot monta bare traversale pe plafoane panoramice.

      E cel mai usor asa, masina e la Bucuresti. Mergeti la Asko. Poate ii suni pe cei de acolo sa virezi banii prin banca pentru verificare, sa nu faci un drum de Bucuresti degeaba. Dupa verificare, daca e ok masina, mergi dupa ea.

      Comment


      • Are un istoric la elemente revopsite si la `mici` daune.... cat o zi de post! De schimbat kit ambreiaj, actuator clima, si multe altele. Un pic dubios si istoricul de service. Trebuie verificata indeaproape oricum daca vrei sa o iei.

        Comment


        • Buna sera tuturor am nevoie de un sfat am gasit modelul asta de civic :
          https://www.donedeal.ie/cars-for-sal...0-5dr/27576140
          Vreau sa iau un civic 1.0 petrol din 2017 cum sunt motoarele astea de 1 .0 ? sunt ceva probleme la ele ? Special cel din 2017 mai noi nu imi permit .

          Momentan detin un accord 2.4 petrol inainte am avut type r fn2 si ek9.
          Datorita taxei care e enorm de mare trebuie ceva cu motor mai mic ma uitasem si la crv 2015 dar am testat si nu imi place diesel si benzina nu gasesc aici.

          Comment


          • Am avut ocazia sa cumpar un 1.0T cand a a aparut si am spus pas. Are 3 cilindri si distributie pe curea pana cand 1.5T 4 cilindri si distributie pe lant, daca nu ma insel.

            Comment


            • iti faci treaba si cu 1.0T de 130cp, doar ca 1.5T de 182cp se misca mai bine. consumul e neglijabil mai mic la 1.0
              grija la civic-urile pana in 2018 inclusiv, unele au avut probleme cu dilutia de ulei. se pare ca Honda a schimbat injectoarele (din productie) pe final de 2018, astfel ca problema a disparut.

              de 1.0T nu se stiu prea multe pentru ca sunt rare.

              nu stiu care e bugetul tau, dar faci o alegere buna cu un 1.5T de final 2018 sau mai nou.
              ca sfat general, verifica VIN-ul masinii pe site-urile specializate si istoricul intr-o reprezentanta
              Civic X 2020 Sedan Executive MT

              Comment


              • ai vreo informare cu schimbarea injectoarelor? sunt curios daca se aplica si pentru CRV.

                Comment


                • Originally posted by Icerw View Post
                  Buna sera tuturor am nevoie de un sfat am gasit modelul asta de civic :
                  https://www.donedeal.ie/cars-for-sal...0-5dr/27576140
                  Vreau sa iau un civic 1.0 petrol din 2017 cum sunt motoarele astea de 1 .0 ? sunt ceva probleme la ele ? Special cel din 2017 mai noi nu imi permit .

                  Momentan detin un accord 2.4 petrol inainte am avut type r fn2 si ek9.
                  Datorita taxei care e enorm de mare trebuie ceva cu motor mai mic ma uitasem si la crv 2015 dar am testat si nu imi place diesel si benzina nu gasesc aici.
                  Vezi ca in primele luni de productie (deci 2017) de 1.0 erau ceva probleme. Erau prea ascutite rotile dintate pe care statea cureaua de distributie, care fiind in ulei cam compromitea tot motorul. Honda le-a reparat pe garantie dar nu a facut un recall, deci poti sa mai dai peste un motor cu probleme. Sunt putine care au buba asta, dar e un risc. Nu stiu cum e sa treci de pe fn2 pe 1.0, dar daca iti place sa mergi mai turat si stii sa retrogradezi inainte de depasiri e ok. Cumva mie imi pare mult mai placut sunetul celor 3 cilindri decat 1.5ul in 4 cilindri. Altfel trebuie sa stii ca nu consuma mai putin decat 1.5 decat daca faci muult oras si cureaua se schimba odata la 5 ani/120.000km, 1.5ul e pe lant.

                  Comment


                  • Originally posted by aurelian.paratu View Post
                    ai vreo informare cu schimbarea injectoarelor? sunt curios daca se aplica si pentru CRV.
                    nu exista TSB, am gasit pe forumuri din state niste lucruri interesante
                    Civic X 2020 Sedan Executive MT

                    Comment


                    • am tot sapat pe net si am gasit useri din US care aveau probleme grave cu dilutia, mergand pana la miros de benzina in habitaclu si oprirea motorului in mers cu bordul pe post de pom de craciun.
                      cateva reprezentante honda din US au diagnozat bine masinile si au ajuns la concluzia ca injectoarele sunt de vina. au fost inlocuite si masinile au scapat de dilutie. userii dadeau feedback pozitiv la cateva luni dupa interventie.
                      problema e ca garantia injectoarelor e de 3 ani, iar reparatia costa acolo cam 1000$.

                      uite un thread cu happy end
                      https://www.accordxclub.com/threads/...-failure.8170/

                      gurile rele spun ca primele injectoare (2016-2018) au fost facute de catre Denso - care a mai dat rateuri in lumea auto - iar Honda a luat decizia de a le inlocui din 2018 inca din productie, dar in tacere.
                      probabil ca un recall pt injectoare ar fi fost prea costisitor, speculez.
                      problema ar fi similara cu segmentii VAG de pe TSI-urile de 1.8 si 2.0. VAG stia de problema, dar a lungit-o pana cand garantiile au expirat. Honda a prelungit cu 1 an garantia in US pe anumite componente si, doar o speculatie, eu cred ca sunt constienti de problema, dar refuza s-o rezolve din cauza costurilor.

