Spalator faruri Honda Civic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Mda, ma gandeam sa nu fi stricat si alte chestii pe-acolo. Sa nu fie vreo surpriza cand ajunge la service si in loc de 400 ron sa fie mult mai mult.
    Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

    Comment


    • #32
      nomercu, mai bine da o fuga in service sa-ti spuna daca doar atat e paguba, sau iti trebuie mai multe chestii ca s-o faci functionala din nou.
      Ideea e ca e un mecanism ceva mai complex acolo (nu foarte) si e posibil sa-ti fi afectat si sistemul de ridicare cand ti-a smuls capacul si duza.
      Daca sunt mai multe de inlocuit, mai bine le faci pe casco, nu mai renteaza sa le platesti din buzunar (cost vs fransiza).
      -------------------
      There is no point of having if you can't share.

      Comment


      • #33
        Am fost la service si de acolo am luat cotatia de pret... baietii au lucrat foarte fin nimic rupt, nimic stricat doar tras usor de capacul de protectie si scos cu totul... prinderea este foarte simpla in niste cleme...
        Piesa banuiesc ca este cea din linkul lui StrumfuAdi.
        http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v...al+blue+pearl/

        Comment


        • #34
          N-ar trebui sa ai fransiza la primul eveniment, daca-i asa de scump, foloseste Casco, de-aia dam o poala de bani, benevol, ca sa ne scoata din situatii de-astea "mizerabile" !
          Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
          "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
          "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

          Comment


          • #35
            Pai nu de aia dam o groaza de bani. Cel putin eu.
            De aia au si bagat francizele si au marit casco. Toata lumea se ducea pentru orice si rezolva pe casco. Pana sau prins baietii ca nu prea e bine .... Eu cel putin pentru pana in 4-5 mil consider ca nu se merita sa bagi pe casco.
            Honda Accord - 2006 2.0 Executive

            Comment


            • #36
              Asa este partea cu casco este de inteles, fiecare se duce pentru orice zgarietura si din cauza aceasta au introdus o ”prima” de responsabilizare
              http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v...al+blue+pearl/

              Comment


              • #37
                La mine, cel din stanga nu iese deloc si in plus curge apa sub masina cand ar trebui sa functioneze, bun am inteles, curge apa ptr ca s-a desptrins furtunasul, dar oare de ce nu iese?
                Nu știu cum se va lupta în al treilea război mondial, dar pot să vă spun ce vor folosi în al patrulea - pietre! Albert Einstein

                Comment


                • #38
                  pai el iese datorita presiunii lichidului de spalat ....daca e desprins furtunul...nu are cine sa il impinga

                  Comment


                  • #39
                    Eu credeam ca are un motoras care il actioneaza si iese afara. Chiar asa de mare sa fie presiunea ca sa impinga in afara toata veselia aia? Eu totusi cred ca este si un motoras prin zona ptr ca la celalalt care functioneaza se aude un bazait, sau acela este motorasul care produce presiunea?
                    Nu știu cum se va lupta în al treilea război mondial, dar pot să vă spun ce vor folosi în al patrulea - pietre! Albert Einstein

                    Comment


                    • #40
                      asa functioneaza spalatorul de faruri. are presiune foarte mare, gandeste-te ca trebuie sa elimine mizeria doar din jet, fara vreun stergator.
                      Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
                      Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
                      ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

                      Comment


                      • #41
                        Deci sa inteleg ca nu este nici un motoras acolo? Si daca da si sa presupunem ca s-a stricat respectivul motoras, oare costa mult si e mult de munca ptr a-l schimba? Nu prea am timpul necesar sa las masina in service.
                        Nu știu cum se va lupta în al treilea război mondial, dar pot să vă spun ce vor folosi în al patrulea - pietre! Albert Einstein

                        Comment


                        • #42
                          Nu este niciun motoras, eu asa stiu. Daca schimbi furtunul spart ar trebui sa ai presiune si spalatorul va iesi.
                          Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
                          Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
                          ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

                          Comment


                          • #43
                            Am sa merg la astia sa vedem ce zic. Ms , ai pv.
                            Nu știu cum se va lupta în al treilea război mondial, dar pot să vă spun ce vor folosi în al patrulea - pietre! Albert Einstein

                            Comment


                            • #44
                              ce nu vrei sa intelegi ca nu este un motoras?este pur si simplu presiune foarte mare...are un sistem cu arcuri...in fine...ideea e ca nu are motoras...si la service nu dureaza mult pentru ca iti pune la loc furtunul si gata.Poti sa faci si tu asta acasa..dar daca nu ai dexteritatea necesara mai bine nu te bagi

                              Comment


                              • #45
                                Am fost la ei, ai dreptate, nu este nici un motoras, exact cum ai explcat tu. Faza naspa este ca trebuie sa dea toata bara jos, trebuie sa ma duc saptamana asta sa rezolve, daca era usor de dat bara jos o rezolvam eu.
                                Nu știu cum se va lupta în al treilea război mondial, dar pot să vă spun ce vor folosi în al patrulea - pietre! Albert Einstein

                                Comment

                                Working...
                                X