yobit net
HELP Am nevoie de parerea voastra - CIVIC 4D ES M/T 140 - Hondafan

HELP Am nevoie de parerea voastra - CIVIC 4D ES M/T 140

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Febest - 99 euro.
    State - ~138 $ (Bernardi)
    OEM - 1100 lei (Apan)

    Tamponul cu probleme nu este 9 din schema (50890-SMG-E04), ci nr. 5 (50820-SMG-E04).
    Dap... o mie de coduri pentru aceeasi piesa.



    Edit: acum vad ca 50820-SMG-E04 este pentru Civicul 5d. Conform celor de la Apan, nu sunt probleme cu el.
    Last edited by vtin; 13-12-15, 09:33.

    Comment


    • #32
      Multam. Culmea este ca ani de zile de-a randul si-au dat toti cu parerea despre cauza acestui fenomen si nimic...
      "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
      "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

      Comment


      • #33
        Īn Japonia OEM-ul costă tot cam 100 euro. Dar cum are 3 kg. şi ceva, asta mai adaugă vreo 60 de euro pt. transport. Plus, destul de probabil, ceva TVA şi vamă...
        Din SUA cāt ar ajunge să coste la final?
        '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

        Comment


        • #34
          Cu toata placerea!
          Exact! Asta e motivul pentru care am postat "descoperirea".
          Probabil ca voi experimenta in scurt timp si tamponul american .

          Cateva imagini cu tamponul rupt:







          @bekxy: in jur de 200$.
          Daca sugerezi ceva de adus din Japonia, vei fi pus la icoane. Cel putin de mine.
          Last edited by vtin; 13-12-15, 10:13.

          Comment


          • #35
            Păi nu pare să merite adus de acolo. Preţul cu care pleacă de la ei e cam 500 lei, iar transportul e cam 230 lei. La asta se adaugă "bunăvoinţa" vameşului romān, īn valoare de 20% (de la 1 ianuarie) din suma primelor două. E adevărat că "bunăvoinţa" e variabilă, dar - īn caz de extremă corectitudine - ajunge pe la 150 lei. Deci... de la 730 la 880 lei. Dar poate te ţine Febest-ul pānă la următoarea maşină?! (īntrebare şi urare)
            '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

            Comment


            • #36
              Am bagat la cap! Multumesc pentru tot!

              Comment


              • #37
                Pai ala din Japonia nu e la fel cu OEM-ul? Adica unde e castigul?
                "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                Comment


                • #38
                  1. Tentatia OEM-ului.
                  2. OEM-ul tau nu cred ca este OEM-ul meu. Adica eu cred ca al tau tampon, de ex. este unul upgradat, dat fiind ca reclamatiile referitoare la tampon au fost numeroase si aceeasi piesa a primit, de-a lungul timpului codificari diferite (implicit si modificari). Cred/sper ca tamponul de Japonia/OEM-ul de acum este si cel mai avansat. Or ar trebui sa fie.
                  3. E adevarat ca tamponul actual american este - verificat - cel mai bun. Adica stiu ca ai dreptate cu mentiunea ca am temerea ca nu cumva sa fie, la limita, diferit de cel japonez/OEM si sa-mi iau teapa.

                  Comment


                  • #39
                    Stai aşa, să ne lămurim cu o chestie.
                    Am discutat mai sus de 50820-SMG-E04, dar ăsta - din cāte īmi dau seama - e pentru 5d: http://www.lingshondaparts.com/honda...block_03=16634
                    Maşina ta e aici: http://www.lingshondaparts.com/honda...block_03=13726
                    Iar suportul e 50820-SNB-J02. Şi sub codul ăsta l-ai găsit şi la Bernardi.
                    Să īnţeleg că cele două repere sunt interschimbabile? Eu aş zice că nu, fiecare e cu maşina lui

                    Din Japonia, cum spuneam, 50820-SMG-E04 vine la 730 - 876 lei.
                    Īnsă 50820-SNB-J02 e cu vreo 80 lei mai puţin şi, culmea, e şi mai uşor (mai puţin de 3 kg., faţă de puţin peste 3 kg.). Aşa că şi transportul e cu 40 lei mai puţin. Deci şi eventualul TVA e cu 24 lei mai mic. Deci ajunge īntre 610 şi 732 lei.
                    La epiesa 50820-SMG-E04 e 988 lei, iar 50820-SNB-J02 e 1060 lei. Deci, īn funcţie de vameş, avantajul poate fi de un plin şi ceva, poate două. Şi cāteva beri.
                    Pānă una-alta, dă-i bătaie cu Febest-ul!
                    Last edited by bekxy; 13-12-15, 20:04.
                    '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

                    Comment


                    • #40
                      Da, am remarcat si eu ca SMG-ul e pentru 5d.
                      Multumesc!

                      Comment


                      • #41
                        Din pacate, si la mine a cedat aceasta piesa (50820-SNB-J02). Dupa mai multe cautari pe site-uri de specialitate, cea mai buna oferta a fost de la Apan, 1005 lei. Saptamana viitoare ar trebui sa ajunga si urmeaza sa fie montata.

                        Comment


                        • #42
                          Adi, eu am un tampon de motor cum cauti tu, produs de Febest.
                          La mine s-a pus problema schimbarii lui cand aveam 110.000 km, dar pana acum, adica dupa 40.000 de km, cel vechi e ok.
                          Ce am reusit eu sa aflu este ca daca alegi tamponul de la Febest, te va tine 2-3 ani si va trebui sa te gandesti la unul nou. Daca vei lua unul OEM, te va tine mai mult. Citind forumurile americane, am aflat ca de-a lungul timpului tamponul a suferit mai multe upgrade-uri ca urmare a deselor raportari cu privire la slaba lui calitate initiala.
                          So... va trebui sa reflectezi catre care tampon sa-ti indrepti atentia: cel de la Febest sau cel OEM.
                          OEM mai ieftin poti gasi pe cox sau... amayama, doar ca pretul e cam acelasi cu cel de la reprezentanta si nu ti se ofera garantie.
                          Daca vei opta pentru cel de la Febest, poate-ti fac o oferta pentru al meu, ca sta degeaba, iar acum as alege unul OEM.

                          Edit: cum sunt cu atentia in mai multe parti, de abia acum am citit bine ce ai scris. Ai ales foarte bine oferta lor.
                          Cu putin noroc, daca ajungi la Apan saptamana viitoare, poate ne intalnim, ca am si eu putina treaba pe acolo.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by dante12 View Post
                            Multumesc pentru raspunsurile voastre de hondari adevarati...
                            Va mai astept cu parerile voastre despre " problemele mele ". In legatura cu mashina...m-am indragostit de ea defeinitiv...dar vreau totusi sa fiu pregatit ..macar psihic despre necazurile care pot apare..pentru ca sunt fript cu rabla asta de Dacie..m-am saturat sa tot repar la ea..
                            wrong year
                            Last edited by botz; 07-11-16, 20:26.

                            Comment


                            • #44
                              postul lui dante e de prin 2008, dar e binevenita si parerea ta
                              civic 2.2 5D FK3
                              CR-V 2.2 AT RE6

                              Comment

                              Working...
                              X