                      dupa mintea mea, totul are sens: cand ai un motor cu randament de 37% (cel mai ridicat la vremea aparitiei), deci eficienta termica, nu prea ai cum sa ai dilutie pentru ca asta inseamna risipa si e contradictoriu.
                      iarasi, un nivel de ulei crescut cu 500ml - 1l in cateva mii de km nu prea are cum sa se faca decat daca intra prea multa benzina, ceea ce poate insemna ca injectoarele picura, nu pulverizeaza. sau mergi cu masina doar iarna, cate 300m pana la mega, la -10gr, de 5 ori pe zi
                      refuz sa cred ca un motor cu randament 37% nu arde bine benzina. de asemenea, Type R are injectie directa si turbo, Civic are si 1.0 injectie directa cu turbo, 1.5 aspirat cu injectie directa se pune pe HRV & Jazz si niciuna dintre ele nu au probleme cu dilutia.

                      cert este ca dupa 2018, problema cu dilutia a cam disparut. eu nu am si vad si aici multi useri care nu au sesizat niveluri crescute ale uleiurilor.[/QUOTE]
                      Last edited by XAR; 12-04-21, 15:18.
                      Civic X 2020 Sedan Executive MT

                      Comment


                      • prea multe necunoscute. speram sa gaseasca rezolvarea.

                        Comment


                        • Originally posted by XAR View Post
                          am tot sapat pe net si am gasit useri din US care aveau probleme grave cu dilutia, mergand pana la miros de benzina in habitaclu si oprirea motorului in mers cu bordul pe post de pom de craciun.
                          cateva reprezentante honda din US au diagnozat bine masinile si au ajuns la concluzia ca injectoarele sunt de vina. au fost inlocuite si masinile au scapat de dilutie. userii dadeau feedback pozitiv la cateva luni dupa interventie.
                          problema e ca garantia injectoarelor e de 3 ani, iar reparatia costa acolo cam 1000$.

                          uite un thread cu happy end
                          https://www.accordxclub.com/threads/...-failure.8170/

                          gurile rele spun ca primele injectoare (2016-2018) au fost facute de catre Denso - care a mai dat rateuri in lumea auto - iar Honda a luat decizia de a le inlocui din 2018 inca din productie, dar in tacere.
                          probabil ca un recall pt injectoare ar fi fost prea costisitor, speculez.
                          problema ar fi similara cu segmentii VAG de pe TSI-urile de 1.8 si 2.0. VAG stia de problema, dar a lungit-o pana cand garantiile au expirat. Honda a prelungit cu 1 an garantia in US pe anumite componente si, doar o speculatie, eu cred ca sunt constienti de problema, dar refuza s-o rezolve din cauza costurilor.

                          dupa mintea mea, totul are sens: cand ai un motor cu randament de 37% (cel mai ridicat la vremea aparitiei), deci eficienta termica, nu prea ai cum sa ai dilutie pentru ca asta inseamna risipa si e contradictoriu.
                          iarasi, un nivel de ulei crescut cu 500ml - 1l in cateva mii de km nu prea are cum sa se faca decat daca intra prea multa benzina, ceea ce poate insemna ca injectoarele picura, nu pulverizeaza. sau mergi cu masina doar iarna, cate 300m pana la mega, la -10gr, de 5 ori pe zi
                          refuz sa cred ca un motor cu randament 37% nu arde bine benzina. de asemenea, Type R are injectie directa si turbo, Civic are si 1.0 injectie directa cu turbo, 1.5 aspirat cu injectie directa se pune pe HRV & Jazz si niciuna dintre ele nu au probleme cu dilutia.

                          cert este ca dupa 2018, problema cu dilutia a cam disparut. eu nu am si vad si aici multi useri care nu au sesizat niveluri crescute ale uleiurilor.
                          [/QUOTE]


                          Ca sa ajunga benzina in ulei nu trebuie sa picure injectoarele. Daca ajung sa picure benzina nu o sa se termine bine pt motor.
                          Dilutia este un fenomen datorat injectiei directe combinata cu supraalimentarea. Cat timp motorul este rece benzina condenseaza pe peretii cilindrilor si astfel se scurge pe langa segmenti in carterul inferior.
                          Toyota pt a minimiza problema foloseste 2 randuri de injectoare/cilindru, unul pt inj directa si inca 1 in galeria de admisie, astfe diminuand si problema depunerilor de carbon in spatele supapelor.

                          Comment


                          • Multumesc pentru raspunsuri da si 1.5 ar fi o optiune dar ma sperie chestia cu dilutia de ulei masina o sa o caut de pe uk si acolo sunt problme ? Maxim 2018 mai noua nu imi permit.

                            Comment


                            • E dilutie internationala, e si in uk ) Nu stiu cum e la 1.5 aspirat sau turbo dar la 1.0ul meu din 09.2018 sigur apare ceva dilutie cand tot fac drumuri de sub 2km, in sensul ca uleiul incepe sa aiba miros mai serios de benzina. Cand tot fac drumuri de 4-5km nu e problema, joja tot are un iz de benzina dar ramane asa, aparent la nesfarsit.

                              Comment


                              • Sa ma opresc la modelul mai vechi ?
                                https://www.donedeal.ie/cars-for-sal...ilage/27788864
                                Sunt ok modelele astea ? 1.4 cred

                                Comment

                                Working...
                                X