Vreau (orice) Civic - discutii, pareri, informatii pentru potentiali cumparatori

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dezavantajul modelului acela este puntea rigida care reduce considerabil stabilitatea masinii comparativ cu cea independenta de pe modelul anterior...In rest, motor, cutie, transmisie toate sunt super fiabile, franele sunt majorate asa ca ai cu ce opri, daca nu a fost abuzata masina trebuie sa mearga 400000 fara probleme! Cu tablaria sa nu aibe probleme!

    Comment


    • Un Campionship white din 2009-2010 cu LSD se duce aproape in 11.000 eur. Una fara LSD din 2007-2009 e pana in 8500-9000. Se poate monta LSD si pe modelul care nu a avut din fabrica, dar nu stiu costurile de la noi si unde se poate face asta.

      Comment


      • Originally posted by BV26CAT View Post
        Vreau un Civic TypeR. Masinile care sunt la noi in tara de vanzare sunt putine si preturile nu foarte mici. In schimb am gasit pe afara destul de multe intr-o plaja de pret mai mult decat tentanta. Uitati cateva exemple:
        https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...e-6c6fc6b4b706

        https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...7-b82ff5d95133

        https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...7-75de772eda23

        Nu ma prea pricep eu bine, dar asa din poze si prezentare, par masini destul de "curate" ca sa merite atentie. Motorul din cate stiu e foarte fiabil...n-ar trebui sa fie probleme mari pe partea asta la niciuna din ele. Iar kilometrii nu sunt multi. Modelele din primii ani parca erau cu suspensia foarte rigida. Si masina a fost cam criticata din punctul asta. Dupa care au scos un facelift mai mult pe parte mecanica cu LSD si alta suspensie. Stiti cumva cam din ce an e modelul imbunatatit?
        E una in Timisoara la vreo 9500. Cred ca am si vazut-o la un moment dat pe strada, are evacuarea schimbata si se auzea incredibil de fain. Sport, nu deranjant, o tomalitate care i se potrivea ca o manusa. L-as suna pe proprietar sa fac si eu o tura cu ea. Sa vad cum se simte. Nu stiu daca m-as baga sa o iau, la banii astia is mai noi si cu mai putini km in Germania.
        Aveam pata pusa pe Civic 5D FK2 (2010) si am continuat cu un Type-R FN2 (2010). Luand decizia de a-mi cumpara unul in 2015 am zis sa merg pe Championship White, caci era editie speciala (doar 2000 exemplare) si pentru ca avea LSD si senzori parcare (ambele pot fi puse aftermarket, dar cred ca e mai bine cand sunt puse de fabrica). Dar chiar arata si bine pe culoarea asta. Am nimerit-o si cu pachetul GP si jante Rage 19" (foarte frumoase, superbe, dar inca sunt tentat sa le vand. Mi se par totusi cam mari pt masina). Am luat-o in Sep 2015, masina fiind Aug 2010, la 54k km. Depinde de gusturile fiecaruia. Eu n-am probleme cu rigiditatea ei (da, este foarte rigida) si nici sotia, chiar si insarcinata fiind . Concluzia: va imbatrani cu mine! Tind sa cred ca-i va creste valoarea in timp, fiind ultimul model cu motor aspirat.
        '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
        '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
        Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

        "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

        Comment


        • am ocazia sa cumpar de la cineva din Suceava , o honda civic 2008 2.2, cu doar 70000 km
          persoana la care am gasit-o are toate actele din service reprezentanta,primul cumparator al masinii, si accepta orice test
          Intrebarea este daca merita 4500 euro in 2019??

          Comment


          • Daca se mai merita din cauza ca e diesel sau pentru ca e prea veche?
            Oricum, sunt mult prea multi factori ca sa iti poate spuna cineva CUM sa iti dai seama daca se merita, ca la intrebare doar tu iti vei putea raspunde.

            1. Starea tehnica:
            - fiind diesel si avand in 11 ani doar 70k km, presupunem ca a facut in medie ca. 6300 km pe an. Fiind asa putini, ori a fost masina de weekend, ori a fost folosita preponderent in oras, drumuri scurte ... ceea ce unui motor diesel nu ii place. Iarna probabil nici nu prea ajunge la temperatura optima de functionare...
            - un alt semn de intrebare, filtrul de particule: nu stiu daca are sau nu DPF, insa daca are, ar trebui stiut starea lui. Unul nou cu siguranta nu e ieftin (probabil in jur de 1000 euro?)

            2. Cum vrei sa utilizezi masina: drumuri externe sau tot asa, 5 km pana in oras si inapoi? Din nou, diesel-ul nu se preteaza ca masina de oras. Cati km preconizezi pe an?

