Vreau (orice) Civic - discutii, pareri, informatii pentru potentiali cumparatori

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sigur si Gabi GUR era ironic si tot asta voia sa transmita.
    '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

    Comment


    • Era tārziu și nu m-am prins Adevărul e că asta cu suspensia și puntea spate de la 5D, TypeS și TypeR o știu cei ce au sau au avut așa ceva. Pentru cei mai mulți dintre cei ce au sau au avut Civic 4D, ce era pe hatch era groaznic, imposibil de mers cu așa ceva, etc
      I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
      My cars:

      '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
      '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
      '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
      '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
      EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
      EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
      EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
      EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
      EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
      EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

      Comment


      • Guys, sa nu fim ipocriti. Puntea spate de la civicurile de dupa 2006 e un compromis si nu ne referim neaparat la dinamica ei si comportamentul sportiv ci mai ales la confort. Deci da, din punctul asta de vedere mi se pare un punct slab al acestei masini. Sunt convins ca masina ar fi avut un succes mult mai mare cu o suspensie independenta pe spate.
        Eu unul mi-as fi dorit ca masina sa aiba suspensie independenta, dar asta e, nu le poti avea pe toate. Masina compenseaza insa prin altele...
        Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
        Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
        1000 Locuri de vizitat in Romania

        Comment


        • Pentru mine a fost ok și dpdv confort īn condițiile īn care am probleme cu spatele ( vertebre tasate, etc ). Niciodată nu m-am dat jos și mașină cu dureri de spate și am folosit doar jante de 17''. Foarte adevărat că n-am făcut nicodată cu ea mai mult de 900 km īntr-o zi. Cu TypeR, jante de 18'' ( FN2) am făcut un singur drum mai lung : București-Iași și pot să spun același lucru. Repet: nu e neapărat cea mai bună soluție tehnică sau cea mai confortabilă dar pentru mine a fost ok timp de 8 ani
          I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
          My cars:

          '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
          '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
          '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
          '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
          EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
          EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
          EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
          EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
          EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
          EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

          Comment


          • Pentru mine e si acum foarte ok, e drept, in conditiile in care am pus pe 5D setul de arcuri de FN2 (si am schimbat si toate amortizoarele dupa 8 ani - povestea e pe topicul masinii mele).
            Ca si @KMR, am probleme destul de mari cu spatele (gen uneori ies din casa doar cu ambulanta pana la spital). Cel mai mult am facut vreo 1200-1300 km intr-o zi, asta pe vremea cand aveam inca suspensia din fabrica pe masina si nici atunci nu am avut vreo problema.
            Wagner
            Senior Member
            Last edited by Wagner; 13-10-17, 09:48.
            Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

            http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

            Comment


            • Faptul ca masina e mai lata (sau doar pare?) iar ca sofer ai mai mult spatiu in comparatie cu alte masini din clasa compacta, adaugand si confortul oferit de scaune, pozitia la volan, toate acestea reprezinta pentru mine un mare plus. Inca sunt impresionat de aceasta senzatie, accentuata poate si de faptul ca la Type S usile sunt mai mari. Nu stiu cum sunt scaunele de pe Civic gen. VIII 5D, insa cele de pe Type S sunt ceea ce trebuie.

              Suspensia de pe Type S e mai rigida, garda la sol e putin mai mica decat pe 5D, de aceea e bine sa ai in vedere drumurile pe care o sa le frecventezi in mod constant. Pe un drum cu foarte multe gropi (reparate mediocru sau deloc) nu mai este o asa mare placere condusul.

              Si eu am probleme cu spatele (tot ceva de genul 2 vertebre tasate) si rezist cu brio

              @Rares ce kit ai de la Eibach si cum s-a schimbat comportamentul masinii: stabilitate, toleranta la denivelari/gropi? Afecteaza amortizoarele OEM?

              Comment


              • @scarr Eibach Pro kit, posibil sa trec la coilovere curand si sa le scot la vanzare. Nu trebuie sa-ti faci griji de amortizoare, se vor distruge de la gropi si vor curge cu mult inainte sa fie afectate de cursa redusa cu aprox 2.5cm.
                Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
                Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
                1000 Locuri de vizitat in Romania

                Comment


                • @KMR, tu nu mai stii de gluma ? )
                  @Rares, parerea mea ca acel disconfort la care faci tu referire e generat de suspensie per ansamblu (gradul de compresie al arcurilor, al amortizoarelor, etc). Da, e o masina mai rigida insa nu puntea spate e cauza. E rigida si pe fata in comparatie cu alte masini.

