If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Link bun de pus deoparte. Momentan sunt in cautarea unei masini.
As fi vrut o metoda sa ma asigur in legatura cu anul in care e fabricata masina pentru care sunt in tratative, daca cunosc seria de sasiu.
Google e prietenos!
Nu am folosit, dar m-am uitat putin pe: www.autodna.ro www.vin-info.com
Nu pot sa-ti recomand unul sau altul pt ca nu le-am folosit efectiv. Sunt exemple pe fiecare site.
am cautat si eu de curiozitate pe vin-info VIN-ul meu si am ramas surprins ca mi-au identificat 9 poze cu avariile suferite de masina mea in timp...
singura problema era ca era o masina rosie in poze, nu alba ca a mea, si ca modelul era un accord coupe din 2000, nu un civic din 2015... dar asta nu e atat de important, important era ca macar era o honda! :-))
am cautat si eu de curiozitate pe vin-info VIN-ul meu si am ramas surprins ca mi-au identificat 9 poze cu avariile suferite de masina mea in timp...
singura problema era ca era o masina rosie in poze, nu alba ca a mea, si ca modelul era un accord coupe din 2000, nu un civic din 2015... dar asta nu e atat de important, important era ca macar era o honda! :-))
Cand o sa vrei sa o vinzi ai grija sa declari totul
Civic 2007 1.8 benzina 100km dotari destule mi s-a spus (cunostinta) istoric service, bara spate zgariata in rest pare ok, 5500E. La ce sa fiu atent ? La ce probleme ar trebui sa ma astept ? Ce ar trebui sa verific ? eventual ce service ? preconizez cam 15.000 km pe an din care 80% in oras.
Păi chiar că l-ai activat degeaba dacă n-ai citit nimic până acum. Ajutorul e deja aici, presărat în postările anterioare.
Crezi că cele 5 vorbe despre maşina pe care ai pus ochii pot forma cuiva o opinie validă încât să-ţi ofere un sfat particularizat?
Mergi cu maşina la un dealer Honda, plăteşte o evaluare şi vei obţine o părere avizată.
! Prima data fa o programare la Asko, chiar daca nu iti place masina si nu ajungi la verificare, macar sa ai programare, costa cam 300-400lei, depinde de cat vrei sa verifice.
Cand vezi masina pleaca de la premisa ca e "varza cu ceapa" si cine ti-o vinde minte de "ingheaza apele", mare parte din masini sunt neintretinute si conduse f prost; mai ales in bucuresti, unde se circula bara la bara la anumite intervaluri si se parcheaza pe unde se gaseste, ambreiaj uzat, discuri si placute la fel, cutia poate agata in 1-2.
Sunt multe de verificat, un ghid gasesti si aici: https://www.vezicatface.ro/articole/...na-second-hand
Vezi si ce zice intuitia, daca simti ca nu e Ok, pleaca, daca iei o "lemon car" o sa scapi f. greu de ea, cele nemtesti sunt baza in ro.
Păi chiar că l-ai activat degeaba dacă n-ai citit nimic până acum. Ajutorul e deja aici, presărat în postările anterioare.
Crezi că cele 5 vorbe despre maşina pe care ai pus ochii pot forma cuiva o opinie validă încât să-ţi ofere un sfat particularizat?
Mergi cu maşina la un dealer Honda, plăteşte o evaluare şi vei obţine o părere avizată.
Asta e punctul final la care voi ajunge. Am mai pus o mazda pe rampa si am economisit 250 lei chiar daca eu i-am platit. Rostul postarii mele era pentru a afla defecte frecvente, probleme in proiectare si altele.
! Prima data fa o programare la Asko, chiar daca nu iti place masina si nu ajungi la verificare, macar sa ai programare, costa cam 300-400lei, depinde de cat vrei sa verifice.
Cand vezi masina pleaca de la premisa ca e "varza cu ceapa" si cine ti-o vinde minte de "ingheaza apele", mare parte din masini sunt neintretinute si conduse f prost; mai ales in bucuresti, unde se circula bara la bara la anumite intervaluri si se parcheaza pe unde se gaseste, ambreiaj uzat, discuri si placute la fel, cutia poate agata in 1-2.
