Originally posted by morogan
Un fel de jurnal dar si de intamplari
Collapse
X
-
ex CL7 AT 2006
CN1 Sport 2005
KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"
"The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"
-
Cred ca vroia sa spuna ca legile din afara nu permit circulatia fara accesoriile listate de el. Asa e, dar cine te verifica ? Nu am auzit de amenzi luate de posesori de xenoane aftermarket pana acum.
De de alta parte pe mine ma deranjeaza noaptea xenoanele aftermarket de pe contrasens, bat in toate partile si cu putere, la fel ma deranjeaza si unele proiectoare de ceata si nu am ce sa fac. M-am lasat si de dat flashuri. Cainii latra, caravana trece...Hobby electronics - http://dics.voicecontrol.ro/
Comment
-
dics draga prietene,probabil ai dreptate in ceea ce priveste orbitul unora sau altora pe drumuri.dar tin sa te anunt ca si cu halogenii normali daca ai liftingul reglat la gradatia 0,adica paralel cu axa drumului,il vei orbi pe cel din fata.
astfel incat daca ai pus HID-uri ar trebui sa ai lifting la -1 in cel mai bun caz recomandabil -2.am parcurs pe acest reglaj toata europa fara sa comut faza lunga sau sa ma injure prietenul care a mers mai tot timpul infata!!!
acum daca problema "autolevelingului" am rezolvat-o prin reglajul intern,adica lifting de la 0-3,problema spalatorului de nu m-ar interesa strict????
obligatoriu ar fi sa ai pe blocul optic dotat cu halogen acest spalator,pt a te ajuta,dar unde ai xenon si se presupune ca si vizibilitate buna??? :roll:ex CL7 AT 2006
CN1 Sport 2005
KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"
"The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"
Comment
-
Pai nici nu am negat ca ar exista unii care isi ridica la maxim farurile cu halogen, exemplu clar sunt cei cu Matiz. Chiar am un tip la firma care imi povestea ca atunci cand il enerveaza unul in trafic sta in spatele lui si ridica farurile la maxim.
Ziceam doar ca pe cei cu xenoane aftermarket ii identifica automat ochii mei pentru ca sunt putini ca tine care se gandesc si la colegii lor din trafic. Te felicit pentru demersul reglajului "in jos" insa trebuie sa iti spun ca faci parte dintr-un grup restrans scindat din multimea de utilizatori de xenoane aftermarket.
La faza cu spalatorul nici eu nu sunt total edificat, din ce am mai discutat cu personaje online pe diverse forumuri se pare ca este obligatoriu la xenoane. Faza e ca nu e obligatoriu ca sa vezi mai bine E musai pentru ca altfel lumina difuzeaza complet aiurea prin praful depus pe sticla murdara si ajunge pe sens opus in ochii altora So they say... Repet, nu sunt complet convins ca ajuta chiar atat de mult sau ca asta e adevaratul motivHobby electronics - http://dics.voicecontrol.ro/
Comment
-
chiar e un subiect interesant,de ce trebuie acest sistem de spalare a blocurilor optice dotate cu xenon....
poate gasesc ceva documentat tehnic.
cat despre cei ce orbesc in mod intentionat....magari!iti doresc sa ai parte de cat mai putini!!!!ex CL7 AT 2006
CN1 Sport 2005
KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"
"The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"
Comment
-
[quote="dics"]Originally posted by razvan p.Pai nici nu am negat ca ar exista unii care isi ridica la maxim farurile cu halogen, exemplu clar sunt cei cu Matiz.
Explicatia sistemelor de curatare a farurilor, fie ca-s cu jet de apa sau stergatoare se datoreaza in primul rand diferentelor intre xenon si halogen.
HID headlamp bulbs produce between 2,800 and 3,500 lumens from between 35 and 38 watts of electrical power, while halogen filament headlamp bulbs produce between 700 and 2,100 lumens from between 40 and 72 watts at 12.8 V
Pentru ca folosind xenon se produce o cantitate mai mare de lumina, daca farul este murdar, se pot forma high intensity beams sau glares (imi pare rau, e tarziu si nu imi vina traducerea). Acestea pot orbi pe ceilalti participanti la trafic.
Tot lumina mai puternica este si motivul pentru care se impune autoleveling-ul. Daca la halogen nu este neaparat un dezastru, un far cu xenon reglat prost cu siguranta va creea probleme.
Inainte de Civic, aveam Kalos si ii montasem un kit xenon aftermarket. Nu aveam stergatoare sau spalatoare, bineinteles. Cand ploua si se murdareau farurile, se puteau observa cu usurinta aceste concentrari de lumina. Din fericire pentru mine, acestea erau prin copaci.Honda CBR F4i
Honda Civic 1.8 Exec
Honda Jazz 1.4 M/T
Comment
-
Originally posted by moroganNu am facut verificarea la service autorizat Honda, ci la altii mai buni Apoi cand am vazut cat de rau e am fugit la ei, unde m-au planificat pt marti. Gropi nu am luat, iar masina are 1300km.
Care erau unghiurile?Honda CBR F4i
Honda Civic 1.8 Exec
Honda Jazz 1.4 M/T
Comment
-
@satori:
multumim de raspuns!
@morogan:
cred ca esti putin suparat si faptul ca e masina noua te duce usor catre exagerare!!
geometria rotilor este reglata si facuta conform unui stas de productie.vezi ca este topic separat pt problema asta si posibile cauze ce o genereaza.ex CL7 AT 2006
CN1 Sport 2005
KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"
"The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"
Comment
-
Fuga: stanga 5gr 05', valoare normala intre 3g44' si 4g 44'
dreapta 5g01', normal 3g44' si 4g 44'
Caderea: in parametri
Convergenta: st: 0g13', normal -0g30' +0g30'
dreapta: -0g11' normal: -0g08' +0g08'
Asadar am pe stanga fuga mai mare cu un grad si convergenta cu 5'
pe dreapta fuga tot cam cu un grad si fuga mai mica cu 5minCivic 5D 1.8 Sport, A/T, 2007
Hyundai SantaFe CRDI, full, piele, A/T, 2006
Comment
Comment