            3. Cat timp ai de gand sa pastrezi masina? Oricum, nu cred ca intra in discutie interzicerea motoarelor diesel in Suceava (banuiesc ca este euro 4), insa totusi ar fi interesant de stiut.


            ...etc

            Or mai fii multe variabile, insa eu daca as dispune de maxim 4500 euro si mi-as dori un diesel, iar Civic-ul ti-a cazut cu tronc (din cauza design-ului iti dai seama din prima daca iti place sau nu), go for it ...

            Ce te astepti sa iti raspunda lumea pe aici? E vorba de buget, degeaba vrei o masina din 2018, in 2019, daca vorbim de 4500 euro.

            Verifica masina si daca e ok si o vrei si iti place, nu mai ezita.

            Succes
            “I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that.” ― Robert Michaels MD - 2007 - Graduation Speaker

            Comment


            • Originally posted by Sheva_C View Post

              Aveam pata pusa pe Civic 5D FK2 (2010) si am continuat cu un Type-R FN2 (2010). Luand decizia de a-mi cumpara unul in 2015 am zis sa merg pe Championship White, caci era editie speciala (doar 2000 exemplare) si pentru ca avea LSD si senzori parcare (ambele pot fi puse aftermarket, dar cred ca e mai bine cand sunt puse de fabrica). Dar chiar arata si bine pe culoarea asta. Am nimerit-o si cu pachetul GP si jante Rage 19" (foarte frumoase, superbe, dar inca sunt tentat sa le vand. Mi se par totusi cam mari pt masina). Am luat-o in Sep 2015, masina fiind Aug 2010, la 54k km. Depinde de gusturile fiecaruia. Eu n-am probleme cu rigiditatea ei (da, este foarte rigida) si nici sotia, chiar si insarcinata fiind . Concluzia: va imbatrani cu mine! Tind sa cred ca-i va creste valoarea in timp, fiind ultimul model cu motor aspirat.
              Ca si "greierasi" cum sta avand in vedere rigiditatea suspensiei? Eu sunt destul de obsedat cand vine vorba de greierasi si mi-ar taia o mare parte din placere o masina plina de ei.

              Comment


              • Originally posted by BV26CAT View Post

                Ca si "greierasi" cum sta avand in vedere rigiditatea suspensiei? Eu sunt destul de obsedat cand vine vorba de greierasi si mi-ar taia o mare parte din placere o masina plina de ei.
                Mi se pare ca as avea unul in stalpul din stanga fata, doar pe drum "accidentat", dar nu-mi afecteaza in niciun fel placerea de a o conduce .
                '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
                '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
                Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

                "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

                Comment


                • Servus! Sunt foarte interesat de achiziția unei Honda Civic, 5 uși, an de fabricație 12/2009, unic proprietar, echiparea Executive, motorul de 1,8 L pe benzină, senzori de parcare față și spate și cutie automată (kilometrii stau pe la 60.000). Ea se vinde de la un dealer Honda. Am vânat de ceva vreme echiparea asta dar cum nu cunosc extraordinar de bine mașina m-ar interesa câteva detalii:
                  - chiar nu sunt probleme cu tabla și caroseria? Unii spun că intră apa prin partea din spate a mașinii.
                  - inspecția motorului și a cutiei automate. Nu trebuie schimbat ceva la un anumit număr de kilometri sau ani? Măcar uleiul din cutie. Mă gândesc că pentru una din 2009 are automata normală și nu i-Shift.
                  - are dotarea handsfree originală dar din câte am înțeles nu funcționează decât pe partea de telefonie. Pe mine m-ar interesa cuplarea prin BT și schimbarea sistemului audio cu ceva modern care suportă Android Auto și funcțiile lui. Se păstrează compatibilitatea în cazul ăsta cu toate funcțiile mașinii de pe volan, inclusiv cele de răspuns/respins apel (care sunt pe stânga jos)?
                  - la ce ar trebui să mă mai uit? Frânele din spate?

                  Studiez modelul deja de câteva luni și îl doream de câțiva ani. Locuiesc în Germania și va fi înmatriculată în Germania. O să rămână în posesia mea măcar 5 ani (ideal 10), timp in care va fi îngrijit, cu toate la zi iar plimbată va fi mai mult extraurban.
                  Nu încredere in minimotoarele de azi. In familie (eu și taică-meu) am avut numai aspirate.

                  Comment


                  • Salutari! Din moment ce stai in DE, e o alegere buna 2009+ pentru ca faceliftul are motoare euro 5.

                    Si eu am vanat Civicuri din astea cateva luni bune si nu am vazut vreuna ruginita. In schimb cu vopseaua e o problema, mai precis lacul aplicat cu zgarcenie.
                    De apa prin spate eu nu am auzit, dar am auzit de apa si condens in faruri/stopuri.