                  Ca idee eu nu m-am inteles deloc cu scaunele de fabrica de pe 5D. Si eu cu usoare probleme la spate iar dupa drumuri lungi ma durea la baza coloanei. S-a remediat destul de mult dupa ce am adaptat niste scaune electrice de Accord CU care au si functia de suport lombar reglabil (pe care apropos le vand, daca e cineva interesat. Sunt adaptate pt Civicul 5D / 3D 8th gen). Totul s-a schimbat considerabil, suprinzator, dupa ce am pus scaunele de Type R FN2. Sunt cu mult mai confortabile fata de cele stock cu singurul minus ca stai mai sus, mai cocotat.
                  '07 Civic 5D Executive, 2.0 I-VTEC M/T, Audi Ipanema Brown

                  "Binele o duce rau in Romania"

                  Comment


                  • Eu am avut FN2 stock, apoi am pus arcurile Eibach ProKit pe amortizoarele OEM. Masina a devenit mult mai confortabila cu arcurile astea. Totusi tin sa mentionez ca eu, cu a mea hernie de disc cervicala nasoala am facut cu acel FN2 Bucuresti - Alba Iulia si retur in aceeasi zi de cateva ori si a fost totul super OK (si cu arcurile stock si cu Eibach). Chiar ma simteam odihnit cand m-am dat jos din masina si m-am dus la sala. Deci efectiv nu e dezastru, dar psihic te poate omori ca se simte rigida si dintr-o bucata asa masina.
                    '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                    Comment


                    • Salutare, vreau sa īmi achiziționez o Honda Civic ep2 motor 1.6 16v īn doua uși, īmi puteți spune și mie mai clar care are fii plusurile și minusurile, cum stați cu consumul, ce piese cad cel mai repede(impropriu spus ce piese cad cel mai repede ca aici e vorba de mai mulți factori dar ce piese v-au creat vouă probleme pe parcursul timpului) , sa știu și eu la ce sa ma aștept īn viitor, ca eu tot Civic īmi iau dar ma gāndeam sa știu și eu măcar cāte ceva despre el, pentru acest model.
                      Stiu ca poate ma repet și poate cineva a mai īntrebat de acest model dar totuși la acest post sunt 171 de pagini și nu am reușit sa țin pasul cu ele.

                      Comment


                      • Nu sunt posesor de EP dar am retinut doua aspecte.

                        1. Exista posibilitatea ca planetara dreapta sa cedeze.
                        2. Ceva probleme la cutia de viteze.

                        In rest e o masina foarte buna, consuma putin.

                        Sunt sigur ca posesorii de EP iti vor da mai multe informatii.

                        Comment


                        • puntea la FN nu e neaparat o varianta mai proasta decat independenta de la EP. clio sau megane au punte pe spate ca si FN si sunt recunoscute ca reusite cand vine vb de dinamica. ca sa citez un apropiat cu EP care a mai vazut si pista cu masina, FN e mai putin reactiv la schimbul de mase fix din cauza asta. suspensia independenta pe spate e f comoda, nu "face" timpii mai buni pe circuit, de capul ei. conteaza in ce e integrata.
                          neplaceri in FN1 la drum lung am resimtit din cauza scaunelor, profilul lombar nu e fabulos. am fost si in scaune mai bune, si mai proaste decat alea de type-s. deci deranjul meu la spate ar fi asta,nu din cauza puntii sau a suspensiei.
                          d.p.d.v. dinamic, pe strada, nu stiu cati dintre noi am simti diferentele intre cele doua solutii pe puntea spate.
                          sigpic

                          Comment


                          • pe strada o simiti pe denivelari cand incepe sa-ti danseze spatele stanga dreapta, orice denivelare o ia o parte, iti destablizeaza geometria spate

                            Comment


                            • Buna!

                              Stie cineva ceva de masina asta?

                              https://www.olx.ro/oferta/honda-civi...8-ID96xeP.html
                              ....

                              Comment


                              • Salutare, recent a trebuit sa schimb planetara pe partea dreapta la al meu civic din 2004 1.6 benzină și dacă tot am schimbat planetară m-am gāndit sa schimb și uleiul din cutie de viteze și am vrut sa va īntreb voi ce fel de ulei folosiți pentru cutie care e cel mai bun ulei după piața, pe care īl recomandați. Mulțumesc

                                Comment

                                Working...
                                X