Un fel de jurnal dar si de intamplari

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by morogan
    .Cat despre xenoane, nu pun aftermarket nici sa m abati, la nici una din masini. Nu am spalator, nu am autoleveler, nu pot iesi din tara. Asa ca no way!
    dragul meu nici eu nu am toate cat ai spus tu,am hid-uri after market si am mers linistit prin europa!de unde le mai scoate-ti cu astea cu iesitul din tara,despre ce si cum?
    ex CL7 AT 2006
    CN1 Sport 2005
    KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

    "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

    Comment


    • #17
      Cred ca vroia sa spuna ca legile din afara nu permit circulatia fara accesoriile listate de el. Asa e, dar cine te verifica ? Nu am auzit de amenzi luate de posesori de xenoane aftermarket pana acum.

      De de alta parte pe mine ma deranjeaza noaptea xenoanele aftermarket de pe contrasens, bat in toate partile si cu putere, la fel ma deranjeaza si unele proiectoare de ceata si nu am ce sa fac. M-am lasat si de dat flashuri. Cainii latra, caravana trece...
      Hobby electronics - http://dics.voicecontrol.ro/

      Comment


      • #18
        dics draga prietene,probabil ai dreptate in ceea ce priveste orbitul unora sau altora pe drumuri.dar tin sa te anunt ca si cu halogenii normali daca ai liftingul reglat la gradatia 0,adica paralel cu axa drumului,il vei orbi pe cel din fata.
        astfel incat daca ai pus HID-uri ar trebui sa ai lifting la -1 in cel mai bun caz recomandabil -2.am parcurs pe acest reglaj toata europa fara sa comut faza lunga sau sa ma injure prietenul care a mers mai tot timpul infata!!!
        acum daca problema "autolevelingului" am rezolvat-o prin reglajul intern,adica lifting de la 0-3,problema spalatorului de nu m-ar interesa strict????
        obligatoriu ar fi sa ai pe blocul optic dotat cu halogen acest spalator,pt a te ajuta,dar unde ai xenon si se presupune ca si vizibilitate buna??? :roll:
        ex CL7 AT 2006
        CN1 Sport 2005
        KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

        "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

        Comment


        • #19
          Pai nici nu am negat ca ar exista unii care isi ridica la maxim farurile cu halogen, exemplu clar sunt cei cu Matiz. Chiar am un tip la firma care imi povestea ca atunci cand il enerveaza unul in trafic sta in spatele lui si ridica farurile la maxim.
          Ziceam doar ca pe cei cu xenoane aftermarket ii identifica automat ochii mei pentru ca sunt putini ca tine care se gandesc si la colegii lor din trafic. Te felicit pentru demersul reglajului "in jos" insa trebuie sa iti spun ca faci parte dintr-un grup restrans scindat din multimea de utilizatori de xenoane aftermarket.
          La faza cu spalatorul nici eu nu sunt total edificat, din ce am mai discutat cu personaje online pe diverse forumuri se pare ca este obligatoriu la xenoane. Faza e ca nu e obligatoriu ca sa vezi mai bine E musai pentru ca altfel lumina difuzeaza complet aiurea prin praful depus pe sticla murdara si ajunge pe sens opus in ochii altora So they say... Repet, nu sunt complet convins ca ajuta chiar atat de mult sau ca asta e adevaratul motiv
          Hobby electronics - http://dics.voicecontrol.ro/

          Comment


          • #20
            chiar e un subiect interesant,de ce trebuie acest sistem de spalare a blocurilor optice dotate cu xenon....
            poate gasesc ceva documentat tehnic.
            cat despre cei ce orbesc in mod intentionat....magari!iti doresc sa ai parte de cat mai putini!!!!
            ex CL7 AT 2006
            CN1 Sport 2005
            KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

            "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

            Comment


            • #21
              [quote="dics"]
              Originally posted by razvan p.
              Pai nici nu am negat ca ar exista unii care isi ridica la maxim farurile cu halogen, exemplu clar sunt cei cu Matiz.
              Nu si le ridica, nu e nevoie. Asa sunt farurile de Matiz. Daca le-ar mai si ridica ar fi dezastru. Nu toti cei cu Matiz sunt rauvoiitori, asa este masina. :roll:


              Explicatia sistemelor de curatare a farurilor, fie ca-s cu jet de apa sau stergatoare se datoreaza in primul rand diferentelor intre xenon si halogen.