                    Nu cred ca exista cu senzori fata, doar senzori spate. Evita cutia i-Shi(f)t, poti gasi mai multe argumente contra pe forum.

                    Daca vrei sa iti montezi tableta in locul CD-playerului, nu iti lua masina cu navigatie din fabrica. Pentru versiunea fara navi sunt multe optiuni... cu ~500 eur iti iei super tableta care este compatibila cu functiile volanului si camera marsarier. Vezi topicuri precum asta: https://hondafan.ro/forum/forum/aria...id-civic-sedan

                    O hiba a generatiei asteia ar fi un trepidat intens la pornirea pe temperaturi scazute. E inca un mister, dar cea mai probabila cauza ar fi tampoanele motorului in combinatie cu viteza mica a motorului la ralanti. Si a mea a avut acest trepidat, insa de cand a intrat in posesia mea, s-a calmat. Probabil a linistit-o asfaltul romanesc.

                    Pentru unii ar putea fi o problema luneta, mai exact vizibilitatea si faptul ca geamul de sub "despartitor" e din plexiglass. Daca nu te incurca si iti place sa iti privesti masina, poti opta pentru un eleron de Type R FN2 sau chiar unul Mugen - schimba total aspectul masinii.

                    -----

                    La motor de verificat eventuale scurgeri de ulei pe la buson / joja. Vezi ce ulei a folosit - am vazut masini cu 0W20 / 0W30 / 5W30. Daca masina are W40, probabil papa ulei si nu e cale de intoarcere, ai grija. Daca are W50, fugi.

                    La pornirea rece, "feara dă supt capotă" sta cam pe la 1100 RPM si la cald ar trebui sa stea pe la 700 RPM cu clima oprita. Vezi daca motorul accelereaza / decelereaza uniform. Eu am vazut una care sughita pe la 2500 RPM, cred ca era si resoftata tigaia.

                    La drive test, vezi cat de bine cupleaza ambreiajul. Masina e finuta, deci nu trebuie sa te zguduie ca un tractor. Daca tii acceleratia constanta cu ambreiajul cuplat, dar motorul urca in ture... ambreiajul e aproape dus.

                    Distributia e pe lant, deci trebuie verificata, nu inlocuita la fiecare 5 minute ca aia pe curea. Din cate stiu, se verifica atunci cand te apropii de 200.000 km. Uleiul din cutie nu stiu cine e dispus sa ti-l verifice, poate doar sa verifici tu facturile de intretinere. La manuala stiu ca se inlocuieste la un interval de 48 de luni sau 60.000 km si intra 1.4 litri de ulei. La automata / CVT am impresia ca intra 2.4 litri, nu pot confirma daca la acelasi interval.

                    Ai putea sa verifici lichidul de frana si ambreiaj - cum deschizi capota este in dreapta sus, sunt doua recipiente diferite dar acelasi lichid. Ar trebui sa fie transparent.

                    Alta inspectie ar fi la amortizoare - vezi sa nu piarda ulei. In rest, verificarile standard: bucse, arcuri etc. Directia este electrica, asa ca poate avea putin joc in caseta - numai sa nu fie exagerat.

                    Discurile si placutele OEM sunt marca ATE.

                    La testul de baterie, a mea a avut tensiune 13,23V; curent pornire 414A (Exide 390A); incarcare 100%.

                    De preferat sa fie varianta cu xenon (nu cauta lupa ca sunt D2R-uri). Am vizionat un singur Civic pe intuneric, care avea farurile normale si mi s-au parut chioare. A mea are xenon din fabrica si fostul proprietar i-a pus Osram Cool Blue Intense, D2R 35W - se face lumina in sat.

                    -----

                    Sper sa fie de ajutor. Posibil sa fi uitat ceva
                    '08 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC

                    Comment


                    • Mersi de raspuns. Foarte detaliat.

                      1. sistemul audio este cel clasic, fara navigatie in fabrica. Dar are suport pentru hands-free din fabrica. Sper ca tastele alea de pe volan (stanga jos) raman compatibile dupa ce schimb sistemul audio.
                      2. in mod ciudat modelul are senzori de parcare si pe fata. Va trebui sa verific daca e original.
                      3. Care este de fapt uleiul original al motorului? Tot intalnesc doua variante pe forumurile germane. Voi putea verifica asta pentru ca are cariticica de inspectii tehnice. Nu cumpar fara.
                      4. Are din fabrica xenoane, cica standard la echiparea asta.
                      5. nu cred ca pot testa cutia asa: "Daca tii acceleratia constanta cu ambreiajul cuplat, dar motorul urca in ture... ambreiajul e aproape dus."

                      Incerc weekendul viitor sa dau o tura. Va tin la curent.

                      Comment

                      Working...
                      X