If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nu voi putea sa pipai si sa vad 3d decat incepand de vineri. Pana acum toate judecatile pe poze!!!
Nu ma astept totusi la vreo diferenta semnificativa la calitate la interior intre cele 2. Nici intre Honda si Mazda!
Oricum, daca o sa fie diferenta mare de calitate a materialelor din interior, o sa inclin (din nou) catre hatchback!
Se pare ca ai ajuns la vorba mea :P (vreo 4-5 pagini in urma). Calitatea materialelor este foarte mare si nu stiu de ce au facut asta.
Sa ai parte de ea fara probleme .
"In 30 years, Honda has made 15 million V-Tec System and they have never, not even once single failure" - Jeremy Clarkson Top Gear.
Daca urci un orb in cele doua masini isi da seama dupa miros ca sunt diferite. M-am urcat odata in reprezentanta in cele doua si chiar difera si din punctul asta de vedere. Impactul cel mai mare a fost cand m-am urcat in a treia si anume intr-un Accord.
In perioada urmatoare m-am gandit sa imi cumpar o Honda Civic Type S 1.8 benzina. In primul rand doresc o masina fiabila si care sa ofere si performante dinamice acceptabile. Pretul pe care sunt dispus sa il dau este intre 7000 si 9000 de euro, iar anul de fabricatie sa fie minim 2008. Ma intereseaza sa stiu care sunt problemele sau partile mai putin bune la care ma pot astepta.
Va multumesc anticipat!
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Pe scurt:
-rabatarea oglinzilor
-compresor climă.
În rest, e important de la cine cumperi, cum a fost întreținută, de preferat cu istoric la zi, dacă a fost ținută în garaj, cu atât mai bine, eventual o verificare la un service autorizat. În rest, se verifica tot ceea ce ai verifica la orice mașină. Și de reținut, imperfecțiunile optice sunt inevitabile la o mașină SH.
Nu mai îmi vine nimic în minte acuma, poți însă citi thtead-ul, găsești mai multe informații.
Dețin un Type S de aproximativ 1 an și sunt foarte mulțumit de jucărie.
Un preț de max. 9000 euro cred ca iti permite sa găsești una bine întreținută.
Răbdare și perseverență și te așteptăm printre noi
O dau eu pe a mea, peste 2 ani asta așa, în caz ca nu găsești nimic )
Salutare tuturor,
De ceva timp ma bântuie ideea de a-mi lua un Civic, inca nu l-am luat. Am o oferta si as vrea sa va cer părerea. Masina nu e noua, proprietarul actual a luat-o de la o recuperare de leasing. An 2015, 14500 km, prețul destul de bun, arată f bine in poze.
Probleme: nu a fost f bine întreținută (mai are zgârieturi, bara din fata si o aripa revopsite, zice ca accidentări ușoare). Am întrebat la Honda si nu sunt probleme cu garanția din cauza asta (se poate verifica pe concret cu VIN-ul?). Întrebarea mea e daca garanția acoperă si partea de tinichigerie, de ex. Daca mai târziu constat rugina la aripa lovită mai este acoperită?
Ce imi recomandați in situația aceasta? Eu ma gandesc sa fac o verificare in service la Honda pt o verificare minuțioasa. Ce service recomandați si cam cat ar costa daca a mai facut cineva asta.
Proprietarul mi sa părut Ok (mi-a spus înainte care sunt problemele), dar nu se știe niciodată.
Inca nu am văzut masina. As încerca si un drive test mai extins, daca omul va fi de acord, ca sa fiu cu toată inima. Nu am mai condus benzinar, cu atat mai puțin Honda. Am facut doua teste la reprezentanta dar nu au fost concludente (am mers aproape doar in oraș, eu vreau sa vad cum e pe un drum normal). Aștept orice sugestie, recomandare si va Multumesc pentru bunăvoința.
Există vreun brand auto la care garanția acoperă lucrările de tinichigerie?
I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Service Asko. Operatiunea de verificare auto pre-cumparare e undeva la 120 lei+TVA
Eu nu mi-as face griji pentru aripa respectiva daca a fost reparata la un service serios. Sa intrebi si asta pentru ca garantia pentru elementul respectv ar trebui oferita de service, nu de Honda). Garantia la restul masinii in schimb e ok, stai linistit.
Eu ziceam de garanție așa cum a întrebat el, dată de producătorul auto, nu de service-ul care a efectuat reparația
I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Un element de coroserie care este afectat, adica zgariat sau lovit nu mai face obiectul garantiei data de producator. Dupa reparatie insa elementul va intra in garantia data de prestatorul serviciului de tinichigerie. Nu stiu cum e in Romania dar in Germania sunt obligati la 6 ani de garantie.
PS: Eu trebuie in viitorul apropiat sa rezolv cele 2 usi zgariate in parcare dar se pare ca mi-am facut iluzii ca rezolv si capota ( are o mica infundatura de la o piatra) impreuna cu usiile fara sa platesc de 2 ori franciza de 300 euro.
Cica sunt incidente separate, deci 2 accidente, si uite asa as devenii aproape incepator pt asigurator coborand de la SF12->SF7->SF3.
Mulțumesc pentru reacții și recomandări. Între timp a mai apărut o variantă mai ok ca istoric și încredere (și ea lovită puțin și rezolvată pe casco), e adevărat cam cu 10% mai scumpă. o să pun în balanță mâine și să mă orientez spre una sau alta. Revin cu detalii și... poate mai târziu cu o prezentare pe my honda
I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Levi.s ia fix ce iti convine . Spuneam prin primele mele posturi ca daca as fi ascultat stanga/dreapta sau comentatori/chibiti auto nu imi luam Honda Civic never.
Daca iti pui intrebari pt o masina din 2015 ca are zgarieturi ia masina noua . Sau nu .
Daca vii de pe SDI 1.9 Honda e racheta, doar mergi un pic la Asko pt un TD prin satuce .Normal ,orice dupa 1.9 SDI e racheta aproape .
Nu te astepta la miracole . Civic 1.8 arata mult mai sportiv decat in viata reala .In schimb este o masina extrem de corecta si cu un pic de atentie nu ai cum sa fii dezamagit .Dupa poze oricum nu ai cum sa conduci nimic.
Bafta prin alegeri!
B
Comment