Sunt multe de verificat, un ghid gasesti si aici: https://www.vezicatface.ro/articole/...na-second-hand
Vezi si ce zice intuitia, daca simti ca nu e Ok, pleaca, daca iei o "lemon car" o sa scapi f. greu de ea, cele nemtesti sunt baza in ro.
OK, in lini mari cam ce probleme ar reperezenta uzura normala la o honda civic cu 10 ani vechime si 100K km ? Nemtestile sunt baza, dar Civic-ul acesta il iau de la un cunoscut, dar chiar si asa vreau sa fiu sigur.
"Never do business with friends or family - regula 1 si "everybody lies" - regula 2
Uzura depinde de cat si cum a mers, fiecare relatie masina/sofer e speciala, km putini valoreaza cat o "ceapa degerata", daca nu sunt de calitate, mers bara la bara in Buc(uzura mai mare decat constant in afara orasului, sa nu zic autostrada), si mai ales, reparata la nea Vasile, mecanic all cars, sau condusa de un racer boy sau femeie. Masinile aduse din afara sunt de multe ori mai bune mecanic chiar daca au km mai multi pt simplul fapt ca sunt drumuri mai bune la ei si merg constant cu aceeasi viteza pe autostrazi si intretinute mult mai bune, nu trece orice rabla inspectia TUV.
Daca iti place ce vezi, ca sa fii sigur pe ce dai banii, obligatoriu verificare la Asko, stiu ei ce sa verifice si sa fii sigur ca au sa gaseasca "ceva" ...
Defib tu nu esti prea convins ca vrei Civic... "Nemtestile sunt baza" )... baza la ce ? Pare ca mai degraba ai prins o masina la un pret foarte bun de la o cunostinta si renunti la afinitatea ta pt nemtesti din acest motiv .
Ai mers cu masina, iti place ? Civicul e recunoscut pt o suspensie mai dura, nu foarte antifonat, etc. Despre ce model e vorba ? Sedan sau Hatchback ?
'07 Civic 5D Executive, 2.0 I-VTEC M/T, Audi Ipanema Brown
Pretul pare ok, la prima vedere - desi, daca as vinde acum Civic-ul meu, cu mai putin de 100k km, e drept (dar tot din 2007), nu l-as da in banii respectivi. Solutia propusa de colegi e cea mai corecta - ASKO sau Honda Nord (din experienta personala recomand Asko), urcata masina pe elevator si verificata la sange. Ca fapt divers, la ultima revizie a masinii mele, pe un elevator din service era un Civic 2008 cu vreo 126k km la bord - m-am luat cu mainile de cap cand am vazut in ce hal putea sa arate - un exemplu tipic de masina neingrijita si condusa cu nepasare (tehnic, trebuiau schimbate enorm de multe, iar estetic arata de parca ar fi fost folosita in Afganistan, doar urmele de gloante lipseau de pe ea)...
Defib tu nu esti prea convins ca vrei Civic... "Nemtestile sunt baza" )... baza la ce ? Pare ca mai degraba ai prins o masina la un pret foarte bun de la o cunostinta si renunti la afinitatea ta pt nemtesti din acest motiv .
Ai mers cu masina, iti place ? Civicul e recunoscut pt o suspensie mai dura, nu foarte antifonat, etc. Despre ce model e vorba ? Sedan sau Hatchback ?
Cred ca ai inteles gresit. Cand a spus ca 'nemtestile sunt baza', cred ca s-a referit la afirmatia lui mib404 "...Vezi si ce zice intuitia, daca simti ca nu e Ok, pleaca, daca iei o "lemon car" o sa scapi f. greu de ea, cele nemtesti sunt baza in ro.", el ducand ideea mai departe. El intelege ca nemtestile sunt baza in ro (altfel spus, majoritatea masinilor existente pe piata din Ro sunt nemtesti), dar totusi vrea sa fie sigur ca masina amicului lui este in regula. Nu mai fiti asa rai
Ca sa fiu si la subiect: verificarea masinii inainte de achizitionare, intr-un service autorizat, este chiar recomandata.
Comment