              HID headlamp bulbs produce between 2,800 and 3,500 lumens from between 35 and 38 watts of electrical power, while halogen filament headlamp bulbs produce between 700 and 2,100 lumens from between 40 and 72 watts at 12.8 V

              Pentru ca folosind xenon se produce o cantitate mai mare de lumina, daca farul este murdar, se pot forma high intensity beams sau glares (imi pare rau, e tarziu si nu imi vina traducerea). Acestea pot orbi pe ceilalti participanti la trafic.
              Tot lumina mai puternica este si motivul pentru care se impune autoleveling-ul. Daca la halogen nu este neaparat un dezastru, un far cu xenon reglat prost cu siguranta va creea probleme.

              Inainte de Civic, aveam Kalos si ii montasem un kit xenon aftermarket. Nu aveam stergatoare sau spalatoare, bineinteles. Cand ploua si se murdareau farurile, se puteau observa cu usurinta aceste concentrari de lumina. Din fericire pentru mine, acestea erau prin copaci.
              Honda CBR F4i
              Honda Civic 1.8 Exec
              Honda Jazz 1.4 M/T

              Comment


              • #22
                Originally posted by morogan
                Nu am facut verificarea la service autorizat Honda, ci la altii mai buni Apoi cand am vazut cat de rau e am fugit la ei, unde m-au planificat pt marti. Gropi nu am luat, iar masina are 1300km.
                Ce roti au iesit prost?
                Care erau unghiurile?
                Honda CBR F4i
                Honda Civic 1.8 Exec
                Honda Jazz 1.4 M/T

                Comment


                • #23
                  @satori:
                  multumim de raspuns!
                  @morogan:
                  cred ca esti putin suparat si faptul ca e masina noua te duce usor catre exagerare!!
                  geometria rotilor este reglata si facuta conform unui stas de productie.vezi ca este topic separat pt problema asta si posibile cauze ce o genereaza.
                  ex CL7 AT 2006
                  CN1 Sport 2005
                  KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                  "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                  Comment


                  • #24
                    Ambele roti din fata, ambele unghiuri (caderea si convergenta)
                    Civic 5D 1.8 Sport, A/T, 2007
                    Hyundai SantaFe CRDI, full, piele, A/T, 2006

                    Comment


                    • #25
                      Cumva roata dreapta are deschidere mai mare? :lol:
                      Honda CBR F4i
                      Honda Civic 1.8 Exec
                      Honda Jazz 1.4 M/T

                      Comment


                      • #26
                        Fuga: stanga 5gr 05', valoare normala intre 3g44' si 4g 44'
                        dreapta 5g01', normal 3g44' si 4g 44'

                        Caderea: in parametri

                        Convergenta: st: 0g13', normal -0g30' +0g30'
                        dreapta: -0g11' normal: -0g08' +0g08'

                        Asadar am pe stanga fuga mai mare cu un grad si convergenta cu 5'
                        pe dreapta fuga tot cam cu un grad si fuga mai mica cu 5min
                        Civic 5D 1.8 Sport, A/T, 2007
                        Hyundai SantaFe CRDI, full, piele, A/T, 2006

                        Comment


                        • #27
                          aoleu...2 din 6...!?! adica doar 33% ok...sau n-am inteles eu...?!?
                          nu te pune cu prostul ca are mintea odihnita (ignorance is bliss)...

                          Comment


                          • #28
                            Am facut geometria azi, pare sa nu mai traga dreapta si sa fi scos-o in parametri. Sa speram ca e singura problema. In afara unui greieras in bord in dreapta.
                            Civic 5D 1.8 Sport, A/T, 2007
                            Hyundai SantaFe CRDI, full, piele, A/T, 2006

                            Comment


                            • #29
                              Salutare , poate ma puteti sfatui cum sa aleg, intre civic 1.8 sport si civic 2.2 sport diferenta de bani nu e relevanta ci ma intereseaza mai degraba senzatia la volan.Dat fiind faptul ca amandoua au 140 cp nu stiu ce sa aleg voi ce ati face. Mersi

                              Comment


                              • #30
                                Ptr diesel ii faci un flash la 170 si deja e alta senzatie. Primuldak te poate ajuta cu sfaturi.
                                Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
                                2 roti

                                Comment

                                Working...
                                X