Corect.
Doar ca, atunci cand se intampla cele descrise de tine, se rupe aderenta si la roata care initial avea mai multa aderenta si care nu era infranata.
In plus, comenzile transmise de catre sofer interfereaza cu cele ale sistemului VSA si de cele mai multe ori, in astfel de situatii ajungi sa opresti motorul incercand sa iesi din nameti. Din acest motiv, pentru cei care nu sunt familiarizati si nu cunosc precis functionarea acestor sisteme, este recomandabil sa se dezactiveze VSA-ul cand am ramas blocati in zapada.
In toate celelalte situatii (regimuri dinamice) este recomandabila rularea cu toate sistemele active, intrucat oricat de piloti de F1 ne-am crede la volan, doar unul a fost si va ramane Senna.
Doar ca, atunci cand se intampla cele descrise de tine, se rupe aderenta si la roata care initial avea mai multa aderenta si care nu era infranata.
In plus, comenzile transmise de catre sofer interfereaza cu cele ale sistemului VSA si de cele mai multe ori, in astfel de situatii ajungi sa opresti motorul incercand sa iesi din nameti. Din acest motiv, pentru cei care nu sunt familiarizati si nu cunosc precis functionarea acestor sisteme, este recomandabil sa se dezactiveze VSA-ul cand am ramas blocati in zapada.
In toate celelalte situatii (regimuri dinamice) este recomandabila rularea cu toate sistemele active, intrucat oricat de piloti de F1 ne-am crede la volan, doar unul a fost si va ramane Senna.
Comment